چشم اندازهفته نامه

بهترین و بدترین رانندگان آمریکایی!

یکی از جالب‌ترین خصوصیات آن‌ور آبی‌ها مطالعه و نظرسنجی درباره کوچک‌ترین چیزها بوده و یکی از جدیدترین مطالعه آن‌ها نیز درباره بهترین و بدترین رانندگان سال ۲۰۱۷ آمریکا بوده است.


بنا به گفته موسسه بیمه QuoteWizard مرگ‌ومیر مرتبط با خودرو از سال ۲۰۱۵ تاکنون ۱۴ درصد افزایش یافته زیرا آمریکایی‌های بیشتری به دل جاده می‌زنند. سواری بیشتر منجر به تصادفات بیشتر شده و تخمین زده می‌شود ۶۶۰ هزار نفر در روز هنگامی که پشت فرمان هستند از دستگاهی الکترونیکی استفاده می‌کنند. در سال ۲۰۱۵ حدود ۳۵۰۰ نفر به دلیل حواس‌پرتی در زمان رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.


بنابراین اگر می‌خواهید از بهترین و بدترین رانندگان آمریکایی در سال ۲۰۱۷ آگاه شوید در ادامه لیست ۵ ایالت برجسته از این نظر را بخوانید. موسسه بیمه QuoteWizard فاکتورهای گوناگونی از جمله تعداد تصادفات و میزان مرگ‌ومیر را در نظر گرفته است.

در ادامه لیست بهترین ایالت‌های آمریکا از نظر رانندگی را تقدیم شما عزیزان می‌کنیم.

  1. آرکانزاس


رتبه آرکانزاس نسبت به مطالعه سال پیش یک واحد رشد داشته و هم‌اکنون به رتبه پنجم رسیده است. این ایالت عملکرد بسیار خوبی در تصادفات، سرعت‌های بالا و احضاریه‌های قانونی داشته اما میزان مرگ‌ومیر آن در اثر تصادفات بالا بوده و در کل رتبه سیزدهم را به خود اختصاص داده است.

  1. میشیگان


میشیگان که به عنوان خانه خودروسازان آمریکایی در نظر گرفته می‌شود از طرفی وطن برخی از بهترین رانندگان این کشور نیز هست. میشیگان که رتبه چهارم سال پیش خود را حفظ کرده در همه بخش‌ها به جز رانندگی در حالت غیرعادی خوب عمل کرده است. میشیگان از نظر رانندگی در حالت غیرعادی در لیست بدترین‌ها رتبه هفتم را داشته که صعود ۷ پله‌ای نسبت به سال قبل را نشان می‌دهد.

  1. می‌سی‌سی‌پی


می‌سی‌سی‌پی که به عنوان ایالت مهمان‌نواز شناخته می‌شود نمرات خوبی در بخش تصادفات، سرعت‌های بالا، احضاریه‌های قانونی داشته و پایین‌ترین رتبه کلی مربوط به رانندگی در حالت غیرعادی را کسب کرده است. تمامی این موارد باعث شده‌اند می‌سی‌سی‌پی از نظر بهترین رانندگان آمریکا در رده سوم قرار گیرد.

  1. فلوریدا


شاید حضور فلوریدا در این مکان کمی باعث تعجب باشد مخصوصاً اگر از شهرهای میامی یا اورلاندو در تعطیلات بازدید کرده باشید این موضوع بیشتر به چشمتان خواهد آمد. اما فلوریدا در همه بخش‌ها به جز میزان مرگ‌ومیر عملکرد خوبی داشته است؛ اما خب اگر یک توریست باشید می‌توانید پشت فرمان احساس امنیت داشته باشید.

  1. رود آیلند


و بهترین رانندگان سال ۲۰۱۷ در ایالت رود آیلند حضور دارند. این ایالت در بخش‌های تصادفات، سرعت‌بالا، احضاریه‌های قانونی و میزان مرگ و بهترین بالاترین نمرات را کسب کرده است. البته رود آیلند از نظر رانندگی در حالت غیرعادی سیزدهمین ایالت بد بوده اما این موضوع عملکرد بسیار خوب در تمامی بخش‌های دیگر را تحت تأثیر قرار نداده است.

خب حالا که با بهترین ایالت‌های آمریکا در زمینه رانندگی آشنا شدید نوبت آن است که لیست بدترین رانندگان سال ۲۰۱۷ را نیز خدمت شما عزیزان معرفی نماییم.

  1. واشنگتن


رانندگان این ایالت در سال پیش رتبه نهم را داشتند اما امسال با ۴ رتبه تنزل از نظر عملکرد رانندگی در رتبه پنجم بدترین رانندگان ایالت‌های آمریکا قرار گرفته‌اند. میزان تصادفات میشیگانی‌ها باعث شده که رتبه بدتری نصیب این ایالت شود به گونه‌ای که در یک سال از رتبه ۳۳ بدترین‌ها به رتبه ۱۴ رسیده‌اند!

  1. کارولینای جنوبی


کارولینای جنوبی از رتبه ششم سال پیش به رتبه چهارم بدترین رانندگان آمریکایی رسیده است. بنا به گفته QuoteWizard، دلیل افت عملکرد رانندگان این ایالت افزایش گزارش‌های رانندگی در حالت غیرعادی بوده است.

  1. یوتا


مطالعه‌ای دیگر نشان می‌دهد شهر سالت لیک سیتی یوتا در زمینه بدترین رانندگان این کشور رتبه دوم را دارد. بدین ترتیب دیدن یوتا در لیست بدترین رانندگان تعجبی ندارد. رانندگان یوتا در واقع نسبت به سال گذشته پیشرفت داشته‌اند زیر سال پیش اولین رتبه را کسب کرده بودند! عملکرد تصادفات، سرعت‌بالا، رانندگی در حالت غیرعادی و احضاریه‌های قانونی یوتا در سال ۲۰۱۷ بهبود یافته اما میزان مرگ‌ومیر تصادفات برای چهارمین سال متوالی افزایش یافته است.

  1. مینسوتا


با سقوط نه پله‌ای، رانندگان این ایالت از رتبه یازدهم سال پیش به رتبه دوم امسال رسیده‌اند. میزان تصادفات، سرعت‌بالا و احضاریه‌های قانونی مینسوتا در سال جاری افزایش قابل‌توجهی داشته است. یکی از دلایل این امر می‌تواند آب‌وهوای یخبندان و طوفان‌های ایالت مینستوتا باشد.

  1. کالیفرنیا


سال پیش کالیفرنیا کار خود را با رتبه دوم بدترین‌ها به پایان رساند اما امسال توانست عنوان بدترین رانندگان سال ۲۰۱۷ آمریکا را به خود اختصاص دهد. کالیفرنیا همچنین ۵ شهر از ۱۰ شهری را که دارای بدترین رانندگان هستند در خود جای داده است. از جمله این شهرها می‌توان به ساکرامنتو اشاره کرد که بدترین نوع رانندگی در آمریکا را داراست.

منبع: autoguide

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. مجید سبزواری

    ۴ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (82 ديدگاه)

    ب گرد تهرون نمیرسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. AK_007

      ۵ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (562 ديدگاه)

      شیراز!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سامان اذری

      ۵ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (3197 ديدگاه)

      چند روز پیش نشون میداد که تو کالیفرنیا جنگلهای کنار جاده تو اتیش میسوخت ولی
      همه تو لاین خودشون با مقررات حرکت میکنن
      الان یکی از بدترین راننده ها رو سیاتل داره
      چون به شدت شلوغ شده
      مخصوصا چینی ها و هندی ها که رانندگان بسیار بدی هستند ریختن اونجا
      اکثرا هم برا ماکروسافت کار میکنن?

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Khosrow

    ۴ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    عکس کارولینای جنوبی —- چه حسی داره / یوتا هم کاپوچ بزنی ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۴ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (10184 ديدگاه)

    نوچ نوچ نوچ نوچ حِس عکسارو نگاه
    خدایی چه کشور پهناوریه
    یکی از شهرهایی که خیلی دوست دارم برم و تو خیابوناش قدم بزنم نیویورکه
    عکس شهر یوتا منو یاد فیلم خنگ وخنگتر با بازی جیمکری میندازه
    مردشور ترامپ ببرم که با اومدنش جو مُتِشَنژ کرده
    شرایطو سخت کرده واس رفتن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سامان اذری

      ۵ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (3197 ديدگاه)

      داش الان یکی از دوستام منهتن هست
      عکسها رو که میفرسته من گریم میگیره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Saman

    ۴ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (177 ديدگاه)

    بدترین راننده ها در امریکا ار نظر ملیت چینی ها هستن و از نظر عکس العمل در رانندگی در حد جلبک هستن :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Sina

    ۴ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (811 ديدگاه)

    کالیفرنیا هم به لطف و همت ایرانیا به این رتبه دست پیدا کرد…??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. hamid

    ۵ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (280 ديدگاه)

    چه کشور قشنگی دارن
    عکسا با آدم حرف میزنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ahmad

      ۵ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (659 ديدگاه)

      عکاساشون خوبن!

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا