هیوندای

معرفی کانسپت برجسته هیوندای N آپشن

هیوندای می‌گوید در تبدیل هاچبک ارزان‌قیمت i30 به مدل اسپورت و داغ i30 N کار فوق‌العاده‌ای انجام داده است؛ اما افرادی که به دنبال شخصیت و کاراکتر ویژه‌تری هستند شاید با دیدن کانسپت جدید N آپشن، بیش از پیش متقاعد شوند.


این خودروی مفهومی که در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۸ به نمایش درآمده به خریداران اجازه خواهد داد تا هاچبک داغ کره‌ای را با قطعات جدیدی سفارش دهند.


کانسپت i30 N آپشن، دارای ۲۵ قطعه‌ی اضافی در بدنه و کابین می‌باشد. برای مثال می‌توان به بال عقب فیبر کربنی، کاپوت کربنی، خروجی‌های چهارگانه اگزوز و رینگ‌های ۲۰ اینچی ویژه با لاستیک‌های نیمه صاف اشاره کرد که برای استفاده در پیست بسیار مناسب می‌باشند. داخل کابین نیز عناصر کربنی مشکی، فرمان پوشیده از آلکانترا، تریم قرمز و پدال‌های اسپورت را می‌توان تشخیص داد.


معاون اجرایی هیوندای می‌گوید:

ما با سبد محصولات N خود در حال رقابت سختی با حریفان هستیم و پرفورمنس و احساسات جدیدی را به ارمغان آورده‌ایم. توسعه‌ی محصولات N هیوندای ریشه در موتور اسپورت دارد. خودروهای جدید i30 N Line و N آپشن نشان‌دهنده‌ی رویه‌ی شخصی‌سازی ما برای طیف بیشتری از مشتریان می‌باشد.


این حرکت هیوندای تقریباً به‌صورت مستقیم از ب ام و M کپی شده است. این شرکت آلمانی هم طیف وسیعی از آپشن ها را برای محصولات پرفورمنس خود ارائه می‌کند. هیوندای نیز همین کار را انجام داده است. انتظار می‌رود آپشن های مشابهی در دیگر محصولات پرفورمنس هیوندای همچون i30 فست بک N و ولوستر N عرضه شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۱۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1325 ديدگاه)

    گزینه خوبی هستش قیمت مناسب قابلیت اطمینان بالا و پرفرمنس خوب این مسیر هیوندا جاشو در اروپا حسابی محکم کرده واقعا رقابت با برند های اروپایی کار سختیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. احمد

    ۱۲ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (113 ديدگاه)

    چراغ جلو های النترا شاهکار طراحی هیوندا رفته چراغ جلو عهد بوق پژو 206 زده منسجم زیبا تر از 206 ولی طراحی جدیدی نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا