هوندا

معرفی هوندا ریجلاین فیس‌لیفت با طراحی خشن‌تر

زمانی که نسل دوم هوندا ریجلاین در سال ۲۰۱۷ عرضه شد ظاهری کراس اوور مانند و نرم داشت که همین امر باعث می‌شد برخی خریداران قید آن را بزنند. البته کابین راحت و تجهیزات هوشمندانه‌ای همچون محفظه بار پشتی و سیستم چهار چرخ محرک با هدایت گشتاور نیز وجود داشتند که بر کاربردی بودن این خودرو می‌افزودند؛ اما انتقادات به ‌ظاهر ریجلاین ۲۰۲۱ کمتر خواهد زیرا با تغییراتی که رخ داده ظاهر خودرو به ویژه در بخش جلو ارتقا یافته است.

معمولاً چنین چیزی در فیس لیفت خودروها دیده نمی‌شود اما ریجلاین در جلوی ستون‌های A طراحی جدیدی دارد. دیگر خبری از نمای جلوی خمیده نیست و بجای آن گلگیرهایی با ظاهر خشن و کاپوتی با ارتفاع بالاتر حضور دارند که ارتفاع خودرو را کمی بالاتر برده‌اند. جلوپنجره سربالا و برآمدگی این بخش نیز کمک می‌کنند ریجلاین بیشتر شبیه پیکاپ ها باشد. طراحان هوندا همچنین دستی بر سر و روی سپر جلو کشیده‌اند.

جدای از نمای جلوی با ارتفاع بالاتر، پروفایل جانبی تغییر زیادی نداشته و بخش عقب آن نیز تقریباً مشابه نسخه پیش از فیس لیفت است هرچند سپر دارای برخی تغییرات بوده و دو خروجی اگزوز نیز دیده می‌شوند. تحقیقات بازار هوندا نشان داده خریداران پیکاپ ها به سر اگزوزهای نمایان علاقه دارند بنابراین خروجی‌های اگزوز پنهان حذف شده‌اند.

تغییرات رخ داده در کابین نیز ملایم بوده و از جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی با بازگشت دکمه کنترل صدای فیزیکی استفاده شده است.

مورد دیگر اضافه شدن پکیج استایل جدید هوندا پرفورمنس است که شامل برخی آپشن ها می باشد. از جمله این موارد می‌توان به جلوپنجره جدید، نشان‌ها و نوشته‌های متمایز روی بدنه و رینگ‌های برنزی اشاره کرد.

ریجلاین ۲۰۲۱ همچنان محفظه بار پشتی خلاقانه خود را حفظ کرده و صندلی‌های عقب را می‌توان تا کرد. فضای سرنشینان نیز جزو برترین های کلاس است. راحتی جاده‌ای و توانایی‌های آفرود ریجلاین تغییری نکرده و احتمالاً انتظار سواری نرم در جاده‌ها را به همراه توانایی خوب در خارج از جاده خواهیم داشت.

هنوز قیمت هوندا ریجلاین ۲۰۲۱ اعلام نشده اما اوایل سال بعد این خودرو را در بازار خواهیم دید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. majid

    ۱۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عالی شده . به نظرم نسبت به نسلای قبل عالیه.
    پث فایندر که به نظرم خیلی ماشین خوبی بود. شاید خیلیا بگن نیسان پث فایندر خوب نبود. اما از اون مدلایی هستش که یا عاشقش میشی و تا اخر عمر باهاش میمونی و نسلای جدیدشو میخری یا کلا میری سراغ یه مدل دیگه.
    مثلا خودم هیچوقت با ماشینای دیگه حال نکردم. فقط با تویوتا سری ۷۰ حال میکنم نسخه وانت (یعنی چی پیک اپ؟ فارسی رو پاس بداریم) و چهار در . رنگشم سبز لجنی. از اونایی که تو استرالیا میفروشن.
    میدونستین کشورایی هستن خودروهایی مثل کرولاهای نسل قدیم رو مونتاژ یا تولید میکنن و به قیمت سمند میفروشن؟ تو کنیا من دیدم. یا تو هند مدلای هیوندایی و سوزوکی رو دیدم. مدلای جدیدشم مونتاژ میکنن. اما منظورم اینه با پول پراید و پژو ۴۰۵ کشورای فلک زده ماشین بهتری میخرن

    موافقم 17
    مخالفم 1
  2. زیزیگولو

    ۱۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (4893 ديدگاه)

    درسه که پیکاپای ژاپنیم عالین ولی آیا این میتونه تو بازار پرفروش پیکاپای ایالات متحده با پیکاپای آمریکایی رقابت کنه؟

    موافقم 40
    مخالفم 11
    1. میثم

      ۱۸ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (3540 ديدگاه)

      در بخش پیکاپهای میدسایز ژاپنیها پا به پای آمریکاییها فروش دارن و تویوتا تاکوما سالهاست پرفروش ترین اونهاست
      ولی در بخش فول سایز ژاپنیها با اختلاف زیاد پشت سر آمریکاییها هستن که اونم تقریبا میشه گفت تویوتا تاندرا موفقه وگرنه نیسان تایتان خیلی فروش خوبی نداره

      موافقم 32
      مخالفم 24
      1. زیزیگولو

        ۱۸ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (4893 ديدگاه)

        به نظر من که هم تو پیکاپای فول سایز و هم میان ساز آمریکا اوله و ژاپن دومه

        موافقم 12
        مخالفم 8
    2. یانکی

      ۱۸ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      خیلی خوشگل شده.

      موافقم 14
      مخالفم 1
      1. Hadi

        ۱۸ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (2200 ديدگاه)

        یکم از اون ظاهر کسل کننده قبلی خلاص شد…
        این یعنی فیس لیفت خوب…

        موافقم 14
        مخالفم 0
  3. net

    ۱۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    فورد رنجر مدل لاریات زیباترین و بهترین وانت میان سایز دنیا هست و ریجلان ۲۰۲۱ نسبت به نسل قبل چراغ جلو و جلوپنجره قشنگتر شده ولی ابعادش کوچک هست و یک اگزوز کافی هست بجای دو اگزوز.واقعا تعجبه چرا ریجلان هرسال در نظرسنجیها بهترین وانت امریکای شمالی معرفی میشه

    موافقم 9
    مخالفم 6
  4. sina

    ۱۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2644 ديدگاه)

    خعلی بهتر شده …دمش گرم
    یادتون نره سال 2016 پیکاپ سال شد تو سرزمین پیکاپ ها
    یه پیکاپ شهری با کلاس
    رینگاش رو خعلی دوس دارم.

    موافقم 11
    مخالفم 2
  5. دانیال

    ۱۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (596 ديدگاه)

    هوندا عشق لاینتهی

    موافقم 1
    مخالفم 1
  6. net

    ۱۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    اون خط استیل که داخل چراغ جلو شده بد هست.چرا ریجلان حس وانت نداره و بیشتر طراحی داخلی و بیرونی شبیه کراس اور داره و طراحی داخلی و بیرونی ریجلان با رنجر و هایلوکس فرق داره.اگر رنجر و هایلوکس خط نازک سفید اطراف شیشه دربهای ریجلان داشتند زیباتر می شدند

    موافقم 2
    مخالفم 1
  7. مهدی

    ۱۹ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (141 ديدگاه)

    هوندا شده ام وی ام
    یه داشبورد فقط بلده

    موافقم 4
    مخالفم 2
  8. یاس ی

    ۱۹ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1021 ديدگاه)

    فلسفه هوندا این بود که وانتی بزنه که از نظر ظاهری مثل همه وانتها نباشه، منتهی خیلی بازخورد خوبی از طرف خریدارهای واقعی نداشت. احتمالا میخواست یک چیزی مثل ال کامینو بشه ولی نشد وبه این نتیجه رسید که وانت باید شمایل وانت هم داشته باشه. انصافا قشنگتر از فیس قبلی شده. امیدوارم توی بازار هم موفق باشه.

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا