هوندا

کراس‌اوور مینی هوندا

هوندا ساخت کراس اووری کوچک‌تر از HR-V را بررسی می‌کند
اخیراً گزارشی توسط سایت استرالیایی «GoAuto» منتشرشده است که نشان می‌دهد هوندا به دنبال ساخت کراس اووری کوچک‌تر از مدل HR-V برای عرضۀ جهانی است.

2016 Honda BR-V
۲۰۱۶ Honda BR-V
هرچند به‌تازگی این سازندهٔ ژاپنی کراس اوور کوچک BR-V که بر اساس مدل بریو (Brio) شکل‌گرفته است را در بازار کشورهایی چون اندونزی، تایلند و هند عرضه کرده است اما «Stephen Collins» مدیر هوندای استرالیا عرضهٔ جهانی BR-V را رد کرده و گفت:

مدل BR-V بر اساس هوندا بریو و در درجهٔ اول برای بازارهای نوظهور ساخته‌شده است و عرضهٔ جهانی آن در برنامهٔ ما نیست.

بااین‌حال وی پیش‌بینی می‌کند که کلاس کراس اوورهای کوچک‌تر از HR-V در آینده رشد پیدا خواهد کرد و ساخت خودرویی در این کلاس برای عرضه در بازارهای جهانی مناسب خواهد بود. او دراین‌باره می‌گوید:

نظر شخصی من این است که سگمنت بعدی که بسیار پرطرفدار خواهد شد، سگمنت کراس اوورهای کوچک‌تر از مدل‌هایی چون نیسان جوک، هوندا HR-V، رنو کپچر، پژو ۲۰۰۸، اوپل موکا و فیات ۵۰۰X است درحالی‌که فعلاً هیچ خودروسازی در این بخش حضور ندارد؛ بنابراین ما می‌توانیم اولین شرکتی باشیم که محصولی در این کلاس روانهٔ بازار می‌کند؛ اما این اولین بودن ریسک بالایی دارد و ما نیاز به بررسی‌های فراوانی داریم. هرچند که امکان ساخت چنین کراس اووری در آینده نزدیک وجود دارد.

2016 Honda BR-V
۲۰۱۶ Honda BR-V
البته هوندا ساخت کراس اوورهای بزرگ‌تر را هم فراموش نکرده است به‌طوری‌که طبق گزارشات منتشره امکان ساخت نمونهٔ ۷ نفره از مدل CR-V هم وجود خواهد داشت.

2016 Honda CR-V

2016 Honda HR-V
۲۰۱۶ Honda HR-V

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. (*مهرداد*)

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (353 ديدگاه)

    HR-V را از نزدیک دیدم همچین کوچیک هم نیست ..حداقل از نیسان جوک بزرگتره و یه جورایی به همون cr-v نزدیکه و کیفیت ازش میباره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. بهنام طیبی

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    خیلی خوب افرین.همین محصولاتش در ایران هم رضایت بخش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. احمد باقری

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    نیسان جوک، فضای زیادی نداره، مخصوصا برای سرنشینان عقب، البته ماشین خیلی خوبی هست، حالا اگه از این کوچکتر ساخته بشه، نمیدونم دیگه چه فضایی برای سرنشینان عقب میمونه، مگر اینکه طول ماشین کمتر بشه، ولی با طرفندهایی فضا کمتر نشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Archi KHAN

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (2165 ديدگاه)

    فکر نکنم منظور از بازار نو ظهور شامل بازار ایران هم بشه !!؟
    نابود شدیم رفت …

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا