هیوندای

قیمت و مشخصات سوناتای هیبریدی 2020

هیوندای سوناتای هیبریدی جدید با چهره‌ای متمایز و ویژگی‌هایی خاص می‌خواهد خود را به عنوان یک گزینه قابل اعتنا در بازاری سخت مطرح نماید.

هیوندای سوناتا هیبرید

نسخه هیبریدی نسل جدید هیوندای سوناتا را می‌توان با قیمت 27750 دلار خریداری کرد. البته این قیمت نسبت به قیمت 25620 دلاری آکورد هیبریدی گران‌تر است اما هنوز از قیمت 28000 دلار کمری هیبریدی ارزان‌تر می‌باشد. همچنین باید به فورد فیوژن هیبریدی هم اشاره کنیم که در آستانه بازنشستگی قیمتی 28 هزار دلاری دارد.

هیوندای سوناتا هیبرید

با خرج کردن این پول، شما پشت فرمان نسخه پایه این سدان خانوادگی هیبریدی قرار می‌گیرید. نسخه SEL هم 29900 دلار قیمت دارد و اگر بیشتر در جیب‌های خود بگردید شاید بتوانید مدل لیمیتد 35300 دلاری را خریداری کنید.

هیوندای سوناتا هیبرید

ویژگی‌های جالب نسخه هیبریدی سوناتای جدید شامل پنل خورشیدی سقف و کلید دیجیتالی می‌شود. این خودرو ضریب درگ شگفت‌انگیز 0.24 دارد که به‌واسطه طراحی سیال، چرخ‌های آلیاژی با طراحی بهینه، اسپویلر عقب و فرم کوپه مانند سقف حاصل شده است.

هیوندای سوناتا هیبرید

تمامی مدل‌های سوناتای هیبریدی 2020 از یک موتور سری G2.0 GDi HEV به حجم 2 لیتری و قدرت 150 اسب بخار و گشتاور 188 نیوتن‌متر سود می‌برند. یک موتور الکتریکی 52 اسب بخار قدرت و 205 نیوتن‌متر گشتاور به این اعداد می‌افزاید. برای انتقال نیرو هم از یک گیربکس شش سرعته خودکار استفاده می‌شود.

هیوندای سوناتا هیبرید

به گفته هیوندای، مصرف سوخت این مدل در شهر 4.7 لیتر و در جاده 4.3 لیتر و به‌صورت ترکیبی 4.5 لیتر می‌باشد. این اعداد تقریباً در سطح کمری هیبریدی و بهتر از آکورد هیبریدی می‌باشند. با یک باک پر می‌توان با سوناتا به یک سفر 1104 کیلومتری رفت که آن را به همراهی عالی در سفرهای طولانی تبدیل می‌کند. سیستم سقف خورشیدی با خروجی 205 وات می‌تواند درمجموع 3.2 کیلومتر به شعاع حرکتی خودرو در طول روز و در طول یک سال 1126 کیلومتر به شعاع حرکتی کل بیافزاید. این پنل همچنین تأمین‌کننده انرژی سیستم‌های الکتریکی داخلی نظیر سیستم اطلاعات و سرگرمی بدون خطر خالی شدن باتری‌های اصلی می‌باشد.

دیگر سیستم جالب هیوندای، سیستم کنترل فعال تعویض دنده است که 500 بار در ثانیه وضعیت چرخش دنده‌های گیربکس را برای تعویض سریع‌تر کنترل می‌کند.

برچسب ها

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه

  1. meysam

    ۲ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (253 ديدگاه)

    باریکلا

    1. کیان

      ۲ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (406 ديدگاه)

      “ببخشید شاید من نباید تو پدال این حرف و بزنم ولی
      اگر کسی به ماشین کره ای اعتقاد نداره، جمع کنه از پدال بره
      بره همونجایی که همون مدل ماشین و … داره
      اگر هم به کره ای اعتقاد دارید، جدی برید بخرید، برید ثبت نام کنید
      بنظر من همه ما ایرانیها به یک نوع ماشین ظاهر دار و پر آپشن اعتقاد داریم و این نوع ماشین و میپسندیم
      حالا فقط مونده ک در زمان خرید تببین بشه و گامهای عملیاتیش انجام بشه”

      1. ♤Angus_812♤

        ۲ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (178 ديدگاه)

        ماشین های کره ای باید انتخاب صفر کیلومتر باشه
        ولی برای کارکرده باید بری سراغ ژاپنی ها
        شما از هر ماشین بازی بپرسی میگه کره ای کارکرده ارزش خرید نداره ولی ژاپنی داره چون هزینه های کمتری داره

  2. جواد خطر

    ۲ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (100 ديدگاه)

    نمیدونم نظر بروبَچ پدال چیه ولی به نظر من که ظاهرش از نسلای قبلی سوناتا بهتر شده

    1. Zonda R

      ۲ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1779 ديدگاه)

      بنظر شخصی منم طراحی مدرنی داره ضریب درگ عالیش هم گویای این هست
      طراحی داخلیش هم از نسل قبل بهتره
      ولی طراحی اپتیما برادر دوقولوی همین دوستمون یه چیز دیگس
      انتخابم تو این کلاس همچنان کمری هستش
      پنل خورشیدی هم برای کشورهای گرمسیری مثل ایران عالیه

  3. NAVID۰۰۹۸

    ۲ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2926 ديدگاه)

    هر وقت چشمم به این نسل جدید سونوتا میوفته روزم خراب میشه که چی چی ساختن خاک‌ بر سرها ، چون تمام تصوراتم از گذشته سوناتا را خراب کردن .
    سونوتا در این نسل تکنولوژیهای بدردبخوری داره مثل همین سقفش یا پارک اتوماتش یا دوربینهای بکار رفته در آینه و نمایش تصویر هنگام راهنما در صفحه کیلومتر اما واقعاً طراحیش غیر قابل تحمل شده و نمیشه درکش کرد و ارتباط بر قرار کرد .

    به من خورده نگیرید ، چون همین را با نسل جدید اپتیما مقایسه کنید تا ببینید سوناتا چه فاجعه‌ایست و واقعاً چطور سوناتا را نسبت به اپتیما مقایسه میکنند .

    اسم باقی رقبا را نمیارم و به برادر خودش اکتفا میکنم ، تا آخر قضیه را خودتان بروید .

    بعد به من خرده میگیرند با کره‌ای بدی ، آخه این چیه به سر سوناتا آوردن یا سانتافه .

    1. Abbas.Lambo

      ۲ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (685 ديدگاه)

      در کل فقط چهرش مشکل داره علل خصوص جلو پنجرش ولی از بغل و عقب و کابین مشکل خاصی نداره

      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (2926 ديدگاه)

        از سر تا پاش مشکله .
        میشه گفت شتر گاو پلنگ از نوع نامفهوم .

    2. مهدی

      ۲ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (985 ديدگاه)

      حالا اگر میانه خوبی داشته باشی یا نداشته باشه چه فرقی داره این ماشین نه تو ایران هست و نه خواهد امد…

  4. net

    ۲ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1176 ديدگاه)

    طراحی بیرونی زشتی داره از جلو شبیه سوسک هست

  5. مهدی

    ۲ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (985 ديدگاه)

    کاملا نسبت به نسخه قبلی بهتر شده چهره ای بین کلاسیک و مدرن با طراحی با وقار انصافا در داخل هم عالی کار کرده

    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2926 ديدگاه)

      مهدی
      مشکل اینجاست که اگر هیوندای فرغون هم ارائه کنه ، تو میپرستیش از بس تو کف کره‌ایها موندی .
      این تعریف تمجیدای پوچت به درد بچه محلات میخوره که تا اسم کره میاد منقلب میشی .

  6. ماکان

    ۲ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (38 ديدگاه)

    سلام.از نظر سلیقه ی شخصی خودم این خودرو خوشگل هستش.

  7. مهدی

    ۲ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (985 ديدگاه)

    الان این ماشین فرقونه ؟ دیدی که میگی فرغونه؟ داشتی که میگی فرغونه ؟ کدوم ماشین این برند بد بوده ؟ تا جایی که من میدونم اونایی که پول خریدش داشتن و دارن میخرن همچین چیزی نمیگن؟!!!! ای کاش به جای مجازی بودن واقعی بودیم

  8. Behrouz. anzali

    ۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (301 ديدگاه)

    با دلار 15هزار تومنی حساب بکنی میشه چهارصدو خرده ای قیمتش البته میدونم دلار هر روز داره بالاتر میره …. ولی همین ماشین پاش به ایران باز شه بالای یک میلیارد میدن به خورد ما…. واقعا ما از افغانستان بدتریم ؟؟؟؟ خیلی داغونتریم!!!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن