هیوندای

جزئیات جدید پرچم‌دار G90 جنسیس در بازار آمریکا

برند لوکس هیوندای یعنی جنسیس جزئیات فنی و تخصصی پرچم‌دار به روز شده‌ی خود یعنی G90 جدید را اعلام کرد.

2017 Genesis G90
۲۰۱۷ Genesis G90
این خودرو که در کره جنوبی با نام EQ900 شناخته می‌شود باید با رقبای تثبیت شده‌ای چون مرسدس بنز S کلاس، ب ام و سری ۷، آئودی A8، لکسوس LS و کادیلاک CT6 روبرو شود.

2017 Genesis G90
۲۰۱۷ Genesis G90
به منظور این جدال این برند ادعا می‌کند که پرچم‌دار جدیدشان هم‌اکنون ابتکارات فنی کلاس جهانی و سطوح بالایی از رفاه، آسایش و کارایی دینامیکی را ارائه می‌کند.

2017 Genesis G90
۲۰۱۷ Genesis G90
جنسیس G90 جدید با پیشرانه‌ی کاملاً جدید ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری توئین توربویی در دسترس خواهد بود که توانایی تولید ۳۶۵ اسب بخار قدرت و ۵۱۰ نیوتون متر گشتاور را دارد. دیگر پیشرانه‌ی این خودرو نمونه‌ی ۸ سیلندر ۵ لیتری با قدرت ۴۲۰ اسبی و گشتاور ۵۱۹ نیوتون متری خواهد بود. هر دو پیشرانه به‌صورت استاندارد به گیربکس ۸ سرعته ی اتوماتیک متصل خواهند بود اما مشتریان می‌توانند در صورت نیاز به چسبندگی بیشتر سیستم H-Trac AWD را نیز سفارش دهند.

2017 Genesis G90
از نظر طراحی این خودرو نیازی به بازتعریف قوانین این حوزه ندارد و در بخش جلو شاهد جلوپنجره‌ی تاج مانند جنسیس به عنوان یک امضا هستیم که در هماهنگی با چراغ‌های روز روشن بوده و در مدل‌های ۸ سیلندر دسته‌ای از چراغ‌های جلوی LED سفارشی نیز پیشنهاد می شوند.

به منظور افزایش جذابیت بصری و ظرافت G90 در بدنه‌ی خودرو جزئیات هوشمندانه‌ی کرومی بکار رفته است. جزئیاتی همانند خروجی‌های یکپارچه‌ی اگزوز در سپر عقب و چراغ‌های عقب LED به عنوان یک ضرورت در این سگمنت مطرح هستند. جنسیس ادعا می‌کند که این خودرو با ضریب درگ ۰.۲۷ بهترین عملکرد آئرودینامیکی را دارد.

کابین خودرو دیگر نقطه‌ی کلیدی G90 است. مطابق انتظار جنسیس از مواد با کیفیت بالا در کابین استفاده کرده و در آن شاهد جزئیات چوبی، چرم گران‌بها با دوخت‌های ظریف و روشنایی زیبا هستیم. حتی در بلندگوهای سیستم صوتی سطح بالای Lexicon از فولاد ضدزنگ استفاده شده است.

2017 Genesis G90
سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو دارای صفحه‌نمایش با کیفیت ۱۲.۳ اینچی است که با اهرمی در کنسول مرکزی می‌توان آن را کنترل نمود. همچنین صفحه‌نمایش ۷ اینچی TFT نیز در نشان‌دهنده‌ها تعبیه شده است.

افزایش ۱۱.۴ سانتی‌متری فاصله‌ی بین محورها فضا و راحتی بیشتری را برای سرنشینان به ارمغان آورده است. سیستم تعلیق تطبیق‌پذیر نیز حداکثر هندلینگ خودرو را بدون تحت تأثیر قرار دادن راحتی تأمین می‌کند.

مهندسان جنسیس به منظور کاهش نویزها و افزایش راحتی سرنشینان صدها ساعت زمان را برای تنظیم عالی شاسی صرف کرده‌اند. مواد کاهش دهنده‌ی صداهای مخصوصی در کابین بکار رفته و حتی پنجره‌ها نیز از مواد آکوستیک بهره برده‌اند. به لطف طراحی خاص چرخ‌ها نیز صدای جاده بیش‌ازپیش سرکوب شده است. لاستیک‌های G90 را رینگ‌های ۱۹ اینچی احاطه کرده‌اند. این طراحی نه‌تنها باعث کاهش سروصدا شده بلکه وزن کلی خودرو را نیز کم کرده است.

پرچم‌دار جدید جنسیس به‌صورت استاندارد از سیستم‌های ایمنی متعددی بهره می‌برد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده، تشخیص نقاط کور هوشمند با هشدار ترافیک پشتی، دستیار حفظ بین خطوط، هشدار توجه راننده، دستیار نوربالا و مانیتور چندنقطه‌ای ۳۶۰ درجه‌ای.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۶ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (8 ديدگاه)

    داخلش فوق العاده زیباست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Pagerrari

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (20 ديدگاه)

      جنسیس توی عکسا خوشگل نیست.
      هفته پیش از نزدیک یه سیاهی دیدم خیره شدم بش.
      من موندم فراری یا پاگانی که توی عکسا آیقد خوبن از نزدیک دیگه چطورن !!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. کیان

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (1435 ديدگاه)

      زیبا هست بحثی توش نیس ، ولی به غیر از جلو پنجرش که به نظرم خیلی بزرگ طراحی کرده
      عقیبش و مخصوصا چراغاش شبیه بنز اس هست
      داخل کابین و کنسول وسطم به نظرم با اولین نگاه خیلی راحت شما رو یاد بی ام و میندازه

      به نظرم خیلی شبیه هستن این موارد البته موارد دیگه هم هستن
      هر چند هیوندایی خیلی خوب عمل کرده اما تنها جیزی که خیلی موثر بوده قیمت پایین محصولاتش هست که تونسته به اینجا برسونتش

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ماسل

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (2433 ديدگاه)

        ارزونی که بد نیست.قیمتش منصفانه س.البته تا لینکلن و کادیلاک هستن هیوندای کیلو چنده؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. احمد باقری

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    خیلی بهتر از قبل کار کرده. پیشرفت خیلی خوبی داشته.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. hossein. gh

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (313 ديدگاه)

    این هیوندا هم دیگه زیادی داره اسکی میره جلو پنجره که خود آئودیه. عقبشم که خودتون میبینید نیاز به گفتن نیست!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Developer

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (117 ديدگاه)

      چرا منفی میدین به دوستمون ؟ خو بنده خدا راست میگه دیگه ، درسته ماشین خیلی خوشگل و خوبیه اما خداییش چراغ عقباشو نگاه کنین ، انگار چراغ عقبای بنز S کلاس و کادیلاک رو با نوار تفلون به هم چسبوندن که شده این!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. new great britain

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (2779 ديدگاه)

        آرمشم بگو که از بنتلی تقلید کردن.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. lio

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (14 ديدگاه)

      آره جلو پنجره ها شبیه آئودیه و بیشتر شبیه فورد ، در مورد اکثر ماشین های هیوندا اینطوره !

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ali

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (969 ديدگاه)

        کلا هیوندا و کیا فقط کپی میکنند و البته هر سال یه شکل جدید میدن بیرون چون هنوز به اصالت تو طراحینرسیدن و البته این کپی کاری ها اینده خوبی نداره یه قیافه کره ای ملی غیر کپی میدادن بهتر بود

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. یوسف

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (743 ديدگاه)

    هیوندای اگر همین طور به تلاش خودش ادامه بده میتونه جنسیس رو در بازارهای آسیایی و آمریکای شمالی به موفقیت برسونه چون محصولات هیوندای باب میل و سلیقه آسیایی ها و به ویژه اهالی خاورمیانه هستند و در آمریکا هم مردم متعصب نیستن و همه جور برندی به فروش میرسه اما جنسیس در اروپا نمیتونه به موفقیت برسه یا دستکم تا سال ها نمیتونه فروش قابل توجهی داشته باشه چون تو اروپا مردم روی برندهای اروپایی تعصب دارند و برندهای لوکس اروپایی رو به رقبای آسیایی و آمریکایی ترجیح میدن، حتی لکسوس بعد این همه سال فروش چندان بالایی در اروپا نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      چه تعصب داشته باشن چه نداشته باشن فعلا که شاهد پیشرفت هیوندای هستیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. تمدن عرب

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (120 ديدگاه)

    پیشرفت چشمگیری داشته اما رقبایی سرسخت داره.

    گرچه اختلاف قیمتی با رقیاش زیاده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Juniro

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (130 ديدگاه)

    از پشتی شبیه اس کلاس شده، البته با کمی چاشنیه کادیلاک

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. سیدعلیرضا

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (218 ديدگاه)

    .
    من فقط می خوام بدونم اونایی که میگن کپی کرده کپی کرده. اگه جای طراح بودن می خواستن خودرویی طراحی کنن که زیبا باشه،مدرن باشه،جادار باشه ،همه کس پسند باشه و…
    خودشون چه جوری طراحی میکردن؟
    اکثر خودرو های جهان از طراحی همدیگه الهام می گیرن.
    حالا هی شما بگید کپی کپی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Sardar

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (165 ديدگاه)

      دقیقا .‌دلیل اینکه وقتی یه ماشین کره ای می بینیم میگیم کپیه پیش فرض ذهنی ماست. شاید از عقب به بنز و کادیلاک شبیه باشه ولی من در سایر جاها یک زبان طراحی زیبا و انحصاری می بینم . در کل میشه گفت شبیه هست که کاملا طبیعیه . اما کپی نیست به هیچ‌وجه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. hossein. gh

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (313 ديدگاه)

      خوب عزیز من اگه به همین راحتی بود که الان تمام چینیا درحد شرکتای مطرح بودن. الان مارو داری با طراح یه شرکت خودروسازی مقایسه میکنی؟!!اینجاست که به بزرگیه شرکتای بااصالت پی برد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. احسان

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (314 ديدگاه)

    واسه هیوندای ادعای رقابت با سری ۷ و اس کلاس خیلی زوده هنوز لکسوس پیش اونا کم میاره،عقبش که کاملا از اس کلاس الهام گرفته داشبردش هم از اس کلاس نسل قبل ،جلو پنجره اش هم اصلا هماهنگ نیست و واقعا ضایع است،وجدانن بی هیچ تعصبی میگم من مدل های پایه سری ۵ و ای کلاس بنز روهم خیلی به این ترجیح میدم چه بریه به اس کلاس و..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. احمد

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (128 ديدگاه)

    چراغ های عقب جنسیس g90 کیش و مات کرده چراغ عقب g80 خیلی زیبا و با اصالت است نه مثل این شبیه بنز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. حسین

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1364 ديدگاه)

    درود.
    اگه یه روزی یه کمپانی ایرانی یه ماشینی در این کلاس تولید کنه، هرچقدرم که این ماشین از بنز و ب ام و ضعیف تر باشه، من دوستش خواهم داشت و دوست دارم بخرمش. به جای ایراد گرفتن این موضوع رو در نظر بگیرید که هیوندای هم سن ایرانخودرو هستش و الان کره ای ها دوستش دارن…
    _______________________________________________________
    طراحیش ترکیبی از چندتا ماشینه ولی نمیشه گفت کپی شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      فعلا که ایران خودرو نمیتونه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سیدعلیرضا

        ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (218 ديدگاه)

        می تونه عزیز…بهتر از این هم می تونه بسازه.
        ولی دلش نمی خواد….چون رقابتی در کار نیست.دلیلی هم نداره خودشو توی زحمت بندازه و خرج کنه چون هر لگنی بسازه؛ مردم مجبورن بخرن.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  11. sunmartin

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    در مورد کپی موافق نیستم عزیزان یه موضوعی درنظر بگیرید طراحان کیا هیوندا همان طراحان بی ام دبلیو و آئودی و فولکس هستند پس ذهنیت کاملا آلمانی دارند خرده نگیرید اگر شاهد شباهت وصف ناپذیر با این خودروها هستند حتی طراحی انجین کیا هیوندا توسط آلمانی صورت میگیره و بهمین دلیل عرصه را بر سایر آسیایی ها تنگ کردند بخصوص در مورد طراحی که بسیار خوب عمل کردند جنسیس و یا همان G90 رقبای سطح بالایی مثل بنز و مرسدس داره حتی اگه از بی ام دبلیو بگذریم کار سختی در پیش داره بهر حال تلاش این دو شرکت آسیایی و گرفتن مجوز ساخت کارخانه در آمریکا توسط کیا هیوندای قابل ستایش هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. teddy

      ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (15 ديدگاه)

      اولش بگم که از این ماشین بسیار خوشم اومده و عاشق همه ی ماشین هام حتی منفورترینشون

      https://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Motor_Company
      بخشی از متن
      He in turn hired five other top British car engineers. They were Kenneth Barnett body design, engineers John Simpson and Edward Chapman, John Crosthwaite
      ex-BRM as chassis engineer and Peter Slater as chief development engineer
      https://www.reference.com/vehicles/kia-engines-d543c092c8e8136d
      شرکت جما
      https://en.wikipedia.org/wiki/Global_Engine_Alliance
      عقبش هم به نظرم شبیه اینه(نظر شخصی)
      https://en.wikipedia.org/wiki/Jaguar_XJ#/media/File:Jaguar_XJ_3.0_Kompressor_AWD_Premium_Luxury_(X351)_%E2%80%93_Heckansicht,_17._Mai_2013,_M%C3%BCnster.jpg

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. احمدرضا خواجه زاده

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (116 ديدگاه)

    به نظرم خیلی خوبه ومیشه توی لیست انتخاب ها قرار بگیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. 창세기

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (36 ديدگاه)

    برادر من که خیلی بهش اعتماد داشتم یه روز از پشت بهم خنجر زد، حالا ادم چطور میتونه تو این دورو زمونه که به چشم خودشم نمیتونه اعتماد کنه حرفای یه سری افراد که معلوم نیست کین و از کجا کامنت میذارن که این ماشین کپیه اینجای این ماشین فلانه جدی گرفت، ببخشید سایپا میتونه یکی از چراغای اینو کپی کنه؟؟؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شوخی

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (65 ديدگاه)

      ای بابا این چه حرفیه؟ شبیه بودن جنسیس به چندتا ماشین دیگه چیزیه که تابلوه. ربطی به خنجر زدن و اعتماد داشتن هم نداره. عکسو ببینی متوجه میشی چراغاش شبیه چراغای فورد موستانگه. جلو پنجرش شبیه آئودیه. چراغای عقبش شبیه میباخ قدیمیه. یه جورایی هم شبیه بی ام و و مازراتی میزنه. لازم نیست به کسی اعتماد داشته باشی داداش، چشماتو باز کنی شباهتو میبینی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. 창세기

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (36 ديدگاه)

        لابد شمام فک میکنی من دلالم ؟!!! رفیق اون کامنتا شوخی بیش نبود

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. احمد

        ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (128 ديدگاه)

        از نظر شما باد لاستیکشم شبیه بهمان ماشینه فقط چراغ عقب کار رو خراب کرده طراحی بی نظیری داره

        موافقم 0
        مخالفم 0
  14. علی"A.A.B.B.B.F.H.J.K.L.M.M.M.N.P.P.R"

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (204 ديدگاه)

    خیلی خوب و لوکسه ولی دیگه در حد اس کلاس نیس بنز ابهت از دره باکشم میباره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. sunmartin

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    قیاس کره ای ها که هیچ قیاس ژاپنی ها هم با بنز و بی ام دبلیو و پورشه و آئودی فیاسی مع الفارق هست تکنولوژی و کیفیت ساخت آلمانی ها شهره آفاق هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. سیدعلیرضا

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (218 ديدگاه)

    اصل اینه که خودرو خوشگل باشه.
    حالا اگه طراحی خودرو الهام گرفته یا کپی شده زیاد مهم نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. 창세기

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (36 ديدگاه)

    تازه اکثر افرادی که میان از اینو اون ایراد میگیرن برا سرگرمی اینکارو میکنن بالاخره یه جورایی باید انرژی شونو خالی کنن اکثرا هم نوجوونن، اصلا این ماشین گاری هم باشه چه اهمیتی داره.. مگه اینجا ایران نیست؟!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. rtn

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    هر سال شاید 1000 مدل ماشین جدید ساخته بشه یا مدل های قبلی به روز بشن نمیشه انتظار داشت همشون کاملا جدید باشن و شبیه همدیگه نباشن
    اینکه کلی قسمتاش رو شبیه ماشین های مختلف بسازن طبیعیه نمیشه گفت کپی شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. احسان(احسان سابق)

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    این کره ای ها عالین

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا