جنسیس G70 آینده، تواناتر از کیا استینگر

جنسیس در سال جاری از سدان اسپورت خود با نام G70 رونمایی خواهد کرد و می‌گوید که این خودرو تواناتر از کیا استینگر خواهد بود.

2018-genesis-g70-4
پاسخ این برند تازه‌وارد کره‌ای به ب ام و سری 3 و مرسدس بنز C کلاس از پلتفرمی با طراحی دیفرانسیل عقب بهره خواهد برد و طبق گفته‌های شاخه‌ی استرالیایی جنسیس، G70 جدید سبک‌تر و سریع‌تر از استینگر خواهد بود. خود استینگر می‌تواند در زمان بسیار قابل‌احترام 4.9 ثانیه از زمین کنده شده و به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.

2018-genesis-g70-8
مدیر استرالیایی هیوندای که درباره‌ی این دو خودرو صحبت می‌کرد به موتورینگ گفته است:

جنسیس G70 و کیا استینگر نشان دهنده‌ی فلسفه‌ی طراحی متفاوت و موقعیت‌های مختلف در بازار هستند.

2-kia-stinger
او ادامه می‌دهد:

استینگر یک سدان تورینگ 5 درب است درحالی‌که G70 به عنوان یک سدان اسپورت خالص وارد بازار خواهد شد. G70 کوتاه‌تر، کم‌عرض تر و سبک‌تر از استینگر خواهد بود و فاصله‌ی محوری کمتری خواهد داشت و از این رو می‌توان گفت پرفورمنس بهتری نسبت به استینگر نشان خواهد داد.

kia-stinger-genesis-g70
انتظار می‌رود داغ‌ترین نسخه‌ی جنسیس G70 از همان پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.3 لیتری توئین توربوی استینگر استفاده کند اما خروجی آن نسبت به قدرت 365 اسبی و گشتاور 494 نیوتون متری محصول کیا افزایش اندکی را تجربه نماید.

genesis-g70-rendering-brenthon-1
اگرچه هیوندای و کیا از نظر بازاریابی به‌صورت متمایز عمل می‌کنند اما این دو خودرو می‌توانند روی فروش یکدیگر تأثیر بگذارند مخصوصاً اگر قیمت‌گذاری مشابهی داشته باشند.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

14 دیدگاه

  1. ...::: فقط لمبورگینی :::...
    سوابق: (8546 دیدگاه) ,

    .
    فروش جنسیس در امریکا از حدود 6 ماه پیش شروع شد و قبل از اون از ژولای 2016 فقط در سئول مدل G90 رو عرضه می کرد.

    جنسیس به نظر من آینده ی روشنی داره و ظرف 15 تا 20 سال آینده لکسوس رو از نظر فروش جا خواهد گذاشت.

    دست گذاشته روی بعضی نقاط ضعف رقبا و در اون زمینه ها داره خیلی خوب خودشو معرفی میکنه.

    در کشور های آسیایی ؛ بخصوص خاور دور جنسیس میتونه به موفقیت های رویایی برسه و تبدیل به لوکس ساز شماره ی 1 در آسیا بشه.

    پاسخ
    1. silver
      سوابق: (165 دیدگاه) ,

      با نظرت موافقم ، جنسیس با این پشتکار در سال های آینده به موفقیت میرسه
      ولی درباره جا گذاشتن لکسوس و شماره ۱ آسیا شدن موافق نیستم
      تا ۱۵ _۲۰ سال دیگه لکسوس نمیشینه نگاه کنه که جنسیس بازار رو ازش بگیره!!!!

      پاسخ
    1. آرمااااان
      سوابق: (358 دیدگاه) ,

      از لحاظ روانی مردم دوست دارن وقتی قراره یه مقدار پول ثابت رو بین دو خودرو بدن
      یه خودرو با برند لوکس رو بگیرن
      پس اول جنسیس
      بعد کیا

      پاسخ
  2. حمید
    سوابق: (80 دیدگاه) ,

    چطور می تونین پیش بینی سقوط لکسوس رو بکنین؟
    شما کارشناس بازارین؟این محصولات رو از نزدیک دیدین؟تتو محصولات لکسوس نقطه ضعفی میبینین که جنسیس بتونه تو ۱۰سال آینده بزنتش زمین؟
    اینفینیتی و لینکلن و آکورا نتونستن بزننش زمین اونوقت هیوندایی میتونه؟
    هیوندایی با جنسیس فقط داره سعی میکنه جا پای لکسوس بزاره و مسیری که ۲۰سال قبل لکسوس رفته رو بره..این یعنی لکسوس خیلی جلوتره..وضعیت کره ایها تو بازار محدود ایران رو به بازار کاملا رقابتی آمریکای شمالی بسط ندین..هنوز خیلی مونده تا کره ایها بتونن یه محصولی در حد لکسوس gs و ls بزنن.مگه اینکه لکسوس نه تنها وایسه و بجلو حرکت نکنه که عقب گرد کنه تا کره ایها بتونن بهش برسن.خواهشا فک کنین و نظر بدین.rx350 مدل ۲۰۱۰ تو ایران زیادن..همین الان کدوم محصول کره ای در حدشه.نه فقط هیوندایی که همه کره ایها رو بزارین کنار هم..

    پاسخ
    1. ...::: فقط لمبورگینی :::...
      سوابق: (8546 دیدگاه) ,

      .
      اوج گرفتن یک نفر به معنای سقوط دیگری نیست.
      .
      لطفا کامنت های منو هر جور میخواید تفسیر نکنید.

      پاسخ
      1. reza
        سوابق: (114 دیدگاه) ,

        دوست عزیز فقط دعا کن که ژاپنی ها خودرو سازی شون نابود بشه و کره ای ها کم بود کیفیت رو با بدون رقابت جبران کنن

        پاسخ
  3. حمید
    سوابق: (80 دیدگاه) ,

    بنظر من کره ایها باید نگران چینی ها باشن..چینیها بزودی محصولاتی در حد کره ایها خواهند داشت.بازار بزرگ و تقریبا نامحدود،شرراکت و در بعضی موارد تصاحب با خودرو سازهای بزرگ و دسترسی به تکنولژی هاشون .انرژی ارزان،نیروی کار ارزان،قیمت تمام شده پایینتر و …با این ابزار چینی ها بزودی یاد میگیرن چیکار کنن که دنیا مجبور شه به محصولاتشون احترام بزاره.همینکه برعکس ما اجازه دادن بازار کاملا رقابتی داخلی داشته باشن خودرو سازاشونو مجبور میکنه اشتباه نکنن.تصمیمهای سختری رو بگیرن.همین الان ولوو v60 رو تو بازار ایالات متحده دارن..

    پاسخ
  4. فيصل.
    سوابق: (264 دیدگاه) ,

    لکسس باید ١۵ تا ٢٠ سال آینده مث ایران خودرو آشغال تولید کنه تا جنسیس برسه بهش انشالله

    پاسخ
  5. Ali
    سوابق: (102 دیدگاه) ,

    به نظر من بازم میگم به نظر مننن کلا لوکس سازی واسه هیوندای و کیا نمیتونه سود آور باشه !! این نوع برند ها معمولا برای قشر متوسط جامعه هستن و اصولا مدل های لوکس برای این برند ها همخوانی ندارد،یعنی بعید میدونم کسی به جای بنز بی ام و لکسوس و کادیلاک بیاد جنسیس بگیره!!یعنی کلا با منطق جور نیس که بخوای یه پول کلان بابت یه هیوندای بدی در حالی که میتونی بنز یا برندای معتبر دیگه بگیری

    پاسخ
  6. بهزاد
    سوابق: (1004 دیدگاه) ,

    جناب سردبیر در برخی صفحات کامنت ثبت نمیشه!

    پاسخ
  7. حمید
    سوابق: (80 دیدگاه) ,

    با گفته های Ali موافقم.مشتری برندهای هیوندایی و کیا تو اروپا و ایالانت متحده و کانادا بیشتر قشر دانشجو و قشر متوسط رو به پایین هستن.تصور کنین چه دیدی نسبت به این نوع برندها وجود داره.اگه پژو یا سیتروئن یا فیات بیاد ی خودروی لوکس بسازه مثلا در حد سری5.. چند نفر تو بریتانیا میرن سمتش؟دقیقا هیچ کس توقع ساخت ی سدان 90هزار دلاری رو از تویوتا هم نداره..ولی ساخت این سدان بوسیله لکسوس اصلا عجیب نیست.البته قبول دارم که کره ایها دارن سعی میکنن ارزش برندشونو ببشتر کنن و بدرستی برند جنسیس رو هم مجزا کردن.ولی اینکه چجوری بخوان با بزرگای این بخش بازار سرشاخ بشن داستانش جداست.کاری که فرانسویها علی رغم تواناییهاشون نتونستن انجام بدن.

    پاسخ
  8. حمید
    سوابق: (80 دیدگاه) ,

    محصول هیونداییاز بغل چقد هم شبیه سری 5 هستش.میدونم تو ی کلاس پایینتر جا میگیره ولی نمیدونم چرا فک میکنم از سری 5 الهام گرفتن!!!!

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.
x