جنسیس کوپه 2014 با ارتقای پیشرانه و گیربکس

هیوندای در حال حاضر برای جانشینی جنسیس کوپه که عمری شش ساله دارد تلاش می کند. به نظر می رسد که این شرکت در حال کار روی نمونه مطالعاتی HND-9 برای نسل آینده جنسیس کوپه است. اما در سال 2014 ما تنها شاهد به‌روزرسانی هایی در مدلهای فعلی جنسیس کوپه مخصوصاً در پیشرانه آنها خواهیم بود.

2014 Hyundai Genesis Coupe
2014 Hyundai Genesis Coupe

تغییرات ظاهری بسیار محدودند. از جمله آینه های گرم شونده خارجی و چراغ‌های مه شکن و رنگ‌های جدید بدنه. در داخل کابین هم شامل سیستم ناوبری بهبود یافته، کروز کنترل و آینه خودکار کاهش دهنده نور بالا، سیستم بی سیم کنترل HomeLink و سیستم هشدار جلوگیری از برخورد در نگاه اول جلب توجه می کنند.

2014 Hyundai Genesis Coupe
2014 Hyundai Genesis Coupe

در زیر کاپوت می توان موتور 2.0 لیتری توربوشارژر چهار سیلندر بهینه شده را یافت که 274 اسب بخار نیرو و 372 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. در حالی که خروجی موتور 6 سیلندر خورجینی 3.8 لیتری، 348 اسب بخار و 399 نیوتن متر می باشد.

2014 Hyundai Genesis Coupe
2014 Hyundai Genesis Coupe

گیربکس شش سرعته دستی نیز ارتقا یافته و با سرعت و روانی بیشتری تعویض ها را انجام می دهد. گیربکس اتوماتیک هشت سرعته با پدال های شیفتر دستی نیز قابل سفارش است.


قیمت جنسیس کوپه جدید از 26350 دلار آغاز می شود و تا 34600 دلار برای گران ترین مدل، پیش می رود.

مطالب مرتبط

89 دیدگاه

  1. mammad
    سوابق: (79 دیدگاه) ,

    قیافش که فرق نکرده.
    ولی گیربکسش واقعا تغیر چشم گیری کرده
    ایول. ولی کلا از ماشینای کره ای خوشم نمياد ولی کوپشون واقعا زیبا وخوب میسازن

    پاسخ
    1. sahand
      سوابق: (139 دیدگاه) ,

      جالبه,ماشینای کره ایی قیافشون تغییر نکنه ,همه بشون گیر میدن,ولی واسه ماشینای آلمانی همین فاکتور اصالتشون میشه!

      پاسخ
      1. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
        سوابق: (1451 دیدگاه) ,

        اگه فقط یک لحظه قدمت جنسیس رو با آلمانی ها مقایسه کنی بد نیست!

        پاسخ
        1. matin
          سوابق: (243 دیدگاه) ,

          ایران خودرو و هیوندای توی یه سال شروع به کار کردند و هیوندای بزرگترین تقلب دنیا رو انجام داده هم مارک و هم اسمشو از هوندا تقلید کرده کلا از کره ای ها بدم می آد ماشین فقط ماشین های ژاپن ، آلمان و آمریکا

        2. طوفان
          سوابق: (154 دیدگاه) ,

          هیچ ربطی به قدمت نداره مهم پیشرفت در طول زمان هست که به نظرم مدیریت کره ایها واقعا موفق عمل کرده است.

        3. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
          سوابق: (1451 دیدگاه) ,

          اصالت هیچ ربطی به قدمت نداره ؟؟؟؟!!! پس اصالت یعنی چی ؟؟؟!! بحث پیشرفت هم باشه تو همین چندسال باز آلمانی ها بیشتر پیشرفت داشتند اما چون کره از صفر شروع کرده پیشرفتش بیشتر به چشم میاد!!!

        4. من
          سوابق: (4 دیدگاه) ,

          برادر محسن فقط المان ….
          باید اول دید اصالت رو چی تعریف میکنید و جه فایده ای برای یک خریدار عادی داره. یک مثال بزنیم. در مورد گوشی های همراه اصالت نوکیا بر کسی پوشیده نیست! اما کمتر کسی میاد به جای ایفون و یا نوت سه نوکیا بخره. تکنولوژیش هم کمتر از رقبا نیست اصالت هم داره ها! اما اندروید و یا ای او اس نداره!
          حالا شما اینجوری داستان رو ببین که یک خودرویی خوبه اصالت هم داره اما 50000 دلاره یک خودرویی خوبه خیلی اصالت هم نداره ها! اما 30000 دلاره شمام خریداری نه دلال به جیبت نگاه میکنی و فکر میکنی میخوام 3 تا 5 سال از این خودرو استفاده کنم. اصالت 20000 دلار می ارزه؟نه.( در مورد خریداری که میزان پول مشخصی رو میخواد هزینه کنه) به این میگن معادله ارزش/هزینه یعنی در قبال پولی که میدیدم جقدر ” ارزش” ایجاد میشه. بقیه جاهای دنیا این مهمه تو ایران این مهم نیست جون خیلی ها پول مفت دارن “گرونترین” رو میخرن فارق از اینکه به چی نیاز دارن.
          شما به سنت نمیرسه قطعا اما دوره جوونی ما اسپرت کردن خودرو در ایران خلاصه میشن به پهن تر کردن لاستیک ها! یعنی لاستیک ماشین ها رو انقدر پهن میکردن که استهلاک ماشین به سال هم نمیرسید! یعنی افراط و تفریط الان هم به نوع دیگری همینه!
          فقط المان فقط ژاپن فقط امریکا! این یعنی افراط و تفریط باید ببینی به چی نیاز داری و در معادله ارزش/هزینه جاش بدی.
          خود تویوتا هم به همین موضوع رسیده واسه همینه که ماشین ارزون میزنه به نام تویوتا میده دست خلق الله ماشین گرون و لوکس هم میزنه بهش میگه لکسوس باز میده دست خلق خدا. این وسط طرفداری من و شما از تویوتا و امثال هم کجای این معادله است؟

        5. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
          سوابق: (1451 دیدگاه) ,

          میدونی مشکل چیه برادر من؟ مشکل همونی هست که خودتون گفتین! “اصالت رو چی تعریف میکنید”؟؟؟!!!
          اولا که مثال شما مثال درستی نیست! کی گفته آیفون اصالت نداره؟؟؟!!! و تنها دلیل عقب موندن نوکیا و بالا اومدن امثال سامسونگ فقط اندروید بود و بس! بگذریم…
          شما فکر میکنید وقتی ما میگیم اصالت! منظورمون اینه که مثلا فرم کلی بدنه و چراغهای 911 حفظ شده! نخیر قربان! اصالت همش این نیست! اصالت یعنی اینکه شرکتهای آلمانی بعد از 100 سال! تجربه و آزمایش و تحقیق به یک چیزی رسیدند و مثلا شرکتهای کره ای 10 سال هست که پا به میدون گذاشته اند! شما که خودتون بنده رو بچه به حساب میارید و ظاهرا سن بالایی دارید! آیا درک الان شما بالاتره یا مثلا درک شما در 5 سال پیش؟ 10سال پیش چطور؟ پس میبینید که هیچ چیز جای تجربه رو نمیگیره. پس شما نمیتونید بگید 911 موتور 3800 داره و جنسیس هم موتور3800 داره! و هر دو خوب هستند!!! و پورشه داره پول برندش رو میگیره! به هیچ وجه اینطور نیست! ماشینهای آلمانی با وجود قیمت بالاشون نسبت به بقیه،کاملا ارزشش رو دارند و در قبال دلار به دلار پولی که میدید خدمات میگیرید. شما فکر میکنید مثلا بنز یا پورشه بلد نیستند ماشین ارزون تولید کنن؟؟؟!!! خیلی هم خوب بلدن ولی باید از کیفیت و مهندسی ماشینهاشون کم کنن که این مخالف هدف شرکت شون و خط مشی شون هست.(یا بهترین یا هیچ)و اگه این کار رو بکنن به سابقه برندشون لطمه وارد میشه.
          اینی هم که ما اول اسممون”فقط آلمان” داریم به دلیل عشق و علاقه بیشتر ما به ماشینهای آلمانی که قطعا مهد خودروسازی جهان هست و همینطور همرنگ شدن با طرفداران آلمانی وگرنه من هم ماشینهای ژاپنی رو خیلی قبول دارم و هیچوقت هم نگفتم که تمام (به قول شما) خلق الله! باید و باید آلمانی بخرند!!!

      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
        سوابق: (6543 دیدگاه) ,

        درود.

        چون تعادل ندارند.

        حکایت اون سوراخ سوزن و در دربازه است.

        این ماشین در عرض 6 سال فقط فیس لیفت داشته ، ولی کیا سراتو

        در عرض 3 الی 4 سال نسل عوض میکنه . اون هم بدون فیس لیفت .

        ای نشون میده که هنوز یکسری چیز هارو یاد نگرفته .

        ((( ایران و المان )))

        پاسخ
      3. رهگذر
        سوابق: (41 دیدگاه) ,

        بحث بحث فیل و فنجونه پسر جان اول اصالتو بدست بیاره بعد دربارش بحث میکنیم المان ها خیلی تغییر دادند یه نگاه به این ده پونزده سال اخیرشون کن فقط به طرز حیرت اوری اصالت دارند یعنی شاکله اصلی مونده سر جاش در حالی که کلی تغییر کردند ولی جنسیس یا هر کره ای یا حتی ژاپنی تغییر بده دیگه نمیشه شناختش

        پاسخ
      4. Zonda R
        سوابق: (1605 دیدگاه) ,

        F.A
        قدرتش خوبه
        ولی خیلی خشکه
        من نسل قبلشو 67 تومن خریدم
        خشکیش و کالیبرای ترمزش بعد از داغ شدن قدرتش کم میشد و احتیاج به فشار زیاد داشت

        پاسخ
        1. Zonda R
          سوابق: (1605 دیدگاه) ,

          F.A
          بعد از 10000 تا فروختمش
          63 تومن
          یه سراتو کوپ گرفتم 47 تومن

    2. matin
      سوابق: (243 دیدگاه) ,

      مگه مرض داریم BMW Z4 رو ول کنیم این رو بخریم صدای توی کابین ماشین های کره ای مثل سمنده

      پاسخ
      1. Zonda R
        سوابق: (1605 دیدگاه) ,

        F.A
        قیمت z4 2.0
        300 میلیون
        جنسیس 200 میلیون
        خب
        اون رودستره
        این کوپه
        من که نقطه مشترکی نمیبینم

        پاسخ
      2. بنده خدا
        سوابق: (233 دیدگاه) ,

        سلام.این رو مطمعنم سمند صدا کابینش از 405 و پراید کمتره…….

        پاسخ
      3. sorena330
        سوابق: (706 دیدگاه) ,

        ماشین اسپرت باید صدای موتورشو بشنوی،
        اتفاقا این یه حسنه و بحث z4 به خاطر قیمتش کاملا جداست

        پاسخ
  2. Kurosh
    سوابق: (311 دیدگاه) ,

    بازم به جنم این کره ای ها…
    مردشن ومیرن دست میبرن تو گیربکس وتوان وموتور…
    فرغون سازهای ما فقط بلدن دوتا چراخ وسپر عوض کنن.. بعدش هی مدل پشت مدل بزنن 111 و131 و151 و132 وچنتا نمره عجیب وغریب دیگه…

    پاسخ
    1. matin
      سوابق: (243 دیدگاه) ,

      111و131و151و132 هم هر کدوم به SE & SL & TL & LX & EL و… تقسیم میشه حالا مردی بگو پراید چندتا تیپ داره
      1- 43 تا
      2- 45 تا
      3- 47 تا
      4- 50 تا
      کنکور سراسری ریاضی 92

      پاسخ
  3. carbonado aventador
    سوابق: (3829 دیدگاه) ,

    من مدل هاي قديمي اش رو كه تو إيران هست بيشتر دوست دارم!!!!!!

    پاسخ
  4. mjh
    سوابق: (26 دیدگاه) ,

    همه میدونیم ماشین ساختن کار آسونی نیست درسته کره به آلمان و ژاپن و آمریکا نمیرسه ولی خب این همه پیشرفت قابل ستایشه اونا هم شرایط تقریبا مشابهی با ما دارن ینی میخوان خودروی تولید داخل خودشونو داشته باشن ولی ما ی نمونه شکست خورده ایم وکره ی نمونه کاملا موفق به نظر من هیچوقت به غولای خودروسازی نمیرسن ولی ی روز بالاخره باهاشون برابر میشن

    پاسخ
  5. saied
    سوابق: (1265 دیدگاه) ,

    به نظرم ماشینایی که جوان های عرب دوس داون داشته باشن ماشین هایی مثل بوگاتی و فراری ولامبورگی ! و اگه خیلی متواضع تشریف داشته باشن ماشین هایی مثل پورشه و بنز و بی ام دبلیو واسه خودشون انتخاب میکنن!
    ولی ما به حدی رسیدیم که ماشین های بی کیفیت و بی هیجان کره ای ارزوی جوان های ایرانی شده که اونم ۹۹٪ ارزو هامون به فنا میره .

    پاسخ
  6. pentagon usa
    سوابق: (65 دیدگاه) ,

    اساسا تا زمانی که ایران خودرو و سایپا تو این کشور هستند نباید در مورد این ماشینا حتی فکر کرد چون جز حسرت هیچ حاصلی نداره..

    پاسخ
  7. آقا محمد ، فقط ژاپن ، فقط لکسوس
    سوابق: (1684 دیدگاه) ,

    من خوشم نیومد

    پاسخ
  8. کافر مقدس
    سوابق: (563 دیدگاه) ,

    سهند جان کی گفته فاکتور های هیوندا آلمانی هاست!!!!!؟؟!!!!

    ببخشید که هیوندا بعد از اینکه زیر مجموع GM شد اینقدر پیشرفت کرد!

    0تا100 زیروبَم همشون هم Ford ـه

    پاسخ
    1. زیگما
      سوابق: (3084 دیدگاه) ,

      راست میگی.اولش اومدن اسم شهر های امریکا رو ماشین هاشون گذاشتن.مثل سانتافه که مرکز ایالت تیومکزیکو هست.یا اومدن اسم یکی از شهر های آریزونا رو روی یکی از ماشین هاشون گذاشتن که شد توسان!بعد اومدن هر چی روش تبلیغاتی بود از امریکایی ها دزدین!نمونش اون عکس تبلیغ سانتافه که بغل یه مشت گاو بود. که از ایده عکس های وانت های رم دزدیه بودن!

      پاسخ
      1. matin
        سوابق: (243 دیدگاه) ,

        چند سال بعد چینی ها با این روش خودرو سازی کره رو به زمین می زنند ببین کی گفتن

        پاسخ
  9. HoSeIn
    سوابق: (9 دیدگاه) ,

    ایول دمشون گرم یکم از کره ای ها یاد بگیریم زیاد ظاهر ماشینو تغییر نمیدن بیشتر به فکر بالا بردن کیفیتن حالا خودروسازان ایرانی یه پراید و سمند دارن وانتش میکنن هاچ بک میکنن و… تبدیل میشه که نمیگنجه تو این مطلب بگم الان نمیدونم تشویق کنم افسوس بخورم هورا بکشم ما بهتریم اونا بهترینن ولی اینو میدونم که اصلا دل مسئولین به حال ما نمی سوزه فقط به فکر پر کردن جیب مبارکن که خدا میدونه به کجا لوله کشی شده این جیب!!!!!

    پاسخ
  10. زیگما
    سوابق: (3084 دیدگاه) ,

    ساخت این گیربکس توسط هیوندای خیلی عجیبه.آخه کار هر کسی نیست ساخت یه هشت سرعته. جای تامل بسیار دارد.شاید اصلا عملکردش بد باشه.نمیدونم….

    پاسخ
    1. sahand
      سوابق: (139 دیدگاه) ,

      با همکاریه تویوتاسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسست

      پاسخ
        1. sahand
          سوابق: (139 دیدگاه) ,

          آخه الان سندم کجا بود!یه چی میگیا…
          ولی 100% مطمئنم.

        2. زیگما
          سوابق: (3084 دیدگاه) ,

          یه لینکی چیزی بده تا مطمئن بشم.آخه عجیبه تویوتا با هیوندای همکاری کنه.

    2. آقا محمد ، فقط ژاپن ، فقط لکسوس
      سوابق: (1684 دیدگاه) ,

      تا اونجایی که من شنیدم جنسیس 8 دنده از صفر تا صد خودش 3 تا دنده عوض میکنه که اصلا واسه ی یک ماشین کوپه جالب نیست….تویوتا آریون حتی با اینکه کوپه نیس از 0 تا 100 2 تا دنده عوض میکنه

      پاسخ
  11. Mr.joker
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    خوشگله ولی اون قسمت زائد چراغای جولوشو دوس ندارم
    رنگ سیاهشم خیلی خفنه 🙂

    پاسخ
      1. *عرفان*
        سوابق: (4 دیدگاه) ,

        داداش این عکسا که لینکشو گذاشتی ساختگیه..(ارتفاع)

        پاسخ
  12. محمد
    سوابق: (737 دیدگاه) ,

    زیباست ولی چراغای جلوش کمی بزرگ هستند که تو ذوق می زنه همچنین طراحیش با مدل قبلیش چندان تفاوت نداره

    پاسخ
  13. احسان(احسان سابق)
    سوابق: (2559 دیدگاه) ,

    دست عکاس درد نکنه.چه عکسایی انداخته مخصوصا اونی که بین ساختمونا ایستاده(تقارن عکس ادم رو سکته میده) و اونی که داره تیکاف میکشه

    پاسخ
  14. 50-GTR
    سوابق: (488 دیدگاه) ,

    گیر باکس قبلی جنسیس رو ژاپن میزد با zf آلمان—— این یکی رو هم احتمال زیاد یا آلمان زده یا ژاپن

    پاسخ
  15. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
    سوابق: (1451 دیدگاه) ,

    به نظرم نمای جلوی نسل فبلی بهتر بود.

    پاسخ
  16. مهسا فقط آلمان و ایتالیا
    سوابق: (311 دیدگاه) ,

    بنظر من هم قبلیه خوشگلتر بود
    فدای فرا ری و لامبور بشم که تکن

    پاسخ
    1. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
      سوابق: (620 دیدگاه) ,

      بسمه تعالی

      ای جـــــــــــــــــــونم.

      فراری رو خوب اومدی.

      پاسخ
    2. Zonda R
      سوابق: (1605 دیدگاه) ,

      F.A
      فراری و جنسیس
      خیلی شبیهن!!!!!

      پاسخ
      1. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
        سوابق: (620 دیدگاه) ,

        بسمه تعالی

        میشه بگی کجای جنسیس شبیه فراریه؟!!

        پاسخ
  17. ESI
    سوابق: (389 دیدگاه) ,

    تا وقتی ماشین های محبوبی مثل کامارو موستانگ و دوج هستند کی نگاه میکنه به این کره ای ها

    پاسخ
  18. بهزاد
    سوابق: (1212 دیدگاه) ,

    هیوندای در مدلهای جنسیس از 2 کمپانی گیربکس ساز aisin ژاپن و zf آلمان بهره میگیره و به احتمال قوی این گیربکس 8 سرعته ساخت zf هست.

    پاسخ
  19. SAEED
    سوابق: (198 دیدگاه) ,

    سلام.
    آفرین هیوندای!!
    هم ناز شده هم موتورش پیشرفت خوبی داشته

    پاسخ
  20. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
    سوابق: (620 دیدگاه) ,

    بسمه تعالی

    به نظر من ماشین های کره ای بخصوص هیوندا از نظر طراحی بهترند.

    ولی از نظر فنی چیز خوبی نمی سازن.

    خدا کنه تو سال 2014 با واردات خودرو ی خوبی برخوردار بشیم وگرنه…

    پاسخ
  21. دانیال
    سوابق: (118 دیدگاه) ,

    یه ماشین کوپه باید چهر ای خشن داشته باشه . به نظر من هیوندای اگر خواسته چهر ی جلو همه ی ماشینهاشو برای سال 2013 ( 2014 ) عوض کنه و یکی کنه در مورد جنسیس کوپه نباید این کارو میکرد . جنسیس کوپه باید خشن باشه . الان اکثرا چهره ی جلوی جنسیس کوپه های قبلی رو بیشتر می پسندن . منم قبلیهاشو بیشتر دوس دارم . ( ولی درمورد قدرت موتور و گیربکس و فضای داخل کابین خوب جدیداش بهترن )

    پاسخ
    1. Zonda R
      سوابق: (1605 دیدگاه) ,

      F.A
      من به شخصه
      Gt 86
      نیسان z
      رو به این ترجیح میدم

      پاسخ
  22. محمد
    سوابق: (70 دیدگاه) ,

    من با کسی کاری ندارم به کسی هم بر نخوره کامنت کسیم نخوندم
    ولی اونایی که همش نمیدونم این جمله کلیشهای” آشغال کره ای” رو همه جا میگن…یا مازراتی و فراری وبنز و بی ام و واین چیزا زیر پاشونه سوار میشن همیشه و 10 تا ماشین دارن…. یا واقعا هیچی از ماشین سر در نمیارن و فقط ادعا دارن.. ازین 2 حالت خارج نیست

    پاسخ
  23. hero
    سوابق: (593 دیدگاه) ,

    وقتی جی تی 86 تو بازار ایرانه آخه کدوم ….ی سراغ جنسیس میره

    پاسخ
  24. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
    سوابق: (6543 دیدگاه) ,

    درود.

    این چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    من باشم میرم بنز CLA میخرم . سگش شرف داره به این.

    ((( ایران و المان )))

    پاسخ
    1. mehran911
      سوابق: (1753 دیدگاه) ,

      میلاد جان منم نظرم دقیقا همینه

      پاسخ
  25. Yekta
    سوابق: (33 دیدگاه) ,

    اینهایی که میام میگن ، ماشین فقط المانی و ایتالیایی ، الان همین جنسیس رو بهتون بدن با کله میگیرینش ، هر کی ندونه ، فکر میکنه حتما یک پورشه یا فرار دم خونشون پارکه!

    پاسخ
    1. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
      سوابق: (620 دیدگاه) ,

      بسمه تعالی

      نه بابا!!!
      توکه این همه از دهنت اسم فراری و لامبور میاد نکنه خودت فراری و لامبور داری ما خبر نداریم!!!

      پاسخ
    2. فرهاد
      سوابق: (378 دیدگاه) ,

      چه ربطی داره اگه پرایدم به هر کی بدن با کله میگیرتش

      پاسخ
    3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
      سوابق: (6543 دیدگاه) ,

      درود.

      تو بیا امتحان کن.

      من یک بنز معماری رو باین لگن عوض نمیکنم.

      پاسخ
    4. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
      سوابق: (1451 دیدگاه) ,

      چه ربطی داره ؟!! شاید یه نفر از شرکت بوئینگ خوشش بیاد! پس باید یه 747 داشته باشه؟؟!!

      پاسخ
  26. amin
    سوابق: (22 دیدگاه) ,

    کسی مدل 4 سیلندر صفرش رو سراغ نداره واسه فروش

    پاسخ
  27. آلیاژ
    سوابق: (4 دیدگاه) ,

    بزارید فقط مدل HND-9 بیاد تو خیابون.. اونوقت دهن همه وا میمونه!!
    کی گفته بی کیفیته؟ بهتر یه سر بزنید به نمایندگی بنز و بی ام و یا همون ژاپنی ها که به نظرم چندین ساله قید ماشینو زدن با این طراحیشون

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.