هیوندای

قیمت‌گذاری هیوندای کنا مدل 2018

کنا، جدیدترین و کوچک‌ترین شاسی‌بلندی است که توسط هیوندای عرضه می‌شود و تنها چند ماه از تولید آن می‌گذرد. خریداران با آغاز ماه مارس خواهند توانست کنا را با بهای قابل‌احترام ۱۹۵۰۰ دلاری برای مدل پایه SE که دیفرانسیل جلو است خریداری نمایند. البته به این مبلغ باید ۸۸۵ دلار دیگر را نیز از بابت هزینه‌های تحویل افزود. گران‌ترین مدل کنا ۲۰۱۸ نیز حدود ۳۰ هزار دلار قیمت دارد.

هیوندای کونا 2018
مدل پایه SE دیفرانسیل جلو به‌صورت استاندارد از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری ۱۴۷ اسب بخاری استفاده کرده و متأسفانه هیوندای گیربکس دستی را در نظر نگرفته بنابراین این مدل از گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک شیفت ترونیک استفاده می‌کند. بهای مدل SE چهار چرخ محرک نیز از ۲۰۸۰۰ دلار آغاز می‌شود اما دارای همان تجهیزات نسخه دیفرانسیل جلو است.

هیوندای کونا 2018
مدل بعدی SEL نام دارد که در نسخه دیفرانسیل جلو قیمت ۲۱۱۵۰ دلاری و در نسخه چهار چرخ محرک بهای ۲۲۴۵۰ دلاری را نشان می‌دهد. همین مدل که دارای رنگ سقف متفاوت باشد در نسخه دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک به ترتیب ۲۱۳۰۰ و ۲۲۶۰۰ دلار قیمت می‌خورد. مدل SEL صرف‌نظر از آپشن های موردنظر دارای همان پیشرانه ۲ لیتری نسخه پایه است.

هیوندای کنا 2018

هیوندای کنا 2018
اما با معرفی کنا لیمیتد اوضاع جالب می‌شود. این مدل بجای پیشرانه قبلی از نسخه قوی‌تر ۱.۶ لیتری توربوی بنزینی با خروجی ۱۷۵ اسب بخار قدرت و ۲۶۴ نیوتون متر گشتاور سود می‌برد. پیشرانه یاد شده به یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه متصل شده است. کنا لیمیتد دیفرانسیل جلو بهای ۲۴۷۰۰ دلاری داشته درحالی‌که برای مدل چهار چرخ محرک باید حداقل ۲۶ هزار دلار بپردازید.

هیوندای کنا 2018

هیوندای کنا 2018
نهایتاً به تیپ فول یعنی اولتیمیت می‌رسیم که همان پیشرانه و گیربکس مدل لیمیتد را داشته اما دارای تمامی تجهیزات بوده و بهای پایه ۲۷۴۰۰ دلاری برای نسخه دیفرانسیل جلو و ۲۸۷۰۰ برای مدل چهار چرخ محرک دارد. اگر هزینه تحویل ۸۸۵ دلاری را نیز در نظر بگیریم، گران‌ترین نسخه هیوندای کنا ۲۰۱۸ بدون اضافه شدن هرگونه آپشنی بهای آغازین ۲۹۵۹۵ دلاری دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (10056 ديدگاه)

    توجه کردین حالا که قانون سقف ۴۰ هزار دلاری برای واردات خودرو وَضع شده .اکثر شرکتهای خودروسازی قیمت خودروهاشون در خارج از کشور به اندازه یه کلاس بالاتر از خودشون نسبت به نسل قبل رسیده .
    یعنی قیمت کنا که کوچکتر از توسان و سانتافه هست حالا به قیمت این دوتا در نسل فعلی رسیده .یعنی اگه سانتافه جدید رونمایی بشه احتمالا پایه ترین سطح از آپشن و موتور وارد بشه که این برای بقیه شرکت های خودرویی هم صدق میکنه.
    سانتافه در نسل حاضر از ۲۴ هزار دلار شروع میشه وتا ۳۸ هزار دلار میرسه .همینطور تویوتا راو۴ از ۲۴هزار دلار شروع میشه و تا ۴۲ هزار دلار میرسه.
    پس فاتهه نسلهای جدید که رونمایی میشه باید خونده بشه برای ورود به ایران‌.
    البته بعضی خودروهای نسل جدید قیمتشون کمتر از نسل قبلشون هست مثل لکسوس LS که البته از ۲۰۱۳ به بعد وارد نمیشه دیگه.
    و این یعنی یواش یواش ماشینای وارداتی با رینگ پیکانی آماده برای فروش البته اگر شیشه عقب دستی نباشه?.
    فقط دلت خوشه که وارداتیه.
    به شما قول میدم اگه کنا بیاد کم کمش رو ۲۳۰میلیون قیمت میخوره
    که من نیسان جوک رو ترجیح میدم با موتور توربو حتی مدل پلاتینیومش هم از الانترا بازار کمتره
    تویوتا chr هم که مال دکتر مهندساس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سورنا

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (1055 ديدگاه)

      اینجا ایران است داداش چیز دیگه ای هم انتظار نمیره از این خرابشده :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. الهی

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (612 ديدگاه)

    نه نیسان جوک با اون طرح خنده دار و فضای بسیار کمش.. و نه هیوندایی کنا با اون طرح جلوش…
    متاسفانه هیچکدوم اونقدر هیجانی نیستن که دل ببرن…

    ولی در کل از نظر طراحی کنا واقعن از جوک جذاب تره…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Ali.usa

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (335 ديدگاه)

    اصلا هم از جیپ چروک اسکی نرفته

    جیپ از هیوندا اسکی رفته ??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. me84

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    طراحیش خیلی ناجوره. خیلی شلوغه و یه خشونت سبک کارتونی داره که آدم واقعا بدش میاد. اه اه اه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهراد

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (537 ديدگاه)

      شخصیت ماشین مبهمه ، ماشین باید یه چراغ کامل داشته باشه مثل اس کلاس، همچی تو یه واحد جمع شده ، با اون سه تا چراغ تو هر طرف و جای پلاکش اصلا دوستش ندارم مث جوک که اونم اونقد کج و کوله شده که اصلا مورد پسند نیس، اما chr خوبه طراحیش مهندسی شدست ولی کم کم همه ی تولید کننده ها از حیله ی چراغ های بزرررگ دارن استفاده می کنن، چه اشکالی داره ماشین شخصیتش ساده باشه و هر چقدر دقیق تر نگاهش کنی بیشتر به راز درونش پی ببری. این ماشین شخصیتش مثل کفش ورزشی و کوله ی کوهنوردیه، بیشتر مخصوص جوون هاست تا افراد مسن یا افراد با شخصیت سنگین و با وقار، خوبه یه نظر سنجی در موردش انجام میشد بعد طراحی میشد چشم های ماشین باید بالا ی سپر باشن و هر طرف فقط یدونه شیک و واحد، طوری که از دور جلب توجه کنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. ali a

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (775 ديدگاه)

    رنگای تیره به کنا بیشتر میاد…طراحی داخلی هم واقعا دلچسبه…خوشم اومده ازش…بقول دوستمون بیاد بازار بالای 220 قیمت میخوره متاسفانه…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا