چشم اندازهفته نامه

بدترین خودروهای سال 2018 به روایت کانسومر ریپورتز

با اینکه خریداران در زمان انتخاب یک خودرو فاکتورهای زیادی را لحاظ می‌کنند اما هنوز هم برخی افراد دوست دارند روش‌های سنتی تست جاده‌ای یک خودرو را در پیش بگیرند.


با در نظر گرفتن این موضوع، موسسه معتبر کانسومر ریپورتز لیستی از خودروهایی را تهیه کرده که باید از خرید آن‌ها دوری کنید مگر اینکه دوست داشته باشید حس قوی پشیمانی را بعداً تجربه کنید!

تمامی خودروهایی که در ادامه خواهید دید کمترین رتبه و امتیاز کانسومر ریپورتز در تست‌های جاده‌ای سال ۲۰۱۸ را به دست آورده‌اند. البته ممکن است همه افراد با این نام‌ها موافق نباشند.

  • کلاس شاسی بلندهای کوچک: جیپ کامپس


اگر به دنبال یک شاسی‌بلند کوچک و مدرن باشید شاید جیپ کامپس روی کاغذ انتخاب مناسبی باشد اما موسسه کانسومر ریپورتز می‌گوید در این کلاس خودرویی بدتر از کامپس وجود ندارد. نکته مثبت اینکه کلاس شاسی بلندهای کوچک شلوغ‌ترین کلاس این روزهای دنیا خودرو بوده و بنابراین انتخاب‌های مناسب فراوانی وجود دارد.

  • کلاس شاسی بلندهای میان‌سایز: جیپ رانگلر


چیزی جادارتر از یک کراس اوور جمع‌وجور می‌خواهید؟ خودرویی میدسایز همچون نسل قدیمی جیپ رانگلر را تجربه کنید؛ و یا بهتر این است که آن را تجربه نکنید زیرا کانسومر ریپورتز این را می‌گوید. آن‌ها گفته‌اند رانگلر با فاصله زیاد نسبت به سایرین پایین‌ترین رتبه را در تست‌های جاده‌ای به دست آورده است.

  • کلاس شاسی بلندهای لوکس بزرگ: کادیلاک اسکالید


کادیلاک اسکالید انتخاب سلبریتی های زیادی است اما در این کلاس ویژه پایین‌ترین امتیاز را از کانسومر ریپورتز گرفته است. در بررسی‌های این خودرو گفته شده که رقبای فول سایز اسکالید راحت‌تر از این خودرو بوده و البته نقاط ضعف اسکالید موارد دیگری همچون ردیف سوم تنگ، قابلیت اطمینان ضعیف و… را در برمی‌گیرد. ظاهراً شورولت سابربن می‌تواند انتخاب بهتری باشد.

  • کلاس لوکس کامپکت: لکسس IS300


ما با این انتخاب موافقیم. البته IS به خودی خود خودروی بدی نیست اما به اندازه رقبا راحت و جادار و مدرن و البته دینامیک و کارا نیست. رقبای این خودرو عبارت‌اند از BMW سری ۳، آئودی A4، مرسدس C کلاس، جگوار XE و…

  • کلاس پیکاپ کامپکت: تویوتا تاکوما


کانسومر ریپورتز در زمان بررسی تویوتا تاکوما ۲۰۱۸ آن را یک خودروی قدیمی و ابتدایی خوانده بود. آن‌ها همچنین گفته‌اند تاکوما دارای سواری سفت و خشک، هندلینگ ضعیف، کابین پر سر و صدا و موقعیت رانندگی پایین است. تاکوما به همین خاطر پایین‌ترین رتبه را در این کلاس به دست آورده است.

  • کلاس کامپکت: فیات ۵۰۰L


سواری خشک، صندلی‌های تخت، موقعیت رانندگی نه چندان جالب و امتیاز پایین در تست تصادف اورلپ کوچک باعث شده فیات ۵۰۰L در کف رتبه‌بندی کانسومر ریپورتز در کلاس کامپکت قرار بگیرد. آن‌ها این خودرو را توسعه نیافته نامیده‌اند.

  • کلاس میان‌سایز: نیسان آلتیما


این یک انتخاب عجیب است. کانسومر ریپورتز در بررسی آلتیما به نقاط قوت و ضعف این خودرو اشاره کرده اما هنوز هم شاهد حضور آن در چنین لیستی هستیم. دلایل امتیاز ضعیف محصول نیسان در کلاس میدسایزها عبارت‌اند از فرمان سبک، سیستم اطلاعات سرگرمی گیج کننده و گیربکس CVT که تجربه رانندگی بدی را در اکثر شرایط ایجاد می‌کند.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶۵ دیدگاه‌ها

  1. BMW

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (577 ديدگاه)

    پرچم ژاپن و آمریکا بالاست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Karen

      ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (17 ديدگاه)

      ادم بدترین ماشین دنیا رو سوار شه ولی سهام ماشینش مال جیلی نباشه ?????

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. الف.ی

        ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (1632 ديدگاه)

        آره همینجوری به ***نظر دادن ادامه بدید
        فکر می کنید هنوز جیلی همون جیلی چندین سال پیشه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
        نه داداش کلی پیشرفت کرده فکر کردی چین مثل خودمونه که فقط پسرفت داشتیم؟؟؟؟؟!!!!!!!
        مدیر جیلی هم گفت که میخوان اونا از تکنولوژی های برقی دایملر استفاده کنن
        مرسدس محتاج جیلی نیست جیلیه که محتاج مرسدس و دایملره
        نظرات مریخی

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Karen

          ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (17 ديدگاه)

          اره خیلی پیشرفت کرده.الان دیگه صاحب بنزه. دیگه باید منتظر پیشرفت بنز باشیم تا چین. ???

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. الف.ی

          ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (1632 ديدگاه)

          اینقدر غیر منطقی هستید که تقریباً هیچکدومتون نمی فهمید خرید حدود ده درصد سهام به معنی مالکیت کامل کمپانی نیست
          مدیر جیلی خودش گفته بخاطر بهره برداری از تکنولوژی خودروهای برقی دایملر داره اینکارو میکنه حالا نمیدونم شما ها این وسط چی شر و ور میگید

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. (Ali (Chevy nova

          ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (6789 ديدگاه)

          در جواب به bmw
          جىلى با سرماىه گذارى در بنز پولش رو به خطر انداخته
          بنز هم شانس اورد جىلى سهام دارش شد
          ادولف هىتلر کجاى؟؟؟؟
          جالبه الف. ى اصلا به کامنت bmw اعتراض نکرده اما تا من کامنت بذارم زود مىاد از من انتقاد کنه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. الف.ی

          ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (1632 ديدگاه)

          یه بار واست توضیح دادم
          آخرین باری هم که از خودروی آمریکایی حمایت کردم توی پست بیوک انویژن بود جایی که به نظرم لازم باشه اینکارو میکنم
          من که از ماشین آمریکایی بدم نمیاد

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. (Ali (Chevy nova

          ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (6789 ديدگاه)

          منم برات توضىح دادم
          نگىد تا نگم
          متوجه شدن اىن حرف سخت نىستا

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. mehran911

          ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (2025 ديدگاه)

          هیچ خفتی بزرگتر از همکاری شرکت فورد برند عقب افتاده ی زوتی برای فروش در چین نیست
          .
          زوتی همون برند کپی کاری هستش که خودروهاش کپی محصولات پورشه ماکان و مزدا و لندروور هستش برندی که پیشینه اش به سال ۲۰۰۵ برمیگرده
          .
          به جرات میگم بدنام ترین خودروساز صنعت خودروسازیست
          .
          کبوتر با کبوتر باز با باز …
          .
          مرسدس انقدر بزرگ هست که التماس خرید مستقیم سهام رو به جیلی رد کرد و جیلی برای به دست آوردن سهام مرسدس دست به دامن بازار شد …
          جیلی محتاج تکنولوژی مرسدسه محتاج …

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. (Ali (Chevy nova

          ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (6789 ديدگاه)

          به به مهران 911
          مهران اونقدر عصبى هستى که فرق بىن شراکت و خرىده شدن رو نمىدونى
          فورد شراکت کرده
          اما جىلى سهام بنز رو خرىده
          فرقشون زىاده
          خىلى خىلى زىاده
          راستى الان اس کلاس تو زىندل فىگن مونتاز مىشه ىا پکن؟؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. F۲۲RAPTOR

          ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (2596 ديدگاه)

          جناب مهران ۹۱۱ وقتی بحث فروش و سود میاد وسط.
          همه چیز ممکنه، حالا این خفته که فورد با جیلی همکاری داشته؟
          اگه راس میگی اینو جواب بده
          برادر.
          همه میدونیم که ایران خودرو جزو منفورترین و بد ترین و بی اعتبار ترین شرکتای دنیاس،
          اون سالها بنز باهمکاری ایران خودرو
          تو ایران بنز وارد میکرد، و همچنین سی کلاس تو مقطعی تولید میشد،
          با استناد به پاراگراف اولت خاک عالم تو سر بنز بشه که حاضر شد تن به این خفت بده که با کمک ایران خودروی بی اعتبار تو ایران فعالیت داشته
          نظرت چیه؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        9. (Ali (Chevy nova

          ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (6789 ديدگاه)

          افرىن f22
          بنز با اون همه ادعا تو خالى با اىران خودرو همکارى داشته بعد مهران داره از همکارى زوتى و فورد مىگه
          والا زوتى خىلىبهتره از اىران خودرو هستش
          نه مهران؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        10. mehran911

          ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (2025 ديدگاه)

          تفاوت اینجاست که ایران خودرو برترین خودروساز ایران بود و مرسدس چاره ای جز این نداشت
          .
          اما از بین تمام خودروسازهای معروفی چینی مثل saic و faw و BYD و JAC و GEELY GREAT WALL
          فقط کمپانی درب داغون و عقب افتاده و درجه سه زوتی با فورد همکاری کرد ???

          موافقم 0
          مخالفم 0
        11. (Ali (Chevy nova

          ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (6789 ديدگاه)

          بنز با اون همه ادعاى تو خالى اصلا نباىد بىن بد و بدتر ىکى رو انتخاب بکنه
          اگه مىخواست تو اىران فعالىت کنه پارس خودرو به مراتب بهتر از اىران خودرو بود
          در ضمن عکس اون خنده اى که گذاشتى از خوشحالى نىست بلکه از عصبانىت هستش
          راستى نگفتى از اىن به بعد اس کلاس تو زىندل فىگن مونتاژ مىشه ىا پکن؟؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        12. (Ali (Chevy nova

          ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (6789 ديدگاه)

          راستى مهران
          بنز بازهم اگه مىخواست تو اىران فعالىت کنه مىتونست مثل اسکانىا که بوسىله شرکت ماموت تو اىران محصولاتش رو اول وارد کرد و بعد مونتاژ محصولاتش رو بوسىله ىه شرکت معتبر مثل ماموت وارد کنه و بعد هم مونتاژ
          پس مىبىنى بنز خىلى قبل تر از فورد با ىه شرکت درپىت مشارکت کرد

          موافقم 0
          مخالفم 0
        13. F۲۲RAPTOR

          ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (2596 ديدگاه)

          مهران تا قبل این شوما رو یکی از خوبای سایت میدونستم ،
          ولی با این حرفت واقعا نظرم راجعبه ت برگشت
          به نظر منم خط تولید پارس خودرو خروجیش صد درصد از فرقون خودرو بهتره
          از تو بعیده،

          موافقم 0
          مخالفم 0
        14. الف.ی

          ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (1632 ديدگاه)

          آقایون بیشتر فکر کنید – آقا خرید سهام یه شرکت به منظور استفاده از علم و تکنولوژیش ایرادش چیه؟؟؟؟؟؟!!!!!! مرد باشید بگید دلیلتون رو
          مرسدس همونیه که 4 سال متوالی قهرمان فرمول یک شده و اگه امسال هم قهرمان شه به رکورد 5 قهرمانی متوالی فراری میرسه-همونیه که تو پیست لاگونا سکا موتور ترند AMG GTS 503 اسبیش به معنای واقعی کلمه کوروت ZO6 650 اسبی با اون پکیج ZO7 رو سوسک کرد.لپتایمشون 3 ثانیه اختلاف داشت جفتشون هم موتور جلو دف عقب هستن. حالا دیگه اینکه کی ادعای توخالی داره انتخابش با خودتون البته خود شورلت اینقدر تو تبلیغاتش ادعا نمیکنه که اینجا علی نوا و بقیه در موردش حرف میزنن
          به کارن بگم منتظر پیشرفت کاملا روتین مرسدس باش همونطور که هر شب منتظر شام هستی. مرسدس پیشرفت میکنه چه با چین چه بی چین و بالاخره از این وضعی که توش گیرکرده در میاد

          موافقم 0
          مخالفم 0
        15. الف.ی

          ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (1632 ديدگاه)

          در ضمن برای من بیشتر مهمه که ماشینی که سوار میشم چقدر کیفیت داشته باشه نه اینکه سهامدار شرکتش کی باشه یا اینکه یه مشت متعصب بی منطق در مورد طراحی جلوش چی میگن
          البته به معدود افراد منطقی که بینتون هستن توهین نشه ها

          موافقم 0
          مخالفم 0
        16. (Ali (Chevy nova

          ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (6789 ديدگاه)

          F22
          خوشحالم که واقعىت رو در مورد مهران 911 متوجه شدى
          چون حرفى براى گفتن نداره داره مىگه اىرانخودرو خوبه و در حدمشارکت با بنز
          الف. ى بزرگوار
          شما المانى بازها اىن بحث رو در اولىن کامنت شروع کردىن نه من
          پس وقتى حرف نا معقول مىزننىن جواب نا معقول هم مىشنوىن

          موافقم 0
          مخالفم 0
        17. mehran911

          ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (2025 ديدگاه)

          علی نوا
          باز خوبه مرسدس به ایران راه پیدا کرد فورد و جنرال موتورز رو راه هم ندادن
          .
          فورد که هیچی
          راستی درسته کادیلاک ct6 هم در چین ساخته میشه ؟؟؟؟
          اینارو ولش کن
          درسته شورلت موتورهای چینی رو در محصولاتش قرار میداد و بجای پیشرانه امریکایی می فروخت منظورم مدل Equinox سالهای ۲۰۰۸ هستش
          .
          البته این موضوع قبلا هم وجود داشته مثل سالهای ۱۹۸۳ که جنرال موتوز از موتور های بیوک در شورولت استفاده کرد و مردم هم شکایت کردن و…
          .
          در جواب رپتور
          ببین دوست عزیز شما باز خورد رفتار خودتون رو میبینید من متنفرم از این بحث ها
          ببین دوست عزیز یکی دو سال پیش شروع به جمع کردن فراخوان ها و خراب کاری های برند های امریکایی کردم انقدر برام مهم بود که خدا شاهده شماره ی مرکز رسیدگی به فراخوان های جنرال موتورز رو در آوردم
          همین الان انقدر مطلب از خرابکاری های آمریکایی ها در آرشیو دارم که فقط از خوندنشون شرمنده میشی این رو جدا گفتم
          اما هیییییچ علاقه ای به مطرح کردنش ندارم قبلا در بعضی پست ها کم و بیش نام میبردم اما الان ترجیح میدم اینکارو نکنم
          .
          من از همه عذر می خواهم اگر ناراحت شدن

          موافقم 0
          مخالفم 0
        18. mehran911

          ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (2025 ديدگاه)

          در مورد فراخوان ها و…
          میتونی از خود نوا یا مجید عزیز بپرسی میدونن چی میگم …

          موافقم 0
          مخالفم 0
        19. الف.ی

          ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (1632 ديدگاه)

          این دوستمون bmw که پایین معذرت خواهی کرد شما بزرگی کنید ادامه ندید
          باز خوبه خودت میگی جواب نا معقول

          موافقم 0
          مخالفم 0
        20. الف.ی

          ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (1632 ديدگاه)

          داداش مهران یه سر به پروفایلت میزنی لطفا؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. F۲۲RAPTOR

        ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (2596 ديدگاه)

        مهران تک تک کامنتای منو تو این پست چک‌کن تو کدومش به بنز توهین کردم؟که بازخوردشو باس ببینم
        اصلا حرفت درست وختی کدیلاک میتونه تو چین مونتاژ بشه مگه پخمه س که از اونور جهان صادر کنه؟
        اصلا بی ام و و بنزم دارن مونتاژ می‌کنن تو‌چین
        این که نشد دلیل،
        قضیه نیومدن فورد و جی ام به ایرانم کاملا سیاسیه
        که من به سیاست کار ندارم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. mehran911

          ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (2025 ديدگاه)

          مگه من گفتم اینا شد دلیل …
          کدوم یک از حرف های بالا منطقیه ؟؟؟؟
          .
          علی نوا چقدر منطقی کامنت میذاره که انتظار داره بهش جواب منطقی داده بشه ؟؟؟
          نوا جواب منطقی رو می پذیره ؟؟؟ قطعا خیر
          .
          من بی منطق ترین فرد سایت اما خیلی با نوا بحث کردن و فقط جواب نادرست گرفتن …

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. F۲۲RAPTOR

          ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (2596 ديدگاه)

          مهران بهتره بحث تموم شه
          منو تو حتی همو نمی‌شناسیم،
          اومدیم کاسه داغ تر از آش شدیم
          شب بخیر

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. مانی

          ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (2486 ديدگاه)

          ۱۰۰بار بنز و مسخره کردی هی‌ میگفتی‌ برلیانس برلیانس,حالا تو این پست نه یه پست دیگه،حالا چی‌ شد مگه؟
          این خودرو سازهای آمریکایی بجز آمار فروش تو چه زمینه‌ای از مرسدس سرن؟
          جالبه یسری طرفدار‌های مرسدس به این پست‌ها جواب میدان

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. (Ali (Chevy nova

          ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (6789 ديدگاه)

          خوب مگه اشتبه گفتم؟؟؟؟
          نسل جدىد cls رو همه گفتن کپى برلىناس هست
          سهامش هم که مطلب کاملش رو پدال گذاشته جىلى خرىده
          من تمام حرفهام از خوده ساىت و خبر گذارىهاى بىن المللى هست

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. محمد

        ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (26 ديدگاه)

        چندساله تو پدال میام و خیلی وقتا کامنتا رو هم میخونم ولی فرصت کامنت دادن نداشتم ولی ی جمله بگم که علی شوی نوا با اختلاف رو مخ ترین و بی منطق ترین ادم سایته از نظر من. ادعایی هم داری عجیب غریب.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. F۲۲RAPTOR

      ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (2596 ديدگاه)

      اقای BMW
      از طرفدار بی ام و توقع چنین پستی رو نداشتم
      #متاسفم،

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. BMW

        ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (577 ديدگاه)

        جناب f22 من از شما معذرت میخوام هرچی می خوام خودمو کنترل کنم نمیشه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (Ali (Chevy nova

          ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (6789 ديدگاه)

          Bmw
          اره مىدونم نمىتونى خودت رو کنترل کنى
          از وقتى که بنز شده چىنى تحمل امثال شما کم شده

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. ADAK

        ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (1829 ديدگاه)

        خب جناب BMW برای نوشتن کامنت همه جهات و ابعاد را می بینن ، می سنجن و بعد کامنت ترشح میکنن
        :-) :-) :-)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. BMW

          ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (577 ديدگاه)

          Adak
          تو توو بحث های فرا منطقه ای تواناییت رو به من اثبات کردی بنظرم تو واسه جواب دادن و صحبت کردن با علی نوا بهترین گزینه هستی.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. (Ali (Chevy nova

          ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (6789 ديدگاه)

          Bmw
          من تمام قد اماده هستم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. ADAK

          ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (1829 ديدگاه)

          BMW و علی شووی
          من هیچ وقت این کار را نمی کنم !
          چون آخر سال تحصیلی عذاب وجدان میگیرم که باعث بانی این شدم که نذاشتم شما برید به درس و مشق هاتون برسین
          ? ? ? ?

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. سامان اذری

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    با اسکالید و تاکوما به عنوان بدترین خودرو تو کلاس خودشون مخالفم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Muty

      ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (1829 ديدگاه)

      و حتی IS300
      خدایش ماشینه …

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. شاهين

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (856 ديدگاه)

    همین بد ها مرا آرزوست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ahmadreza

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (7 ديدگاه)

    اعتبار لیسته صفره
    منطقشون برای جیپی که به افرود شناخته میشه میگه چون برای شهر خیلی مناسب نیست پس بده اینا دیگه کین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. عرش

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (8 ديدگاه)

    یا اینا نمیدونن ماشین چیه یا اوناییکه ما سوار میشیم ماشین نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (544 ديدگاه)

      دوست عزیز قرار نیس معیار اونا ماشینای ما باشه که بر اساس اون ماشینارو انتخاب کنن. این لیست نمیگه این ماشینا بدن بلکه اون ماشینی که در کلاس خودش نسبت به همکلاسیای خودش در سطح پایین تری قرار داررو انتخاب کرده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. F۲۲RAPTOR

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (2596 ديدگاه)

    زده سابربن بهتره درست
    خوب کدیلاک اسکالید xlهم داره که کلا مثله سابربنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Landscape

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (174 ديدگاه)

    در مورد اسکالید به معنی دقیق کلمه چرت گفته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. حمید

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    اون کادیلاک که خیلی جیگره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. آریا

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (263 ديدگاه)

    با بیشترشون موافقم
    نه این که اسکالید بد باشه نه
    ولی مثل بنز gls نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. amin

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1126 ديدگاه)

    من از وقتی شنیدم یکی از تست ها و ملاک های رتبه بندی رضایتشون تجربه ١۵ روز اول مالکان هست دیگه خیلی به کانسیومر ریپورتز اعتقاد ندارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. جهانگیر رومی

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (147 ديدگاه)

    کلا خوب و بد ژاپنی ان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Mohsen

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (77 ديدگاه)

    بجای لکسوس is باید جگوار( به خاطر قابلیت اطمینان و کیفیت پایین) یا هم رده های اکورا یا اینفینیتی یا کادیلاک رو می زاشتن اونا از لکسوس بد ترن
    کلاس میان سایز هم به جای نیسان کرایسلر 200 رو میزاشتن بهتر بود هرچند با توجه به اینکه تو این کلاس اکثر ماشین ها عالین خیلی هم انتخاب بدی نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

      ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (2761 ديدگاه)

      _____جای لکسوس is باید جگوار( به خاطر قابلیت اطمینان و کیفیت پایین)______
      بهش میگم.
      چند بار بگم به این جی دی پاور و کانسومر اعتباری نیست.
      تویوتای جنابعالی رو همه تو مسابقات لمانز دیدن چقدر قابل اطمینانه((با عرض پوزش فراوان از ژاپنی بازا))
      بعدشم آمار جی دی پاور بریتانیا رو دیدی؟؟
      ب ام و ته لیست.
      تو جی دی پاور آمریکا رتبه ی ب ام و: 8
      جگوار xf هم قابل اطمینان ترین خودروی لوکس.
      ولوو تو آمریکا 22،تو بریتانیا رتبه ی 2!!!!!!!!!!!
      این همه تناقص برای چیه من نمیدونم.
      خودروسازی که خوبه همه جا رتبش خوبه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. #ali.m#

        ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (1836 ديدگاه)

        تویوتا رو همه دیدن در لمانز چقدر قابل اطمینانه؟
        دانیال جان کاری ب این دوستمون ندارم و باهاش مخالفم چون عاشق جگوار هستم .
        ولی مگه پورشه و بقیه تو لمانز ماشینشون خراب نمیشه .؟
        فکر نمیکنم این دوتا ربطی به قابلیت اطمینان در دنیای واقعی داشته باشه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Mohammadreza

        ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (870 ديدگاه)

        من واقعا منطق شمارو درک نمیکنم
        شما از اینکه خودرویی مسابقه ای تویوتا در مسابقات لمانز خراب شده این نتیجه رو میگیرید که ماشین های شهریه تویوتا قابلیت اطمینان پایینی دارن؟!؟!؟!
        همین یه آمار که از لیست 10 خودرویی که بیش از بقیه درجهان توسط مالکانشون 15 سال یا بیشتر نگهداشته شدن، 8 تاش تویوتاست برای همه شمایی که سعی میکنید قابلیت اطمینان تویوتا رو زیر سوال ببرید کافیه
        درضمن دوست عزیز فراموش نکن همین پورشه ای که شما میگی اگه تویوتا نبود به احتمال زیاد الان دیگه اصلا وجود نداشت یا کلا با چیزی که الان هست فرق میکرد
        پ. ن:به دوستانی که اطلاع ندارن پیشنهاد میکنم برن بخونن چطور وقتی پورشه حدود سال 1992 با ورشکست شدن هیچ فاصله ای نداشت چنتا از مهندسای تویوتا رو آورد و از ورشکستگی نجات پیدا کرد
        تا بیش از پیش به عظمت تویوتا پی ببرید

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

          ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (2761 ديدگاه)

          معذرت میخوام از هردو دوست عزیز.
          ولی ایشون هم مثل اینکه از جی دی پاور و کانسومر به این نتیجه رسیدن که جگوار کیفیت پایینی داره.
          همین لندرووری که تو این آمارها پایین میزارنش برید بخونید که چقدر نوآوری داشته و یا حتی خودروهایی که تو کشوره خودمون از این خودروساز مونده هنوز سرپا هستن.
          هر ساله گروه جگوار لندروور جوایزه بسیاری از نشریات و تست کنندگان معتبر دریافت میکنن،اونوقت چطوری میشه بی کیفیت باشن؟؟؟!!!
          جگوار لندروور فیات نیست.
          بازم میگم معذرت میخوام.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

          ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (2761 ديدگاه)

          محمدرضا جان بهتر این بحث رو دیگه ادامه ندیم.
          ولی همه هم میدونیم که مهد نوآوری های فرمول یک کدوم کشوره و تعداد قهرمانی های اون کشور هم در مسابقات اتومبیل رانی مشخصه.
          مرسدس تیم اف یکش کجاس؟؟؟؟؟((با عرض پوزش از مرسدس بازا))
          خیلی وقت پیش سایت ردبول از کسانی نام برده بود که نقش اصلی رو تو پیشرفت اف1 داشتن که اتفاقا،اگه اشتباه نکنم 8 تا یا 9 تاشون از 10 تا مال همون کشوره مک لارن بودن.
          ارادت……

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Mohammadreza

          ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (870 ديدگاه)

          بزرگی دادش
          نتها من بلکه هیچ کس دیگه ای نمیتونه منکر افتخارات و دست آورده‌ای مکلارن تو فرمول 1 بشه
          فقط میخواستم بگم نباید جواب بیمنطقی رو با بیمنطقی داد
          اینم بگم وقتی کامنت دومم رو گذاشتم کامنت دومت رو ندیدم
          بعدش که دیدم کامنتمو حذف کردم

          موافقم 0
          مخالفم 0
  13. Mohamad

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (812 ديدگاه)

    البته تاکوما یعنوان پرفروشترین در کلاس خودش اونم در جایی که مردمش عاشق پیکاپ ها هستن و رقابت بسیار سخته، تا حدودی این نگرش را دو قطبی میکنه اما بازم تویوتا باید بی نقصش کنه
    از میزان فروش لکسس IS هم اطلاعی ندارم اما باید تلاششو کنه که بهتر و بهتر شه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. محمد

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (24 ديدگاه)

    به نظر من فقط فیات. جاش تو این جدوله

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. ایلیا

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (731 ديدگاه)

    هیچوقت نتونستم از این لیست های جی دی پاور و کانسومر نتیجه ای بگیرم
    نمیگم درست نیست اطلاعاتشون ولی اون چیزی که ما از کیفیت تو ذهنمونه نیست

    ما وقتی این آمارها رو می خونیم سریع به دنبال جواب این سوالیم که اگه چند سال این ماشینا رو داشته باشیم موتور و جلو بندی کدومش دیرتر خراب میشه؟ در حالیکه آمارهای کانسومر و جی دی به این سوال ها جواب نمیده بنظرم

    اگه لکسوس و تویوتا بالاترین قابلیت اطمینان رو دارن پس تاکوما و is رو کی ساخته که الان ته جدول قرار گرفتن؟ این تناقض نشون میده که ملاک و معیارها فرق میکنه

    من اگه بخوام صدتا ماشین بخرم حتی برای خرید یکیشون هم به این آمارها نگاه نمیکنم
    البته قبول دارم که در مجموع ژاپنی ها و مخصوصا تویوتا و هوندا خودرو های مقاوم تری میسازن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. samurai

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (535 ديدگاه)

    اخه ادم ….. نوشتی تاکوما سواری سفت داره ماشینی که واسه جنگ و کوه و بیابون و جنگل و افرود ساخته شده باید سفت باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. حمیدرضا

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    جالبه تاکوما در کلاس خودش خیلی پرفروش هست بعد قابلیت اطمینانش پایینه کادیلاک هم خیلی جالب بود ولی خوب باید دید دلایل اونها چی بوده و به نظر خیلی غیر منطقی نمی رسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. Sajjad

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    آن‌ها گفته‌اند رانگلر با فاصله زیاد نسبت به سایرین پایین‌ترین رتبه را در تست‌های جاده‌ای به دست آورده است.

    کدوم مغز سالمی خودروی افرود رو تو جاده تست میکنه؟

    این مجله با واقعیت تناقض شدیدی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. Saeed Boroomand

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (477 ديدگاه)

    رده بندی های یو اس نیوز به نظر من بهتر با انتظارات مصرف کننده هایی مثل ما سازگاره.
    ارزیابی های کانسومر ریپورتز به درد افرادی بیشتر میخوره که ماشین لیز میکنن.
    نظر شخصی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. مهدی

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1585 ديدگاه)

    فکر میکنم زمانی که مقاله رو مینوشت طرف مست بوده! اسکالید و بدترین؟؟؟ مگه داریم؟؟ مگه میشه آخه؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. حسن

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1276 ديدگاه)

    تو تمام امارهایی که ارائه شده از کمترین هزینه ی مالکیت بگیر تا اطمینان و بقیه موارد دوستان المانی متفقا میگفتن ما اینا را قبول نداریم و ملاک نیست ما هم قبول میکردیم اما اینجا قبول دارن بازم ما قبول داریم
    ملاک کیفیت تفاوت در نوع رنگ و چرم وپلاستیک داخل ماشین یا نوع دوخت و نخ دوخت چرم صندلی نیست ملاک زیر وبند و موتور ماشینه که المانیها جزء بدترینها هستن در دوام و مدت عمر و هزینه های نگهداری پس کابین لوکس دلیل کیفیت نیست یه ساعت تو بنتلی 250هزار دلاره گرونه اما نشونه کیفیت نیست جنس ارزونتر دوام بیشتر برا 90 درصد جهان ارجحیت داره به جز پولدارها و تو کشور ما هم توضیحی براش نیست .
    فروختن همیشه نشانه ی ضعفه حالا چرا برا بنز موجب غروره خدا میدونه مگه اینکه جنس بنجل باشه .کسی که خونش را میفروشه نمیتونه احساس غرور کنه مگه اینکه غالبش کرده باشه .
    اما اینکه دوستان میگن همه نمیفهمن فقط المانیها میفهمن دلیل داره بورس را نمیشناسن : خرید حداکثری سهم اونم با پشتوانه ی مالی بزرگ با خرید کامل تفاوتی نداره الان جورج دایملر جیلیه . در مجمع سهامدارای جزء حضور پیدا نمیکنن سهامداران کلان هم فقط با ائتلاف 20 درصدی میتونن با همین ده درصد که بزرگترین سهمه در مجمع برابری کنن یعنی الان تاثیر گذارترین سهامدار دایملر جیلیه و بنز جزئی از دایملره .
    وقتی پول میدی جنس میخری صاحب همه چیزی نه فقط تکنولوژی برقی که اینم تبلیغاتی برا پوشش ضعف دایملر در از دست دادن شرکا و تمایل فروش در بازاره وگرنه اینهمه بیانیه صادر نمیکردن تا خرید جیلی را کم اهمیت جلوه بدن .
    الفاظ قشنگ تر باشه ادم مجبور نمیشه واقعیت را براتون تشریح کنه که نا امید بشین لفظ نشانه همته . زیبایش کنید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. Abadan

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (308 ديدگاه)

    نیسان التیما تو این لیست به هیچ وجه نباید قرار میگرفت

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا