ولوو

فراخوان 2 میلیون دستگاه از محصولات ولوو به خاطر کمربند ایمنی

جدیدترین فراخوان محصولات ولوو شامل ۲.۱۸ میلیون دستگاه خودرو می‌باشد. دلیل این کار نیز وجود مشکلی در کابل فولادی داخل تجهیزات کمربند ایمنی صندلی جلوست که شاید مستهلک شده و توانایی کمربند ایمنی در حفظ سرنشینان را کاهش دهد.

از جمله محصولات شامل این فراخوان می‌توان به نسل اول XC60 اشاره کرد که پرفروش‌ترین محصول ولوو در آن بازه زمانی محسوب می‌شود. به این موارد باید مدل‌های S60، S60L، S60 CC، V60، V70، XC70، S80 و S80L تولید شده بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۹ را اضافه کرد.

اتونیوز اروپا می‌گوید این بزرگ‌ترین فراخوان تکی ولوو در تاریخ ۹۳ ساله خود است.

بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه از این خودرو در سوئد، بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه در آمریکا، ۲۴۵ هزار دستگاه در چین، ۱۷۸ هزار دستگاه در آلمان و ۱۶۹ هزار دستگاه در بریتانیا حضور دارند.

مالکان خودروهای یاد شده از طریق نامه از فرایند فراخوان آگاه خواهند شد و پس از آن باید خودروهای را به نزدیک‌ترین نمایندگی ولوو ببرند تا کابل فولادی با نمونه‌ای جدید تعویض گردد.

Volvo V60 Diesel-Hybrid interior

این خودروساز سوئدی با اشاره به اینکه گزارشی از حادثه یا تلفات مرتبط با این مشکل دریافت نکرده گفته است: “این یک راه‌حل مطمئن است که ریسک ایجاد مشکل در آینده را از بین می‌برد.”

هم قطعه تعویضی و هم قطعه جدید محصول شرکت سوئدی اتولیو هستند.

2014-volvo-s60-polestar-interior

در خبری مرتبط هم باید گفت اوایل سال جاری ولوو مجبور به فراخوان بیش از ۷۳۰ هزار دستگاه از محصولات خود به خاطر مشکل سیستم ترمز خودکار شد. بیش از ۱۲۰ هزار دستگاه از این خودرو که بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ تولید شده‌اند در آمریکا حضور دارند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. z

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (256 ديدگاه)

    دمشون گرم با این فراخوان رضایت مشتری جلب میکنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. L

      ۱۲ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (51 ديدگاه)

      نود درصدش فیلمه واس اینکه بگن برا ما خیلی مهمه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Sina

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    یه چیز جالب و معروف اینه که اولین بار خود ولوو مخترع کمربند ایمنی بود و جایی اختراعشون رو ثبتش نکردن تا همه ازش رایگان استفاده کنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Peyman56

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (137 ديدگاه)

    ???ال عزیز خیلی باحال بود.ولی جهت اطلاع بر خلاف کشور عزیزمون فروش خودرو در کشورای پیشرفته خیلی رقابتیه.یک شرکت هر چقدر هم معروف و تراز اول باشه براحتی ممکنه احترام و اعتبارشون رو از دست بدن.واسه همین بر خلاف خودروساران عزیزمون که هر آشغالی رو مثل پراید که ماشالا هر سال جون هزاران هموطن عزیزمون رو میگیره و ملت غیور همچنان واسه پیش خرید سر و دست میشکنن اعتبار خیلی واسشون مهمه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا