هیوندای

انتشار اولین جزئیات از هیوندای کنا N

تیزرهای جدیدی از هیوندای کنا N منتشر شده و حالا نیز کره‌ای‌ها تصاویر و جزئیات بیشتری از این خودرو را اعلام کرده‌اند.

هیوندای که از کنا N به عنوان یک شاسی‌بلند داغ نام برده اولین کراس اوور پرفورمنس این برند خواهد بود.

کره‌ای‌ها فعلاً همه مشخصات این خودرو را اعلام نکرده‌اند اما تائید کرده‌اند که کنا N به پیشرانه ۲ لیتری توربو و گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه مجهز خواهد بود. هیوندای همچنین قول ویژگی‌های رانندگی پرفورمنس همچون لانچ کنترل و صدای تولیدی گیرایی را داده‌اند.

اگرچه کراس اوورها خیلی اسپورت نیستند اما هیوندای می‌گوید کنا N دارای تجربه رانندگی قدرتمند و چابکی خواهد بود. مدیر بخش N هیوندای همچنین گفته که این شاسی‌بلند داغ انعطاف بالا و تجربه رانندگی لذت بخشی خواهد داشت.

جزئیات بیشتری از این خودرو در هفته‌های آینده منتشر خواهد شد اما کنا N قرار است ظاهر اسپورت تری داشته باشد. اگرچه در تصاویر منتشر شده چیز زیادی قابل‌تشخیص نیست اما ظاهراً این خودرو از سپرهای اصلاح شده و سیستم اگزوز با دو خروجی سود خواهد برد. همچنین در این تصاویر می‌توانیم رینگ‌های سبک‌وزن و سیستم ترمز پرفورمنس با کالیپرهای قرمز رنگ را تشخیص دهیم.

هیوندای از اشاره به جزئیات عملکردی کنا N خودداری کرده اما این خودرو یک پله بالاتر از کنا N Line قرار خواهد گرفت که پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوی آن قدرت ۱۹۵ اسب بخاری و گشتاور ۲۶۵ نیوتون متری دارد. جدای از نصب پیشرانه بزرگ‌تر در کنا N، این خودرو می‌تواند قدرتی تا ۲۷۵ اسب بخار نیز داشته باشد. لله بالاتر از کنا ترمز پرفورمنس با کالیپرهای قرمز رنگ را تشخیص دهیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۹ دیدگاه‌ها

  1. ارشیا

    ۲۴ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (307 ديدگاه)

    امیدوارم این یکی رو دیگه awd بسازن.

    موافقم 7
    مخالفم 0
  2. کیان

    ۲۴ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1435 ديدگاه)

    کنا N یعنی اینکه پرفورمنس بالاتری داره در نتیجه از اتیش گرفتن میگذره و قطعا انفجار قابل تاملی‌ و رو رقم میزنه.
    باریکلا به این جایزه بگیرهای کره ای ک حتی یه کاندید هم تو لیست ۲۰ تای‌ اول فروش آمریکا نداشتند.

    موافقم 2
    مخالفم 12
    1. ツSAMURAIツ

      ۲۴ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1149 ديدگاه)

      ????

      موافقم 2
      مخالفم 6
      1. amirmohammad

        ۲۴ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (212 ديدگاه)

        سامورایی شنیدم به الانترا خیلی علاقه پیدا کردی خخخ

        موافقم 1
        مخالفم 2
    2. Aryan kia

      ۲۴ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (574 ديدگاه)

      اقا لطفا توهین نکنید هیوندای شرکت خوبی هستش من که از طراحیش خوشم اومد حداقل مثل بی ام و اونقدر پسرفت تو طراحی نداشته
      البته برند مورد علاقه من لکسوس و تویوتا و برند های ژاپنی هستش ولی هیچوقت توهین نمیکنم به هیوندای

      موافقم 8
      مخالفم 1
      1. Ahmedreza2002

        ۲۴ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (1465 ديدگاه)

        طراحیای ۲۰۲۰ رو با ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ مقایسه کنی متوجه میشی که هیوندای چه بلایی سر فیسش آورده
        البته کیا خیلی خیلی پیشرفت کرده نباید انکار کرد این سالا

        موافقم 1
        مخالفم 0
    3. овsкиكMас

      ۲۴ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (261 ديدگاه)

      باشه نوید تو فقط حرص نخور این اکانتت هم مثل قبلی به فنا نره ?? جایزه میرسه به تویوتا که رکورد افت فروش رو زد تو امریکا ?

      موافقم 3
      مخالفم 2
    4. овsкиكMас

      ۲۴ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (261 ديدگاه)

      میگن از وقتی که فهمیدی النترا ماشین سال شد تا الان داری سینه میزنی ?

      موافقم 2
      مخالفم 2
    5. amirmohammad

      ۲۴ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (212 ديدگاه)

      کره ای ها طبق همون لیست ششمین گروه پرفروش امریکا شدن با کمترین میزان کاهش فروش چیزی که برای ژاپنی ها ارزو بود امسال

      موافقم 1
      مخالفم 3
  3. احمد

    ۲۴ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (39 ديدگاه)

    خودروسازها همیشه دنبال یک الگوی سطح بالا و مناسب هستن در نتیجه خواسته یا ناخواسته یک خودروساز بزرگ و افسانه ای مثل گروه هیوندای و کیا رو به عنوان الگو انتخاب میکنن و چون گروه هیوندای و کیا خودروسازانی بزرگ و افسانه ای و به معنای کامل کلمه الگوی مناسبی هستن و درست برعکس خودروسازهای ژاپنی و آلمانی که خیلی بد عمل میکنن و خودروسازها ژاپنی و آلمانی اگر گروه هیوندای و کیا رو سرمشق و الگو و سرلوحه خودشان قرار بدن شاید بتوانن موفق بشن
    هیوندای مخترع سگمنت کراس اوور اسپورت بوده و مطمئنا خودروسازان دیگری در آینده نزدیک هیوندای رو الگوی خودشون قرار می دهند و قطعا نمیتونن تو این کلاس به هیوندای برسند چون نمیتونن به خوبی مخترع این سگمنت باشن موتور ۱.۶ لیتری که برای این ماشین ساخته شده یکی از پر بازده ترین موتور هاست قدرت و گشتاورش اندازه موتور ۶ سیلندر دیگر شرکت هاست برای همینه که میگم گروه کیا و هیوندای الگوی مناسب برای دیگر شرکت ها هستن

    موافقم 6
    مخالفم 3
    1. MOHAMMAD.n.r

      ۲۴ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1141 ديدگاه)

      چشم به خودروسازهای المانی و ژاپنی میگیم از این به بعد از کیا و هیوندای بزرگ و افسانه ای!! الگو بگیرن که شااااید بتونن موفق بشن!!!!!!!
      تازه میفهمم چرا وضع کشورمون اینجوری هست???

      موافقم 3
      مخالفم 5
    2. سلمان

      ۲۴ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (161 ديدگاه)

      آقای احمد با شما هم عقیده ام ولی خواهشن کامنتهای قبلی من را کپی پیست نکنید

      موافقم 3
      مخالفم 3
    3. ツSAMURAIツ

      ۲۴ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1149 ديدگاه)

      ????
      جدیدا خیلی ادبی حرف میزنی
      هیوندای خودروساز افسانه ای ????

      موافقم 3
      مخالفم 4
  4. R@m!n

    ۲۴ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (540 ديدگاه)

    چرا به یه ثبات طراحی نمی رسن ؟ هر سال می کوبن از صفر یه ماشین جدید میدن بیرون. آرم هیوندای از روش ور داری هیچکی نمی فهمه چه ماشینیه

    موافقم 3
    مخالفم 5
    1. احمد

      ۲۴ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (39 ديدگاه)

      هیوندای و کیا توسط طراحان قبلی لامبورگینی آئودی و بی ام دبلیو طراحی میشه و اونا بیشتر شما میفهمن
      طراحی کیا و هیوندای به معنای واقعی کلمه الگویی برای خودروسازان دیگر مخصوصا ژاپنی و آمریکایی که توسط طراحانی ناشناخته و غیر حرفه ای طراحی میشه هستش

      موافقم 5
      مخالفم 3
      1. MOHAMMAD.n.r

        ۲۴ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (1141 ديدگاه)

        ژاپنی ها و امریکایی ها توسط طراحانی ناشناخته و غیر حرفه ای طراحی میشوند!!!!!
        خداروشکر در اثر کرونا نمردیم و جوک سال رو هم شنیدیم!!???

        موافقم 3
        مخالفم 3
        1. Ali

          ۲۴ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (267 ديدگاه)

          بحث کیفیت نیست و شما یه نگاه به طراحی های مثلا هوندا یا میتسو کن تا عمق فاجعه رو پیدا کنی
          کره ای ها تو طراحی بی نظیرن و این یه چیز اثبات شدست

          موافقم 1
          مخالفم 3
        2. MOHAMMAD.n.r

          ۲۴ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (1141 ديدگاه)

          طراحی میتسو رو قبول دارم خیلی… هست ولی هوندا واقعا طراحی ماشین هاش خوبه و اصالت داره.
          در مورد کیا و هیوندا و جنسیس هم فقط طراحی کیا رو قبول دارم چون واقعا پخته شده و مثل هیوندا نیومده ماشین رو خیلی رادیکالی عجیب و غریب درست کنه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. овsкиكMас

      ۲۴ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (261 ديدگاه)

      مشکلش چیه؟ مشتری ها که راضی هستن

      موافقم 4
      مخالفم 3
      1. R@m!n

        ۲۴ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (540 ديدگاه)

        به این میگن بی هویتی یه برند. اگه این دو تا کره ای می خوان خودشونو بین بزرگا جا کنن باید یه ویژگی خاصی تو طراحی بدن تا تو ذهن مخاطب بمونه از 1 کیلومتریم ببینه بفهمه هیوندای یا کیا هستش. اینکه هر سال یه قیافه کاملا جدید به ماشین میدن ناشی از عدم اعتماد به خودشونه میخوان با اینکارا می خوان مخاطب جذب کنن. شاید خیلی بزرگ این موضوع اما تا کی می خوان هر سال بکوبن از اول بالاخره یه جا ته می کشه.

        موافقم 2
        مخالفم 3
        1. овsкиكMас

          ۲۴ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (261 ديدگاه)

          پارسال بود که یکی از عوامل هیوندا گفته بود که ما اعتقادی به این که ماشین ها باید شبیه نسل قبلشون باشن نداربم و طراحی ها رو جدید میکنیم،پدال هم مطلبش رو گذاشت،سیاست این برند این هست جواب هم داده میزان فروش سالانه و جوایز کسب شده و تست بررسی ها این رو مشخص میکنه.کسی که پول تو جیبشه و میخواد ماشین بخره اهمیتی واسش نداره که فلان ماشین شبیه نسل قبلش هست یا نه،کیفیت و چیز های دیگه واسش مهمه،اما شما که فقط میخوای فقط ماشین رو ببینی از یک کیلومتری و بشناسی این واست مهمه! برای هر برند هم أفراد دسته اول مهمن و سود آور نه دسته دوم!
          خیلی وقته که جزو بزرگانن اینو هم آمار فروش سالانه سال هاست مشخص کرده هم جوایز! پارسال که بین این همه گروه خودرو سازی پنجمین گروه پرفروش جهان شدن امسال هم که جایزه بهترین ماشین امریکا شمالی رو بردن دوباره!
          حالًا شما بگو بی هویت،واس بازار هدف اهمیتی نداره :)

          موافقم 3
          مخالفم 3
        2. amirmohammad

          ۲۴ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (212 ديدگاه)

          برای اینکه متوجه شد که این استراتژی کره ای ها مثبت بوده یا نه کافیه میزان فروششون از سال 2010 تا 2020 رو بررسی کنین که ببینین چطور بوده.اگر منفی بود که تا الان نه تنها نباید به شیب زیاد رو به افزایش باشه موفقیتشون بلکه باید ورشکست میشدن
          همیشه دیدگاه کسی که قصد خرید داره با کسی که صرفا میخواد ببینه متفاوت هست
          اگه کسی میخواست ماشینی که بخره شبیه نسلش باشه که میرفت همون نسل قبل رو میخرید
          طراحی یک ایده هست.ایده هم ته نمیکشه هیچوقت

          موافقم 1
          مخالفم 3
  5. ناخدا

    ۲۴ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (122 ديدگاه)

    یاد سریال کارتونی کنا و سرنتی پیتی افتادم و اون کلاغه که اسمش پیلاپیلا بود

    موافقم 6
    مخالفم 0
  6. Ali

    ۲۴ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (267 ديدگاه)

    حیف و صد حیف از کیا و هیوندای با این طراحی های فوق العاده…ای کاش تو فاکتور دوام و قابلیت اطمینان هم مثل طراحی هاشون عالی میشدن اون وقت واقعا بی رقیب بودن
    با قیمت کم بهترین امکانات و طراحی رو بهت میدن

    موافقم 0
    مخالفم 3
    1. قاسم

      ۲۴ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (219 ديدگاه)

      هنین حالاش هم با دوام و قابل اطمینان هستن

      موافقم 1
      مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا