چشم انداز

خودروهای قابل‌پیش‌بینی برای سال ۲۰۱۶

نگاهی به سری خودروهای آینده‌ای که در بازار ارائه خواهند شد، از حقیقتی گریزناپذیر حکایت می‌کند؛ اینکه روزهایی که در آنها قرار داریم، با آمدن مدل‌های بهتر، به‌زودی به باد فراموشی سپرده می‌شوند. از سوپرماشین‌ها گرفته تا پیکاپ‌های آفرود، و از سدان‌های لوکس گرفته تا کامپکت‌های دو دیفرانسیل، ۱۲ ماه ‌آینده میزبان محصولاتی مدرن از صنعت خودرو خواهند بود.

2016 cars
در ادامه، لیستی‌ از مدل‌های پیش‌بینی‌شده در سال ۲۰۱۶ را مرور خواهیم کرد که بر اساس الفبا مرتب شده است.

آکورا NSX مدل ۲۰۱۷
اگر درباره مدل بعدی NSX مدت زیادی است که رؤیاپردازی کرده‌اید، زمان بیدار شدن فرا رسیده است؛ چرا که این مدل به شکل یک سوپرماشین با طراوت و قابلیت‌های فنی بالا به میدان آمده است. در این خودرو، یک ساختار سبک‌وزن از یک پیشرانه هیبریدی متشکل از ۳ موتور برقی و یک موتور دو توربوشارژر V-6 در وسط، با قدرت کلی ۵۷۳ اسب‌بخار استفاده کنید. در نتیجه، NSX یک عملکرد فوق‌العاده را در کنار قابلیت‌های کاربردی روزمره ارائه می‌کند. همچنین یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک دو کلاچه و یک سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک به صورت استاندارد در این مدل در اختیار قرار می‌گیرد.

2016 Acura NSX
۲۰۱۶ Acura NSX
زمان ورود به بازار: اوایل بهار

آلفا رومئو جولیا مدل ۲۰۱۷
جولیا از انحناها و سطوح برجسته و زیبا در جاهای مناسب بهره گرفته است. این مدل که اولین بار در نسخه «کوادریفوجلیو» عرضه می‌شود، از یک موتور ۲/۹ لیتری دو توربوشارژر V-6 با قدرت ۵۰۵ اسب‌بخار و گشتاور حداکثر ۶۰۰ نیوتن‌متر برای پیشرانه استفاده می‌کند. همچنین این خودرو در حالت استاندارد، به صورت دیفرانسیل عقب است و برای انتقال قدرت از یک گیربکس ۶ دنده دستی بهره می‌برد. این در حالی است که امکان انتخاب یک موتور توربوی ۲ لیتری چهار سیلندر با قدرت ۲۷۶ اسب‌بخار و یک سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک نیز وجود دارد.

2015 AlfaRomeo Giulia QV
۲۰۱۵ AlfaRomeo Giulia QV
زمان ورود به بازار: تابستان

آئودی A4 مدل ۲۰۱۷
زیبا، سریع و طراحی ماهرانه؛ اینها از مشخصه‌های A4 مدل ۲۰۱۷ هستند که واقعاً‌ شعار آئودی مبنی بر “Vorsprung durch Technik” را به معنای «پیشرفت از طریق تکنولوژی» معنا کرده است. از جمله تکنولوژی‌های این خودرو، می‌توان به مواردی چون قابلیت‌ نقشه‌های گوگل در سیستم راهبری و ابزارهای الکترونیکی موسوم به «کابین مجازی آئودی» اشاره کرد. در آئودی A4 مدل ۲۰۱۷، یک موتور ۲ لیتری TFSI چهار سیلندر همراه با توربوشارژر، قدرتی به میزان ۲۵۲ اسب‌بخار تولید می‌کند و حداکثر گشتاور خروجی آن نیز ۳۷۰ نیوتن‌متر است. در کنار این موتور، یک سیستم گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه اتوماتیک استفاده می‌شود. البته مطمئناً نسخه‌های پرفورمنس از این مدل نیز عرضه خواهد شد.

2017 Audi A4
۲۰۱۷ Audi A4
زمان ورود به بازار: بهار

بنتلی بنتیگا ۲۰۱۷
بنتلی با اعلام سرعت حداکثر ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت، بنتیگا را به عنوان سریعترین شاسی‌بلند جهان معرفی کرده است. این سرعت با استفاده از یک موتور دو توربوشارژر ۶ لیتری W-12 و خروجی ۶۰۰ اسب‌بخار و ۹۰۰ نیوتن‌متر ممکن شده است. در بنتیگا، یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک، قدرت را به تمام چهار چرخ خودرو منتقل می‌کند. در همین حال، طراحی داخل کابین را می‌توان به صورت ۴ یا ۵ صندلی انتخاب کرد. لازم به ذکر است که بهترین چرم‌ها در این شاسی‌بلند ۲۳۲ هزار دلاری استفاده خواهد شد. در آینده‌، پیشرانه‌های دیزل و هیبرید نیز برای بنتلی بنتیگا برنامه‌ریزی شده است.

2017 Bentley Bentayga
۲۰۱۷ Bentley Bentayga
زمان ورود به بازار: اوایل ۲۰۱۶

ب‌ام‌و M2 مدل ۲۰۱۶
در حالی که که قیمت مدل‌های M ب‌ام‌و روز به روز گران‌تر می‌شود، M2 با شروع قیمتی برابر ۵۲ هزار و ۶۹۵ دلار، این برند پرفورمنس را در دسترس افراد بیشتری قرار داده است. در زیر کاپوت این خودرو، یک موتور توربوی ۳ لیتری با شش سیلندر در یک ردیف خوابیده که قدرتی برابر ۳۶۵ اسب‌بخار و گشتاور حداکثری برابر ۴۶۵ نیوتن‌متر تولید می‌کند. یک گیربکس ۶ دنده دستی و یک سیستم دیفرانسیل عقب نیز به صورت استاندارد ارائه می‌شوند. این در حالی است که می‌توان از یک گیربکس دو کلاچه ۷ سرعته اتوماتیک نیز استفاده کرد. به گفته ب‌ام‌و، با استفاده از گیربکس اتوماتیک، سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت در زمان ۴/۲ ثانیه ثبت می‌شود. تا جای ممکن، از وزن این مدل کاسته شده است؛ از جمله در طراحی چرخ‌های ۱۹ اینچی که در پوشش تایرهای مخصوص میشلن پایلوت سوپر اسپورت پیچیده شده‌اند.

2016 BMW M2 Coupe
۲۰۱۷ BMW M2 Coupe
زمان ورود به بازار: آوریل

بوگاتی شیرون مدل ۲۰۱۷
پس از معرفی بوگاتی ویرون به عنوان سریعترین خودروی تولیدی جهان، این پرسش مطرح بود که چه چیزی می‌تواند در سطحی بالاتر از آن تولید شود؟ جواب بوگاتی به این پرسش، مدل جدید «شیرون» است. یک موتور قابل‌پیش‌بینی ۸ لیتری W-16 با استفاده از چهار توربوشارژر، قدرتی به میزان ۱۵۰۰ اسب‌بخار تولید می‌کند که احتمالاً یک شتاب خارق‌العاده و حداکثر سرعتی معادل ۴۶۳/۵ کیلومتر بر ساعت به همراه خواهد داشت. این در حالی است که یک پیشرانه هیبریدی نیز در آینده ارائه خواهد شد. سیستم دیفرانسیل چهار چرخ متحرک، تمام قدرت از طریق یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک منتقل می‌کند. اگر به دنبال قیمت می‌گردید، شاید بهتر است از آن خبر نداشته باشید؛ چرا که این قیمت بالاتر از ۲/۵ میلیون دلار خواهد بود.

Bugatti chiron spy photo
Bugatti chiron spy photo
زمان ورود به بازار: مارس

کادیلاک CT6 مدل ۲۰۱۶
کادیلاک امیدوار است که با جذابیت و طراحی مدرن CT6 بتواند دوباره بتواند به سطح اول خودروهای لوکس فول‌سایز برگردد. CT6 دارای یک ساختار با استفاده گسترده از آلومینییم است و همین‌طور تکنولوژی‌های سطح بالایی مانند چراغ‌های LED، عملکرد ماساژ برای صندلی‌ها و یک سیستم صوتی «سوپر-پرمیوم» در آن وجود دارد. در بین گزینه‌های کادیلاک برای پیشرانه این مدل، یک موتور توربوی چهار سیلندر با قدرت ۲۷۲ اسب‌بخار، یک موتور V-6 با قدرت ۳۳۵ اسب‌بخار و یک موتور دو توربوشارژر V-6 با قدرت ۴۰۰ اسب‌بخار به چشم می‌خورند. هر کدام از این موتور با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همراه می‌شوند و قدرتشان به چرخ‌های عقب انتقال خواهد یافت. در همین حال، یک نسخه پلاگین هیبرید نیز در اختیار قرار خواهد گرفت.

2016 Cadillac CT6
۲۰۱۶ Cadillac CT6
زمان ورود به بازار: فوریه

شورولت بولت EV مدل ۲۰۱۷
مدل تمام‌الکتریکی بولت، در واقع رقیبی برای تسلا مدل ۳ آینده محسوب می‌شود. این مدل که به میزان ۳۷۵۰۰ دلار یا به عبارتی، پس از مشوّق‌های ایالتی، ۳۰ هزار دلار قیمت‌گذاری شده، دارای دامنه مسافتی در حدود ۳۲۰ کیلومتر است که از این نظر، در سطح بسیار بالاتری نسبت به دیگر خودروهای الکتریکی در این رده قیمتی است. مطمئناً «بولت» می‌تواند یک «تسلا» برای مردمان عادی محسوب شود.

2017 Chevrolet Bolt EV
۲۰۱۷ Chevrolet Bolt EV
زمان ورود به بازار: اواخر پاییز

کرایسلر پسیفیکا مدل ۲۰۱۷
مینی‌ون جدید کرایسلر، صاحب یک نام جدید، در کنار یک استایل متفاوت، امکانات تکنولوژیک بیشتر و یک گزینه پیشرانه هیبریدی شده است. به عنوان یک وسیله حمل و نقل خانوادگی، ایمنی از اولویت بالایی برخوردار است و کرایسلر با استفاده از تجهیزاتی مانند یک دوربین نمای پیرامونی، کروز کنترل انطباقی و سیستم هشدار برخورد از جلو، به این نیاز پاسخ داده است. موتور بنزینی استاندارد این مینی‌ون، یک موتور V-6 با قدرت ۲۸۷ اسب‌بخار است. این در حالی است که سیستم هیبرید، یک دامنه تمام‌الکتریکی به اندازه ۴۸ کیلومتر و مصرف سوختی معادل ۲/۹۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر رانندگی معمولی در شهر در اختیار قرار می‌دهد.

2017 Chrysler pacifica hybrid
۲۰۱۷ Chrysler pacifica hybrid
زمان ورود به بازار: بهار

فورد F-150 رپتور مدل ۲۰۱۷
مدل جدید F-150 رپتور، یکی از ستاره‌های نمایشگاه اتومبیل دیترویت در سال ۲۰۱۵ بود و انتظار برای این مدل، در واقع از همان زمان آغاز شد. این خودرو از یک موتور دو توربوشارژر V-6 استقاده می‌کند که قدرتی بیش از ۵۰۰ اسب‌بخار برایش به همراه دارد و از یک گیربکس جدید ۱۰ سرعته اتوماتیک بهره می‌برد. همچنین دو نوع فاصله محوری و طرح کابین برای این مدل ارائه می‌شود؛ یک مدل سوپرکاب ۳۳۷۸ میلی‌متری و یک مدل چهار در سوپرکرو ۳۶۸۳ میلی‌متری. همچنین تایرهای پهن ۳۵ اینچی، چرخ‌های ۱۷ اینچی آلومینیومی را پوشانده‌اند. در واقع، این رپتور، شبیه یه نسخه ۴×۴ پیکاپ از یک «فراری» است.

2017 Ford F-150 Raptor SuperCrew
۲۰۱۷ Ford F-150 Raptor SuperCrew
زمان ورود به بازار: پاییز

فورد فوکوس RS مدل ۲۰۱۶
انتظار رانندگان داوطلب در مسابقات رالی و هواداران هاچ‌بک‌های داغ در امریکا به سر رسیده است. فوکوس RS بالاخره راه خود را به این بازار پیدا کرده است. این مدل با استفاده از یک موتور توربوی ۲/۳ لیتری چهار سیلندر، قدرتی برابر ۳۵۰ اسب‌بخار دارد و حداکثر گشتاور آن نیز به ۴۷۴ نیوتن‌متر می‌رسد. RS به صورت استاندارد همراه با یک گیربکس ۶ دنده دستی و یک سیستم دیفرانسیل منحصر به فرد گشتاور برداری تمام‌چرخ متحرک خواهد بود. به گفته فورد، این خودرو می‌تواند در عرض ۴/۷ ثانیه به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت برسد. فوکوس RS بر روی چرخ‌های ۱۹ اینچی خود از تایرهای میشلن سوپر اسپورت استفاده می‌‌کند و با توجه به راهنمایی‌هایی «کن‌ بلاک»، این خودرو مطمئناً می‌تواند رقابت سختی با سوبارو WRX STI و فولکس‌واگن گلف R داشته باشد.

2016 Ford Focus RS
۲۰۱۶ Ford Focus RS
زمان ورود به بازار: اوایل بهار

فورد GT مدل ۲۰۱۷
هنوز امکان خرید یک فورد GT وجود ندارد، ولی مطمئناً از همین الان باید خود را برای آن آماده کرد. انتظار می‌رود که قیمت این مدل از حدود ۴۰۰ هزار دلار شروع شود. تنها نگاهی به ویژگی‌های این خودرو کافی است تا شرایط نهایی آن به صورت کامل برایمان مجسّم شود؛ یک موتور دو توربوشارژر V-6 در وسط که قدرتی بیشتر از ۶۰۰ اسب‌بخار به همراه دارد، یک ساختار و بدنه فیبر کربنی کامل و آئرودینامیک هوشمند. قدرت موتور از طریق یک گیربکس دو کلاچه ۷ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. البته خبر بد این است که در این مدل، خبری از گیربکس دستی نخواهد بود. انتظار می‌رود که تولید فورد GT به کمتر از هزار دستگاه محدود شود.

2017 Ford GT
۲۰۱۷ Ford GT
زمان ورود به بازار: اواخر پاییز

جنسیس G90 مدل ۲۰۱۷
اولین مدل جدید برند محصولات هیوندای، جنسیس G90 خواهد بود که در واقع، جایگزینی برای اکوئوس است. ابعاد G90 تا اندازه‌ای مشابه مرسدس‌بنز کلاس S است و ظاهری رسمی و موقر دارد. کابین خودرو با حال وهوای لوکس، و با چرم آراسته شده و دارای امکاناتی چون یک صندلی راننده تنظیم‌شونده در ۲۲ جهت، سیستم صوتی Lexicon و صندلی‌های VIP عقب با قابلیت تنظیم در ۱۵ جهت است. پیشرانه استاندارد در این خودرو، یک موتور V-6 با قدرت ۳۱۱ اسب‌بخار است و در همین حال، یک موتور V-6 با قدرت ۳۶۵ اسب‌بخار و یک موتور V-8 با قدرت ۴۲۰ اسب‌بخار نیز می‌توانند انتخاب شوند.

2017 Genesis G90
۲۰۱۷ Genesis G90
زمان ورود به بازار: تابستان

هوندا ریج‌لاین مدل ۲۰۱۷
اولین نسل ریج‌لاین در سری محصولات هوندا، هواداران مخصوص به خود را داشت و از برخی ویژگی‌های خاص، مانند یک درب عقب با قابلیت باز شدن در دو جهت و یک محفظه قفل‌شونده در کف بارگیر برخودار بود. ولی انتقاد‌هایی نیز به این مدل وارد می‌شد. از جمله اینکه بسیاری از مالکان سنتی تراک‌ها عقیده داشتند که یک «تراک» بدون فریم‌های جداگانه کارآیی چندانی نخواهد داشت. مدل جدید ریج‌لاین، در حالی که درب عقب نوآورانه و محفظه زیر کف بارگیر را حفظ کرده، از یک طراحی معمولی‌تر در پروفیل خود استفاده کرده است. همچنین این مدل ساختار بدنه یکپارچه خود را که با مدل جدید پایلوت شاسی‌بلند مشترک است، حفظ کرده است.

2017 Honda Ridgeline
۲۰۱۷ Honda Ridgeline
زمان ورود به بازار: اواخر پاییز

اینفینیتی Q60 مدل ۲۰۱۷
مدل جدید و زیبای Q60، سومین نسل از کوپه اسپورتی است که قبلاً با نام G شناخته می‌شده است. این مدل که بر اساس Q50 سدان ساخته شده، دارای ۳ گزینه مختلف برای پیشرانه است؛ یک موتور ۲ لیتری توربوی چهار سیلندر از مرسدس‌بنز و یک موتور ۳ لیتری دو توربوشارژر V-6 در نسخه‌های ۳۰۰ و ۴۰۰ اسب‌بخاری. قدرت این موتورها می‌تواند به چرخ‌های عقب یا تمام چرخ‌ها منتقل شود. همچنین طراحی کابین Q60، نشانه‌ای از تأکید برند بر طراحی داخلی محصولاتش است. باید منتظر ماند و دید که چگونه Q60 می‌تواند در جلوی رقیب طبیعی‌اش، یعنی ب‌ام‌و سری ۴ عرض اندام کند.

2017 Infiniti Q60
۲۰۱۷ Infiniti Q60
زمان ورود به بازار: اواخر تابستان

جگوار XE مدل ۲۰۱۷
این گربه جدید و زیبا برای رویارویی با «ب‌ام‌و سری ۳» آماده می‌شود؛ کسی که هم‌اکنون سطان بلامنازع سدان‌های اسپورت است. XE مملو از تکنولوژی‌های پیشرفته است و این موضوع با ساختار آلومینیومی آن شروع می‌شود. این ساختار به جگوار کمک کرده تا وزن را کاهش دهد و به مصرف سوخت بهینه‌ای برسد. آپشن‌های پیشرانه این مدل شامل یک موتور سوپرشارژر V-6 و یک موتور دیزل می‌شوند. در جگوار XE یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ارائه می‌شود و قرار است در آینده، یک گیربکس دستی نیز اضافه شود. همچنین این خودرو در حالت استاندارد به صورت دیفرانسیل عقب خواهد بود و امکان انتخاب یک دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک وجود دارد.

2017 Jaguar XE
۲۰۱۷ Jaguar XE
زمان ورود به بازار: تابستان

لینکلن کانتیننتال مدل ۲۰۱۷
احیای نام افسانه‌ای کانتیننتال، این امید را در دل‌ها زنده می‌کند که لینکلن نیز بتواند دوباره به روزهای خوبش به عنوان یک برند لوکس واقعی بازگردد. کانتیننتال دارای یک کابین مجلل همراه با صندلی‌های با قابلیت تنظیم در ۳۰ جهت و یک سیستم صوتی Revel Ultima است. بالاترین سطح پیشرانه، مربوط به یک موتور اختصاصی لینکلن با گنجایش ۳ لیتری و به صورت دو توربوشارژر V-6 با قدرت ۴۰۰ اسب‌بخار است. در این مدل به صورت استاندارد از دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک استفاده می‌شود. سایر گزینه‌های پیشرانه شامل یک موتور ۲/۷ لیتری توربو V-6 و یک موتور ۳/۷ لیتری تنفس‌ طبیعی V-6 می‌شوند و امکان انتخاب دیفرانسیل عقب یا AWD نیز وجود دارد. در زیر پوسته کانتیننتال، یک نسخه کشیده‌تر و اصلاح‌شده از فورد فیوژن قرار گرفته، ولی مطمئناً طراحی داخلی و ظاهری این دو، فاصله زیادی با یکدیگر دارند.

2017 Lincoln Continental
۲۰۱۷ Lincoln Continental
زمان ورود به بازار: اواخر تابستان

مرسد‌س-‌ای‌ام‌جی C63 کوپه مدل ۲۰۱۷
آخرین نسخه ۲ در از مدل هیجان‌انگیز و مجلل دیفرانسیل عقب «افلترباخ»، یک مرسدس‌-‌ای‌ام‌جی C63 کوپه مدل ۲۰۱۷ است. تجربه رانندگی با موتور دو توربوشارژر ۴ لیتری V-8 با قدرت ۴۶۹ اسب‌بخار به اندازه موتور قدیمی تنفس‌طبیعی ۶/۲ لیتری V-8 دلپذیر است و در همین حال، در سطح بالاتر C63 S کوپه، قدرتی برابر ۵۰۳ اسب‌بخار در اختیار قرار می‌گیرد. این در حالی است که یک سیستم گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک نسبت انتقال قدرت را در هر دو مدل تنظیم می‌کند. فراتر از قدرت بیشتر نسخه S، در این مدل آپشن دیسک‌های ترمز کربن-سرامیکی در جلو اضافه شده و دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی با یک نمونه با کنترل الکترونیکی جایگزین شده است. همچنین در این مدل، یک تنظیم “Race” اضافه می‌شود که در این حالت، سیستم‌ کنترل پایداری آزاد می‌شود، دامپرها سخت‌تر عمل می‌کنند و شیفت دنده‌های تیزتری نسبت به حالت “Sport+” صورت می‌گیرد. شتاب C63 S کوپه مطمئناً بیشتر از مدل چهار در است و می‌تواند در عرض ۳/۷ ثانیه به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت برسد.

2017 Mercedes-AMG C63 coupe
۲۰۱۷ Mercedes-AMG C63 coupe
زمان ورود به بازار: تابستان

پورشه ۹۱۱ کاررا / کاررا S مدل ۲۰۱۷
مدل نمادین پورشه ۹۱۱ کاررا و کاررا S با نسخه‌های توربوشارژر از موتورهای شش سیلندر تخت برای ۲۰۱۷ همراه شده است. این در واقع، بخشی از تغییرات گسترده این خودروها برای مدل جدید است. اضافه کردن توربوشارژر ممکن است باعث شکایت هواداران پورشه شده باشد، ولی باید توجه داشت که موتورهای کوچکتر، قدرت بیشتری به همراه دارند؛ یعنی ۳۷۰ اسب‌بخار در کاررا و ۴۲۰ اسب‌بخار در S، هر کدام افزایشی به میزان ۲۰ اسب‌بخارهمچنین دامپینگ الکترونیک PASM به صورت استاندارد ارائه شده است. ازدیگر تغییرات شاسی می‌توان به یک آپشن سیستم فرمان چرخ‌های عقب اشاره کرد. همانند گذشته، فرم‌های بدنه ارائه شده برای مدل ۲۰۱۷ شامل کوپه، کانورتیبل و تارگا می‌شوند. قیمت مدل پایه کاررا کوپه از ۹۰ هزار و ۴۵۰ دلار شروع می‌شود که البته، این قیمت به‌سرعت می‌تواند به سطوح بالاتر برسد.

2017 Porsche 911 Carrera Coupe
۲۰۱۷ Porsche 911 Carrera Coupe
زمان ورود به بازار: مارس

پورشه ۹۱۱ توربو / توربو S مدل ۲۰۱۷
برای دهه‌ها، ۹۱۱ توربو در میان «افسانه‌ها» جای داشت و به نظر می‌رسد که نسخه جدید این مدل برای ۲۰۱۷، این راه را ادامه خواهد داد. یک افزایش ۲۰ اسب‌بخاری، خروجی قدرت موتور را به ۵۴۰ اسب‌بخار رسانده و این در حالی است که حداکثر قدرت توربو S به ۵۸۰ اسب‌بخار ارتقا یافته است. سوپرماشین تمام‌چرخ متحرک پورشه با استفاده از یک گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه اتوماتیک می‌تواند در کمتر از ۳ ثانیه، سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت را ثبت کند. این خودرو، چه در فرم کوپه و چه در فرم کابریولت، ظاهر زیبا و فوق‌العاده جذابی دارد و کابین لوکس و مجلل آن، شرایط رانندگی را در هر جاده‌ای لذت‌بخش خواهد کرد. قیمت‌ها از ۱۶۰۲۵۰ دلار برای ۹۱۱ توربو کوپه و ۱۷۲۵۵۰ دلار برای ۹۱۱ توربو کابریولت آغاز می‌شوند. این در حالی است که این رقم برای توربو S کوپه و کابریولت، به ترتیب ۱۸۹۱۵۰ و ۲۰۱۴۵۰ دلار است.

Porsche 911 Turbo S
Porsche 911 Turbo S
زمان ورود به بازار: آوریل

ولوو S90 مدل ۲۰۱۷
S90، سدان زیبایی که حال و هوای سرد سوئد می‌آید، در زیر پوسته خود با XC90 کراس‌اور مشترک است. مدل پایه S90 به صورت دیفرانسیل جلو است و از یک موتور توربوی چهار سیلندر با قدرت ۲۴۰ اسب‌بخار استفاده می‌کند. از گزینه‌های دیگر پیشرانه می‌توان به یک موتور چهار سیلندر توربو و سوپرشارژر اشاره کرد که می‌تواند قدرتی برابر ۳۱۶ اسب‌بخار تولید کند. همچنین یک سیستم پیشرانه هیبریدی با خروجی ۴۰۰ اسب‌بخار برای S90 درنظر گرفته شده است. در هر دوی این پیشرانه‌های اخیر، از سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک استفاده می‌شود. در این موتور، تکنولوژی‌های استاندارد زیادی در دسترس قرار می‌گیرد؛ از جمله یک سیستم موسوم به «دستیار پایلوت» که می‌تواند فرمان خودرو را تا سرعت ۴۸ کیلومتر بر ساعت هدایت کند و سیستم «ایمنی شهری» که قابلیت تشخیص و واکنش به حیوانات، عابران پیاده، دوچرخه‌سواران و دیگر خودروها را دارد.

2017 Volvo S90
۲۰۱۷ Volvo S90
زمان ورود به بازار: اواخر تابستان

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۵ دیدگاه‌ها

  1. سعید

    ۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (477 ديدگاه)

    فک کنم سعدی هم اون زمان انتظار رونمایی بوگاتی رو میکشیده که این شعرو گفته:
    خبرت هست که بی روی تو ارامم نیست؟
    طاقت بار فراقت این همه ایامم نیست
    خالی از ذکر تو عضوی چه حکایت باشد
    سرمویی به غلط در همه اندامم نیست…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سامان اذری

      ۸ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (3197 ديدگاه)

      شیرون میترکونه
      واسه 2017 هم باید منتظر مزدا RX باشیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Mahdi

    ۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (16 ديدگاه)

    همشون عالین ولی من m2 و f-150 رو از همه بیشتر دوست دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Archi KHAN

    ۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (2167 ديدگاه)

    من انتظار
    M2 را میکشم البته بعد از 911 عزیززز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. edris

    ۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (108 ديدگاه)

    حضور جنسیس اونم تو سگمنت سدان فول سایز لوکس که واقعا جسارت میخواد تحسین برانگیزه… چون رقبای توانمندی داره
    تبریک به کره جنوبی . یه سلامم میکنیم به مدیر عامل سایپا :))

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سپهر

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (19 ديدگاه)

      قبول دارم که کره پیشرفت کرده اما این جنسیس جدید سر تا پا تقلبه پشتش خیلی شبیه بنز اس 500 و جلوش هم که با اون جلو پنجره عین ائودی شده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. آترون

    ۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (161 ديدگاه)

    بی صبرانه منتظر ورود ولوو S90 و دیدن ریویو های این سدان دوست داشتنی ام.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. mostafa

    ۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (69 ديدگاه)

    آخه من به کدوم ماشین فک کنم وقتی فورد رپتور اونجاست
    F-150 Raptor

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. moein

    ۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (856 ديدگاه)

    همشون خوبن ولی دقیقا جنسیس اینجا چه غلطی می کنه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amir

      ۹ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (137 ديدگاه)

      من چیزی نمیگم تعداد منفی خودش جوابتو کامل داد

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. moein

        ۹ بهمن ۱۳۹۴
        سوابق: (856 ديدگاه)

        کسانی که منفی دادن نظرشون رو گفتن دلیل بر نظر کارشناسی نیست
        مردم در حسرت کره ایین دلیلش اینه ب نظرم
        خدا رو شکر که فعلا هیچ قراردادی بعد از پسا برجام با این کره صورت نگرفته

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. mds

    ۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (402 ديدگاه)

    من عاشق سری هفت جدیدم داخلش خیلی لوکسه، سری 7 و ام 5 آرزوهامن جنسیسو هم بعد بی ام و عاشقشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. احمد باقری

    ۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    باحالترین ها عبارتند از آکورا، بنتلی، شیرون، مرسدس، بی ام و

    پورشه هم همونی هست که بود، باز هم تکرار، باز هم تکرار، به بهانه داشتن اصالت.

    لی از اونجایی که کسی که می فهمه ولی خودش رو به نفهمیدن میزنه رو هیچ وقت نمیشه از خواب بیدار کرد، متعصبین بی درد پورشه رو هم هیچگاه نمیشه از خواب غفلت بیدار کرد، ولی خدا رو چه دیدی، ما کارمون رو می کنیم و اگه چیزی درست باشه، میگیم اگه یه نفر از این متعصبین بی درد هم به راه درست بیاد واسه ما کافیه و اگه هیچ کس هم نیاد، حداقل ما کار درست رو انجام دادیم، پورشه صدها سال داره طرح تکراری میزنه، یکی نمیاد بگه سلیقه های مختلف و متجددین قبول نمی کنن، حالا داره از آئودی، بی ا م و مرسدس ایراد میگیره، واقعا و واقعا خنده داره. واقعا شرم آوره.
    یاد شعر زیر افتادم
    سالها دل طلب جام جم از ما میکرد آنچه خود داشت ز بیگانه تمنا میکرد
    واقعا همه چیز برای فهمیدن موضوع عیان است، اما طرف اونقدر متعصب هست که چشم و گوشهاش بسته باشه و نه چیزی ببینه و نه چیزی بشنوه، فقط با جمله “اصالت داره”، عقل و منطق خودشون رو به بازی گرفتند. وا اسفا.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mohsen

      ۸ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (1063 ديدگاه)

      ماشالاه شاعرم که شدی!!
      پیشرفت چشم گیری

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. Mohammad

    ۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (84 ديدگاه)

    ارادت اقای لینکلن…به امید بازگشت به شکوه سابق

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Nima

    ۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1658 ديدگاه)

    براى هر 7 تاى آمریکایى آرزوى موفقیت میکنم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Pou ya

    ۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (10 ديدگاه)

    NSX 2016 چقد شبیه به ائودی R8 هست !
    به نظرم غولای این لیست 911 turbo s و فورد GT هستن البته CT6 هم میتونه شروعی جدید برای کادیلاک باشه امیدوارم موفق شه و دوباره هویت خودش و بدست بیاره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amir

      ۹ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (137 ديدگاه)

      به خدا خیلی شبیه منم دیدم اول فکر کردم r8 خیلی ضایع کپی کرده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. ali a.j.g

    ۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (635 ديدگاه)

    جانم به فدای acura nsx

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. sina

    ۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (307 ديدگاه)

    اول 911 بعد M2

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. hamed ferrari

    ۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (67 ديدگاه)

    جولیا با حجم موتور کمتر قدرتش 140 اسب از بی ام و m2 بیشتره…. البته جولیا یه توربو بیشتر داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. edris

      ۸ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (108 ديدگاه)

      آلفا از قدیم الایام به راندمان بالای موتور معروفه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. usa &japan

    ۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (216 ديدگاه)

    فورد f150 و acura nsx و Infiniti Q60

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. Sanyar

    ۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (8 ديدگاه)

    فورد هاش باحالن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. (*مهرداد*)

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (353 ديدگاه)

    قربون فورد من میروم …

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا