هوندا

هوندا CR-V نسخه اروپایی

هوندا نخستین تصاویر از CR-V فیس لیفت شده را برای بازار اروپا منتشر کرد. این خودرو نسبت به نسخه ای که در نمایشگاه پاریس به عنوان نمونه به نمایش گذاشته شده بود، تفاوت قابل ملاحظه ای ندارد و بسیار شبیه نسخه امریکایی CR-V نیز می‌باشد.

Honda CR-V 2015
Honda CR-V 2015
Honda CR-V 2015
Honda CR-V 2015
در داخل کابین نسخه اروپایی از کروم در عرض داشبورد و دسته کشویی صندلی‌های جلو استفاده شده است. سیستم سرگرمی هوندا نیز به صورت استاندارد نصب شده که مجهز به یک صفحه نمایشگر ۷ اینچی لمسی است. دوربین دید عقب و پارکینگ و اتصال بلوتوث به گوشی‌های هوشمند نیز به این سیستم افزوده شده‌اند.

Honda CR-V 2015
Honda CR-V 2015
Honda CR-V 2015
Honda CR-V 2015
در بخش فنی می‌توان موتور ۱.۶ لیتری دیزلی i-DTEC که ۱۵۸ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند را ستود. این موتور برای نسخه‌های دو دیفرانسیل یا ۴WD با دو نوع گیربکس شش سرعته دستی یا ۹ سرعته خودکار قابل انتخاب خواهد بود.

Honda CR-V 2015
Honda CR-V 2015
Honda CR-V 2015
Honda CR-V 2015
مدل تک دیفرانسیل هوندا CR-V هم از موتور دیزلی ۱.۶ لیتری ۱۱۸ اسبی با گیربکس دستی بهره می‌گیرد. موتور ۲.۰ لیتری بنزینی ۱۵۳ اسبی با استاندارد یورو ۶ هم در دو نسخه تک و دو دیفرانسیل قابل سفارش است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲۱ دیدگاه‌ها

  1. AliZeus

    ۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (420 ديدگاه)

    نمای جلوی هوندا جالب نیس بنظرم..
    بعدشم فقظ 158 اسب بخار واسه شاسی بلند خیلی کمه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Hooman

      ۹ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (65 ديدگاه)

      از وقتی اون فیلم تست دو دیفرانسیل نبودن سی آر وی رو دیدم از چشم افتاده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ارمان

        ۱۰ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1307 ديدگاه)

        اقا من 100 تا تست دیدم از این ماشین واقعا خوبه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. MAFIA

      ۹ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      کیفیت هوندا رو قبول دارم.و جای سوالی برا این برند نمی بینم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. نوید (6*6)

    ۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    نمای جلوش که بد نیست
    نمای عقبش خیلی بد تره
    بعدشم توشاسی بلند گشتاور مهمتره
    تازه این ماشین و امثالش اسما شاسی بلندن نه در عمل

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سهیل

      ۹ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (32 ديدگاه)

      نمیدونم پشت این شبیه ولووئه یا برعکس اما به نظرم یه چیز متفاوتیه و خسته کننده نیس

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. امیر محمد

    ۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (279 ديدگاه)

    دسته دندش خیلی به نظرم عجیب بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر محمد

      ۹ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (279 ديدگاه)

      ولی جالبه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. سپهر

    ۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (174 ديدگاه)

    به نظرمنم زیاد قشنگ نیست البته اون طوریم بدنیستا امیرمحمدهم درست میگه به نظرمن هم دسته دندش یه کم عجیب به نظرمیرسه فقط اگه به جای عکس از دندشو lcd چهارتا عکس از نمای داخلش اگه بود خیلی بهتر بود ولی همینم دست پدال دردنکنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. حمادی

    ۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (303 ديدگاه)

    دندش جالبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. E 36

    ۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (918 ديدگاه)

    هوندارو خیلی دوست دارم
    موتور قویتر نداره این مدل؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. MOHAMAD TBAG

    ۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (147 ديدگاه)

    کی بدش میاد سوار یکی از اینا بشه ……
    نمیدونم رو چه حسابی میگید خوب نیست !!
    شاید از این بهترش رو دارید ؟
    چی بگم والا …..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. love samurai

      ۹ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (15 ديدگاه)

      داداش کسی که پراید و ار دی و 405 و سمند سوار شده باشه معلومه میگه این خوب نیست
      ماشین زاپنی اونم هوندا خوب نباشه طراحی اسپرت با کلی اپشن چی کم داره!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. فرید

    ۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (787 ديدگاه)

    من نمیدونم این دوستانی که میگن این ماشین قشنگ نیست دیگه چه طراحی ای میخوان از یه ماشین…عجبا.
    خودروسازی ها نمیدونن به چه ساز شما برقصن…والا…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ارمان

      ۱۰ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1307 ديدگاه)

      سانتافرو میگن خوشکله دیگه :|

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. FcmZ

    ۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (114 ديدگاه)

    دوستان این خودرو چه زیبا باشه چه زشت همیشه جز برترین های کلاس خودش بوده و هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Ehsan

    ۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    نمای جلوش خیلی خوبه ، برای یک شاسی بلند نمای عقب بدی نداره ولی یکم از نمای بغل ( انتها ) تو ذوق میزنه ، ولی از این ها بگذریم موتور 1.6 لیتری دیزلی i-DTEC خیلی خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. علی

    ۱۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (210 ديدگاه)

    دوستان هر کی ایراد میگیره نخره پراید پژو پیکان سمند 30 ساله هم هست با تمام تکنولوژیهاییی که ماشاله نداره برا شما

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. نوید (6*6)

    ۱۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    من نگفتم بده
    دوستمون گفت جلوش بده گفتم اینطور نیست
    گفتم جلوش از عقبش خیلی بهتره
    و اگه قرار باشه ازش ایراد بگیری باید از عقبش ایراد بگیری نه از جلوش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. parseh net30

    ۱۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (283 ديدگاه)

    خوش بحال اروپاییا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. mohammad1356

    ۱۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ممنون, مطلب جالبی بود, ایکاش عکسهای داخل خودرو کامل تر و بیشتر بود, ضمناً اگه مصرف سوخت موتورهای دیزل و بنزینی رو بیان می کردید مقاله جالبتر میشد.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا