ولوو

تأثیر انتقال تولید مدل‌های مختلف ولوو به چین چیست؟

در انتقالی سورپرایز کننده ولوو اعلام کرده که تولید خود در چین را بسیار گسترش می‌دهد و تمرکز خود از اروپا را کمتر خواهد کرد و کشور چین را به هاب عملیاتی و ساخت خودروهای جهانی خود تبدیل می‌کند.

2017-volvo-s90-t6-awd-inscription-grille
همچنین اعلام شده که تولید سدان ممتاز S90 از سوئد به تأسیسات برند در Daqing چین منتقل خواهد شد و از آنجا به سرتاسر جهان صادر خواهد شد.

به علاوه کارخانه‌ی ولوو در چنگدو مدل‌های کنونی و آینده‌ی سری ۶۰ را خواهد ساخت. علاوه بر این خودروهای کوچک سری ۴۰ آینده در Luqiao که در ۳۵۰ کیلومتری شانگهای قرار دارد ساخته خواهد شد. علاوه بر Luqiao این مدل‌ها در بلژیک نیز ساخته خواهد شد.

volvo_s60_t6_2013
کمپانی می‌گوید که:

گسترش ظرفیت تولید در چین شکل دهنده‌ی بخش کاملی از اثر جهانی ما در سطح جهان است.

البته ولوو ظرفیت تولید خود را در سرتاسر جهان گسترش خواهد داد. همچنین کارخانه‌ای در کارولینای جنوبی ساخته خواهد شد.

افزایش تمرکز ولوو روی بازار چین به عنوان بخشی از برنامه‌ی ۱۱ میلیارد دلاری شرکت برای احیا توسط هلدینگ جیلی است اگرچه که ولوو هنوز اعلام نکرده که چه مقدار از مدل‌های این شرکت در سال در چین ساخته خواهد شد. همچنین ولوو اعلام نکرده که در آینده تولید V90 نیز به چین منتقل خواهد شد یا خیر.

Start_of_production_of_new_Volvo_V90_premium_estate
علاوه بر ساخت مدل‌های مختلف ولوو در چین، کارخانه‌ی Luqiao این شرکت مدل‌های مختلف برند تازه تأسیس جیلی یعنی Lynk & Co را نیز خواهد ساخت.

در یک اعلامیه رئیس ولوو Håkan Samuelsson گفت:

با وجود سه کارخانه و طراحی یک خط تولید خودرو برای هر کارخانه ولوو ساختار تولیدی باصرفه و کارایی را برای تضمین رشد ظرفیت آینده‌ی خود خلق می‌کند.

ولوو اولین خودروساز اروپایی نیست که در چین تأسیسات برپا می‌کند اما این میزان تمرکز روی بازار این شرکت یک شوک محسوب می‌شود.

Volvo 40.2 Concept
آیا تولید مدل‌های مختلف ولوو در چین تصویر خاص این برند را لکه‌دار خواهد کرد؟ یا باعث خواهد شد که رکوردهای جدیدی در امر فروش برای این شرکت ثبت شود؟ نظر شما چیست؟

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. Elemento

    ۱۴ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    کبوتری که دگر آشیان نخواهد دید
    قضا همی بردش تا به چنگ باز آید
    ( سعدی شیرازی )
    .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)

      ۱۴ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      مجید
      چطور اینقدر سریع انلاین میشی ………..؟؟؟؟؟؟؟؟.
      این 1.5 ساعتی که فقط به پدال اختصاص دادی رو چطور تنظیم کردی ؟؟؟؟
      این کیه که امار اومدن پست های جدید رو بت میگه ها ؟؟؟؟
      خو الان سه تا هلیکوپتری بزنم بیام برات ….؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Elemento

        ۱۴ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        من امروز فقط 4 بار آنلاین شدم.
        این پست که اصلا طرفدار زیادی نداشت.
        میبینی که هنوز 3 تا کامنت داره.
        بقیه هم که من کامنت پنجم یا ششم هستم.
        3 نوبت دیگه آنلاین شدم و تو هر کدوم در 3 مقاله کامنت گذاشتم.
        هر کامنت حداکثر بگیر 15 دقیقه صرف تایپ و…
        15×6 = 90 دقیقه !!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Daniel

        ۱۵ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (952 ديدگاه)

        اولش بپر پنکه رو بگیر
        بعدش هالی کوپتری برو براش!!!!!
        بیوم برررات محید؟؟؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. امیر.عارف

    ۱۴ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (876 ديدگاه)

    همه شرکتها و کشورها، افراد نخبه را که توان جذبش را دارند در یک مجموعه جمع آوری کرده و قویترین اتاق فکر در حد توان خود را جهت بهترین عملکرد و پیشرفت در کار خود تشکیل میدهند. و مدیر عامل در پیشبرد آن راه کارها با امکانات موجود بهترین گزینه را پیش میگیرد . اما بنظر میرسد که خودروسازهای ما اتاق فکری مملو از پسرخاله ها برای به حداقل رساندن کیفیت در گرانترین حالت ممکن با سد سازی در مقابل ورود تکنولوژی روز دنیا تلاش بی بدیلی انجام میدهند تا مبادا مردم اشرافی گری را تجربه نکنند

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احسان(احسان سابق)

      ۱۴ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (2872 ديدگاه)

      متاسفانه مسئولین ایران فکر می کنن الفقر من الایمان.
      واقعا نمی دونم چرا اصرار دارن در فقر بسر ببریم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. MjM

    ۱۴ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (720 ديدگاه)

    باعث تولید بیشتر….تبلیغات بیشتر در سایر کشورها…نزدیک شدن به سایر بازارهای جهانی..کاهش هزینه تولید و هزینه کارگری و…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ایرانی

    ۱۵ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (612 ديدگاه)

    این در کل خوبه…

    خدا. میدونه…

    ولوو را دوست دارم… ان شاالله موفق میشه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ایرانی

    ۱۵ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (612 ديدگاه)

    این حرکت را میشه خوب دونست…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ali

    ۱۵ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (969 ديدگاه)

    الان یه سری ها میان میگن ولو خیلی وقته چینی هست و به چینی ها فروخته شده، بهترین چینی بازار همین ولو هست و…

    تو مهندسی طراحی مهندسی از اول تا آخر رو شامل میشه، از خط تولید گرفته تا موادو … حتی یک پیچ هم در طراحی دیده میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. احمد باقری

    ۱۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    هر جا هزینه تولید کمتر باشه، همونجا میرن.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا