معرفی ارزان‌ترین پیکاپ تراک‌های 2019

اینکه محبوب‌ترین خودروهای حال حاضر بازار آمریکا را پیکاپ‌ها تشکیل می‌دهند موضوعی جالب است. هر ساله چندین میلیون پیکاپ صفرکیلومتر روانه‌ی خانه‌های خریداران می‌شود. به نظر می‌رسد پیکاپ‌های کرو کب در قرن 21 به خودروهای خانوادگی جدیدی تبدیل شده‌اند.


اما خب همه‌ی افراد پیکاپ‌ها را برای حمل افراد نمی‌خرند و برخی هم آن را برای کار می‌خواهند. مشتریان سازمانی، بسازبفروش‌ها و شکارچیان اهمیتی به صندلی‌های چرمی و ماساژور دار، سانروف‌های بزرگ و جدیدترین تکنولوژی‌ها نمی‌دهند. آن‌ها خواهان خودرویی خشن با پایین‌ترین قیمت هستند؛ بنابراین چندین نمونه‌ی ارزان‌قیمت وجود دارد و ما هم می‌خواهیم ارزان‌ترین پیکاپ تراک‌های مدل 2019 را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

  1. فورد F-250 XL

قیمت: 34750دلار شامل 1595 دلار هزینه‌ی تحویل

آغاز کننده‌ی این لیست خودروی محبوب F-250 است که مدل پایه‌ی پیکاپ های سوپردیوتی فورد محسوب می‌شود. این خودرو در تریم پایه و نسخه‌ی تک دیفرانسیل قیمت حدود 35 هزار دلاری دارد. با این مبلغ شما مالک خودرویی مجهز به پیشرانه‌ی 8 سیلندر 6.2 لیتری بنزینی 385 اسب بخاری می‌شوید. این پیشرانه با یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند.

  1. تویوتا توندرا SR

قیمت: 33015 دلار شامل 1495 دلار هزینه‌ی تحویل

تویوتا توندرا یکی از قدیمی‌ترین خودروهای بازار بوده و احتمالاً قابل‌اعتمادترین آن‌ها نیز می‌باشد. از نظر قیمت باید گفت نسخه‌ی پایه‌ی این پیکاپ قیمت حدود 33 هزار دلاری دارد. زیر کاپوت این خودروی ژاپنی پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4.6 لیتری با قدرت 310 اسب بخار قرار گرفته که نیروی خود را از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می‌کند.

  1. نیسان تایتان S

قیمت: 32085 دلار شامل 1395 دلار هزینه‌ی تحویل

نیسان تایتان حدود هزار دلار ارزان‌تر از هم‌وطن خود یعنی توندراست. ارزان‌ترین نسخه‌ی این خودرو از نوع تک دیفرانسیل بوده و دارای تجهیزاتی همچون اپل کارپلی، اندروید اتو و حتی سیستم تهویه مطبوع می‌باشد. نیروبخش تایتان S پیشرانه‌ی 8 سیلندر 5.6 لیتری با قدرت 390 اسبی است که با یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک همکاری دارد.

  1. هوندا ریجلاین RT

قیمت: 31035 دلار شامل 1045 دلار هزینه‌ی تحویل
2019 Honda Ridgeline
مورد بعدی پیکاپی است که پیکاپ تراک نیست زیرا به نوعی یک مینی ون محسوب می‌شود. این خودرو بجای استفاده از فریم نردبانی مانند و سنگین بر پایه‌ی معماری یونی بادی شکل گرفته و از بخش‌های کلیدی مشترک با سایر محصولات هوندا همچون پایلوت، پاسپورت و حتی اودیسه سود می‌برد.

نسخه‌ی پایه‌ی این خودرو از پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.5 لیتری استفاده کرده و قدرت 280 اسب بخاری دارد. همچنین این خودرو به سیستم غیرفعال سازی سیلندر به منظور صرفه‌جویی در مصرف سوخت مجهز است.

  1. شورولت سیلورادو 1500 WT

قیمت: 29895 دلار شامل 1595 دلار هزینه‌ی تحویل

اما اگر خواهان خودرویی سنتی‌تر با توانایی‌های بهتر هستید می‌توانید نسل جدید شورولت سیلورادو 1500 را انتخاب کنید. نسخه‌ی پایه‌ی این اسب کار را می‌توان با بهای کمتر از 30 هزار دلار خریداری کرد. در این خودرو صندلی نیمکتی سه نفره وجود دارد و پیشرانه‌ی 6 سیلندر 4.3 لیتری 285 اسبی نیز پاسخگوی اکثر نیازها می‌باشد. گیربکس 6 سرعته نیز نیروی پیشرانه را تنها به چرخ های عقب منتقل می‌کند.

  1. فورد F-150 XL

قیمت: 29750 دلار شامل 1595 دلار هزینه‌ی تحویل

این خودرو ارزان‌تر از رقیب سنتی بوده و دارای بدنه‌ای آلومینیومی می‌باشد. تریم XL این خودرو به پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.3 لیتری مجهز بوده و قدرت و گشتاور آن بیشتر از حد انتظارات می‌باشد. خروجی 290 اسبی نیروگاه آهنین سری F محبوب از طریق گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ های عقب منتقل می‌شود.

  1. رم 1500 کلاسیک تریدزمن

قیمت: 29090 دلار شامل 1695 دلار هزینه‌ی تحویل
پیک آپ رام 1500
حالا به بهترین گزینه از نظر ارزش در کلاس پیکاپ های فول سایز می‌رسیم. با اینکه حدود یک سال پیش شاهد معرفی رم لایت دیوتی جدید بوده‌ایم اما نسل قبلی نیز همچنان در حال تولید بوده و قیمت مناسب‌تری دارد. شما می‌توانید تریم تریدزمن این خودرو را با قیمت حدود 29 هزار دلار بخرید. در این خودرو پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.6 لیتری پنتاستار 305 اسب بخاری با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند.

  1. فورد رنجر XL

قیمت: 25495 دلار شامل 1195 دلار هزینه‌ی تحویل

به کلاس پیکاپ های میان سایز که برسیم شاهد خودنمایی فورد رنجر خواهیم بود. ارزان‌ترین نسخه‌ی این پیکاپ بهای کمتر از 25500 دلاری داشته و در زیر کاپوتش پیشرانه‌ی 2.3 لیتری اکوبوست و گیربکس 10 سرعته اتوماتیک قرار گرفته است. این پیشرانه قدرت 270 اسب بخاری دارد.

  1. تویوتا تاکوما

قیمت: 25080 دلار شامل 1095 دلار هزینه‌ی تحویل

با قیمت کمتر از رنجر می‌توانید مالک تویوتا تاکومایی باشید که از نظر طول عمر استاندارد جدیدی را در کلاس پیکاپ های میان سایز وضع کرده است. پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2.7 لیتری تاکوما قدرت 159 اسب بخاری داشته و این نیرو از طریق گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می‌شود.

  1. جی ام سی کانیون

قیمت: 23295 دلار شامل 1095 دلار هزینه‌ی تحویل

تریم SL کانیون دارای پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2.5 لیتری تنفس طبیعی است که خروجی 200 اسب بخاری داشته و به‌صورت استاندارد دارای گیربکس 6 سرعته اتوماتیک می‌باشد. این خودرو با قیمت 23295 دلار عرضه می‌شود.

  1. شورولت کلرادو

قیمت: 22395 دلار شامل 1095 دلار هزینه‌ی تحویل

کلرادو چند صد دلاری ارزان‌تر از کانیون بوده و در تریم خود از همان مشخصات کابین و قوای محرکه‌ی جی ام سی برخوردار است. این پیکاپ آمریکایی با گیربکس دستی عرضه می‌شد اما متأسفانه به خاطر فروش کم دیگر در دسترس نیست.

  1. نیسان فرونتیر

قیمت: 20135 دلار شامل 1045 دلار هزینه‌ی تحویل

حالا شما را با ارزان‌ترین پیکاپ آمریکا یعنی نیسان فرونتیر آشنا می‌کنیم. شما با پرداخت 23135 دلار هم می‌توانید مدل طویل‌تر S را انتخاب کنید که از گیربکس 5 سرعته دستی و پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2.5 لیتری سود می‌برد. قدرت این پیشرانه برابر با 152 اسب بخار است اما خب با این قیمت می‌توان چشم را روی نقاط ضعف فرونتیر بست.

[دانلود ویدئو]

منبع: autoguide

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

14 دیدگاه

  1. me84
    سوابق: (1655 دیدگاه) ,

    .
    گزینه های 8 . 10 . 12 ارزش خرید بالایی دارن

    پاسخ
  2. MOHAMAD.n.r
    سوابق: (64 دیدگاه) ,

    از ۱۲ خودرو ۷تا امریکایی و۵ تا هم ژاپنی بقیه برند ها هم که در حال ساییدن کشک هستند.
    اگر خودم بخوام انتخواب کنم(نظر شخصی)نیسان تایتان رو بر میدارم چون فیس جلوش رو خیلی دوست دارم.مخصوصا نسخه XD ( این ماشین ترکیبی از کیفیت ناب ژاپنی و طراحی ناب امریکایی رو با هم داره)
    فرونتیر هم که پدر جدش(نیسان پیکاپ) توی ایران هست و خوب جواب داده تاحالا.
    نیسان جونیور هم که دیگه ….😂😂😂

    پاسخ
    1. همایون
      سوابق: (43 دیدگاه) ,

      واقعا صحبتتون درسته
      وانتهای امریکایی بسیار ناب هستن

      پاسخ
    2. فرامرز
      سوابق: (1299 دیدگاه) ,

      وانت تو بازار اروپا که ون ها خیلی پرطرفدار هستن خریداری نداره وگرنه برای اونا هم تولید وانت کاری نداره. اینکه مرسدس ایکس کلاس هم شکست خورد بخاطر عدم سرمایه گذاری و بازاریابی مناسب بود وگرنه اونا که انواع شاسی بلند و ماشین های باری سنگین رو تولید میکنن اصلا براشون کاری نداره تولید خودرویی که از نظر فنی بهتر از فورد اف ۱۵۰ باشه. البته از نظر قیمت بعید میدونم بتونن تو بازار آمریکا عرض اندام کنن

      پاسخ
      1. همایون
        سوابق: (43 دیدگاه) ,

        خوب وانت تو اروپا طرفدار نداره چرا خودروسازان اروپایی مختص امریکا و استرالیا وانت تولید نکردن تا حالا؟؟ جز اینکه نمیتونن محصولی بسازن که قادر به رقابت با وانتهای امریکایی و ژاپنی باشه؟؟؟
        تازه در گذشته فولکس وانت هم تولید میکرد و تو ایران هم مقدار زیادی وارد شد
        مثل وانتهای که بر اساس ترانسپورت ساخته شدن یا بر اساس فولکسهای واگن ولی بعد یه دوره تولیدشون متوقف شد
        حتی همون بنز x کلاس هم با کمک نیسان ساخته شد و بنز با بیش از 70 سال ساخت محصولات تجاری نتونست بطور مستقل یه وانت کامل بسازه

        پاسخ
      2. NAVID۰۰۹۸
        سوابق: (2079 دیدگاه) ,

        فرامرز عزیز
        شما خودتون جواب خودتون را در پاگراف آخر کامنتتون دادین
        هزینه :
        دقیقاً مشکل اینه که اروپائیها نمیتوانند با چنین قیمتهایی پیکاپ تولید کنند و همچنین کم استهلاک .
        چون اصلاً استراتژی تولید اروپاییها با بقیه جداست .
        اما من باشم تاکوما انتخابمه ، بخصوص نسخه trd که دیگه نگو ، عجب غولیه

        پاسخ
        1. همایون
          سوابق: (43 دیدگاه) ,

          ماشینهای تجاری چون بصورت 24 ساعته در حال فعالیت هستن برای همین باید کم استهلاک باشن ولی ایا خودروسازی اروپا محصولات کم استهلاک داره؟ ایا محصولی دارن که کم خرج باشه؟؟؟ قطعا نه برای همین هم هیچ زمان بطور جدی سمت محصولاتی مثل وانت نرفتن
          الان تو بازاری مثل کانادا یا امریکا چند نفر حاضرن محصولی مثل تاکوما یا کنیون رو نخرن و بجاش برن سراغ بنزx کلاس؟؟؟؟
          حتی تو بازارهای مثل استرالیا هم همینطوره شرایط
          محصولی مثل وانت که همیشه در حال فعالیت هست باید هزینه نگهداریش کم باشه و محصولات امریکایی و ژاپنی دقیقا همینطور هستن

      3. MOHAMAD.n.r
        سوابق: (64 دیدگاه) ,

        فرامرز عزیز همونطور که خودتون فرمودید قیمت خیلی عامل مهمیه (مخصوصا توی این سگمنت) بنابراین چه دلیلی داره که فرد به جای x کلاس نره سمت نیسان ناوارا(فرونتیر) در حالی که پیشرانه و گیربکس و… تماما از نیسان اومده و ناوارا مبلغ زیادی هم ارزان تره.

        پاسخ
  3. Ali
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    پدال جان ، تو استرالیا این پیکاب تراکها نصفشون وجود ندارن و و اونایی هم موجودن با قیمتای بالای ١٠٠ هزارتا هستن به غیر از نیسان ناوارا و فورد رنجر و هولدن کولورادو که نسخه های فولشون ۶٠ هزارتا قیمتشونه

    پاسخ
  4. حمید
    سوابق: (4 دیدگاه) ,

    اینکه شرکتهای اروپایی نتونن پیکاپ بسازن حرف منطقی نیست.نتونن!!!! سلیقه و نیاز بازار اروپا تفاوت داره.قطعا توان فنی لازم رو دارن برای طراحی و تولید پیکاپ.مثلا کشنده ژاپنی که فراگیر باشه توی دنیا ندیدیم ،ایا صحیح بگیم شرکتهای ژاپنی نمیتونن کشنده بسازن؟

    پاسخ
    1. MOHAMAD.n.r
      سوابق: (64 دیدگاه) ,

      قطعا شرکت های اروپایی هم میتونن بسازن ولی این مهمه که با چه قیمتی و چه کیفیتی و چقدر کاربردی این کارو انجام بدن. منظور از تونستن اینجا و توی این سگمنت چیز دیگریست.
      اگر صرفا به یک معنی *تونستن* توجه بشه میتونیم بگیم هر خودروسازی تواناییش رو داره حتی لگن سازان وطنی.

      پاسخ
  5. Farzad
    سوابق: (163 دیدگاه) ,

    تو این لیست گزینه ۱۲ و ۸ عالین….

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.