هیوندای

تجسم مجازی شاسی‌بلند جدید جنسیس GV80

جنسیس G70 یکی از خبرسازترین خودروهای چند سال اخیر بوده است. این سدان اسپورت چندین جایزه از جمله جایزه‌ی خودروی سال آمریکای شمالی را برنده شده و در بررسی وب‌سایت موتور ۱ نیز از ۱۰ امتیاز موفق به کسب ۷ امتیاز شده است. هم‌اکنون جنسیس امیدوار است موفقیت خود را به کلاس شاسی بلندها نیز تعمیم دهد. گفته شده اولین شاسی‌بلند جنسیس در سال جاری معرفی خواهد شد.


اخیراً یکی از وب‌سایت‌های خودرویی رندری از جنسیس GV80 منتشر کرده و طراحی این خودرو به‌طور سورپرایز کننده‌ای جذاب از کار درآمده است. این شاسی‌بلند دیجیتالی دارای برخی ویژگی‌های ظاهری کانسپت GV80 بوده اما عناصر خودروهای تولیدی سدان های G70، G80 و G90 نیز در آن دیده می‌شوند. چراغ‌های جلوی نازک LED، جلوپنجره‌ی چندضلعی و رینگ‌هایی با پره‌های زیاد نیز حس بسیار سطح بالایی ایجاد کرده‌اند.


نمای عقب خودرو ساده‌تر بوده اما همچنان زیباست. چراغ‌های یکپارچه‌ی این رندر همان روندی را طی کرده که این روزها در دنیای خودرو دیده می‌شود. یک تریم نقره‌ای نیز اطراف لوگوی جنسیس را در بر گرفته است. در کل ظاهر این خودرو جذاب به نظر می‌رسد و عضوی فوق‌العاده برای خانواده‌ی رو به گسترش جنسیس می‌باشد.


نسخه‌ی تولیدی جنسیس GV80 از پلتفرمی مشترک با سدان G80 استفاده خواهد کرد. به این ترتیب شاسی‌بلند موردبحث به‌صورت دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک در دسترس خواهد بود و با پیشرانه‌هایی همچون ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری، ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری توئین توربو و ۸ سیلندر ۵ لیتری عرضه خواهد شد. هنوز قدرت تولیدی پیشرانه‌های این خودرو مشخص نیست اما مدل G80 اسپورت خروجی ۳۶۵ اسبی دارد.


جنسیس زمان دقیق رونمایی این خودرو را اعلام نکرده اما انتظار داریم آن را در فصل پاییز ببینیم و فروشش نیز از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز شود. سدان G80 قیمت پایه‌ی ۴۲۰۵۰ دلاری دارد بنابراین انتظار داریم شاسی‌بلند جنسیس کمی گران‌تر باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۱ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (1203 ديدگاه)

    جالبه تا همین دیروز دوستان به پست هیوندای سوناتا حمله کردند و از رو چند تا عکس حسابی کوبیدند ولی اینو خوب بدونین که کره بخصوص هیونداش در آینده جزو سردمداران میشه همون جوری که سامسونگ کل شرکتهای ژاپنی رو نابود کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۰ فروردین ۱۳۹۸
      سوابق: (10057 ديدگاه)

      علی عزیز
      این الان چه ربطی به مقاله سوناتا داره .

      به قول معروف ، چرا قیمه هارو میریزی تو ماست ها .

      دلیل نمیشه که وقتی سوناتا نسبت به رقبا ضعیفتر عمل کرده ، ناراحت بشیم و بچسبونیمش به جنسیس لوکس ، با اینکه جنسیس هم در مقابل رقباش آش دهن سوزی نیست .

      در خود تیتر این مقاله هم اومده که ((تجسم مجازی)) .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Iman67

        ۲۰ فروردین ۱۳۹۸
        سوابق: (48 ديدگاه)

        اقای نوید اینکه شما میگی جنسیس هم در مقابل رقبا آش دهن سوزی نیست من رو یاد مقاله سایت موتور ترند که در پدال هم ترجمه شد و راجع به انتخاب جنسیس جی ٧٠ بعنوان ماشین سال بود می اندازه که این جملشون خیلی قابل تامل بود و میتونه نظر شمارو زیر سوال ببره : ” یکی از آزمایش‌کنندگان در مورد G70 می‌گوید نکتهٔ قابل‌توجه در رابطه با این سدان کره‌ای این است که هیوندای کاری که تویوتا، نیسان، هوندا و جنرال موتورز در انجام آن شکست خوردند یعنی ساخت رقیبی شایسته برای ب‌ام‌و سری 3 را انجام داده است. ”
        اگر چنین بود که شما میگفتی هیچوقت جایزه خودروی سال موتور ترند و businesses insider و خودروی سال امریکای شمالی ( با نظر ۶٠ داور کارشناس خودرو و روزنامه نگار حوزه خودرو از سراسر دنیا ) و ایمن ترین ماشین کلاس خودش رو کسب نمیکرد،حالا این میتونه جای بحث باشه که نظر شما اعتبارش بیشتره یا اون ها
        البته شاید شما حق داشته باشین چون این نظر رو از کشوری میدین که نه تنها دسترسی به خودرو های لوکس سخت هست بلکه یه سری ماشین ها مثل همین جنسیس اصلا وارداتشون ممنوع هست فعلا! پس اینجا نظر فقط میتونه از روی تعصب و لجبازی باشه نه علم و منطق

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۲۰ فروردین ۱۳۹۸
          سوابق: (10057 ديدگاه)

          Iman67 عزیز

          قبلاً گفتم و باز هم میگم .

          بنظر من ، موفقیت یک خودرو و برند را ، فروش آن خودرو در بازار آزاد مشخص میکنه ، و با داشتن تمام این جوایز و تمجیدات ، داریم میبینیم که چطور جنسیس ها و k900 فروش فاجعه باری داشتند و ادامه ماجرا….

          در سال ، میلیونها دلار خرخ تبلیغات ، فقط برای یک مدل خودرو میشه ، حالا شما تبانی را بچسبان به خودروسازان و مجلات مُعتبر که هیچگونه رَدی هم نمیشه اَزَش پیدا کرد ، مگر اینکه یک روزی تصادفی و به سبب اختلافات اَفراد فاش بِشه ، و فکر کن فقط کمی از این پول تبلیغات را مجلات بِدَن تا متوجه بشی چطور راحت شروع به چَه چَه زدن میکنند در مورد جنسیس .

          تازه اون به کنار ، شما خودت اگر در کشوری مثل آمریکا زندگی کنی ، با وجود این همه رقیب نامدار هم قیمت ، جنسیس میخری ؟؟؟
          یک روزی محصولات کره ای قیمت کمتری نسبت به بقیه داشتن که قابل تامل بود اما حالا قیمتها را رِسوندن به بقیه و حتی فراتر ، چیزی که پدال هم مقالشو چند ماه پیش گذاشته بود و مردم ، کره ایها را میخرند چون قیمت کمتر و آپشن بیشتری داشت ، اما حالا !!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. овsкиكMас

          ۲۰ فروردین ۱۳۹۸
          سوابق: (66 ديدگاه)

          حالا اینکه به چه دلیل خریدن رو میتونین از ٧/۵ میلیونی که خریدن بپرسین
          قضاوت از یک کشور و بازار به شدت بسته سخته قطعا و ابن نظر از رو تعصب هست پس نه بیشتر
          بنظر بنده با توجه به اینکه تمام اتفاقات سال ٢٠١٨ راجع به کره ای ها ( از فروش تا کسب جوایز ) خلاف نظر شما بود بهتره این لجاجت تمام بشه تا فضای سایت هم بهتر بشه مرسی

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. овsкиكMас

        ۲۰ فروردین ۱۳۹۸
        سوابق: (66 ديدگاه)

        من تو یه مطلب دیگه هم خدمت یکی از دوستان گفتم اینکه شکست رو قبول کنیم وجهه بهتری داره نسبت به اینکه ردش کنیم و برایش دلایل غیر منطقی بیاریم.شما برندی که بنا به دلایل نامعلوم( گمان نمیکنم تا حالا سوار جنسیس شده باشین با توجه به قوانین کشور) ازش متنفر هستین تونسته موفقیت بالایی کسب کنه و تمام کارشناس ها به شدت تحسینش کردن،جای اینکه خودمون رو با توهم توطئه گول بزنیم و بگیم تبانی کردن و چند میلیارد دلار رشوه دادن کره ای ها که موتور ترند و غیره انتخابشون کنن بهتره حقیقت رو بپذیریم تا خودمون هم کمتر اذیت بشیم! جدا فکر میکنین موتور ترند و بیزنس اینسایدر و سازمان IIHS امریکا و جشنواره خودرو سال همه تبانی کردن و میلیاردها دلار رشوه گرفتن تا کره ای انتخاب کنن؟ اونجا ایرانه؟ اینقدر حقیقت تلخ میتونه باشه که این باشه دلیلمون؟
        بله فروش جنسیس پارسال بنا به دلایل مختلف بد بود اما با توجه به جوایز امسال افزایش فروش خواهد داشت و همین ٣ ماهه اول هم محصولات این برند با افزایش فروش همراه بودن طبق امار
        بله اینکه قیمت رو رسوندن به رقبا یا بقول شما حتی بیشتر اما طبق مطلب خود پدال از میزان فروش امسال کره ای ها بیشترین میزان افزایش فروش رو داشتن دربین١٠ برند پرفروش سال و گروه هیوندا کیا پنجمین گروه پرفروش سال شد با بیشترین افزایش فروش ( ۴/٣ درصد) نشون میده حرف شما از بیخ و بن غلطه و کیفیت این ها متناسب با قیمتشون هست وگرنه امسال کاهش فروش رو تجربه میکردن !

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. овsкиكMас

        ۲۰ فروردین ۱۳۹۸
        سوابق: (66 ديدگاه)

        نوید تو که اینقدر به کل کل علاقه داری حداقل تاکتیکت رو عوض کن و یه چیزایی بگو که طرف واس جواب دادن بهشون به تکاپو بیوفته! نه اینکه از فروش میگی و مثلا میگی K900 فروشش کم بود انگار کیا فقط اینو تولید میکنه! اصلا تو بگو K900 هیچی نفروخت اما تو مطلب میزان فروش برند ها که تیترش هم این بود “بزرگ‌ترین خودروسازان سال 2018، فولکس‌واگن همچنان در صدر” تو پدال و میزان فروش و میزان کاهش و افزایش فروش ها توش گفته شد میتونی ببینی که همون کیا بیشترین افزایش فروش رو داشت! ( همون مطلب که دیدیش و نتونستی زیرش چیزی بگی) به همین سادگی۵٠ خطی که نوشتی رفت رو هوا!
        آدم یه حرف رو حداکثر ٣ بار میزنه اما وقتی میبینی همه شواهد و اخبار عکس صحبت های تو هست دیگه گفتن دوبارشون نتیجش میشه کوچیک شدن شخصیت
        افزایش فروش و فروش بالا و جایگاهشون و جوایزشون گویای همه چیز هست! اون مطلب هم ببین باز البته یکم شجاعت میخواد

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. Iman67

        ۲۱ فروردین ۱۳۹۸
        سوابق: (48 ديدگاه)

        آقای نوید دیگه وقتی که استدلالت واس جوایز کسب شده أینه که تبانی بوده و رشوه داده شده جای بحثی باقی نمیمونه!! گویا شما فکر کردی مسابقه محله هست و این ها که میزان خرید و فروش برندها ارتباط مستقیم داره با نظرشون میان اعتبار خودشون رو نابود کنن!

        افزایش فروششون هم حتما تبانی توسط مردم بوده طبق منطق جنابعالی
        دیگه آدم وقتی نمیدونی چطوری یه قضیه رو واس خودش هضم کنه گاهی وقت ها مجبور میشه سر خودشو اینطور هم شیره بماله طبیعیه
        ولی از من به شما نصیحت تجربه سال دو هزار و هجده رو دارین که سال بسیار موفقیت آمیزی بود واس برندهای مورد غضب شما و چیزی جز اعصاب خوردی خودتون نداشت پس از این تجربه واس سال جدید استفاده کنین
        همه این برند ها در جهت خدمت به مشتری گلم بر میدارن پس تنفر نسبت بهشون اونم واس ما ایرانی ها که احتمالا جزو جامعه آماری مشتری هاشون حساب نمیشیم بی معنی هست…
        شب خوش

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۲۱ فروردین ۱۳۹۸
          سوابق: (10057 ديدگاه)

          Iman67 عزیز
          یواش برو موتور نسوزونی .
          بحث سر برند لوکس جنسیس هست و نه هیوندای ، پس با کلمات بازی نکنین بهتره .

          در ضمن ، تبانی در سیاست مداران زیاد دیده میشه که با جان و مال مردم بازی میشه ، اینکه چیزی نیست .
          پس لطفاً جَو ندین و نمیخواد خودتون را بالا پائین بکنید که ای وای ، ببینن نظر نوید چیه و تبانی و از این جور حرفها .

          مثل اینکه شما یا خبر از جایی نداری ، یا شاید هم کارمندی هستین که سر ساعت میره سر کار و سر ساعت هم بر میگرده و ۳۰ سال عمر کاریش را در مسیر رفت و برگشت به سر کارش میگذرونه و خبر از جایی نداره و دِلخوش به تعطیلات آخر هفته (( اینم مثال بود ، پس جَو ندین )) .

          یکم چشماتون را باز کنین تا اطلاعات بیشتری از دنیا بدست بیارین ، بجای اینکه فقط ژِس فیلسوفها رو به خودتون بگیرید .

          در ضمن افت فروش جنسیس حدود ۵۰٪ ، حتماً اینم اَلَکیه ، یا ۲۷۷ تا دونه فروش برای k900 هم در بازار فوق رقابتی آمریکا هم اَلَکیه .، نه داداش گُلَم ، شما نمیخوای با حقیقت کنار بیای و چشمهاتو باز کنی ، پس خوش باش با دنیای جالب خودت .

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. s.h

      ۲۰ فروردین ۱۳۹۸
      سوابق: (712 ديدگاه)

      نه داداش شما برو بیرون از ایران تا ببینی چند چندی
      ببین جز گوشی کجا ها سونی چی کار کرده همین الانشم اگر میبینی تو یارن موفق تره اونم خیلی سر قیمت هاست نه کیفیت برتر البته نمیشه منکر کره هم شد ولی نه در حد خراب کردن ژاپن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. M:::J:::Y

        ۲۰ فروردین ۱۳۹۸
        سوابق: (126 ديدگاه)

        موافقمS.hجان
        همین الانش محصولات صوتی و تصویری والکترونیکی سونی،یه سر و گردن که چه عرض کنم،یه بدن جلو تر از سامسونگ و ال جی هستن..منتهی به خاطر قیمت بالاترشون،قسمتی از بازارو دادن دست کره ایا
        حالا اینکه دوستمون با یه تعصب خاصی اومده از کره میگه که هرکی دونه،انگار بچه ناف سئوله!
        میگی کره ایا به ژاپنیا میرسن؟نابود میکنن؟?لابد ژاپن و ژاپنی جماعتم بیکار نشستن!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. s.h

          ۲۱ فروردین ۱۳۹۸
          سوابق: (712 ديدگاه)

          بله دوست عزیز

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. NAVID۰۰۹۸

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (10057 ديدگاه)

    بیشتر به لینکلنهای آمریکایی شبیهه تا هیوندای .

    رینگهای زیبایی داره .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Sajjad

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    خداییش خوشگل شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. sina

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (2635 ديدگاه)

    قرعه کار به نام “لینکلن” زدن این دفعه :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ایمان

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    یه درگ از صفر کیلومتر و رولینگ بین G۸۰ و ماکسیما جدید تو یوتیوب دیدم که نتیجه عجیبی برام داشت
    در هر دو حالت ماکسیما ۲۰۱۸ اولش جلو افتاد ولی در ادامه G۸۰ پیش افتاد و برنده شد ????

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. овsкиكMас

      ۲۱ فروردین ۱۳۹۸
      سوابق: (66 ديدگاه)

      تو درگ اول که رولینگ بود ماکسیما حداکثر ١ متر جلو افتاد!! اونم واس ٢/٣ ثانیه !!
      تو درگ دوم هم که از همون اول جنسیس جلو بود تا اخر

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. Iman67

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (48 ديدگاه)

    طراحی زیبایی داره البته عقبش میتونه بهتر باشه بنظر بنده ولی خب گویا باید با جی ٩٠ هماهنگ باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. net

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (3062 ديدگاه)

    چراغ جلو و جلوپنجره و رینگ زشته و چراغ متصل عقب اگر خط متصل طرف بالا قرار گرفته بود قشنگتر میشد مثل چراغ متصل عقب زیبای هیوندای ازرا نسل پنجم مدل۲۰۱۷

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. ساسان

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (99 ديدگاه)

    اگه مثل رندر باشه که کاملا شبیه لینکلن ساخته شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. sunmartin

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (1915 ديدگاه)

    مطمئنم کیا هیوندا یدر سال 2024 همونطور که دانکرلوک و جی جی وعده داده بودند جزو 4 خودروی برتر جهان میشن شک نکنید
    کره جنوبی سرعت پیشرفت صنعتی شدن و اینترنتش 4.5 برابر پیشرفته ترین کشورهای جهانه
    در بحث خودرو با کمک بزرگانی مثل شرایر دانکرلوک و نظریه ها یبنگل و طراحی بی نظیر جی جی خیلی از معادله ها رو این دو شرکت معظم کره ای به هم میزنن چ شما کاربر ایرانی گرفتار خودروهای وطنی بپذیری و یا نپذیری فرقی در این موضوع نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا