هیوندای

انتشار اولین تصاویر رسمی از نسل جدید جنسیس G80

قرار بود جنسیس نسل جدید سدان میان سایز G80 را در نمایشگاه ژنو رونمایی کند اما با لغو شدن برگزاری این نمایشگاه، برند لوکس هیوندای اعلام کرده است که این خودرو را رسماً اواخر همین ماه معرفی خواهد کرد. حال اما پیش از آن، جنسیس نخستین تصاویر رسمی از نسل جدید سدان لوکس خود را منتشر کرده است. G80 مدل 2021 که طبق زبان طراحی جدید جنسیس شکل گرفته است، بسیار خیره‌کننده و فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

مثل کراس‌اوور GV80، نسل جدید این سدان میان سایز هم از جلوپنجرهٔ بزرگ تاج مانندی برخوردار است که توسط چراغ‌های چهارتایی احاطه شده‌اند یعنی ویژگی‌ای که به امضای طراحی جدید جنسیس تبدیل شده است. در پروفیل جانبی خودرو نیز کاپوتی کشیده، بدنه‌ای عضلانی و رینگ‌های 20 اینچی آلیاژی جلب‌توجه می‌کنند. همچنین در اینجا خطی از گلگیر جلو آغاز شده و به زیبایی تا عقب ادامه یافته است. به گفتهٔ جنسیس، این طرح شیکی برای احیای ظرافت خودروهای کلاسیک گذشته است.

استایل پویا در قسمت‌های دیگر G80 هم قابل‌مشاهده است زیرا طراحان جنسیس سقف شیب‌دار کوپه مانندی را برای آن طراحی کرده‌اند که به‌مراتب اسپرت‌تر از نسل کنونی است و آئودی A7 را به یاد می‌آورد. طراحی عقب خودرو نیز بسیار زیبا و جذاب به نظر می‌رسد زیرا درب صندوق به شکل نعل اسبی با شیب منفی طراحی شده و یک‌تریم کرومی با دکمهٔ باز کردن درب صندوق هم در لبهٔ آن کار شده است. چراغ‌های چهارتایی و سر اگزوزهای کرومی هم از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه این قسمت هستند.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، طراحی کابین نسل جدید G80 هم دنباله‌روی GV80 است. در اینجا صفحه‌نمایش عریض 14.5 اینچی که از روی داشبورد بیرون آمده به همراه صفحه آمپر دیجیتالی و غربیلک فرمان دورنگ با فرمی متمایز جلب‌توجه می‌کنند. در میانهٔ داشبورد دریچه‌های تهویهٔ باریکی به چشم می‌خورد که به نظر می‌رسد در کل عرض داشبورد کشیده شده‌اند. زیر این دریچه‌ها هم تریم چوبی گسترده و کنترل‌های تکنولوژیک با نمایشگر دیجیتالی دیده می‌شود. از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه کابین G80 جدید هم می‌توان به شیفتر دندهٔ دوار، تریم فلزی و صندلی‌های چرمی پریمیوم با دوخت متمایز اشاره کرد.

جنسیس G80

جنسیس فعلاً حرفی از مشخصات فنی نسل جدید G80 نزده اما تأیید کرده است که این ماشین روی پلت‌فرم کاملاً جدیدی ساخته شده و از پیشرانه‌ها و سیستم‌های پیشرفته‌ای برخوردار است. بااین‌حال انتظار می‌رود نسل جدید این سدان لوکس در ویژگی‌های فنی اشتراکات زیادی با کراس‌اوور GV80 داشته باشد. این یعنی G80 جدید با دو پیشرانهٔ بنزینی شامل 2.5 لیتری چهار سیلندر توربو با 300 اسب بخار قدرت و 3.5 لیتری V6 توئین توربو با 370 اسب بخار قدرت ارائه خواهد شد. همچنین در برخی بازارها پیشرانهٔ 3 لیتری شش سیلندر توربودیزل با 274 اسب بخار قدرت هم برای آن قابل انتخاب خواهد بود.

 

برچسب ها

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۴۰ دیدگاه

  1. علیx76

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (710 ديدگاه)

    در مورد فضای داخلش هیچی نمیشه گفت بجز عالی
    اما بدنه
    بنظرم نسبت به g90 و gv70 پذیرفتی تره
    هرچند که هنوز برام عجیبه
    اما یه ضعف هم داره
    اور هنگ عقب بیش از حد زیاده و تو چشم میزنه
    احتمالا محدودیت فنی مهندسی بوده و اگه محور عقب ، ۲۰ سانت عقب تر بود خیلی منطقی تر میشد
    مخلص

    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (2926 ديدگاه)

      آئودی A7 را از بغل دیدین ، برید الان ببینید تا متوجه کُپی پیس شوید .
      در کل در این خودرو فقط کُپی پیسی از آئودی بنز bmw میبینم اما از آنجایی که طرفداران ناراحت میشوم پس ترجیح میدهم بگویم بَه بَه عجب طراحی شاخی از یک برند لاکچری که آمده با ترویج شتر گاو پلنگ همه را دِرو کنه بشوره ببره .

      البته که برای ما ایرانیها که برای خیلی ها پراید هم آرزوست ، این خودرو رویاییه .

      1. Abbas.Lambo

        ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (685 ديدگاه)

        نوید جان خودمم تو نگاه اول از بغل متوجه شباهتش با آئودی شدم،ولی این دلیل بر کپی کاری و شتر گاو پلنگ بودنش نمیشه،تو این بازه ی زمانی و این حجم از ماشینای گوناگون خواه ناخواه ماشینا شبیه هم میشن،اگه جنابعالی طراحی برو براشون یه طراحی کن و بده خدمتشون بلکه از این گمراهی و سر در گمی خلاص بشن،طراحم نیستی بشین نگاه کن صفاشو ببر،در ضمن برو ببین طراحاشون از کجا اومدن!!!

        1. NAVID۰۰۹۸

          ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
          سوابق: (2926 ديدگاه)

          پس با این اوصاف بشینیم از یک کپی پیش شده که آمده برای رقابت با بزرگان صنعت رقابت کنه بشینیم و لذت ببریم .
          عزیز من ، رَده لاکچری داره خودرو تولید میکنه و دوران سانگ یانگ چیرمن های کره ای که روزی تقلیدی از بنزها بودند گذشته .
          در این رده باید طراحی مخصوص به خود و خاص باشه که این یک وظیفه هست و نه یک لطف ، چرا که بازار موفقیت را در ادامه ماجرای آیندگان خودروسازان شکل میده .

          من اگر منتقدم به این خاطره که انتظار از این برند بالاست و اگر نه که سوناتا هم زده پکونده با اون طراحی و استایلش و اهمیتی به مراتب کمتر از جنسیس داره .

          اتفاقاً مدرک طراحی صنعتی گرایش خودرو دارم و فقط جنبه علاقه حدود سال ۸۶ گرفتم اما جنبه بیزنسی نداره و متاسفانه حدود ۵ساله که دست و دلم به طراحی نمیره ، طراحی یک احساسِ که ناخداگاه با شنیدن یک آهنگ یا در محیطی دل انگیز دست به قلم میشوی و شروع میکنی به طراحی برای دل خودت در خلوت خودت و میشه گفت حال و احساس خودت را روی کاغذ شکل میدهی ، یادش بخیر زمان دانشگاه تا چشمم به کاغذ سفید میخورد ، خودکار مشکی همیشه همراهم بود و شروع میکردم به کشیدن .

          طراحی با خودکار باعث میشه کمتر اشتباه کنید و طرح بیشتر به چشم بیاد و این در صورتیه که طرح را خراب نکنید و با کوچکترین اشتباه ، طرح از بین میرود .

        2. ممد ژانگولر

          ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
          سوابق: (586 ديدگاه)

          abbas lambo عزیز کاملا با حرفات موافقم الخصوص در مورد طرافدار بودن کره ایی و ژاپنی که چجوری باهات برخورد میکنن . بعضیها مارک بازن و بعضیها اصل جنسو میبینن و تو چند جبهه بررسی میکنن و دیدگاهشون کاملا بازه ولی امان از انسانهای دگم و لجباز

      2. حسین

        ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (368 ديدگاه)

        فقط فقط فقط فقط بگید کپی . فرم قسمت عقب دقیقا از کجا کپی شده ؟ چراغ های جلو و عقب جدید جدید هست . طراحی داخلی جدید و الهام گرفته شده هست .
        شما ها وقتی cla جدید معرفی شد نیمدید بگید چراغ های جلوش کپی از برلیانس ۲۳۰ هست 😂
        دوران کپی تموم شده . هرکی بتونه ی چیزیو به سطح عالی برسونه کار شاخ انجام داده با قیمت کمتر که من به برند جنسیس تبریک میگم

        1. Abbas.Lambo

          ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
          سوابق: (685 ديدگاه)

          حسین جان یه سری آدمام هستن،همش از کره ایها ایراد میگیرن تا بلکه دیگران ماشین باز حسابشون کنن،کلا اینجا باب شده هرکسی از کره ایها خوشش بیاد متهم میشه به ظاهر بین و آپشن پسند،هر کسیم از ژاپنیا خوشش بیاد میشه ماشین باز مادرزادی،آره یه همچین ملتی هستیم

      3. Abbas.Lambo

        ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (685 ديدگاه)

        حالا که بحث کپی کار بودن جنسیس مطرح شده،شما رو ارجاع میدم به اولین نسل لکسس ال اس(این ژاپنیه ماورایی) و مرسدس های زمان خودش(:

        1. کیان

          ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
          سوابق: (406 ديدگاه)

          نکنه شما علی بخردی هستی روت نشده با اسم اصلی بیای تویوتا و لکسوس و بکوبونی !!!
          داداش شما هر وقت تونستی هیوندای بذاری کنار تویوتا بیا جنسیس و هم بذار کنار لکسوس !!
          موقعی ک لکسوس 31 سال پیش اومد تویوتا حداقل 50 سال بود ک ماشین میساخت و …
          هیوندای هنوز تو محصولای خودش مونده، هر روز یه شکلی ماشین میزنن، همین جنسیس این کجا و نسل قبلیش کجا !!!
          برندی ک این شکلی داره ماشین میزنه ادعای رقابت با بنزو بی ام و داره خنده دار هست.

          بهت پیشنهاد میکنم شما برو فن پیج علی بخردی و بزن، اونم از تویوتا و لکسوس خوشش نمیاد، با یه تفاوت عمده، ایشون اصلا کره ای ها رو جزو ماشین نمیدونه !!!!!!

        2. NAVID۰۰۹۸

          ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
          سوابق: (2926 ديدگاه)

          اتفاقاً نسل اول لکسوس ls یه جورهای تکامل یافته یا پُف کرده تویوتا کریسیدا بود با چرم چوب و متور بهتر .
          حداقل خیلی ریز کره را نچسبانید به ژاپن .

          اگر ترتیبی قرار بدیم از پائین تا بالا از کشورها به این شرح است :
          اول چین سپس کره ،> فرانسه ،> آمریکا ،> ژاپن و >>>سلطان آلمان 🤴🤴🤴 .

          البته کشورهایی مثل ایتالیا ، سوئد ، انگلستان ، خاص میسازند با مخاطبان خاص و بیشتر ثروتمند (( البته که فیات اقتصادیه )) .

          در هر صورت هر کسی هر قضاوتی میخواد بکنه ، این نظر منه و میتوانید نقدش کنید چه منطقی و چه غیر منطقی .

    2. ایلیا

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (731 ديدگاه)

      خداوکیلی چه حسی دارید وقتی از این کلمه ی کپی استفاده میکنید؟
      خودتون حالتون بهم نمیخوره دیگه از گفتن این کلمه؟
      چقدر ذهنتون کوچیکه آخه
      هر ماشینی که معرفی میشه عکس اول رو که میبینید ادامه ی مطلب رو ول میکنید میاید قسمت کامنت ها، کپی کپی کپی…
      حداقل برای وقت ما که کامنتتون رو میخونیم ارزش قایل بشید

      بابا خودرو یه جسم محدود با طول دو متر و عرض یک متره، یک سازه ی شهری چند هکتاری نیست که هرکسی بتونه طرح متفاوت خودش رو بزنه
      صداها خودروساز وجود داره و یک فضای محدود دو متری، شما چطور انتطار دارید همه ی خودروهای دنیا متفاوت باشن، چطور امکان داره همچین چیزی؟
      بقول دوستمون هرکی میخواد اسم کپی رو بیاره اول باید قبول کنه طراح های بنز از روی برایانس کپی زدن، بدون شک اون بزرگ ترین شباهت چند سال اخیر صنعت خودروسازی بوده.

      1. Abbas.Lambo

        ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (685 ديدگاه)

        @کیان
        اولا من نه علی بخردیم و نه می شناسمش
        دوما برو ببین هیوندای حداقلش ۴۰ سال قدمت داشت که جنسیس رو تاسیس کرد(به صورت کلی ۱۹۴۷ تاسیس شده)پس الکی دم از قدمت نزن
        سوما میشه بفرمایی این نسل ال اس دقیقا چه ربطی به نسل قبلش داره؟؟؟!!!راو ۴ چه ربطی به نسل قبلش داره؟کمری چی؟کرولا؟یاریس؟
        چهارما این حرف که اگه تونستی اسم هیوندای رو کنار تویوتا بذاری خیلی وقته تموم شده!

  2. علیرضا

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (425 ديدگاه)

    واقعا هنگ کردم از تعجب … پیشرفت خیره کننده ای داره این جنسیس . از نمای بغل دقیقا آئودیه انگار . کیفیت متریال داخلی کاملا مشخصه . طبق آمار هم که در صدر خودروهای با کیفیت در سال جاری قرار گرفته . همه چیز برای جهش آماده شده . حیف و حسرت برای ما و لذت بردنش برای دیگران . کاش مرز باز بشه . ما فقط از روی عکس و ویدئو باید مشاهداتمونو ارائه بدیم .

  3. AMANTE

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (346 ديدگاه)

    من که عاشق اش شدم. جنسیس بالاخره به یک زبان طراحی واحد رسید و خوب داره پیشرفت میکنه.
    به فروش و افزایش اعتبار این برند در چند سال آینده امیدوارم.

  4. رزیتا

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (413 ديدگاه)

    ماشینای کره ای ماشینای خوب و با کیفیتی هستن ولی هنوز خیلی مونده تا به پای برندهای معروف اروپایی و آمریکایی برسن

    1. Moein

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (530 ديدگاه)

      جنابعالی زمان زیادی رو صرف مقایسه و بررسی ماشینهای کره ای با اروپایی و ژاپنی انجام دادی؟!!!!!
      یا صرفا از روی عکس به این نتیجه گهر بار رسیدی؟؟
      خودتو شرحه شرحه نکن
      کره داره مثل باد به جلو پیش می‌ره و امثال شماها هم فقط باید از پشت صفحه گوشی و کامپیوتر بشینید عکس هاشو ببینید
      پس الکی نظر فیلسوفانه در نکن از خودت
      هر وقت کسی از آئودی اومد گفت این ماشین کپی ماشین ماست بعد شماها بیایید اینجا خودتون رو به زمین و زمان بزنید
      حالا بشین و لذت ببر از این ماشین محشر

      1. رزیتا

        ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (413 ديدگاه)

        جواب به moein :
        واااااا !!!؟؟؟ حالت خوبه ؟؟؟اولا من فقط نظرمو گفتم . دوما اینکه آخه ماشینای کره ای با بی ام و یا بنز یا پورشه یا فراری یا لامبورگینی یا شورلت یا دوج یا ……… اصلا قابل مقایسه هستن؟؟؟ حرفای خنده دار نزن

        1. ایلیا

          ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
          سوابق: (731 ديدگاه)

          فراری و شورلت چه ربطی به هم دارن؟
          بنز و دوج چه ربطی به هم دارن؟

          شک نکن جنسیس از همون شورلت ودوج بالاتره
          اگه تست تصادف برات مهمه، تصت تصادف اینو میگه
          اگه کیفیت برات مهمه، کانسومر و جی دی پاور اینو میگن
          اگه تست عملکرد برات مهمه مجالت معتبر اینو میگن
          اگه جایزه برات مهمه، برو جوایز سالانه رو ببین

          خدا شاهده توی این چندین سالی که در مورد خودرو میخونم سر سوزنی تعصب یا تنفر نداشتم، ولی ناخودآگاه رفتار یعده آدم رو مجبور به موضع گیری و تعصب میکنه،.
          ببینید، لذت ببرید و با منطق نقد کنید، جملات تکرای و کلیشه ای جاشون فقط سطل زبالست، ذهن شما سطل زباله نیست

        2. محمد

          ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
          سوابق: (226 ديدگاه)

          داداش حرص نخور ایشون بگه زمینم تخته یه سری از دوستان فمنسیت برای جنسیتش نخونده لایک میکنن

  5. Abbas.Lambo

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (685 ديدگاه)

    انصافا دیگه به این ماشین ایرادهای دوزاری نگیرین،وجدانن جای هیچ بحثی نذاشته،زبان طراحی فوق العاده ای دست گرفتن،از عقبش که شبیه کانسپت اسنتیا هست خیلی خوشم اومد،کابینشم که جای خود دارد

    1. مانی

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (1822 ديدگاه)

      من نمای عقب رو میبینم آئودی و یه کوچولو مرسدس به چشم میاد
      ولی‌ خیلی‌ خیلی‌ زیاد استون مارتین میبینمش و اولین چیزی که به ذهنم اومد این بود
      به عکس اول دقت
      توی ماشین رو هم یه جاگوار با اصالت میبینم!!!
      یعنی‌ دید من اینه نه اینکه بخوام ایراد بگیرم
      در کل فقط می‌تونم بگم عالی‌ فقط اختلاف قدرت موتور ۴ و ۶ سیلندرش کمه

  6. امیر علی

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (373 ديدگاه)

    فکر نکنم به این زیبایی باشه چون این عکسا واقعا بی نقص هستن اگه عین همین عکسا باشه که باید افرین گفت به طراحای جنسیس

    1. علیرضا

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (425 ديدگاه)

      همیشه اینو در نظر داشته باش که اکثر طراحی های خودرو در عکس نمیتونن زیبایی خودشون رو منتقل کنن و باید از نزدیک ببینی تا متوجه ابهت یه ماشین بشی .
      این جنسیس توی عکسم واقعا زیباست پس صد در صد از نزدیک هم ببینی زیباییش دو چندان میشه .

  7. Hadi

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (311 ديدگاه)

    ابهت خوبی داره و خیلی بهتر از مدل قبلی شده

  8. محمد

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (76 ديدگاه)

    طراحی داخلش تابلو کپی کاری شده

  9. Khosrow

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (1696 ديدگاه)

    داخلش مدهوش کننده ست / شوکوپولیه گاز زدنی / انتظاری که از بزرگان میره رو کره ای ها دارن به انجام میرسونن ..

  10. (Saeed(peugeot

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (326 ديدگاه)

    این فرمونش به نظرم رو مخه …‌ اینجور که از روی عکس آدم میبینه جایی که دست قشنگ روش جفت بشه نیست ….و شطشو خیلی پهن کردند
    ولی طراحیش خوبه

  11. علی

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (6 ديدگاه)

    الان من یه سوال دارم اینا که میگن از کنار کپی آئودیه. قبل‌تر از آئودی این کارو بنتلی کرده پس چرا نمیگن آئودی از بنتلی تقلید کرده

    1. کیان

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (406 ديدگاه)

      آئودی و بنتلی و فولکس و لامبورگینی همشون زیر نظر کمپانی معظم فولکس هستن، پس هیچ دور از انتظار نیست شباهتهای زیادی بینشون ببینیم.
      اما اینکه یه شرکت نوپا از شرق اسیا با این همه ادها عین همونو بزنه دیگه امش چیزی جز کپی نیست.

    2. علیرضا

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (425 ديدگاه)

      شک نکن هیچوقت شرکتهای اصیل و با قدمت کپی نمیکنن اما گاهی یه سبک خاص برای بقیه الگو میشه و دیگران سعی میکنن دنباله روی اون سبک باشن . یادم میاد وقتی x6 برای اولین بار اومد بیرون تک بود ولی بعدش شرکتهای دیگه هم شروع به کپی کردن مثل بنز و پورشه و … یا وقتی cls اومد همین داستان تکرار شد و سدان کوپه مد شد . از بغل شبیه آئودی شده ولی دارای روح مستقله . پس ایرادی بهش نیست . اتفاقا باید تحسین کرد . تعصب بیجا مانع دیدن پیشرفتهای دیگران میشه .

  12. علی

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (6 ديدگاه)

    اصلا ربطی نداره به هر حال آئودی از بنتلی مستقله و با هم رقابت دارن و طرفداران مستقل دارن با منطق ضد کره ای آئودی کپی کرده

  13. مودریچ

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (114 ديدگاه)

    عرباب کپی ها
    همین دی اس اگه از اون موتور 1.6 لیتری میکشید بیرون اینو قورت میداد حالا میخاد برا آئودی و بنز شاخ و شونه بکشه

    1. مهدی

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (985 ديدگاه)

      ارباب نه عرباب دیگه کار از نم کشیدن سواد هم گذشته

      1. مودریچ

        ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (114 ديدگاه)

        کنایه بود با سواد

    2. فرشاد

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (39 ديدگاه)

      دقیقا در حد دی اسه
      حداقل اونا کپی کار نیستن از نظر قدرت موتور هم مثل دی اس 9 هست

  14. احمد

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (105 ديدگاه)

    کمری 6 سیلندر و آکورد و مزدا 6 به این ترجیح میدم

    1. کیان

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (406 ديدگاه)

      اگر کسی از ماشین چیزی بدونه این حرفی ک زدی و درک میکنه
      اما اونی ک شناسنامش برای سال بعد از 1380 باشه نمیتونه بفهمه چی میگی !!!
      اینایی ک گفتی 6 سیلندر بودن، باور کن بدون ذره ای اغراق من 4 سیلندر اینهارو هم ترجیح میدم چ برسه به 6 سیلندر

  15. بهنام

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (308 ديدگاه)

    اونایی که از ماشین های کره ای طرفداری میکنن بعد از آزادی واردات خودرو در سال 84 چشمشون به ماشین خارجی خورده و از تاریخ قبل از اون هیچ اطلاعی ندارن. دوستان ژاپنی باز لطفا با این افراد بحث نکنید چون به خودتون لطمه می‌زنید.

  16. samurai

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (197 ديدگاه)

    من :||
    بنز :||
    بی ام و :||
    ایودی:||
    لکسوس:||
    …… :||
    قیمت :||
    لاکچری :||
    طراحی:||
    سنگ پا قزوین:||

  17. مهدی

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (42 ديدگاه)

    بعد از معرفی این سری آخر
    فقط تعظیم و احترام و تمام …
    همزمانی کیفیت و قیمت و زیبایی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن