ولوو

ولوو XC40 اینسکریپشن، سوئدی لوکس در نیویورک

زمانی که بحث معرفی خودرویی همچون ولوو XC40 اینسکریپشن می‌شود نباید به فکر تجمل خودرویی همچون بنتلی بنتایگا بیفتید بلکه باید نگرانی خودروهایی همچون ب‌ام‌و X1 و مرسدس بنز GLA را نظاره‌گر باشید.


این خودرو که در نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۸ معرفی شده به سایر برادران خود یعنی مومنتوم و R-Designs ملحق می‌شود و البته با تجهیزات و اشرافیت بیشتر بالاتر از آن‌ها قرار می‌گیرد.


ولوو XC40 اینسکریپشن ۲۰۱۹ دارای فلاپ های منحصربه‌فرد در جلو و عقب، تریم کروم در شیشه‌های جانبی و جلوپنجره، رنگ‌های خاص بدنه و دو خروجی اگزوز یکپارچه با دیفیوزر عقب می‌باشد.


نسخه‌های سطح پایین‌تر از این خودرو رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی دارند اما مشتریان می‌توانند رینگ‌های ۱۹ تا ۲۱ اینچی را با طراحی منحصربه‌فرد سفارش دهند.


علاوه بر نصب صندلی‌های چرمی و وجود تکنولوژی‌های نوین، کابین خودروی مورد بحث دارای تریم چوب و اهرم دهنده کریستالی می‌باشد. سیستم‌های اطلاعات سرگرمی و ارتباطی XC40 اینسکریپشن از برادران بزرگ‌تر یعنی سری ۶۰ و ۹۰ گرفته شده و این امر باعث شده ولوو آن را یکی از مجهزترین شاسی بلندهای لوکس کامپکت بنامد.


نیروبخش مدل‌های استاندارد در بازار آمریکا T5 Drive-E خواهد بود که قدرت ۲۴۸ اسب بخاری داشته و از سیستم چهار چرخ محرک سود می‌برند. این خودرو در چرخه شهری/بزرگراهی/ترکیبی مصرف به ترتیب ۱۰/۸/۹ لیتر در هر صد کیلومتر داشته و البته در تابستان نیز نسخه دیفرانسیل جلوی T4 با قدرت ۱۸۷ اسبی عرضه خواهد شد. در آینده نیز نسخه‌های هیبریدی و الکتریکی XC40 قابل انتخاب خواهند بود.

نسخه پایه این خودرو بهای ۳۵۲۰۰ دلاری داشته درحالی‌که نسخه ۱۸۷ اسب بخاری ۲ هزار دلار ارزان‌تر خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. rezalp

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (5338 ديدگاه)

    شیک و جادار و زیبا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Rezalp

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (5338 ديدگاه)

    حال میده جمع کنی با خونواده بری ایران گردی
    باهاش ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ADAK

      ۱۴ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (1844 ديدگاه)

      البته اگه نخوای جایی بری که بنزین سوپر و مکمل بنزین گیر نیاید !!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. حميد

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    خوشگل به نظر میاد اما نمونه چینیش لیند أند کو فکر کنم ارزونتر باشه و مقرون به صرفه تَر به هر حال أین برندش بهتره ولی إز نظر فنی ظاهرا خیلی به هم نزدیک هستند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ایرانی

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (612 ديدگاه)

    با این حساب شاید مدل پایه و یا حتی یه کم بالاترش را بشه وارد ایران کرد…
    ۳۵ هزار دلار

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا