چشم اندازهفته نامه

نامزدهای بزرگ‌ترین درگ سال از دید Motor1

هرساله موتورترند رقابت بزرگی تحت عنوان «بزرگ‌ترین مسابقهٔ درگ سال» را برگزار می‌کند که تقریباً همیشه در یک باند فرودگاه قدرتمندترین خودروهای دنیا را در مسافت یک‌چهارم مایل یا ۴۰۰ متر در برابر هم قرار می‌دهد. امسال نیز دقیقاً مثل سال‌های گذشته هفتمین دور این رقابت بزرگ بدون هیچ تفاوتی با قبل برگزار شد و در آن خودروهایی قدرتمندی از تسلا مدل S P100D گرفته تا فراری ۴۸۸ GTB حضور داشتند؛ اما آیا انتخاب شرکت‌کنندگان رقابت امسال بدون نقص صورت گرفته بود؟ به نظر ما امسال جای خالی تعدادی از خودروها در بزرگ‌ترین مسابقهٔ درگ سال شدیداً احساس می‌شد؛ بنابراین تصمیم گرفتیم دوازده نمونه از سریع‌ترین وسایل نقلیهٔ موجود در ایالات‌متحده را برای رقابت بزرگ‌ترین مسابقهٔ درگ سال فرضی خود انتخاب کنیم. این لیست شامل وسایل نقلیهٔ منحصربه‌فردی از یک موتورسیکلت قدرتمند تا بوگاتی شیرون ۱۵۰۰ اسب بخاری می‌شود که هیچ‌کدام در درگ موتورترند حضور نداشتند.

دوج چلنجر دیمن

دوج چلنجر دیمن یک ماسل کار فوق‌العاده سریع است که می‌تواند سریع‌تر از هر خودروی تولیدی دیگری مسافت ۴۰۰ متر را طی کند. اصلاً دیمن به‌طور خاص برای مسابقهٔ درگ طراحی شده و توانایی خود را روی مسیر ۴۰۰ متر نشان می‌دهد. این هیولای آمریکایی از همان پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ هلکت استفاده می‌کند که با ایجاد تغییراتی قدرت آن به ۸۴۰ اسب بخار رسیده است؛ بنابراین حضور چلنجر دیمن در یک باند فرودگاه در کنار خودروهای فوق‌العاده قدرتمند و دیدن عملکرد آن در چنین رقابتی بسیار جذاب خواهد بود.

مک‌لارن ۷۲۰S

هرچند ممکن است مک‌لارن ۷۲۰S بر روی کاغذ سریع‌ترین و قوی‌ترین خودرو نباشد اما این خودرو از لحاظ عملکرد کلی یکی از برترین سوپراسپرت‌های حال حاضر بازار است. این سوپراسپرت بریتانیایی مجهز به یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 بای‌توربو با ۷۲۰ اسب بخار قدرت و ۷۷۰ نیوتن متر گشتاور است. این‌ها اعداد اعلامی مک‌لارن هستند درحالی‌که آزمایش ۷۲۰S با دستگاه داینو قدرتی نزدیک به ۸۰۰ اسب بخار را نشان داده است. همچنین اخیراً ویدئویی منتشر شده که نشان می‌دهد فرزند جدید مک‌لارن حتی توانایی غلبه بر پورشه ۹۱۸ را هم دارد.

بوگاتی شیرون

نمی‌توان رقابتی را به‌عنوان بزرگ‌ترین مسابقهٔ درگ سال نامید اگر سریع‌ترین هایپرکار دنیا در آن حضور نداشته باشد. شیرون در بین تمامی سوپراسپرت‌ها و هایپراسپرت‌های حال حاضر دنیا پادشاه پادشاهان است. شیرون نیز مانند سلف خود یعنی ویرون برای شکستن رکوردها و تعریف دوبارهٔ یک هایپراسپرت عالی طراحی شده است. حضور شیرون در مسابقهٔ درگ بزرگ با نیروگاه عظیم شانزده سیلندر چهار توربوی خود با ۱۵۰۰ اسب بخار قدرت در کنار سامانهٔ چهارچرخ محرک می‌تواند بسیار جذاب باشد. علاوه بر این، رقابت شانه‌به‌شانهٔ این هایپرکار خارق‌العاده با چلنجر دیمن در مسافت ۴۰۰ متر بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.

دوکاتی ۱۲۹۹ سوپرلگرا

دوکاتی ۱۲۹۹ سوپرلگرا را یک لامبورگینی دوچرخ می‌دانند. این یک سوپربایک فوق‌العاده است که در سینهٔ خود یک پیشرانهٔ ۱.۳ لیتری دو سیلندر را پنهان کرده است. این پیشرانه ۲۱۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۷ نیوتن متر گشتاور دارد که ۱۲۹۹ سوپرلگرا را به قوی‌ترین موتورسیکلت دو سیلندر دنیا تبدیل کرده است. البته با وجود هیولاهایی قدرتمند در این لیست، ممکن است ۲۱۵ اسب بخار قدرت چندان به چشم نیاید اما نباید فراموش کرد که این سوپراسپرت دوچرخ تنها ۱۶۷ کیلوگرم وزن دارد که این یعنی ارائهٔ نسبت وزن به قدرت خارق‌العادهٔ ۷۷۶ گرم به اسب بخار! بنابراین دوکاتی ۱۲۹۹ سوپرلگرا می‌تواند در مسافت ۴۰۰ متر رقیب بسیار خطرناکی برای رقبای چهارچرخ باشد.

جیپ گرند چروکی ترک‌هاوک

زمانی که یک جیپ چهارچرخ محرک پنج‌نفرهٔ قدرتمند با پیشرانهٔ سوپرشارژ هلکت وجود داشته باشد، می‌توان تمام سوپراسپرت‌ها و سدان‌های اسپرت را فراموش کرد. این خرس آتشین آمریکایی با ۷۰۷ اسب بخار قدرت و ۸۷۵ نیوتن متر گشتاور، در زمان خیره‌کنندهٔ ۳.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد. این رقم نه‌تنها موجب شرمساری پورشه کاین توربو S یا ب‌ام‌و X5 M می‌شود که حتی دوج چلنجر هلکت و آلفارومئو استلویو کوادروفولیو را هم مغلوب می‌کند. البته ممکن است گرند چروکی ترک‌هاوک پیروز درگ ما نشود اما مطمئناً بر جذابیت این رقابت خواهد افزود.

فورد GT

فورد GT به همان اندازه‌ای که سریع است، زیبا هم هست. این سوپراسپرت آمریکایی مجهز به یک پیشرانهٔ V6 اکوبوست با ۶۵۰ اسب بخار قدرت است و سالانه تنها ۲۵۰ دستگاه از آن تولید می‌شود. GT می‌تواند ظرف تنها ۲.۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد درحالی‌که در ادامه توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعت را دارد. هرچند فورد GT قوی‌ترین خودروی این لیست نیست اما این یکی از خودروهایی است که رویارویی آن با بوگاتی شیرون بسیار جذاب خواهد بود.

ریماک کانسپت وان

ریماک کانسپت وان یکی از بهترین گزینه‌ها برای شرکت در بزرگ‌ترین درگ سال است. این یک سوپراسپرت تمام الکتریکی است که در هریک از چرخ‌های خود یک موتور الکتریکی دارد. مجموع خروجی این موتورها ۱۲۲۵ اسب بخار قدرت و ۱۶۰۰ نیوتن متر گشتاور است که کل آن به‌محض لمس پدال گاز در اختیار راننده قرار می‌گیرد. این هیولای برقی می‌تواند ظرف تنها ۲.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند درحالی‌که پیش‌ازاین در مسافت ۴۰۰ متر پورشه ۹۱۸ و بوگاتی ویرون را شکست داده است.

فراری ۸۱۲ سوپرفست

فرازی ۸۱۲ سوپرفست به‌تازگی به‌عنوان جانشین مدل F12 برلینتا معرفی شده است. این سوپراسپرت ایتالیایی به پیشرانهٔ V12 تنفس طبیعی سنتی فراری مجهز است که ۸۰۰ اسب بخار قدرت و ۷۱۸ نیوتن متر گشتاور دارد. این نیرو به‌اندازه‌ای است که می‌تواند ۸۱۲ سوپرفست را ظرف تنها ۲.۹ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت برساند. البته در مسابقهٔ درگ واقعی موتورترند مدل ۴۸۸ GTB به‌عنوان نمایندهٔ فراری حضور داشت و توانست تنها با ۰.۱ ثانیه اختلاف در جایگاه دوم قرار گیرد؛ بنابراین با توجه به اینکه ۸۱۲ سوپرفست ۱۳۰ اسب بخار قدرت بیشتری از ۴۸۸ GTB دارد، می‌توان تصور کرد که عملکرد قابل‌توجهی در مسابقهٔ درگ از خود نشان دهد.

آئودی RS7 پرفورمنس

آئودی RS7 ممکن است یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌کنندگان درگ ما باشد اما این ماشین حتی پس از تمام سال‌هایی که از عمرش می‌گذرد، هنوز یک موشک کامل است. نسخهٔ پرفورمنس RS7 با ۶۰۵ اسب بخار قدرت ظرف تنها ۳.۶ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد درحالی‌که نهایتاً توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۳۰۵ کیلومتر در ساعت را هم دارد. این اعداد با وجود وزن ۲۰۴۰ کیلوگرمی و برخورداری از کابینی لوکس با فضای کافی برای حمل چهار نفر به همراه چمدان‌هایشان، شگفت‌انگیز است. البته می‌دانیم با وجود سوپراسپرت‌های فوق قدرتمندی در این لیست وجود دارند، مطمئناً RS7 پرفورمنس اولین خودرویی نیست که از خط پایان مسابقه عبور خواهد کرد اما این ماشین مانند یک دایناسور ویرانگر است که می‌تواند نگاه‌ها را به خود خیره کند.

شورلت کوروت Z06

شورلت ادعا کرده است که کوروت Z06 با ۶۵۰ اسب بخار قدرت می‌تواند در کمتر از سه ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد و حداقل تا پیش از معرفی ZR1 جدید، سریع‌ترین کوروت تاریخ محسوب می‌شود؛ بنابراین کاملاً مشتاق دیدن عملکرد این سوپراسپرت نیرومند آمریکایی در مسافت ۴۰۰ متر هستیم. البته ممکن است کوروت Z06 نتواند پیروز درگ ما شود اما به‌احتمال‌زیاد زودتر از بسیاری از خودروهای قوی‌تر از خود از خط پایان عبور خواهد کرد.

لامبورگینی اوراکان پرفورمانته

لامبورگینی اوراکان پرفورمانته با ثبت زمانی زیر هفت دقیقه در پیست نوربرگ‌رینگ، عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان داد اما این بدان معنا نیست که پرفورمانته در مسیر مستقیم خودروی دست‌وپابسته‌ای است. پیشرانهٔ ۵.۲ لیتری V10 این سوپراسپرت ایتالیایی آن‌را ظرف فقط ۲.۹ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت می‌رساند درحالی‌که با ۶۴۰ اسب بخار قدرت و اعمال یک رژیم غذایی که کاهش وزن ۴۰ کیلوگرمی را برای آن به همراه داشته است، پرفورمانته بالاترین عملکرد را به‌عنوان یک اوراکان جاده‌ای دارد؛ بنابراین بسیار علاقه داریم ببینیم که این خودرو در طول مسافت ۴۰۰ متر در برابر دیگر هیولاها چگونه عمل می‌کند.

جگوار XE SV Project 8

XE SV Project 8 قوی‌ترین سدان تاریخ جگوار است. این سوپرسدان بریتانیایی در سینهٔ خود یک نیروگاه ۵ لیتری V8 سوپرشارژ دارد که ۶۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. این نیروی عظیم موجب می‌شود که Project 8 در تنها ۳.۳ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد درحالی‌که امکان رسیدن به حداکثر سرعت ۳۲۰ کیلومتر در ساعت را هم برای آن فراهم می‌کند. چنین اعدادی بیشتر در سوپراسپرت‌ها دیده می‌شوند و به همین دلیل جگوار این سدان اسپرت و توانمند را نقطهٔ اوج سدان‌های عملکردی دنیا می‌داند؛ بنابراین تقابل XE SV Project 8 با سوپراسپرت‌های قدرتمند در مسافت ۴۰۰ متر می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز و دیدنی باشد.

 

منبع: Motor1

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۶ دیدگاه‌ها

  1. Aminspoort

    ۱۸ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (71 ديدگاه)

    فقط شیرون و ۸۱۲،خداروشکر محصولات کونیگ زگ با شتاب صفر تا صد ۶ ثانیه ای تو این درگ جایی ندارن???

    موافقم 0
    مخالفم 3
    1. الف.ی

      ۱۸ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (1640 ديدگاه)

      نظرات مریخی
      تعصب
      تنفر
      چی اسمش رو بذارم آخه؟
      از کونیگزگ بدت میاد چرا اطلاعات غلط میدی؟ نمیگی یه نفر که نمیدونه کونیگزگ چه ابر ماشینیه اینو میخونه یه جا دیگه میگه بعد همه می خندن بهش؟
      آگرا آر اس 0 تا 400 رو در 36.44 ثانیه میره که رکورد به نامشه
      https://www.topspeed.com/cars/koenigsegg/2015-koenigsegg-one-1-ar138734.html
      https://www.t3.com/features/0-60-mph-which-cars-can-do-it-the-fastest
      https://www.zeroto60times.com/video/koenigsegg-agera-r-0-200-0-mph/
      https://www.zeroto60times.com/vehicle-make/koenigsegg-0-60-mph-times/

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. parsa

        ۱۸ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (167 ديدگاه)

        بی ثباتی شخصیتی یا کم ظرفیتی میتونه صفت خوبی باشه، شما اهمیت نده، اینا با این کامنت ها خودشونو مسخره میکنن. تا وقتی توهینی نکردن جواب نده و خودتو اذیت نکن

        موافقم 3
        مخالفم 0
        1. الف.ی

          ۱۸ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (1640 ديدگاه)

          توصیه بسیار خوبی بود!!!!!!!!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. KÖNIGSTIGER

      ۱۸ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      شتاب0 تا 60 محصولات Konigsegg همه زیر 3 ثانیست.

      موافقم 3
      مخالفم 0
    3. HORSE

      ۲۰ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (217 ديدگاه)

      اقای aminspoort با اینکه ترفدار فراری ام و شمام از فراری تعریف کردی ولی صدمین دیسلایک رو خودم بهتون دادم چون حرفتون درمورد کونگ زگ کاملا بی پایه و اساس بود!

      موافقم 4
      مخالفم 0
  2. الف.ی

    ۱۸ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1640 ديدگاه)

    اینا چرا اینجوری انتخاب کردن؟؟؟؟؟!!!!!!
    بهترین درگ هایی دیدم از موتور ترند بوده و بس
    به هرحال امیدوارم درگ قشنگی از آب در بیاد
    با توجه به برقی بودن ریماک به نظرم ریماک برنده است
    خوشحال میشم نظرتون رو پایین بنویسید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Amir.z

      ۱۸ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (174 ديدگاه)

      با اطمینان خاطر بالایی میگم که دیمن رو هم در نظر داشته باشید چون یه حریف بسیار قدر با 400 متر تک رقمی هست
      دیمن به طرز وحشتناکی سریع خیلی وحشتناک
      منم فکر نمیکردم خیلی سریع باشه تا اینکه فیلماشو دیدم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. الف.ی

        ۱۸ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (1640 ديدگاه)

        یقینا دیمن هم رقیب قدریه

        موافقم 1
        مخالفم 0
  3. Archi KHAN

    ۱۸ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2167 ديدگاه)

    ” بزرگ‌ترین مسابقه درگ سال ” باشه و پورشه نباشه ؟!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. SERIAL WINNER

      ۱۸ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      در درگ موتورترند پورشه 2 تا نماینده داشت که اتفاقا هر 2 گل کاشتن و مثل همیشه در دنیای واقعی خیلی بهتر از روی کاغذ بودن. هر چند روی کاغذ هم بهترینن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. محمد

    ۱۸ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (297 ديدگاه)

    گمونم با توجه به قیمت و عملکرد مک لارن 720 برنده باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ونوم اف ۵

    ۱۸ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1274 ديدگاه)

    جدای از تعصبی که به امریکایی ها دارم ولی دوج چلنجر دیمن قطعا اول میشه چون تخصص اصلیش درگه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

    ۱۸ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2777 ديدگاه)

    درگ فرضی سال؟؟؟!!!!
    منو بگو چقدر خوشحال شده بودم،فکر میکردم الان نامزدها رو اعلام کردن چند روز دیگه برگزار میکنن.???????????????????
    پیش بینی من اینه که ،دیمن-720s-ریماک و هوراکان پرفورمانته بیشتر از همه شانس دارن به عنوان نفر اول از خط پایان رد بشن.((اگه شیرون و دوکاتی رو خدا بخواد نیارن))
    اگه 1/4 مایل باشه که دیمن 99 درصد شانس اولی رو داره.
    اگه بیشتر از 400 متر باشه،حقیقتش اینه که نمیدونم.
    این شیرون و از اون بدتر دوکاتی چیه اووردن؟؟!!?
    اینقدر بدم میاد بر میدارن موتور سیکلت رو میارن قاطی ماشینا میکنن.??
    شیرون هم که کلاسش به اینا نمیخوره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Amir.z

      ۱۸ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (174 ديدگاه)

      توی چهارصد متر به نظر من مدعی ها دیمن و دوکاتی و ریماک هستند
      دیمن به خاطر شتاب فوق العادش و دوکاتی به خاطر نسبت وزن به اسب بخار شگفت انگیزش و ریماک به خاطر برقی بودنش که در یک لحظه تمام قدرتو در اختیار راننده میزاره
      ولی در مسافت یک مایل شیرون به خاطر سنگین بودن و موتور قدرتمندش یکی از اصلی ترین مدعی هاست در مورد مدعی دوم نظری ندارم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. آرش

    ۱۸ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (20 ديدگاه)

    دیمنو عشقه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. حسین

    ۱۸ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (419 ديدگاه)

    دیگه وقتشه گودزیلا جدید بیاد رو کار و با طراحی و موتور ۸ سیلندر.
    وقتی تو درگ ها نمیبینمش غمم میگیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Infinite

      ۱۸ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (452 ديدگاه)

      این لیست فرضی موتور وان هست. درگ‌های موتورترند یک پای ثابت دارند و اون هم جی‌تی‌آر هست… فکر کنم اونقدر که مورتورترند جی‌تی‌آر رو دوست داره خود نیسان دوستش نداره :|

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. کارل شلبی

    ۱۸ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (300 ديدگاه)

    ۴آمریکایی خارق العاده میبینم که آمریکایی های جذابی هستند فورد gt:زیباوباشکوه?دوج دیمن:متخصص درگ?شورولت کوروت:بیش ترین ارزش در برابر کمترین قیمت?جیپ:خرس گریزلی? هلاکتم فورد gt

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. parsa

    ۱۸ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (167 ديدگاه)

    بنظر هیجان انگیز میاد، دوست دارم رقابت چلنجر دیمن رو با یه تمام برقی ببینم، اونم با کلی اسب بخار و گشتاور بیشتر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. ایمان

    ۱۸ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (258 ديدگاه)

    منتظرم عملکرد فراری رو اینجا ببینم.هر چند سوپر فست یک خودروی جی تی که بر روی عملکرد بالا تکیه داره ولی با این قدرت میتونه حرفای زیادی داشته باشه.ولی احتمالا ریماک اول باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. SERIAL WINNER

    ۱۸ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    CHIRON
    HURACAN PERFORMANTE
    AUDI RS7 PERFORMANCE
    MCLAREN 720S
    DODGE CHALLENGER DEMON
    .
    جای این 5 تا به شدت خالی بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. DODGE

    ۱۹ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (279 ديدگاه)

    انتخاب من دیمن،ریماک ،720،گرند چروکی
    ولی بقیه رو هم واقعا نمیشه دوست نداشت همشون عاااالین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. شاهین

    ۱۹ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1166 ديدگاه)

    اینجا دیمن و دوکاتی زودتر شتاب میگیرن
    مخصوصا دوکاتی که ی موتوره و میدونیم موتوری توی شتاب خیلی حرفا داره
    بقیشون هم خوبن اما تا بیان دور بگیرن این دوتا رفتن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. ساسان

    ۱۹ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1039 ديدگاه)

    اگر درگ بشه با این لیست انجام بشه به احتمال زیاد….شیرون پیروزه بعد ریماک ودیمن…..ایکاش این لیست درکنار درگ هرسال تو یه پیست تایمم میزدن تا ماشینهای پرفورمنس قابلیتهاشونو نشون بدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. مهدی

    ۱۹ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1590 ديدگاه)

    به ترتیب دیمون و ریماک و شیرون و مکلارن. البته دیمون به شرطی که خوب ستاپ بشه چون دیده شده که شتابش از شتاب اعلامی خیلی کمتر هم باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. ایمان

    ۱۹ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (258 ديدگاه)

    اخیرا یه کلیپ تو یوتیوب دیدم فراری سوپر فست تو مسافت یک مایل مکلارن 720 رو شکست داد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

      ۱۹ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (2777 ديدگاه)

      اینقدر دروغ گفتن خوب نیست حاجی?
      به محضی که گفتی رفتم دیدم،اصلا همچین درگی وجود نداره،مگر در ویدئوهای پرشمار بازی های کامپیوتری!!!!!
      812 به هیچ وجه توانایی شکست 720s رو نداره و واقعا ماشین کُندیه.
      اتفاقا من یک کلیپ واقعی دیدم((نه مثل شما تخیلی)) از درگ اونتادور s با همین 812 ((به قل خودشون سوپر فست!!!)) لامبو به طور کامل نقتش کرد،اینطوری بهتون بگم که اصلا این ماشین برای درگ مناسب نیست.
      خواستید کلیپشو براتون میزارم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Godfather

      ۵ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (1131 ديدگاه)

      پس چرا ما ندیدیم؟
      احتمالا مدل 570 اس مکلارن رو با 720 اس اشتباه گرفتی دوست عزیز….720 اس اگر توی یوتیوب سرچ کنین
      فورد جی تی تیون شده
      لامبورگینی هوراکان
      پورشه 918
      تسلا
      مکلارن 650 اس تیون شده

      رو شکست میده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. مهدی

    ۱۹ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1590 ديدگاه)

    جسارتا شما سطح فکری و اطلاعاتیتون در حد همون کلیپهای شخصی تو یوتوب هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ایمان

      ۱۹ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (258 ديدگاه)

      لابد شما تو شرکت مکلارن مهندس ارشد بودی یا مثلا قائم مقام ران دنیس بودی ما خبر نداریم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. ایمان

    ۱۹ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (258 ديدگاه)

    آقای پهلوان عزیز یه سر به یوتیوب بزن حتما اون درگ نه تو عالم توهمات خودت بلکه در واقعیت میبینی.اون درگ با آونتادور هم با اینکه لانچ راننده فراری افتضاحه و ابتدا عقب میفته ولی در ادامه اگر چشماتو باز کنی فراری راحت میگیردش.آونتادور جلوی برلینتا هم حرفی نداشت چه برسه به سوپر فست.واقعا چه اصراری داری شما که لامبویی رو که از پلتفرمهای فولکس واگن و آئودی و موتور آئودی البته برای هوراکان استفاده میکنه با فراری با اون پیشینه و غظمت که تمام اهالی خودرو در دنیا بهش اذعان دارن مقایسه کنی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. ایمان

    ۱۹ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (258 ديدگاه)

    در ضمن واژه های مودبانه تری به جز دروغ تو فرهنگ ما وجود داره که میشه ازش استفاده کرد.دلیلی نداره اگر شما چیزی رو ندیدی یا کتمان میکنی واقعیت رو دیگران رو دروغگو خطاب کنی.اخلاقم خوب چیزیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. Maku free zone

    ۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    به نظرم شانس اول مال دیمن هستش
    400 متر زیر 10 ثانیه .
    اگه این واقعی باشه و البته اجازه مسابقه بهش بدن اول میشه
    چون یه جایی خوندم که قرار نزارن شرکت کنه تا مسابقه واسه بقیه جذاب بشه
    ماشین های برقی هم با اینکه تمام قدرت رو همون اول ب راننده تسلیم میکنه شانس بعدی حساب میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. پورشه

    ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (28 ديدگاه)

    اگه جرعت دارین برین پورشه 918 بیارین تا نابودتون کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ممد

      ۱۴ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      تو همین سایت برو درگ دیمن با پورشه رو ببین که با اختلاف دیمن میبره

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا