هیوندای

معرفی رسمی هیوندای آوانته اسپورت 2019

اگرچه فروش هیوندای الانترا ۲۰۱۹ فیس لیفت از دو ماه پیش در آمریکا شروع شده اما جا برای معرفی نسخه‌های بیشتر وجود دارد.


هنوز مدل پرچم‌دار اسپورت معرفی نشده و محتمل‌ترین رویداد برای معرفی این خودرو نمایشگاه لس‌آنجلس است که چند روز دیگر آغاز بکار می‌کند. البته نیازی به انتظار طولانی‌مدت نیست چراکه هیوندای از این خودرو در بازار کره جنوبی رونمایی کرده است. این خودرو در بازار کره آوانته اسپورت نام داشته هرچند مهم‌ترین تغییر آن در مقایسه با مدل آمریکایی همین نام متفاوت است.


آوانته اسپورت در مقایسه با مدل‌های استاندارد دارای پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربو با قدرت ۲۰۴ اسب بخاری و گشتاور ۲۶۵ نیوتون متری است.

این پیشرانه در خودروی کیا سراتو GT مدل ۲۰۲۰ هم بکار رفته است. این پیشرانه با یک گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۷ سرعته دوکلاچه اتوماتیک همراه می‌شود. مدل کره‌ای همچنین دارای سیستم تعلیق چند اتصالی در عقب و ترمزهای بزرگ‌تر است.

اما از نظر طراحی ظاهری، هیوندای الانترا اسپورت به لطف کیت بدنه اسپورت تر خود از دیگر نسخه‌ها متمایز می‌شود. این کیت شامل جلوپنجره شانه عسلی، رینگ‌های ۱۸ اینچی، رکاب‌های جانبی عضلانی‌تر، اسپویلر لبه صندوق و موفلر اسپورت می‌باشد.


داخل کابین این خودرو نیز ویژگی‌های منحصربه‌فردی همچون پوشش چرم مشکی و قرمز متفاوت، غربیلک فرمان D شکل با پدال شیفترهای گیربکس دوکلاچه، پشت آمپرهای اسپورت، تریم کربن مانند، پدال‌های آلومینیومی و… به چشم می‌خورند.


هیوندای هنوز مشخصات عملکردی محصول جدید خود را اعلام نکرده اما مدل‌های مجهز به گیربکس اتوماتیک به‌صورت اتوماتیک در هر صد کیلومتر ۸.۳ لیتر سوخت مصرف می‌کنند.


بهای هیوندای الانترا اسپورت ۲۰۱۹ از ۲۲۴۰۰ دلار برای نسخه دستی و ۲۳۵۰۰ دلار برای مدل مجهز به گیربکس دوکلاچه شروع می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. Hossein gh

    ۱۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (313 ديدگاه)

    جلوش بیشتر شبیه ۲۰۶ خودمونه??

    موافقم 2
    مخالفم 4
    1. الهی

      ۱۸ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (612 ديدگاه)

      داشبوردش که همون سوناتاس و هیوندای ول نمیکنه.. انگار اتصالی کرده..!!

      خخخ

      انگار این طرح از کمک اروپاییا بی بهره بوده..!!

      موافقم 0
      مخالفم 2
  2. mahdy

    ۱۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    به هیوندایی برای ورود به دنیای بزرگان خوشامد بگین
    ولی من اگه بخوام یه سدان تو این بازه قیمتی بردارم میگم مزدا6
    راستی صرف سوختش یه ذره زیاد نیست؟

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. Cadillac

      ۱۷ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (2598 ديدگاه)

      البته مزدا ۳ تو سگمنته النترا هست
      ولی خب منم باشم سگمنت دی رو به النترا و مزدا ۳ واسه ابعاد بزرگترش ترجیح میدم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. آآآآرماااانننن

      ۱۷ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (262 ديدگاه)

      مزدا ۶ بنظرت تو این کلاسه؟!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 1
  3. سید

    ۱۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (132 ديدگاه)

    زشتش کردن…مدله قبل فیس لیفتش خیلی با جذبه و باابهت بود…حیفش کرد
    تنها نکته مثبته این کار هیوندای اینه که تنوع میده به ماشیناش…برخلاف ایران و خودروسازی ایران
    کاش ماهم یروزی یه حرکتی بکنیم در صنعت خودروسازی بسمت پیشرفت و مدرنیته.دنا پلاس و رهام نمونه های خوبی اما ناکافین واسه این حرکت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رامتین

      ۱۷ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (3045 ديدگاه)

      البته نسخه چینی النترا یعنی لافستا بسیار خوب شده. ضمنا احتمال داره مدل النترا اسپرت، زیباتر بشه که باید صبر کرد.

      موافقم 0
      مخالفم 1
  4. حسین

    ۱۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (7 ديدگاه)

    خوبه فقط طرح سه گوش جلوش خیلی بد شده

    موافقم 0
    مخالفم 1
  5. آآآآرماااانننن

    ۱۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (262 ديدگاه)

    طراحیش نسبت به مدل قبلی جوان پسندتر هست بنظرم
    من شخصا این مدل جدیدتر بیشتر میپسندن نسبت به مدل قدیمی ترش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مانی

      ۱۸ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      آره طراحی خیلی‌ زیبا و گیرایی داره
      عکس‌های اولیه رو که دیدم گفتم چقدر زشته اما الان نظرم کلا عوض شده
      کاپوت عضلانی و پف کرده ا اون قطعه فلزی که چراغ‌های جلو رو بهم وصل کرده
      با اون فاصله کمش از کاپوت خیلی‌ به زیبائی نمائ جلو کمک کرده
      البته چراغ‌های اخمو و تر و تمیز هم بی‌ تاثیر نیست

      موافقم 0
      مخالفم 1
  6. مهدی

    ۱۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    هیوندا خیلی زود به زود خودروهاشونسل عوض میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. حامد

      ۱۷ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (831 ديدگاه)

      فیس لیفته نه نسل جدید،نسل جدیدش فک کنم سال ۲۰۲۰ معرفی میشه برای ۲۰۲۱

      موافقم 0
      مخالفم 1
  7. شاهين

    ۱۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (856 ديدگاه)

    اگه الان سال ٩٠ بود این ماشین با قیمت ٢۶-٧ تومن وارد میشد،چیکار کردن با ما؟

    موافقم 0
    مخالفم 1
  8. sunmartin

    ۱۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1918 ديدگاه)

    هیوندای خیلی خوب فیس تغییر داده درست مثل سراتو البته موتور204 اسبی هم واقعا باید عملکرد عالی داشته باشه با گیربکس 2 کلاچه محصولات میا هیوندای بخصوص کیا کیفیتشون واقعا ملموس و قابل درک شده به همین خاطر امسال کیا پنجمین خودروی کیفی و ایمن جدول 2018 نام گرفت در گرید قابل اعتماد

    موافقم 0
    مخالفم 1
  9. پرهام

    ۱۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (200 ديدگاه)

    با این کیت خیلی جذابتره ولی یه طراحی محشری مثل لافستا رو فقط تو چین میدن در صورتی که اگه با فیس لافستا به اسم النترا میومد خیلی جذابتر بود تازه پکیج n هم میگرفت که دیگه هچ

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا