هیوندای

تغییرات هیوندای النترا برای مدل ۲۰۱۶

نسل بعدی هیوندای النترا کامپکت سدان قرار است تا اواخر امسال ارائه شده و در سال ۲۰۱۶ در معرض فروش قرار گیرد. بر این اساس، هیوندای در مدل ۲۰۱۶ از النترا برخی تغییرات انجام داده تا با نسل کنونی یک وداع مناسب داشته باشد.

2016 Hyundai Elantra
۲۰۱۶ Hyundai Elantra

بزرگترین تغییر، اضافه‌شدن تریم النترا «ولیو ادیشن» است که در بین تریم پایه SE و تریم سطح بالاتر لیمیتد قرار می‌گیرد. با هزینه‌ای برابر ۵۵۰ دلار بیشتر از مدل پایه SE با گیربکس اتوماتیک و پکیج «تجهیزات محبوب»، النترا ولیو ادیشن با قیمت ۲۰ هزار و ۵۲۵ دلار در اختیار شما خواهد بود که در آن تجهیزاتی مانند چرخ‌های آلومینیومی ۱۶ اینچی، یک سقف آفتاب‌گیر، دکمه فشاری استارت و ورودی بدون کلید، گرم‌کن صندلی‌های جلو و یک پوشش چرمی برای غربیلک فرمان و همین‌طور دکمه‌های شیفت اضافه می‌شود. مدل «ولیو ادیشن» تنها با موتور ۱/۸ لیتری چهار سیلندر و گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته در دسترس قرار می‌گیرد و این در حالی است که در مدل SE می‌توان با شروع قیمتی برابر ۱۸۰۷۵ دلار از یک گیربکس دستی ۶ دنده استفاده کرد.

2016 Hyundai Elantra
۲۰۱۶ Hyundai Elantra

هیوندای النترا اسپورت ۲۰۱۶ نیز برخی تغییرات در زمینه امکانات به خود دیده است. در این مدل، صندلی‌های چرمی و سقف آفتاب‌گیر دیگر به شکل استاندارد در دسترس نیستند و در ازای آن قیمت خودرو به اندازه ۱۳۵۰ دلار کاهش یافته است. قیمت هیوندای النترا اسپورت با گیربکس دستی ۲۱۰۷۵ دلار و با گیربکس اتوماتیک ۲۲۰۷۵ دلار اعلام شده است. تریم «اسپورت» اولین بار برای مدل ۲۰۱۴ معرفی شده و شامل یک موتور قوی‌تر ۲ لیتری چهار سیلندر با قدرت ۱۷۳ اسب‌بخار می‌شود.

2016 Hyundai Elantra
۲۰۱۶ Hyundai Elantra
2016 Hyundai Elantra
۲۰۱۶ Hyundai Elantra

در نهایت، به هیوندای النترا لیمیتد می‌رسیم که قیمت اولیه ۲۲۵۲۵ دلار را حفظ کرده و در عین حال، صاحب دو ویژگی استاندارد جدید شده است: استارت فشاری و ورودی بدون کلید و همین‌طور سیستم کنترل هوای اتوماتیک. النترا لیمیتد به صورت استاندارد از موتور ۱/۸ لیتری چهار سیلندر و گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته استفاده می‌کند و همین‌طور دارای برخی تریم‌های متفاوت طراحی خارجی، صندلی‌های چرمی، صندلی تنظیم‌شونده راننده و سیستم تلماتیک «بلو لینک» هیوندای می‌شود.

2016 Hyundai Elantra
۲۰۱۶ Hyundai Elantra
2016 Hyundai Elantra
۲۰۱۶ Hyundai Elantra
2016 Hyundai Elantra
۲۰۱۶ Hyundai Elantra
2016 Hyundai Elantra
۲۰۱۶ Hyundai Elantra

تمام این موارد، حاکی از ارزشمندتر شدن هیوندای النترا در مدل ۲۰۱۶ است؛ خودرویی که قرار است در ماه آینده روانه بازار شود. در همین حال، هیوندای النترای ۲۰۱۷ با یک طراحی کاملاً جدید احتمالاً تا اواخر سال جاری میلادی از راه خواهد رسید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۳۸ دیدگاه‌ها

  1. شهرام

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام و خسته نباشید
    من 3 ماهه که النترا 2015 را خریدم و قبل از آن مگان 2000 اتومات داشتم و از طرفی هم 2 الی 3 هفته هم تو سایتهای مختلف در باره اینماشین و سراتو کره تحقیق کردم ونهایتاً تصمیم به خرید این گرفتم
    اولاً اینکه درسته حجم موتور 1800 هستش اما مهمتر اسب بخار هستش روانی این ماشین بد نیست خوبه و من که نزدیک به 25 سال ماشنهای مختلف داشتم به نسبت از این ماشین راضی هستم نمای بیرونی قابل قبولی داره، داخلش هم که همینطور تنها ایرادی که من در عرض این مدت تونستم بگیرم ضعف کیفیت روکش صندلی ها و رو دری هاست که تمیز کردنش یک مقدار زمان بره
    بطور کلی از خریدم به نسبت میزان پولی که دادم و امکاناتی که این ماشین در اختیارم قرار داده و هندلینگ و تعادل خوب در جاده و پیچها منو خشنود و راضی کرده از خریدم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. افشین

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام
    اطلاعات داده شده در خصوص النترا 2016 چه فرقی با 2015 آن کرده؟ این مشخصات و فیس آن را مدل 2015 نیز دارد؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. korosh

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من میخواهم النترا ی 2014 یا 2016 بخرم
    اگه میشه قیمت و تفاوت هر کدام را بگید وایا 2016 نیو فیس هم دارد
    ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا