معرفی بهترین خودروسازان سال 2018
معرفی بهترین خودروسازان سال 2018

معرفی بهترین خودروسازان سال 2018

مشتاقید بدانید کدام خودروسازان بهترین خودروها را می‌سازند؟!
کانسومر ریپورتز هر ساله به این پرسش مهم پاسخ می‌دهد و به دنبال خودروسازانی است که محصولاتی قابل‌اعتماد و با عملکرد بالا را تولید می‌کنند. رتبه‌بندی برند این موسسه بر پایه تست‌های خودرویی و همچنین بازخوردهای جمع‌آوری از مالکان بیش از 640 هزار خودرو است تا بدین ترتیب رتبه‌بندی قابلیت اطمینان و رضایت مالکان حاصل گردد.

نمره کلی هر خودرو و خودروساز از نمرات تست جاده‌ای و قابلیت اطمینان پیش‌بینی‌شده و رضایت مالکان تشکیل می‌شود.

به منظور منصفانه‌تر بودن، برندها بر پایه امتیاز کلی متوسط تمامی خودروهای تست شده رتبه‌بندی می‌شوند. بدین ترتیب خودروسازانی که محصولات کمتری دارند حتماً باید کیفیت بالایی داشته باشند تا بتوانند رده‌های بالایی جدول را به خود اختصاص دهند. با این مقدمه شما را با بهترین خودروسازان سال 2018 آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید!

  1. تویوتا


امسال 20 خودروی تویوتا توسط کانسومر ریپورتز تست شده و امتیاز کلی 72 به این برند اختصاص یافته است. این خودروساز ژاپنی در تست‌های جاده‌ای امتیاز 67 را کسب کرده است. تویوتا در زمینه قابلیت اطمینان پیش بینی شده رتبه بالایی دارد اما رضایت مالکان می‌توانست بهتر از این‌ها باشد.

  1. هوندا


رتبه نهم جدول امسال به هوندایی می‌رسد که امتیاز کلی 73 و امتیاز تست جاده‌ای 78 را به دست آورده است. در کل 8 محصول این خودروساز توسط کانسومر ریپورتز بررسی شده است. قابلیت اطمینان پیش‌بینی شده محصولات هوندا متوسط بوده اما رضایت مالکان بالاتر از حد متوسط گزارش شده است.

  1. تسلا


تنها خودروساز آمریکایی حاضر در این لیست تسلا است که دو مدل آن توسط کانسومر ریپورتز بررسی شده‌اند. این خودروساز در کل امتیاز 74 را کسب کرده درحالی‌که امتیاز تست‌های جاده‌ای آن 88 بوده است. رضایت مالکان از محصولات تسلا بسیار بالا بوده درحالی‌که قابلیت اطمینان پیش‌بینی شده آن در حد متوسط می‌باشد.

  1. سوبارو


مقام هفته رتبه‌بندی امسال به برند سوبارو تعلق دارد که امتیازهای تست جاده‌ای آن 83 و امتیاز کلی نیز 76 می‌باشد. امتیاز هر دو بخش رضایت مالکان و قابلیت اطمینان پیش‌بینی شده محصولات سوبارو بالاتر از حد متوسط بوده‌اند.

  1. کیا


با امتیاز بالاتر از حد متوسط در دو بخش رضایت مالکان و قابلیت اطمینان پیش‌بینی شده، کیا در رتبه ششم قرار گرفته است. 8 محصول این خودروساز کره‌ای بررسی شده و امتیاز کلی برند برابر با 76 و امتیاز تست‌های جاده‌ای نیز 78 بوده است.

  1. پورشه


پورشه بیشترین رتبه از نظر رضایت مالکان را داشته اما در بخش قابلیت اطمینان پیش‌بینی شده امتیاز متوسط را کسب کرده است. این خودروساز آلمانی در کل رتبه پنجم را با 4 محصول تست شده کسب کرده و امتیاز کلی و تست‌های جاده‌ای آن به ترتیب 77 و 88 بوده است.

  1. لکسس


بازوی لوکس تویوتا در رتبه‌بندی امسال نیز عملکرد خوبی داشته و رتبه چهارم را به دست آورده است. 6 محصول لکسس در ارزیابی‌های سال جاری کانسومر ریپورتز بررسی شده‌اند. این برند امتیاز کلی 77 و امتیاز 73 را برای تست‌های جاده‌ای به دست آورده است. قابلیت اطمینان پیش‌بینی شده و رضایت مالکان نیز بالاتر از حد متوسط بوده‌اند.

  1. ب ام و


ب ام و نیز همانند لکسس قابلیت اطمینان و رضایت مالکان بالاتر از حد متوسط داشته‌ است؛ اما ب ام و در کل امتیاز 79 را برای 8 محصول بررسی شده به دست آورده و امتیاز تست‌های جاده‌ای آن نیز 88 بوده است.

  1. آئودی


آئودی امسال بالاتر از رقیب خود یعنی ب ام و در رتبه دوم جای گرفته اما برخلاف لکسس و ب ام و قابلیت اطمینان پیش‌بینی شده و رضایت مالکان بالاتر از حد متوسط داشته است. 8 خودروی تست شده آئودی باعث کسب امتیاز کلی 80 و امتیاز تست‌های جاده‌ای 86 شده‌اند.

  1. جنسیس


در بالاترین رتبه این لیست جنسیس، بازوی لوکس هیوندای کره قرار دارد. اگرچه قابلیت اطمینان این برند در حد متوسط است اما از نظر رضایت مالکان بیشترین امتیاز را کسب کرده است. با دو مدل تست شده جنسیس امتیاز کلی قابل توجه 81 و تست‌های جاده‌ای 89 را به دست آورده است.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

39 دیدگاه

    1. CNA
      سوابق: (235 دیدگاه) ,

      عزیز بنز امتحانشو پس داده
      لزومی نداره تو لیست باشه
      تو فکر کن شده اول یا یازدهم

      پاسخ
  1. محمدرضا
    سوابق: (274 دیدگاه) ,

    باشه باو بنز دهم هم نشده جنسیس خوبه

    پاسخ
      1. BMW
        سوابق: (393 دیدگاه) ,

        باو یعنی باااااا تو لهجه تهرانی با رو میکشن و این (و) برای راحت تر نوشتنش به وجود اومده یعنی بجای اینکه بنویسن باااااا مینویسن باو البته کلمات دیگه هم است که بعدش(و) میزارن اما پرکاربردترینش همی باو هست?

        پاسخ
    1. کوروش
      سوابق: (891 دیدگاه) ,

      داداش یه سوال ؟
      چرا مهمه که باشه مثلا برند مورد علاقه من بی ام و معمولا امسال تو اینا بوده خب این معنای خاصی واقعا نمی ده بنظرم تو یکسری پارامتر که صرفا برای این مجلات مهم هست اینا انتخاب شده شاید امتیاز همشان یکی بوده و فقط یک عدد بالا و پایین شده باشد بنا به دلایلی!
      مثلا اگر من بودم خدایی برند های امریکایی لینکلن و جمس رو انتخاب می کردم که از ساخت مزخرفاتی مثل اکادیا نسل قبل که حقیقتا بعد تست در دبی بنظرم یک اشغال به تمام معنا بود به نسل جدیدش ساختند که انگار کلا زمین تا اسمان ماشین بخصوص توی سواری و صدای کابین عوض شده بود رو توی این لیست قرار می دادم و ماشین های لینکلن که واقعا کیفیت کابینش فوقالعاده پیشرفت داشته و بنظرم هیچ کم از بنز و بیمر نداره

      پس بنز چه باشه چه نه قطعا از چیزی که بوده پسرفت نداشته منتها بقیه خوب پیشرفت کردن بخصوص همین جنسیس که واقعا جایی برای حرف نگذاشته

      پاسخ
    2. Mohammadreza
      سوابق: (408 دیدگاه) ,

      داداش خسته نشدی از بس مرسدس تو همه لیست ها غایب بود و توهم زیر همشون گفتی که این لیست برامن نهم نیست؟

      پاسخ
  2. پیکان جوانان گوجه ای
    سوابق: (778 دیدگاه) ,

    قبلا گفتم الانم میگم یک لیست از یک مجله یا سایت هیچ ارزشی نداره چون حتی اگه یک موسسه باشه برای این جور لیستها باید چندین مجله . سایت و موسسه یک کار تحقیقاتی منسجم انجام بدن اونوقت من قبولشون دارم اونوقت جنسیس که هنوز یک سالشم نشده با دو محصول بهترین لیست شده در حالی که تو لیستهای قبلی سایر موسسات و مجلات اثری از جنسیس اصلا نیست

    پاسخ
  3. Amirferrari
    سوابق: (100 دیدگاه) ,

    دم کره ای ها گرم،باز بیاید بگید کره هنوز پیشرفت نکرده و ماشیناش رو نمیشه با خودرو های اروپایی مقایسه کرد،کلا یه عده عادت دارن چششونو ببندن رو حقیقت! برند جنسیس الان دو ساله مستقل شده از هیوندای ولی لکسوس رو شکست داده با سابقه چند دهه(البته تو رده بندی و رای مردم)این یعنی پیشرفت
    ،الان یه عده میان اسم پورشه و بنز رو میارن و شروع میکنن به دیس کردن ماشینای کره ای و فکر میکنن خدای کارشناسین تو مسائل خودرویی و در روز دارن چند ده تا خودرو روز دنیا رو تست میکنن و فاز جرمی کلارکسون رو برمیدارن

    پاسخ
  4. vahid
    سوابق: (7 دیدگاه) ,

    جنسیس در مقایسه با برند های آلمانی بخصوص بنز ارزون تره، تصور من اینه که کسی با سرمایه نچندان زیاد ممکنه اولین تجربه لوکس سواریشو با جنسیس شروع کنه، خب قاعدتا تحت تاثیر این قضیه ممکنه رضایت بیشتری از خودش نشون بده تا مالک بنزی که سرمایه خیلی هنگفتی داره و شاید بشدت سختگیرتر! البته این فقط ی حدسه و قضیه خیلی پیچیده تره قطعا و مهم تر از همه توی پیشرفت فوق العاده کره ای ها هیچ شکی نیست!

    پاسخ
  5. حامد
    سوابق: (569 دیدگاه) ,

    کاری به این لیست ندارم
    ولی بازم هستن افراد تعصبی که بگن کره ای آشغاله؟
    هنوزم هستن اونایی که میگن کره ای لگنه و بدرد نمیخوره؟؟؟

    پاسخ
    1. امیرمحمد
      سوابق: (172 دیدگاه) ,

      در هرجای دنیا که نسلشون منقرض شده باشه تو وطنم پاره ی تنم ایران زیادن و دلیل منطقیشونم اکثرا یا اینه که اصغر اقا بقال محلمون فلان کره ای رو داشت ازش راضی نبود میگفت لگنه و سگ پیکان جوانان ۵۸ میرزه به کره ای های اشغال یا سانتافه ی فلان فامیلمونو با ۴۰۵ مدل ۸۵ بابام گرفتمش تو جاده😐😐😐

      پاسخ
    2. مجتبی
      سوابق: (141 دیدگاه) ,

      اول بگم که من تعصبی نیستم و یک ماشین بازم اونم از نوع سخت و صنعت خودروسازی ژاپن آلمان آمریکا ایتالیا و انگلیسو قبول دارم و باید بگم که بله هستن افرادی که از خودرو سر در میارن یکیش هم من که به جرات میگم اسباب بازیهای کره ای در هیچ زمین ای توانایی رقابت با خودرو سازان ژاپنی آلمانی آمریکایی و…. رو نداره. از رو هوا هم حرف نمیزنم خودمون اولین خودروی منطقه آزادی که خریدیم اپتیما بود 2015 فول هنوز پلاک ملیش نیومده بود اپشنایی داشت که من تاحالا از نزدیک ندیده بودم ولی این اپشن ها بی کیفیت بودم و بعضی از این اپشنها هم فقط یه دکمه بودن که هیچ تاثیری در عملکرد خودرو نداشتن در کنار اون کیفیت پایین کابین _ نداشتن سواری لذت بخش_به سروصدا افتادن خودرو_استفاده زیاد از پلاستیک خشک و غیر قابل اعتماد بودن این اسباب بازیها هم هست.اسباب بازیهای دیگه کره ای هم تست کردم مثل:ریو_کدنزا_i30_جنسیس سدان و کوپه_سراتو کوپه_الانترا و….
      همشون شبیه هم بودن یعنی فرق نداشت شما i20 بگیری یا سوناتا کیفیت_سواری و خیلی چیزای دیگه شبیه هم هستن فقط اندازهاشون فرق میکنه.
      بعد از اینا هم به خودم گفتم هیچ وقت اسباب بازی کره ای نمیگیرم کره رو باید با فرانسه مقایسه کرد اونم با ارفاق در بعضی از مدلها.

      پاسخ
      1. حامد
        سوابق: (569 دیدگاه) ,

        اره کیفیتشون در حد آلمانی و ژاپنی نیست
        ولی استفاده از کلمه ای “اسباب بازی” بی انصافیه
        درضمن من خودمم معتقدم که خودروهای کره ای چند سال پیش واقعا بی کیفیت بودن و به تازیگا با کیفیت شده و اگه دقت کرده باشین
        قبلنا تو این لیستا نبودن ?
        استفاده از کلمه ی “اسباب بازی” برای خودروسازی که بهترین جوایز کیفی …بهترین امتیازات در تست های تصادف و… رو کسب کرده اگه تعصب نیست پس چیه؟
        یعنی شما بیشتر از موسساتی که خودرهای کره ای رو تست میکنن میدونید؟؟؟
        بازم تکرار میکنم خودروهای کره ای به انداره خودرهای ژاپنی و المانی عالی نیست

        پاسخ
        1. مجتبی
          سوابق: (141 دیدگاه) ,

          اتفاقا بهترین لقبی که میشه به کره ای ها داد همین اسباب بازی هستش.کیفیتشون هم اصلا پیشرفت نکرده همین الان هم میتونید سوناتا و یا بقیه اسباب بازی های جدید رو که تازه وارد شدن با رقباش یا حتی با مدل های قبلیشون مقایسه کنید که هیچ پیشرفتی تو کیفیت و…. نکردن.
          این امتیازات هم اصلا معلوم نیست بر چه اساسی هستن بهترین کار داشتن تجربه هستش و گرنه فقط تو ایران به غیر از مناطق آزاد کسایی پیدا میشن که سلاطین لوکس جهان لکسس بنز BMW و کادیلاک یا خودروهای اقتصادی و کاربردی ژاپنی رو ول کنن برن یه اسباب بازی بخرن.
          نتها پیشرفتی که کره ای ها کردن تو طراحی بوده اونم به لطفه طراح های آلمانی و یه کم کپی کاری.

        2. Saeed Boroomand
          سوابق: (476 دیدگاه) ,

          نسل های جدید هیوندای و کیا بهتر از نسل های قبلشون هستن و همه ی منتقد ها اینو اشاره دارن، اصولا اگه غیر این باشه باید تعجب کرد، گارانتی های خوبی هم دارن.
          شاید اگه قدر پولتون رو میدونستید که جقدر بیشتر آدم ها با سختی بدستش میارن، از کلمه اسباب بازی استفاده نمیکردید…
          یه مورد دیگه هم این که اختلاف بین ماشین های یه کلاس اونقدرا زیاد نیست دوستان، تفاوت بین ماشین های داخلی و خارجی نیست. اینها همه توی رقابت فشرده با هم هستن و اصولا شرکت هایی که کم فروش تر هستن و جدید تر توی یه بازار برای افزایش فروش ممکنه ماشین های بهتری حتی تحویل مشتری بدن،
          حالا چون ماشین های هیوندایی و کیا توی ایران یافت میشه و شورلت نیست دلیل نمیشه فکر کنیم اینا یه دنیای دیگه هستن. توی یه کلاس ماشین ها از هم خیلی دور نیستن.

        3. محمدامین
          سوابق: (48 دیدگاه) ,

          مجتبی جان،لطفا جایی حرفی رو بزنین که کسی باور کنه دارین درست میگین!نه یک پیج خودرویی که دست کم ۵۰ درصد کسایی که کامنت شمارو میخونن تجربه رانندگی با خودرو های کره ای رو داشته باشن!
          اینکه میگین ژاپنی به کره ای نمیخوره ابهام داره!از نظر چی نمیخوره؟واسه چه استفاده ای؟قطعا هر کدوم از این محصولات در مقایسه با دیگری مزایا و معایبی داره که درنهایت خریدار باید با توجه به معیارهاش بتونه خودروی مورد علاقش رو بخره و قطعا همونی که با رضایت کامل میخره “بهترین” خودرو هست!!
          الان چنان رقابتی وجود داره که مطلقا نمیشه بگیم فلان شرکت بهتره یا بدتر!حتی اگر مقایسه فیات با تویوتا باشه!!
          درباره تفاوت های خرید خودرو در خارج و ایران حرفی نمیزنم ولی همین بس که خریدارا آگاه باشن در ایران،تالیسمن و کولئوس و سوناتا و اپتیما و سراتو و الانترا و سانتافه و سورنتو بهترین انتخاب های زیر ۴۰۰ میلیون هستند!

        4. مجتبی
          سوابق: (141 دیدگاه) ,

          در جواب محمدامین
          کسایی که تجربه رانندگی با خودروهای ژاپنی و آلمانی و …. داشته باشن اصلا به کره ای فکر هم نمیکنه.در ضمن ژاپنی به کره ای نمیخوره نه کره ای به ژاپنی نمیخوره تو جمله بندیتون دقت کنید.
          اسباب بازی های کره ای نسبت به رقبای ژاپنی و المان امریکا هیچ مزایایی ندارن هیچ وقت هم اسم فیاتو کنار تویوتا نیارید.
          و در آخر چرا میگید این خودروهایی که نام بردید بهترین انتخاب هستن از چه نظر؟ مثل ۴٠٠ میلیون پول انتافه بدی ولی رو آسفالت با زور راه میره کیفیت هم که….

        5. محمدامین
          سوابق: (48 دیدگاه) ,

          عزیزم من قصد توهین ندارم ولی شما انگار برداشت اشتباهی کردی!
          من سوناتا و بی ام و x4 دارم.منطقی نیست از نظرتون؟
          هرکس طبق نیاز هاش ماشینش رو انتخاب میکنه.
          اینکه گفتم سانتافه توی ایران ارزش خرید داره چون سانتافه در ایران حکم بی ام و و بنز توی کشور های خارجی رو داره!از نظر مالی میگم.
          همونطور که ما به پراید بها نمیدیم خارجیها هم به ماشینای زیر بی ام و و لکسس بها نمیدن.نه اینکه بها ندن!منظورم اینه که واسشون ماشینی نیست که بخان بیرون از شهر استفاده کنن و خوب مراقبش باشن و مثل دسته گل ازش مواظبت کنن.
          واسه همین اونقدری که کیفیت و ماندگاری توی انتخاب سانتافه برای خارجیها ارزش داره،واسه ایرانیا نداره!فاکتور های متفاوت تری دارن درواقع.

        6. Mohammadreza
          سوابق: (408 دیدگاه) ,

          هرکی دید از کلمه اسباب بازی جز برای خودروسازی داخلی و عده بسیار معدودی از خودروسازای چینی استفاده کرد بدونید متعصبه
          و باشون بحث نکنید

      2. TSHDN
        سوابق: (68 دیدگاه) ,

        آره دیگه واسه همینه ملت تو مناطق آزاد همش هیوندای و کیا میخرن دیگه(خودم آبادان زندگی میکنم).چون فقط شما خوبی و بقیه ی ملت *** که پولشونو میریزن دور و آشغالا و اسباب بازی های کره ای رو میخرن.آره دیگه کره آشغاله عموم i40 مدل 2015 که الان 70هزار تا کارکرده رو هنوز داره .
        توش که میشینی هنوز بعد 70 هزار تا هیچ صدایی موقع حرکت ماشین ازش در نمیادسواریش هم خیلی عالیه
        تو یا تا حالا این ماشینایی که گفتی رو سوار نشدی یا بهت انداختن داداش
        آره کره ای هنوز درحد آلمان و ژاپن اینا نیست ولی همچین دست کمی از اونا نداره.درباره ی کیفیت من نمیدونم این بی کیفیتی ماشین کره ای از کجا اومده آخه برای چی وقتی یبار تو عمرتون سوار نشدید الکی نظر میدین؟؟؟والا پسر خالم قبلا سه هیوندای ورنا داشت(الان سراتو سایپا خریده)وقتی مینشتی داخلش اصلا حس ارزون بودن ماشین بهت دست نمیداد و کیفیت برای هیوندای ورنا خوب و راضی کننده بود.در رابطه با کیفیت کابین که گفتی از پلاستیک خشک استفاده شده کاملا اشتباهه فک کنم اشتباهی پراید سوار شدی نه اپتیما
        همین i40 عموم تمام قسمتاش به غیر از قاب دور صفحه نمایشش بقیه ی پلاستیکا همه نرم و با کیفیت هست و در کمال تعجب خودم فضای کابین خیلی خوبی داره به طوری که اونبار سه نفر پشت ماشین خیلی راحت نشسته بودیم .

        پاسخ
        1. مجتبی
          سوابق: (141 دیدگاه) ,

          خدایی دیگه حال توضیح به شما رو ندارم من نظرم رو گفتم فقط یه چنتا نکته:
          ١-اینکه ملت با پولشون چیکار میکنند به من ربطی نداره.
          ٢-کیفیت ربطی به کیلومتر و کارکرد نداره به مدت و زمان بستگی داره.
          ٣-اونایی هم اسم بردم سوار شدم حالا دوست داری باور کن نداری نکن.
          ۴-کسی که تا الان همش کره ای داشته و بالا ترین ماشینی داشته سراتوی سایپا هست چی از کیفیت میدونه.
          ۵-من به تمامی مناطق ازاد رفتم به دلیل علاقم به خودرو اتفاقا تو آبادان بیشتر آمریکایی و ژاپنی دیدم تا کره ای!!!
          به هرحال شما فکر کن اسباب بازیهای کره ای با کیفیت و ایمنی بالا و سواری لذت بخش هستن با همین افکار خوش باشید برام مهم نیست.
          یه ماشین باز میدونه دنباله چی باشه.

    3. علی
      سوابق: (176 دیدگاه) ,

      آره داش حامد یکیش من
      کره ای آشغاله داییم یه سوناتا 2016 گرفته بود یه سال نشده از همه اتاق ماشی صدای جیری میاد سانروفش لق میزنه. و درست کار نمی کنه سواریش خیلی خشکه مصرفش تو شهر زیر ۱۴ نمی ره
      باک بنزینشم با چنگال باز میکنه
      البته اینم بگم که من منکر پیشرف برق آسا ی کره ای ها نیستم ولی اینو میدونم چین جماعت بعد چن سال ار کره ای جماعت تو حوضه خودرو جلو میزنه این خط/ اینم نشون*

      پاسخ
      1. TSHDN
        سوابق: (68 دیدگاه) ,

        در جواب به مجتبی:
        قسمت اولو که اصن جواب نمیدم
        قسمت دوم:
        برادر عزیز،اینطور که جنابعالی میگی پس با منطق شما اگر ماشینی رو 50سال داشته باشی اما 5هزار تا کار کرده باشه خب مشکلی واسش پیش نمیاد ولی یه ماشین تو دوسال 70هزار تا رفته باشه مثلا یکم داشبوردش به صدا در بیاد ،پس با منطق شما اون ماشینی که 50 سال داریمش کیفیتش بهتره چون بیشتر عمر کرده!!!!!!!!!کیلومتر مهمه نه زمان داداش تو میتونی یه پراید بخری 10سال بندازیش تو پارکینگ خب چیزیش نمیشه بعد یه کره ای بیاری 5 سال ازش حسابی کار بکشی بعد یه مشکل کوچیک واسش پیش بیاد بگی کره ای از پراید سایپا کیفیتش بدتره!!!!
        برای قسمت سوم هم بگم که ایشالله که سوار شدی ولی قطعا اینجور که تو میگی نیست چون منم سراتو دستی 1600 و سوناتا مدل 2012 و اپتیما و…سوار شدم
        در مورد قسمت چهارم هم بهتره بدونی همین بنده خدا باباش لندکروز V8 مدل 2012 داره و قبلا دست این بوده پس فقط کره ای هم نداشته فک کنم درست متن رو نخوندی من گفتم توی هیوندای ورناش که نشستم خوب بود در حد خودش،همین!!!نگفتم که اون راجبه کیفیتش حرفی زده یا نه!
        قسمت پنجم هم یبار گفتم من آبادان زندگی میکنم خونمون هلال بریم اگه باز اومدی در خدمتیم ولی اینجا آمریکایی فقط موستانگ و کامارو هست عزیز!اونم به این علته که قیمت بسیار پایین و خوبی دارن مثلا شما یه موستانگ 6سیلندر دنده دستی low آپشن رو میتونی با 70 میلیون اروندی بخری ژاپنی کل تویوتا هوندا مزدا و میتسوبیشی و سوزوکی و…. بزاری رو هم تو آبادان به اندازه ی سوناتا و اپتیما نیست
        به خدا اینقد که سوناتا و اپتیما دیدم تو چشم مث پراید شده همینطور از کنارت سوناتا و اپتیما و سانتافه و…اینا رد میشه
        در آخرم اصن شما خود وین دیزل
        شما برو دنبال همون پورشه و بی ام و و بنز چند میلیاردی با اونا خوش باش(نمیگم اینا بدنا دیس لایک ندید منظورم قیمتشونه که تو ایران خیلی بالاست) اگه چیز خوب سوار میشی که خوش بحالت اگرم نه عمرتو با فک کردن به اون چند میلیاردیا حروم نکن همین اسباب بازیا رو سوار حالشو ببر!بازم دارم میگن کره ای هنوز جا داره تا به رقباش برسه آما بهتره بعضی از دوستان تعصبو بزارن کنار این تعصب بیجا درست نیست
        راستی اگه حال جواب دادن نداری فقط بگو که خودت چی سوار میشی
        ببخشید که طولانی شد.

        پاسخ
  6. hamid
    سوابق: (162 دیدگاه) ,

    ایشالا خدا به این کره ای بازا که عشقشو دارن فقط ماشین کره ای بده نه ماشین دیگه ای.

    پاسخ
  7. مهدی
    سوابق: (6 دیدگاه) ,

    خداییش ملت خنده داری هستیم طرف از فرانسوی ۲۰۶ و ۴۰۵ دیدن از کره ای پراید سوار شده از المانی چهار تا پوستر چسبونده اتاقش امریکایی هم که تو عمرش از نزدیک موفق به زیارت چهره مبارکش نشده اونده اینو خراب میکنه اونو بالا میبره سر قابلیت اطمینان یکی قسم ناموسی میخوره رو اشغال بودن یکی رگ گردنش بالا میزنه خداییش ته خنده ایم به مولا

    پاسخ
  8. ماتئوس
    سوابق: (201 دیدگاه) ,

    جدای از کانسومر من فکر میکنم بعضی از این مجلات تاسیس شدن تا از شرکتای خودروسازی پول بگیرن در قبال تبلیغات
    همین که توی دو تا مجله و سایت اسم یه شرکت یا برند بیاد اونم تو رتبه بندی اینشکلی و توی رده های بالا باشه چه تاثیر فوق العاده ایی میتونه تو فروش اون شرکت داشته باشه

    پاسخ
  9. Wrx
    سوابق: (255 دیدگاه) ,

    مقام ۷که برای من عشقه ??سووبارو???
    مقام ۶هم دوس دارم کیا دوست پنج سالم ازش راضیم?

    پاسخ
  10. Mohammadreza
    سوابق: (408 دیدگاه) ,

    در بین 10تای برتر 4 برند غیر لوکس ساز حضور دارن
    کیا
    سوبارو
    هوندا
    تویوتا
    بنظرم مزدا هم میتونست تو این لیست باشه

    پاسخ
  11. علی
    سوابق: (22 دیدگاه) ,

    این مجله هیچ تبلیغی نمیکنه و پولشو فقط از فروش استراک بدست میاره. خودرو تست هم خودش میره از بازار میخره مثل بقیه مجلات به شرکت درخواست نمیفرسته تا اونا یکیشو گلچین کنن.

    پاسخ
  12. Saeed Boroomand
    سوابق: (476 دیدگاه) ,

    توی این برندها بیشترین تمایل به نگهداری طولانی مدت رو من توی سوبارو دیدم، اما فکر میکنم هزینه نکهداری منهای افت قیمت دیپرشن هم معیار خیلی خوبیه برای دونستن کیفیت یه ماشین.
    مثلا این که پریوس تقریبا توی همه آمار ها کمترین هزینه نگهداری رو داره، یا همین مدل های کیا بعضا. ماشین های لوکس البته ماجراشون فرق داره و هدف تولید کننده الزاما تولید قطعه با عمر زیاد و هزینه نگهداری کم نیست، مثلا توی انتخاب سایز و سازنده لاستیک ها، یا تنظیماتی که روی موتور اعمال میکنن برای افزایش کارایی و غیر اون.

    پاسخ
  13. javanmard
    سوابق: (16 دیدگاه) ,

    من که ماشینباز نیستم وولی ماشینها و ماشینبازان را دوست میدارم. الآن یه سراتو 2000 هم داریم که ایی بدک نیست خداییش قابل قبوله به نظرم البت من با سواریش خیلی حال نمیکنم صدای موتورش هم از بیرون ضایعست!.

    پاسخ
  14. شهروز
    سوابق: (18 دیدگاه) ,

    دوستان خواهشا روی زمین حرف بزنید نه رو هوا”جسارتا خیلی از دوستان تابحال سوار پژو هم نشده اند از بنز بی ام و پورشه وغیره حرف میزنن”شما باید هر برند رو نسبت به سابقه اش ورشدی که داشته بررسی کنی نه همین الان”نسبت به سابقه بله ماشینای کره ای واقعن رشد خوبی دارن وقابل اعتنا هستن”و برندهای آلمان هم که سر آمد هستن”با تعصب حرف زدن هیچ دردی رو دوا نمیکنه غیره اینکه توی همین قهقرای بدبختی که هستیم بجایی نمیرسوندمون”همه ی این خودروها قابل احترامن وما دستمون بهشون نمیرسه دلیل نمیشه تخریبشون کنیم.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.