هوندا

معرفی هوندا جاز فیس لیفت شده

مشتریان اروپایی با آغاز ماه نوامبر می‌توانند نسخه به‌روز شده هوندا جاز را سفارش دهند.


این خودرو با پیشرانه جدید ۱.۵ لیتری بنزینی عرضه شده که قدرت ۱۲۸ اسب بخاری داشته و می‌تواند به مصرف سوخت ۵.۴ لیتری در هر صد کیلومتر دست یابد. زمانی که این پیشرانه با گیربکس آپشنال CVT ترکیب شود جاز فیس لیفت در هر کیلومتر ۱۲۴ گرم دی‌اکسید کربن تولید می‌کند. گیربکس CVT یاد شده بازنگری‌هایی داشته و بنا به گفته هوندا پاسخ بهتر و خطی‌تری در زمان شتاب گیری دارد.


پیشرانه جدید جاز جایگزین نسخه ۱.۳ لیتری نشده است. این پیشرانه ۱۰۱ اسب بخاری هنوز هم در تمامی تریم ها به جز تریم اسپورت ارائه شده است. تریم جدید دینامیک در جاز فیس لیفت وجود داشته که دسته‌ای تغییرات از جمله اسپلیتر قرمز جلو و دیفیوزر عقب، رکاب‌های جانبی، اسپویلر چراغ پشتی، چراغ‌های جلوی LED و رینگ‌های ۱۶ اینچی آلیاژی را به خودرو اضافه می‌کند.

هوندا همچنین کابین جاز دینامیک را نیز بهبود بخشیده و در آن شاهد الگوی دوخت جدید برای پوشش داخلی، دوخت‌های متضاد نارنجی و غربیلک فرمان و اهرم دنده چرمی هستیم.


جاز ۲۰۱۸ نسبت به مدل قبل از فیس لیفت دارای گرافیک جدید چراغ‌ها، جلوپنجره بازنگری شده، سپرهای جلو و عقب متفاوت و آپشن رنگ متالیک جدید با نام آبی Skyride است.


تجهیزات استاندارد این خودرو عبارت‌اند از سیستم ایمنی فعال ترمز شهری، چراغ‌های جلوی خودکار و کروز کنترل. در تریم های بالاتر تجهیزاتی چون هشدار برخورد جلو، هشدار خروج خودرو از خط و تشخیص علائم ترافیکی، ورود و خروج بدون کلید، سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه ۷ اینچی و دوربین دید عقب به خودرو اضافه می‌شوند.

جزئیات کامل هوندا جاز فیس لیفت در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۷ منتشر خواهند شد. اولین نمونه‌های این خودرو با شروع سال میلادی جدید به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا