هیوندای

نمایش رسمی هیوندای سوناتا فیس‌لیفت در نیویورک

بعدازاینکه چندی پیش هیوندای نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ سوناتا را برای بازار داخلی کرهٔ جنوبی معرفی کرد، حالا برای اولین بار آن‌را برای بازار آمریکای شمالی در نمایشگاه نیویورک به نمایش درآورده است؛ مانند همتای خود در طرف دیگر جهان، سوناتا فیس‌لیفت ۲۰۱۸ از قسمت جلویی تجدیدنظر شده‌ای سود می‌برد که ویژگی‌های آن جلوپنجرهٔ جدید آبشاری هیوندای، چراغ‌های جدید و سپر بروز شده با چراغ‌های LED عمودی روشنایی در روز هستند. چراغ‌های جلوی تمام LED هم به‌عنوان یک آپشن قابل سفارش هستند.

hyundai-sonata-2018-1024-35

hyundai-sonata-2018-1024-11

به نظر می‌رسد در این فیس‌لیفت کمی ارتفاع کاپوت کمتر شده باشد اما نمای جانبی خودرو هیچ تغییر نکرده و همان نمای ساده و شیک قبلی دست‌نخورده باقی‌مانده است. در عقب نیز چراغ‌ها تغییر کرده و جا پلاک به درون سپر انتقال پیدا کرده است درحالی‌که حروف S O N A T A در زیر چراغ‌ها در عرض درِ صندوق قرار گرفته‌اند. هیوندای همانند قبل نسخهٔ اسپرت با پیشرانهٔ ۲.0T سوناتا را هم ارائه نموده است که در جلو از جلوپنجرهٔ مشکی‌رنگ با طراحی داخلی لوزی شکل، زه‌های مشکی‌رنگ روی سپر جلو و قسمت پایینی درها، رینگ‌های مشکی‌رنگ و دو سر اگزوز در عقب سود می‌برد.

hyundai-sonata-2018-1024-14

zhyundai-sonata-2018-1024-2b

در داخل سوناتا نیز هیوندای اصلاحاتی را انجام داده که یکی از آن‌ها ارائهٔ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی بهتر با پشتیبانی از کارپلی اپل و اندروید اتو گوگل است. این شرکت برای سمت مرکزی داشبورد در بخش کنترل‌کننده‌های سیستم صوتی و تهویه نیز از تریم مشکی براق استفاده کرده است. برای سرنشینان عقب هم پورت USB جهت شارژ گوشی‌های هوشمند تعبیه شده درحالی‌که برای ایمنی بیشتر سیستم‌های تشخیص نقاط کور و هشدار ترافیک عقب نیز به‌صورت استاندارد ارائه شده‌اند.

hyundai-sonata-2018-1024-39

در بخش به‌روزرسانی‌های فنی و مکانیکی، هیوندای کالیبراسیون فرمان را از نو انجام داده است که پاسخگویی آن‌را افزایش می‌دهد درحالی‌که سیستم تعلیق عقب هم کمی سفت‌تر شده است. هرچند هیوندای اطلاعات فنی کمی را از سوناتا جدید منتشر کرده است ولی تأیید کرده که نسخهٔ اسپرت ۲.0T آن همچنان از همان پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۲۴۵ اسب بخار قدرت استفاده خواهد کرد؛ اما برای انتقال نیروی این موتور یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک جدید ارائه شده است. سازندهٔ کره‌ای ادعا می‌کند که این گیربکس جدید شتاب و مصرف سوخت سوناتا را نسبت به گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک قبلی بهبود می‌بخشد ولی هنوز عدد خاصی را در این رابطه اعلام نکرده است.

hyundai-sonata-2018-1024-27

هیوندای سوناتا فیس‌لیفت ۲۰۱۸ تا اواخر سال جاری به بازار ایالات‌متحده عرضه خواهد شد و رقابت سختی را با نسل جدید تویوتا کمری آغاز خواهد کرد اما جزئیات قیمت‌گذاری تیپ‌ها و مدل‌های مختلف این سدان متوسط کره‌ای هنوز اعلام نشده است.

 

با پوشش کامل جدیدترین رویدادهای نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۷ در پدال همراه شما هستیم.

نمایشگاه خودروی نیویورک

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۵ دیدگاه‌ها

  1. Elring-aventador

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (331 ديدگاه)

    درود .

    بعله باز هم هیوندا و باز هم کپی برداری از دیگران .

    طراحی جلو کاملا منو به یاد محصولات متعدد فورد میاندازه و طراح ماشینم وقتی داشته عقبشو طراحی میکرده سرشو برگردونده و روی دست کیا رو نگاه کرده !!!!!!!!!!!

    واقعا که …

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. وحید

      ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (325 ديدگاه)

      هیچ وقت معلوم نشد هیوندا با خودش چند چنده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. رامتین

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (3045 ديدگاه)

    بنظرم اصلا قشنگ نشده. ضمن اینکه اگه کسی بخواد هیوندا بخره بهتره بره سمت النترا که صرفا ابعاد ماشین یکم جمع و جورتر شده وگرنه از نظر قدرت شاید 20 اسب، النترا کمتر باشه که با وزن کمتر کاملا جبران میشه. ضمن اینکه زمزمه هایی از ورود النترا اسپرت 200اسبی توربو به ایرانه که با ورود اون دیگه سوناتا 180 اسبی باید بره کنار. چون نسخه توربو سوناتا به ایران نمیاد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. AK_007

      ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (562 ديدگاه)

      دوست عزیز سوناتا ی خودروی خانوادگیه مید سایزه اصلا کلاس بندیش با النترا فرق میکنه
      کشی ک خونواده فرضا ۵ نفره داره بدون توجه ب شرایط مالی بین این دو خودرو نمیاد النترا بگیره ک

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. اشکان

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (106 ديدگاه)

    زیبا شده.جذاب شده.خیلی هم خوب پیشرفت داشته.ولی خودمونیم انتظار داشتیم پخته تر بشه…نسل قبلیش انگار با اصالت تر بود.ولی این جذاب تره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. افرودر

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (46 ديدگاه)

    من که اصلا خوشم نیومد بنظرم کمری گزینه ی بهتری. چون زیباتره. با کیفیت تره با کلاس تره و کلان بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Dr.zak

      ۲۷ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (5 ديدگاه)

      البته کمری تاکسی تر هم هست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. Madjid

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    چقدر جو پدال بر ضد ماشین های کره ای شده ???

    هم طراحیش قشنگه و هم موتورش قدرت خوبی داره.
    کلا ماشین های کره ای خوش سواری هستند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. میلاد

      ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (20 ديدگاه)

      یه چیزی که تو دهن مردم ایران بیوفته دیگه نمیشه کاریش کرد
      هیوندا و کیا تو امریکا جزو ماشین های پر فروش هستن
      این حسادت به کره ای هارو فقط ایرانی ها دارن چون دیدین کره از ایران جلو زده
      کره ای به ژاپنی فرقی نداره اون مال 20 سال پیش بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ghost

        ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (193 ديدگاه)

        تا صبح فرق دارن با هم دوست عزیز با مقایسه کمری با سوناتا به کمری توهین کردی دوست عزیز

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. کاوه آهنگر

        ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (432 ديدگاه)

        کره ای با ژاپنی فرق نداره !!!!!!! چی گفتی دوست گرامی؟ ببخشید متوجه منظورتون نشدم لطفا واضح تر بگین

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Dr.zak

          ۲۷ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (5 ديدگاه)

          دوست عزیز :
          سلام.درمورد یک برند اینقدر تعصب نداشته باش.ژاپن یک مشکل
          بزرگ داره که اونم تو طراحیه البته تویوتا .شما پریوس هیبریدوببین
          انگار کاردستیه بچه مدیر تویوتا هستش یا آینه RX350 مینی بوسی.
          کمری هیبرید که باید یه دور قمری بزنی تا آینه هارو تا بزنی انگار یا دشون رفته .تویوتا یا خیلی ساده است یا اقرار آمیز.کارتونها رو نگاه
          برای مردم قابل احترامی که چشم ریز ولی تیز بینی دارند چشم آهو می
          ذارن توکارتونهاشون.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. سامان اذری

      ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (3197 ديدگاه)

      مجید تنها مشکلی که این ماشین داره اینه که اون طراحی که مدل yf حدود 7 سال پیش داشت رو نتونست ادامه بده شما فقط یه تویوتا کمری سال 2010 رو با مدل جدیدش 2018 از نظر طراحی مقایسه کن ببین چقدر پیشرفت داشته حال شما وای اف رو با این مقایسه کن اونوقت میفهمی دوستان منظورشون چیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. آریا

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (263 ديدگاه)

    از لحاظ زیبایی عالیه ولی اونایی که مسایل فنی براشون مهم تره ژاپنی ، اروپایی یا آمریکایی میخرن.
    ماشینای کره ای مثل بعضی از این خانومان که خیلی زیبان ولی به کسی که باهاشون زندگی میکنه خوش نمیگذره چون رفتار و اخلاق درست حسابی ندارن.
    نقاط قوت کره ای ها: ظاهر زیبا-آپشن زیاد-قیمت مناسب-گارانتی بلند مدت
    ولی شتاب و پرفورمنس یا آرامش ونرمی رقباشون بهتره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. میلاد

      ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (20 ديدگاه)

      ژاپنی با کره ای دیگه هیچ فرقی نداره اون مال 20 سال پیش بود
      تمومش کنید این ژاپنی پرستی رو
      این افکارو هیچ جای دنیا ندارن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Saeed

        ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (69 ديدگاه)

        یعنی اگه به شما یه کره ای و یه ژاپنی توی یک سگمنت و یک قیمت بدن
        کره ای رو برمیداری؟؟؟
        مثلا مزدا سه و الانترا یا سراتو

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Madjid

          ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          وقتی این همه الانترا و سراتو در سطح شهر هست یعنی خیلی ها بودن که از بین مزدا 3 و این ماشین ها ، مزدا رو انتخاب نکردن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Machine

          ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (1201 ديدگاه)

          دوست عزیز مزدایی که تو ایران عرضه میشه نسل قبلیه و خب معلومه که اکثراً ترجیح میدن الانترا و سراتو 2017 بخرن تا مزدا 3 که تولیدش توسط خود مزدا سال 2013 متوقف شده بنابراین اگه نسل جدید 2017 مزدا تو ایران عرضه میشد قطعاً جایی برای نفس کشیدن سراتو و الانترا نمیذاشت.
          البته منکر پیشرفت خیره‌کنندۀ خودروسازان کره‌ای نیستم چراکه واقعاً محصولات درخور توجهی تولید میکنن ولی هنوزم زوده که بخوایم اونا رو هم تراز با سازندگان ژاپنی، آلمانی و آمریکایی قرار بدیم که اگه اینطور بود رتبه‌های اول و دوم پرفروش‌ترین سدان‌های متوسط آمریکا به تویوتا کمری و هوندا آکورد نمی‌رسید و بجاش به هیوندای سوناتا و کیا اپتیما تعلق میگرفت.
          فروش بالای کیا و هیوندای تو ایران هم بیشتر به این دلیله که محصولات این دو شرکت یه جورایی تو ایران جا افتاده و بسیاری از مردم فکر میکنن اینا بهترین ماشین‌های دنیا هستن. بنابراین برای اثبات برتری یه ماشین همیشه نمیشه صرفاً به آمار فروش تو بازار عجیب و غریبی مثل ایران استناد کرد. لیست پرفروش‌ترین خودروهای بازار آمریکا سال گذشته غیر از سه رتبۀ اول که در اختیار وانت‌های بزرگه و کاری بهشون نداریم، اینه:
          نیسان روگ، هوندا آکورد، هوندا سیویک، تویوتا راوفور، تویوتا کمری، هوندا CR-V و تویوتا کرولا.
          آیا تو این لیست اثری از کره‌ای‌ها دیده میشه؟
          این خودش گویایه همه چیزه، درست کره‌ای‌ها خیلی پیشرفت کردن ولی نمیشه اونا رو جزء درجه‌یک‌های جهانی دونست

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Ace

          ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          دوست عزیز ما در مورد واقعیت ها ی بازار حرف می زنیم.
          اگر فلان بود بعد فلان می شد و …. در بحث ما جایی نداره.
          ضمن اینکه همون نسل قدیم مزدا ۳ الان ۱۲۰ تومنه و قیمت الانترا تا ۱۵۰ تومن رفته.
          .
          سلیقه ی مردم یک نقطه از دنیا به برتر بودن ماشین های یک کشور ربطی نداره.
          .
          در اروپا هم محصولات تویوتا هزار برابر کمتر از محصولات فولکس واگن یا بنز فروش دارن ، پس تویوتا از فولکس واگن عقب تره ؟!؟!؟!؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. Machine

          ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (1201 ديدگاه)

          این واقعیتی که شما داری درموردش حرف میزنی هرگز ملاک درستی نیست. چطور میشه یه ماشین 2017 رو با یک ماشین 2013 مقایسه کرد و بعد گفت 2017 بهتره؟ اصلاً این چه مقایسه‌ایه؟
          ضمناً قیمت ارزون‌ترین نسخۀ الانترا و سراتو الان تو بازار 130 تومنه که تقریباً با مزدا 3 هم قیمته
          و نکتۀ آخر اینکه این فقط سلیقۀ مردم یه نقطه از دنیا نیست چراکه تو هیچ‌جای دنیا بجز بازار داخلی کُره محصولات کیا و هیوندای جزء پرفروش‌ترین‌ها نیستن. علاوه بر این، من فقط آمار فروش رو ملاک قرار نمیدم بلکه تو اکثر مقایسه‌های خودرویی که توسط سایت‌های معتبر انجام می‌شه عمدتاً محصولات کره‌ای رتبه‌های پایین‌تری از ساخته‌های ژاپنی یا آمریکایی کسب می‌کنن و همچنین تو لیست قابل‌اعتمادترین خودروسازان و رضایتمندی خریداران JD پاور هم پنج جایگاه اول به خودروسازان آلمانی، ژاپنی و آمریکایی تعلق داره.
          و در آخر تو رقابتهای خودروی سال موتورترند، خودروی سال اروپا و خودروی سال دنیا هم تا به حال هیچ ماشین کره‌ای بعنوان برنده انتخاب نشده و تو رقابت‌های خودروی سال اروپا حتی جزء سه خودروی فینالیست هم نبودن.
          جمع این موارد نشون میده که کیا و هیوندای علیرغم پیشرفت قابل‌توجهی که داشتن، هنوز با بزرگان این صنعت فاصله دارن و این واقعیت‌ موجوده که باید قبول کرد.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. Ace

          ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          این‌که فاصله دارن شکی نیست.
          در کل صنعت خودروسازی ژاپن از کره خیلی پیشرفته تره.

          (ایراد بعضی از دوستان اینه که این جمله رو با نهایت تعصب مخلوط میکنن و نتیجه می گیرن در همه ی ماشین ها ، همه ی مدل ها ، همه ی زمان ها ، همه ی مکان ها ، ماشین های ژاپنی از رقبای کره ایشون بهتر هستند و یک ماشین کره ای عمرا نمیتونه به خوبی هم تای ژاپنیش بشه ، حتی برای یک مدل. )

          اینه که مسخرست.
          .
          اگر این طوره ژاپنی ها هم با آلمانی ها فاصله دارند.
          ارجاعت میدم به امتیاز بندی ۲۰۱۷ جی دی پاور بر اساس قابلیت اعتماد.
          غیر از لکسوس و تویوتا ، هیوندای بالاتر از تمام برند های ژاپنی لوکس و غیر لوکس قرار گرفته.
          کیا هم بالاتر از تمام برند های لوکس و غیر لوکس ژاپنی به غیر از اون ۲ تا + هوندا قرار گرفته.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. Machine

          ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (1201 ديدگاه)

          نه منم اصلاً قصد زیر سوال بردن خودروسازی کره رو ندارم و واقعاً تلاش این مردمان سخت‌کوش آسیای شرقی رو قابل تحسین میدونم که تو مدت کوتاهی به جایی رسیدن که دارن با برترین سازندگان خودروی دنیا مقایسه میشن.
          اما در طرف دیگه بعضی‌ها که نمونه‌شون تو همین سایت هم هست چنان روی کیا و هیوندای تعصب دارن که گویا محصولاتشون بهترین ماشین‌های دنیا است. یا مثلاً در موارد فراوونی دیدم که بعضیا بخاطر گندی که ایران خودرو و سایپا به محصولات پژو، رنو و سیتروئن تو ایران زدن و ذهنیت بدی از اونا ایجاد کردن، چنان گاردی علیه ماشینهای فرانسوی میگیرن و میگن هرگز به پای کره‌ای‌ها نمیرسن که واقعاً آدم تعجب میکنه!
          من از این تعصبات بیجا و کورکورانه خوشم نمیاد نه از کل خودروسازی کره. مثلاً تو همین مورد خاص معتقدم که تو خودروسازی اگه فرانسوی‌ها از کره‌ای‌ها بالاتر نباشن قطعاً پایین‌تر نیستن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  7. بهرام

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (112 ديدگاه)

    طراحی عقبش حرف نداره ولی جلو پنجرش زیادی به دل نمیشینه انگار یه کم و کسری ای چیزی داره یه جوریه ….
    نسل پیینیاش قیافش تهاجمی تر از این بود …
    موافقین ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. arash66

      ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (433 ديدگاه)

      دقیقا، طراحی جلوش کاملا یک عقب گرد هست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. میلاد

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (20 ديدگاه)

    زنده باید کره افرین هیوندا این حسادت به کره ای هارو فقط ایرانی ها دارن
    مردم امریکاو اروپا بر خلاف ایرانی ها فکر مینن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ghost

      ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (193 ديدگاه)

      حسادت چی دوست عزیز راجع به بنتلی و رولز رویس که صحبت نمیکنی یه برند معمولی درجه 2 که همیشه زیره ژاپنی ها و امریکایی هاست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ace

        ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        یه سر به آمار جی دی پاور و کانسومر ریپورت بزن تا معنی برند درجه دو رو بهتر بفهمی.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ghost

          ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (193 ديدگاه)

          شما یه سر به سهانک بزن معنی کیفیت و دوام تویوتا(مخصوصا fj 40) رو درک می کنی
          اخه تو همون لیست جی دی پاور ام زیر امریکا و ژاپن ان( لکسوس و بیوک)

          موافقم 0
          مخالفم 0
  9. احسان

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (254 ديدگاه)

    تا وقتی کمری،آکورد،آلتیما،مزدا ۶ ،پاسات ،تاروس و مالیبو هستند ،چرا باید به این فکر کرد…!؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ASTON

      ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (213 ديدگاه)

      نگاه به ایران نکن تو آمریکا و کانادا یکی بخر دو تا ببره یا اینکه از دم قسط ماهی 50 سنت

      بابا شوخی کردم نزنید منو

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ghost

      ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (193 ديدگاه)

      این جوری ام که شما میگی نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. sunmartin

      ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1918 ديدگاه)

      تو به اونها فکر کن?ما را به حال خویش بگذار به سوناتا و اپتیما فکر کنیم راستی جناب شما کدوم کشوری که نفست از او سشوار بیرون میاد ملت نون ندارن بخورن 70 درصدشون

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Machine

        ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (1201 ديدگاه)

        این حرف شما چه ربطی به اون کامنت دوستمون داره؟ مگه همه جا ایرانه که مردم نون نداشته باشن بخورن؟ چرا تا هرکی یه نقدی به محصولات کیا و هیوندای میکنه شما سریع موضع‌گیری میکنی؟ ایشون نظرشو گفته فقط که به نظر من هم درسته. تو بازارهای جهانی با حضوراین رقبای سرسخت سوناتا کار بسیار سختی پیش رو داره و آمار فروش آمریکا هم این رو نشون میده

        موافقم 0
        مخالفم 0
  10. حميد

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    حس خوب داره طراحی سیال و دلپذیری داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Parsa

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (167 ديدگاه)

    یعنی میفرمایین ما از امریکایی ها المانی ها خوشمون میاد چون از ایران عقب ترن؟وقتی کسی نخواد رو حساب حرف بزنه همینه،عاقا ما نمیگیم کره ای بده.فقط میگیم تو رنج خودش خوبه نه بیشتر.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Khan

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (362 ديدگاه)

    یکی اون بالا فرمودن هیچ جای دنیا به کشور سازنده ماشین توجه نمیکنن و ژاپنی و کره ای نمیکنن فقط ما عقب مونده ایم اینطوریم!!
    عجب خوب‌ که روشن کردین ما رو!!

    طرف اومده دم نمایشگاه میگفت پراید دو میخوام. گفتیم آقا پراید دو چیه اصلا، نداریم همچین چیزی. میگفت چرا ایناها. دیدیم پرادو رو میگه!!!!!!!!!! خریدش هم!!
    (الان یکی میاد میگه خالی بندیه، بله دارم خالی میبندم اصلا)

    یعنی میخوام بگم درک بیشتریا از ماشین یه چیز اینجوریه ولی پول دارن میخرن.
    حالا بخاطر قیمت ماشین که زیاده ملت اگر به جای ده خط آپشن محصول ژاپنی، کره‌ای پونزده خط آپشن داشت و چون یه مقدار قشنگترن میگن همینو میخوایم. چون دارن پول میدن فکر میکنن هرچی آپشن بیشتر حتما ماشین کار درست تره.
    پس اینکه ماشین کره ای تو خیابون بیشتره دلیل بر بهتر بودن به ژاپنی نیست. چون اگر اینطوره پراید یا ماشین چینی هم نه از سر اجبار یا تبلیغات و بخاطر خوب بودنش اینقدر فروش داشته.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احمد

      ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (128 ديدگاه)

      قیمت خودرو های هیوندا و کیا هم اندازه ژاپنی هاست یه مقدار بالا و پایین مثلا قیمت خودرو های هیوندا از میتسوبشی و هوندا بالا تره از تویوتا یه مقدار کمتره زیاد تفاوتی ندارند

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Khan

        ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (362 ديدگاه)

        من مقایسه قیمتشون نکردم چیز دیگه ای گفتم.
        ولی در کل اکثر ماشین های ژاپنی گرونترن و اونایی هم قیمت هستن با کره ای ها آپشن های کمتری دارن .

        موافقم 0
        مخالفم 0
  13. احمد

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (128 ديدگاه)

    اتاقش که همون اتاق ال اف فقط جلو پنجره و چراغ عقب جلو رو تغییر دادند یعنی خودروی قبلی هیوندا سوناتا ال اف که از اون استقبال نشد حتما انبار هاشون پر از این خودرو بود با یه مقدار تغییر میخان روانه بازار کنند که شبیه پژو 407 شده البته خودم از طرفداران هیوندا هستم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Sadegh

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (133 ديدگاه)

    معمولی،یک بروزرسانی بدون هیچ مورد خاص….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. پویا

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (27 ديدگاه)

    پلاک کجای این نصب میشه؟؟زیر آرم هیوندای یه جایی هست ولی گریل جلو پنجره اجازه نمیده.
    کلا فیس جلوش یه جوریه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. Kamran

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (919 ديدگاه)

    طراحیش هم از از عقب و هم از جلو
    شبیه Infiniti Q60 شده ، میگی نه؟
    برو تو گوگل سرچ کن بعد متوجه میشی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ace

      ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      شبیهه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. ghost

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (193 ديدگاه)

    هیوندا چی پیشه خودش فک کرده اسمه برندشو پشته ماشینش نزده :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Sina

      ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (234 ديدگاه)

      روش نشده خخخخ

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. Mohammadreza

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (870 ديدگاه)

    از اپتیما زیبا تره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. حمیدرضا

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    طراحی ماشین های کره ای خیلی شبیه محصولات المانی شده خصوصا طراحی ظاهر و اپشنا ولی مهم ترین عامل موفقیت کره ای ها گارانتی و قیمت مناسبشون هست که انقدر تو امریکا و چین خوب فروش داشتن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. sunmartin

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1918 ديدگاه)

    دلیل شباهت کیا هیوندای به محصولات آلمانی طراح اونهاست که از دو ابر شرکت مخوف آلمانی بی ام دبلیو و آئودی هستند کیا هیوندا با ساخت خودروهای بسیار زیبا شیک اکونومی پرشتاب و دارای بالاترین سطح از تجهیزات و قیمت رقابتیدجلب اعتماد حد اکثری مشتریان جوابز متعدد red dat جوایز متعدد نمایشگاه هایدپاریس دیترویت و …
    قیمت رقابتی گارانتی عالی 7 ساله(کیا موتورز)
    تمامی معادلات بازار را برهم زدند بنده پول ژاپنی هم داشتم اما سراتو خریدم مطمئنم سوناتا مانند سلف خویش که در سال 2014 خودروی سال آمریکا شد خوش میدرخشد سوناتای جدید زیباتر جسوتر و نوآورانه تر شده تنها نکته ای که به مذاق بنده کمی خوش نیامد جای پللک ماخیر سوناتا گرنجوز سانتاقه و توسان است که به زیر صندوق و بروی سپر انتقال یافته که قدری مناسب نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. بهرام

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (112 ديدگاه)

    پدال جان G90 دو رنگ با موتور ۵ لیتری هم اخبارش درز کرده ها ، عقب نمونی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. یاسین

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (658 ديدگاه)

    من خیلی تو نخ ماشین های کره ای نیستم ولی خداییش بین این چند نسل سوناتا به نظرم نسل 2013 خیلی از همه رخ بهتری داشت کره ای ها اولش تو طراحی زبان اسیایی داشتن خطوط طراحی تیز تو کاراشون بود بیشتر هویتشون رو میرسوند جدیدا طراحیاشون خیلی تغییر کرده زبان طراحیشون نسل به نسل عوض میشه یه حس پف دار تری تو طراحیاشون اومده مثلا همین توسان 2017 خیلی عضلانی تر شده طراحیش
    این نسل جدید سوناتا به نظرم خوبه ولی کاش یه دستیم به سر و روی اتاقش میکشیدن و البته میدونم الان دیسلایک میخورم ولی همونطور که دوستان گفتن انگار طراحاش یه نگاهی یه اینفینیتی Q60 داشتن بخصوص طراحی عقب حتی کاسه چراغا هم همونجوریه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. سهيل

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (138 ديدگاه)

    با اینکه نه هیوندا رو قبول دارم نه تویوتا رو ولی سواری کمری وکلن مرغوبیت مواد داخل اتاقش سرتره و اگر هر دوشون رو داشته باشین متوجه میشید که تویوتا کلن مهندسی و تجربش بیشترہ اینو میگم چون هر دوشون رو روندم و ما هردوشون رو داشتیم اما وقتی سوار بی ام و بشین متوجه میشین که حتی تویوتا با وجود بی دردسر بودنش ماشین پیرمردیه و فقط به درد پیرمردا میخوره و فقط راحته همین لکسوسم برا پیرمردایی خوبه که فکر میکنن چون تویوتا بی درد سرہ پس لکسوسم خوبه ولی در واقع آلزایمر دارن و دارن گنجشک رنگ شدہ رو جای قناری میخرن ولی بنز و بی ام و عشقن❤️❤️❤️

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. reza

      ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (209 ديدگاه)

      دوست عزیز بی ام دبلیو تو ایران به علت نگهداری نا مناسب ماشین پر خرج هستش. کیفیت تویوتا و لکسوس رو هم خودت میدونی که چقدر زیاده که تو این شرایط نگهداری نا مناسب تو ایران دووم میاره.
      از لحاظ کیفیت بی ام دبلیو به پای تویوتا و لکسوس نمی رسه و از لحاظ اسپورت بودن هم بی ام دبلیو سر تره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  24. sunmartin

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1918 ديدگاه)

    لطفا پای آلمانی ها را وسط نکشید که واقعا چیزی فرای خودروهای آ سیایی هستند برندهای بنز بی ام دبلیو آئودی پورشه فولوکس مثال زدنی هستند کره ای ها و ژاپنی در حال حاضر در بک سطح قرار میگیرند باینکه طراحی کره ای ها بخصوص محصولات کیا بهتر از سایرین است انهم بواسطه مغزدمتفکر آلمانی گروه کیا هیوندای

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. دانیال

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (134 ديدگاه)

    به نظر من اصن قشنگ نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. محمد

    ۶ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    توی این رنج قیمت الان تالیسمان هم از لحاظ فنی و هم امکانات و طراحی لوکس توی این کلاس تقریبا” بهتر از بقیه عمل کرده. یخورده قیمتش بالاتره ولی به نظرخیلی از کارشناسا ارزش خرید بیشتری داره.
    من خودم میخواستم سوناتا بگیریم بررسی کردم کلا نظرم عوض شد.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا