بهترین خودروهای خارجی با قیمت کمتر از 20 میلیون تومان

اگر به دنبال خودروی جدیدی باشید خواهید توانست به محصولاتی با جدیدترین تکنولوژی‌ها، راحتی بالا و پرفورمنس قابل‌توجه دست یابید اما اگر بودجه شما خیلی بالا نبوده و نمی‌توانید خودروی صفرکیلومتر بخرید ناامید نباشید! بازار خودروهای کارکرده پر از نمونه‌های هیجان‌انگیز و ارزان‌قیمت است. در ادامه شما را با بهترین خودروهای خارجی که قیمت کمتر از 20 میلیون تومان (2 هزار پوند) دارند آشنا خواهیم کرد.


این 9 گزینه هیجان‌انگیز کمتر از 20 میلیون تومان قیمت داشته و شامل هر نوع خودرویی از محصولات سدان اسپورت گرفته تا هاچبک های داغ می‌باشد. اگر در بازار خودروهای کارکرده با دقت به دنبال نمونه‌های مناسب باشید خواهید توانست خودروهایی بخرید که با نیازهای شما کاملاً همخوانی دارند.

برای مثال ما هوندا آکورد تایپ R و فورد موندئو ST220 را با قیمت فوق‌العاده 16 میلیون تومانی پیدا کرده‌ایم. هر دو خودرو قدرت بالاتر از 200 اسب بخار داشته و بنابراین شما برای هر اسب بخار کمتر از 80 هزار تومان پرداخت می‌کنید!

ما همچنین یک جگوار XK8 خیال‌انگیز با قیمت 18 میلیون تومان را پیدا کردیم که بسیار ارزان‌تر از قیمت حدود 500 میلیون تومانی زمان صفرکیلومتری خود است.

اما در این بازه قیمتی باید حتماً خودرو را بررسی کنید و به تاریخچه سرویس‌های آن دسترسی داشته باشید تا از این طریق بتوانید میزان سالم بودن آن را تخمین بزنید.

ب ام و 330Ci (E46)

  • قیمت: از 1500 پوند
  • پیشرانه: 6 سیلندر 3 لیتری
  • قدرت/گشتاور: 228 اسب بخار/300 نیوتون متر
  • شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت: 6.3 ثانیه


در اواخر دهه 90 میلادی باید حدود 35 هزار پوند صرف خرید یک ب ام و 330Ci می‌کردید. امروز شما می‌توانید یک نسخه سالم از این خودرو را با کمتر از یک‌دهم مبلغ یاد شده خریداری کنید. پرفورمنس قوی و کیفیت ساخت خوب، کابین جادار و… باعث شده‌اند 330Ci یک خودروی همه‌کاره باشد.

مزدا 6 MPS

  • قیمت: از 1500 پوند
  • پیشرانه: 4 سیلندر 2.3 لیتری توربو
  • قدرت/گشتاور: 256 اسب بخار/380 نیوتون متر
  • شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت: 6.6 ثانیه


آیا سدانی زیرک‌تر از مزدا 6 MPS وجود دارد؟ شاید این خودرو از نظر طراحی ظاهری دست‌کم گرفته شود اما پیشرانه 2.3 لیتری توربو و سیستم چهار چرخ محرک آن باعث می‌شود عملکردی در حد سوبارو ایمپرزا WRX داشته باشد. البته پس از خرید خودرو باید یک دست رینگ نیز خریداری کنید زیرا رینگ‌های استاندارد معمولاً خوردگی دارند.

مینی کوپر S (R50)

  • قیمت: از 1500 پوند
  • پیشرانه: 4 سیلندر 1.6 لیتری سوپرشارژردار
  • قدرت/گشتاور: 168 اسب بخار/210 نیوتون متر


توربوها در هاچبک های داغ امروزی حکم‌فرما هستند اما در سال 2001 مینی کوپر S روش متفاوتی را برای استفاده از این سیستم‌ها بکار گرفت. صدای پیشرانه 1.6 لیتری سوپرشارژردار این خودرو فوق‌العاده بوده و با هندلینگ آن هماهنگ است. ما یک نسخه تمیز آن را با قیمت 1495 پوند پیدا کردیم.

پژو 106 رالی

  • قیمت: از 1500 پوند
  • پیشرانه: 4 سیلندر 1.6 لیتری
  • قدرت/گشتاور: 103 اسب بخار/132 نیوتون متر
  • شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت: 8.8 ثانیه


بودجه کمتر در مورد این خودرو قطعاً چیز زیادی را به ارمغان می‌آورد. این خودرو فاقد تجهیزات غیرضروری بوده و تنها 865 کیلوگرم وزن دارد بنابراین در جاده‌های پر پیچ و خم عالی عمل کرده و چابکی و هندلینگ آن احساس هاچبک های اسپورت امروزی را منتقل می‌کند.

مدل‌های اولیه و تمیز این خودرو حدود 5 هزار پوند قیمت دارند اما نسخه‌های فیس لیفت شده از 1500 پوند قیمت می‌خورند. این یک معامله فوق‌العاده عالی است.

رنو اسپورت کلیو 182

  • قیمت: از 1500 پوند
  • پیشرانه: 4 سیلندر 2 لیتری
  • قدرت/گشتاور: 180 اسب بخار/201 نیوتون متر
  • شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت: 6.6 ثانیه


با حدود 1500 پوند می‌توانید یکی از فوق‌العاده‌ترین هاچبک های اسپورت زمان را بخرید. رنو اسپورت کلیو 182 ارزش زیادی را نگه نداشته اما هندلینگ فوق‌العاده و پیشرانه 2 لیتری جذاب حالت کلاسیک آن را تضمین می‌کنند.

فورد موندئو ST220

  • قیمت: از 1600 پوند
  • پیشرانه: 6 سیلندر 3 لیتری
  • قدرت/گشتاور: 222 اسب بخار/280 نیوتون متر
  • شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت: 7.5 ثانیه


یک پیشرانه 6 سیلندر برجسته، هندلینگ خودرو و کابینی جادار و چرمی به این معنی است که موندئو ST220 یک محصول پرفورمنس و همه‌کاره در دهه 90 بوده است. به خاطر اینکه موندئو محصول فورد است بنابراین قطعات ارزان‌قیمتی داشته و با حدود 1500 پوند می‌توان نسخه تمیز آن را پیدا کرد.

هوندا آکورد تایپ R

  • قیمت: از 1600 پوند
  • پیشرانه: 4 سیلندر 2.2 لیتری
  • قدرت/گشتاور: 209 اسب بخار/216 نیوتون متر
  • شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت: 6.9 ثانیه


زمانی که هوندا اقدام به ساخت آکورد تایپ R کرد یکی از سدان های خانوادگی بی حاشیه به یک خودروی تورینگ قهرمان تبدیل شد. پیشرانه 2.2 لیتری این خودرو در دورهای گوناگون واکنش‌های فوق‌العاده‌ای دارد.

جگوار XK8

  • مدل: جگوار XK8 4.0 Auto
  • قیمت: 1800 پوند
  • پیشرانه: 8 سیلندر 4 لیتری 290 اسب بخاری
  • مصرف سوخت: 11.7 لیتر در هر صد کیلومتر
  • ایمنی: اعلام نشده


اینکه یکی از نمادین‌ترین محصولات جگوار به این اندازه ارزان شده عجیب است. اگرچه این خودرو مصرف سوخت و هزینه‌های نگهداری بالایی دارد اما با این قیمت می‌توانید از پس هزینه‌ها بربیایید.

با خرید این خودرو به تجربه‌ای فوق‌العاده و هیجان‌انگیز دست خواهید یافت اما اگر اوضاع خودرو بسیار بد شد نگویید که ما شما را از هزینه‌های نگهداری آن آگاه نکرده بودیم.

فیات پاندا

  • قیمت: از 1900 پوند
  • پیشرانه: 4 سیلندر 1.4 لیتری
  • قدرت/گشتاور: 99 اسب بخار/132 نیوتون متر
  • شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت: 9.5 ثانیه


پاندای 99 اسبی که در سال 2005 قیمت پایه 9995 پوندی داشت هم‌اکنون قیمت کاملاً مناسبی داشته و بسیاری از نمونه‌های آن را می‌توان با بهای کمتر از 2 هزار پوند خریداری کرد. البته به یاد داشته باشید این خودرو در صورت تجهیز به ESP فاقد دکمه خاموش کردن آن است.

 

منبع: autoexpress

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

19 دیدگاه

  1. محمد
    سوابق: (428 دیدگاه) ,

    چقدر خوبه که این سلسله قیمتها رو ادامه بدین…
    که تو هر بازه قیمتی داخلی، خارجیها چه خودروهایی میتونن بخرن و ما نیز
    تشکر

    پاسخ
    1. بهنام
      سوابق: (27 دیدگاه) ,

      ما تو هیچ رنج قیمتی هیچی نمی تونیم بخریم
      پراید از ۲۵ تومن شروع میشه ۶۰۰۰ دلار یا ۵۰۰۰ پوند
      این قیمتایی که می بینم مثل افسانس
      درسته ب ام و خرج باز می کنه
      اما یه چرخش اندازه ۴۰۵ می ارزه

      پاسخ
  2. سید علیرضا
    سوابق: (95 دیدگاه) ,

    .
    در این لیست فقط اون مینی رو عشقه

    پاسخ
  3. Travel4ever
    سوابق: (18 دیدگاه) ,

    عوضش سری 6 گرن کوپه داریم دیگه قیمت گذاری هم نمیشه
    یه عده روزبروز پولدارتر و یه عده دیگه هم به تدریج در قعر.
    دستندرکاران عزیز دست شما درد نکنه یکم جنگل هنو مونده یکمم تنگه هنوز بازه با بفرستین بره راحت شیم

    پاسخ
  4. german
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    سلام من ساکن المانم. این قیمتها واقعی هست. بعضی از دوستانی که شک دارن میتونن به سایت http://www.mobile.de مراجعه کنن و جستجسو بزنن و با چشم خودشون ببینن. این سایت همرده ی سایت باما در ایرانه.
    بنابر نرخ ارز قیمت رو به یورو انتخاب میکنید و بعدم جستجو رو میزنین اونجا که ذره بین هست و یه عددی هم نوشته که به معنی تعداد اتومبیل ها با شرائط جستجوی شماست. قیمتهام اگه دست دوم باشه همشون از قبل مالیات رو دادن و همون قیمتی که نوشتن رو میپردازین. اگه ماشین دست دوم باشه اکثر قیمتها به همراه مالیاته ولی اگه مالیات حساب نشده باشه اونجا ذکر میکنه که این قیمت بدونه احتساب مالیاته.مالیات اتومبیل نوزده درصده. اگه شما اتومبیل رو برای کار میخوایین مثلا برای شرکتتون میخوایین بخرید دیگه مالیات رو نمیپردازین. و تا وقتی به اسم شرکت و برای کار ثبت هست مالیات نمیاد روش. ولی وقتی بخوایین به یکی به صورت شخصی بفروشید ارزش روز ماشین رو حساب میکنید و بعدم مالیاتش ۱۹ درصد میشه رو هم به قیمت اضافه میکنید که به حساب اداره مالیات واریز میکنید.
    در هنگام خرید میتوانید چانه بزنید و حتی قیمت را نصف کنید
    نکته ی دیگر این هست که شما میتونید اتومبیل های رایگان و مجانی هم پیدا کنید. البته اغلب خراب هستند و یا معاینه فنی را پاس نتوانسته ان و تنها میتوان به قصد رفتن به تعمیرگاه اتومبیل را روشن کرد و راند اگه روشن بشه

    تجربه ی خود من از اولین خرید اتومبیلم اینجا اینطوری بود که بعد از جا افتادن و سر و سامان بخشیدن به کارهای اقامت و غیره و گرفتن گواهینامه نوبت به خرید اتومبیل رسید که با راهنمایی دوست خودم از این سایتی که بالاتر معرفی کردم مدلی را به قیمت دو هزار و پانصد یورو در ایالتی که ساکنیم پیدا کردم و قرار وارسی و خرید را گذاشتیم. با کمی چانه زدن مقداری تخفیف گرفتیم. مبلغ پرداخته شد به صورت نقدی و پشت اسناد ماشین امضا شد و به سازمان مربوطه برای انتقال سند و به نام خوردن پلاک فرستاده شد. طبق قانون نیز باید همان موقع قراردادی با بیمه باید امضا شود که به لطف تکنولوژی همان موقع درخواست صدور بیمه از طریق اینترنت انجام شد که بعدا قبض پرداخت به ادرس من ارسال شد به مبلغ صد و چهل و خورده ایی یورو. بعد از ان نیز چون صاحب قبلی مالیات ماشین را پرداخته بود تا چند ماه نگرانی از این بابت نداشتیم. بعد از چند ماه صد و شصت یورو برای مالیات سالانه ی ماشین نیز قبضی برای من ارسال شد که باید تا تاریخ مذکور میپرداختم. بعد از هفت ماه نیز موعد معاینه ی فنی دوره ایی سر رسید و چون اتومبیل مشکلی نداشت به راحتی ازمونهای معاینه ی فنی را پاس کرد. هزینه ی این معاینه هم تقریبا سی و پنج یورو شد.در واقع ماشین هزار و سیصد یورویی من هزینه ایی تقریبا ۳۵۰ یورو برای هر سال در بر دارد. این هزینه برای همه ی خودروها هست و به جز اینکه هر چه خودرو گرانتر باشد حق بیمه ی ان نیز گرانتر است البته با توجه به نوع بیمه ی انتخابی و اینکه تا سه سال بیمه ی رنگ و بدنه به عهده ی شرکت سازنده ی خودرو است بنابراین تا سه سال حق بیمه ی یک اتومبیل نو تقریبا سالانه چهارصد یورو هست. بعد از سه سال مالک بیمه ی فعلی را به بیمه ی فول تبدیل کند تا رنگ بدنه نیز تحت پوشش قرار گیرد. البته مالک میتواند تنها بیمه ی شخص ثالث انتخاب کند و یا فول. اما ادم عاقل برای یک اتومبیل گران بیمه ی فول انتخاب میکند. من که اتومبیلم تنها ۱۰۰۰ یورو یا کمتر ارزش دارد تنها بیمه ی شخص ثالت انتخاب کردم.
    مالیات هم بر اساس الاینده ی خروجی اتومبیل محاسبه میشود. در این مورد خودروهای ساخت قدیم به علت الایندگی بیشتر مالیاتی بیشتر میپردازند. میتوان گفت یک گلف مدل سال مالیاتی نصف گل ۲۰۰۱ دارد.
    تمام این مبالغ تقریبی هست ولی فرق چندانی با بقیه مدلها ندارد.
    سوپر اسپرت هم نداشتم و کسی رو نمیشناسم داشته باشه تا بپرسم. اینو بگم تو المان به سختی میشه سوپر اسپرت دید به جز چند دفعه اونم تو مرکز شهر هرگز پورشه ندیدم. ولی هزار ماشالله تو هر سوراخ سمبه ی تهران پورشه و مازراتی ریخته بود

    ماشینی که خریدم و تا الان استفاده میکنم یک گلف ۲۰۰۱ سیاه رنگ مدل استیشن میباشد که یک مقدار درازتر از هاچبک است.تا الان هیچ مشکلی نداشته و تنها مشکلی که دارم این هست که چند هفته ایی هست کولر خوب سرد نمیکه و باید گاز کولر رو پر کنم.

    پاسخ
    1. محمدرضا
      سوابق: (58 دیدگاه) ,

      دیدن سوپر اسپرت وابسته به شهری هست که توش ساکنین، همینطور که تو تهران می بینین، تو هامبورگ هم سوپر اسپرت های زیادی رو می بینین.

      پاسخ
      1. Archi KHAN
        سوابق: (1878 دیدگاه) ,

        دقیقا هیمنطوره محمدرضا
        این دوست مون نگفتن کدوم شهر زندگی میکنن ! اما اگه یه سر تشریف ببرن اشتوتگارت میبینن اونجا هم پورشه تو هر سوراخ سومبه ایش هست 🙂

        پاسخ
    2. بهراد
      سوابق: (378 دیدگاه) ,

      ممنون بابت توضیحات

      زنده باشین ، اونجا ماشین ها اگر استاندارد یورو رو پاس نکنن نمی تونن وارد بزرگراه بشن؟

      اینکه چطور مهاجرت کردین؟ تحصیل و کالج بود یا پناهندگی ،
      چقدر طول کشید زبانشونو یاد بگیرین؟

      پاسخ
    3. SS
      سوابق: (145 دیدگاه) ,

      توضیحات بسیار عالی و مفید
      ممنون

      پاسخ
    4. محمد
      سوابق: (2 دیدگاه) ,

      خوشبحالتون ما هم باید برید کشورای دیگه پناهنده شیم

      پاسخ
    5. محمد
      سوابق: (1 دیدگاه) ,

      سلام تو خیلی با حالی .به خدا …
      بیشتر توضیحاتت رو در مورد ماشین و خرید اون خوندم .کاش ایران هم مثل آلمان از یه تکنولوژی بالا برخوردار بود. وقتی توضیحاتت رو میخوندم کلی افسوس خوردم .
      برعکس تو من هیچی از خرید ماشین سر در نمیارم
      پسرم حدود دوهزارپوند یا همون بیست میلیون تومن خودمون داره که میخواد ماشین بخره و دلم میخوادمیتونستم تو انتخاب ماشین کمکش کنم .تو این سایت خوندم که ماشینهای دست دوم خارجی به همین مبلغ گیر میاد .ازتون خواهش میکنم در این مورد راهنماییم کنی

      پاسخ
  5. شاپور
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    جیگرم آتش گرفت واقعاً چرا دارن پوست مارو میکنن مگه چه گناهی کردیم تو ایران زندگی می‌کنیم

    پاسخ
  6. هادی
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    آخی داداش نگویه شوخی بود برای یه لحظه هم تورویابودیم ازشماسپاسگذارم

    پاسخ
  7. Genius
    سوابق: (435 دیدگاه) ,

    اونوقت این از خدا بیخبرها میگن پراید تو دنیا تنها ماشین 20 میلیونی تولید سری است!!!خوب بعد از 40 سال بخور بخور باسم خودروسازی چی میشه حالا یه ذره دست از حیف و میل بیت المال بکشید و بذارید ملت هم تو زندگیشون لذت ببرن.به قرآن همون کلیو اسپرت نسل قدیم رو اگر بیارن اینجا مونتاژ کنن و با قیمت واقعیش بدن به مشتری صدتای الباقی محصولات ایرانی ارزش داره

    پاسخ
  8. Amir
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    این خودروها تو اروپا فک کنم دیگه اسقاطن چون بیش از 10_15 سال از تولیدشن گذشته مشکل کشور ما اساسی تر از این حرفاس ارزش پول ملی تو این 40 سال با خاک یکسان شد بخاطر سیاست غلط و مسولین نالایق و مردم بی تفاوت

    پاسخ
  9. Azad
    سوابق: (58 دیدگاه) ,

    چند وقت پیش یکی از همکارانم که اتفاقن هموطن هم هستند یک جیپ چروکی خریده بود به قیمت ۸۰۰یورو!!همه چی این ماشین هم کار میکنه.البته ایراداتی هم داره ولی دوستم خریده فقط برای آفرود بسیار سنگین در اخر هفته ها.یکی دو بار باهاش رفتم.واقعن کارایی با این ماشین میکنه که آدم دلش برای ماشین میسوزه.!!!!

    پاسخ
  10. سروش
    سوابق: (143 دیدگاه) ,

    منم ی خاطره تعریف کنم بینصیب نمونید
    دو سال پیش رفتم استانداری و ی معرفی نامه گرفتم واسه ده ملیون وام اشتغال. نامه رو بردم صندوق مهر رضا و گذاشتن تو نوبت. بعد شش ماه زنگ زدن گفتن نوبت وامتون شده. منم رفتم تو بانک و راهنماییم کردن پیش ی نفر فک کنم رئیس بود
    اون اقا گفت اقای فلانی شما ده ملیون وام اشتغال رو برای چه کاری میخواهید. منم گفتم میخوام کارخانه ایستک بزنم که باعث خنده بقیه مراجعین شد. اون اقا پرسید یعنی چی؟ گفتم خب داداش با ده ملیون بجز خرید ی پراید دست دوم و مسافرکشی دیگه چ کاری از دستم برمیاد؟ اون اقا اخمی کرد و گفت بعدا بهتون زنگ میزنیم
    بعد گذشت دو سال هنوزم منتظر زنگ گوشی هستم

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.