معرفی سریع‌ترین خودروهای روباز تاریخ
معرفی سریع‌ترین خودروهای روباز تاریخ

معرفی سریع‌ترین خودروهای روباز تاریخ

آیا تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر از راندن یک خودروی اسپورت روباز در روزی آفتابی وجود دارد؟

به دنیای کانورتیبل های بسیار سریع خوش آمدید! اگرچه اکثر ماشین بازهای واقعی مدل‌های کوپه و چهار درب را به خودروهای روباز هم‌طراز ترجیح می‌دهند اما برخی مدل‌های کانورتیبل فوق‌العاده سریع وجود دارند که مرزهای سرعت، مهندسی و پریشان شدن موی سر را درنوردیده‌اند. ما در این مطلب مفصل شما را با سریع‌ترین خودروهای کانورتیبل تاریخ آشنا می‌کنیم. قیمت این خودروها هم به دلار آمریکا و هم به پوند بریتانیا ذکر شده‌اند.

  • AC کبرا 378

قیمت: 140 هزار دلار/90 هزار پوند

حداکثر سرعت: 290 کیلومتر در ساعت

AC کبرای اصیل و ابتدایی یکی از سریع‌ترین خودروهای دهه 90 بود و فرم بدنه آن هرگز با سرعتش همخوانی نداشت. مدل مدرن‌تر 378 هم از نظر شتاب گیری تفاوتی با اسلاف خود نداشته و در کمتر از 4 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر در ساعت می‌رسد. کمک حال این خودرو پیشرانه‌ی 8 سیلندر سوپرشارژردار 550 اسب بخاری است که باعث ایجاد حداکثر سرعت 290 کیلومتر در ساعتی می‌شود.

  • جگوار اف تایپ SVR کانورتیبل

قیمت: 125850 دلار/118320 پوند

حداکثر سرعت: 314 کیلومتر در ساعت

یکی از بهترین و سریع‌ترین محصولات جگوار که روباز هم هست اف تایپ SVR می‌باشد. پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتری سوپرشارژردار 567 اسبی این خودرو از نظر صدا و شتاب گیری هیچ کمبودی ندارد. اف تایپ SVR کانورتیبل بسیار سریع است اما برای قرار گرفتن در رتبه‌های بالاتر به اندازه کافی سرعت نداشته است. البته جگوار سواری خوبی برای استفاده‌های روزمره داشته و بسیار کاربردی‌تر از دیگر خودروهای لیست می‌باشد.

  • استون مارتین ونکوئیش S ولانت

قیمت: 315775 دلار/211950 پوند

حداکثر سرعت: 317 کیلومتر در ساعت

آیا حسی بهتر از پریشان شدن مو در پشت فرمان یک استون مارتین 12 سیلندر وجود دارد؟ ونکوئیش ولانت یکی از خودروهایی است که با استایل زیبا و روان خود دلربایی می‌کند اما با فشار روی پدال گاز به سرعت عدد 317 کیلومتر در ساعت را مشاهده خواهید کرد. پیشرانه 12 سیلندر 5.9 لیتری این خودرو یکی از بهترین و جذاب‌ترین صداها را دارد و بدون وجود سقف صدای آن را واضح‌تر خواهید شنید.

موضوع مهم اینکه این نسخه در مقایسه با برادر کوپه تنها 9 کیلوگرم سنگین است. اگر خواهان جایگزین سریع‌تر ونکوئیش هستید باید DBS سوپرلگرا را انتخاب کنید که به زودی نسخه کانورتیبل آن نیز وارد میدان خواهد شد.

  • لامبورگینی اوراکان پرفورمنته اسپایدر

قیمت: 308859 دلار/238 هزار پوند

حداکثر قیمت: 323 کیلومتر در ساعت

لامبورگینی با نام پرفورمنته خونی تازه به رگ‌های اوراکان تزریق کرد. این خودرو در مدل اسپایدر از پیشرانه 5.2 لیتری تنفس طبیعی 631 اسبی جذابی سود می‌برد. اگر می‌خواهید کمی سریع‌تر باشید می‌توانید مدل کوپه به حداکثر سرعت 325 کیلومتر در ساعت را انتخاب کنید اما خب دیگر نخواهید توانست لذت راندن یک خودروی روباز با سرعت بسیار بالا را تجربه کنید.

  • فراری 488 اسپایدر

قیمت 35050 دلار/205271 دلار

حداکثر سرعت: 325 کیلومتر در ساعت
Ferrari 488 Spider
فراری‌های 8 سیلندر، پیشرانه وسط و کانورتیبل همواره لذت‌بخش بوده‌اند و 488 اسپایدر نیز سریع‌ترین آن‌ها تا به امروز است. بله این خودرو 50 کیلوگرم سنگین‌تر از برادر کوپه است اما حس سرعت در پشت فرمان یک خودروی بدون سقف تجربه‌ی متفاوتی است.

سقف این خودرو از فیبر کربن ساخته شده و 25 کیلوگرم سبک‌تر از سقف بکار رفته در مدل 430 اسپایدر می‌باشد.

  • آئودی R8 اسپایدر V10 پلاس

قیمت: 208100 دلار/149890 پوند

حداکثر سرعت: 328 کیلومتر در ساعت
audi r8 spyder
سوپرکار متفاوت آئودی با نسخه روباز خود وارد محدوده‌ی 328 کیلومتر در ساعتی شده است. جایی که اکثر خودروهای روباز در این قلمرو دارای قیمت‌های قابل‌توجهی هستند R8 اسپایدر V10 پلاس با قیمت مناسبی در دسترس است.

ارباب حلقه‌ها از نظر سرعت و شتاب چیزی کم ندارد و شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت آن تنها در 3.3 ثانیه ثبت می‌شود. حداکثر سرعت آن نیز همان‌گونه که گفته شد 328 کیلومتر در ساعت است.

  • مک لارن 570S اسپایدر

قیمت: 208800 دلار/164750 دلار

حداکثر سرعت: 328 کیلومتر در ساعت
Mclaren 570S Spider
تا همین چند سال پیش خبر چندانی از مک لارن به گوش نمی‌رسید اما به‌یک‌باره شاهد حرکت رو به رشد این خودروساز بریتانیایی هستیم و البته یکی از شاخص‌ترین محصولات آن نیز 570S بوده و نسخه اسپایدر آن نیز موجود است. شتاب این خودرو در 3.2 ثانیه ثبت شده و حداکثر سرعت آن نیز 328 کیلومتر در ساعت است. تنها 15 ثانیه طول می‌کشید تا از فضای یک کوپه به هوای آزاد برسید.

  • بنتلی کانتیننتال سوپر اسپورت کانورتیبل

قیمت: 370625 دلار/233800 پوند

حداکثر سرعت: 330 کیلومتر در ساعت

فرقی نمی‌کند که بنتلی در دهه 20 و 30 میلادی حاضر باشد یا اینکه محصولاتی مدرن در عصر کنونی بسازد چراکه وجود نشان B روی کاپوت خودروهای روباز آن همواره نوید خودرویی ویژه و لوکس را داده است. مدل کانتیننتال سوپر اسپورت کانورتیبل که به سرعت 330 کیلومتر در ساعت می‌رسد با وزن 2455 کیلوگرمی خوب سنگین‌تر از هر رقیب دیگری در کلاس خود می‌باشد.

بخش اعظم سرعت بالای این خودرو به پیشرانه 12 سیلندر توربوی 700 اسب بخاری مربوط می‌شود. سقف پارچه‌ای 4 لایه بنتلی هم در زمان دلخواه شما را از محیط بیرون ایزوله می‌کند.

  • پورشه 911 توربو S کابریولت

قیمت: 203 هزار دلار/156381 پوند

حداکثر سرعت: 330 کیلومتر در ساعت
911 Turbo S Cabriolet
عبور از سرعت 320 کیلومتر در ساعت اصلاً آسان نیست و به همین دلیل است که پورشه برای مدل توربو کابریولت 911 حدود 29 هزار دلار بیشتر را طلب می‌کند. با این مبلغ بیشتر 40 اسب بخار اضافه به دست می‌آورید که باعث می‌شود حداکثر سرعت از 319 به 330 کیلومتر در ساعت برسد.

911 در این کلاس خودرویی غیرعادی محسوب می‌شود زیرا یکی از مدل‌های چهارنفره بوده بنابراین شما می‌توانید خانواده‌ی خود را به یک شتاب گیری فوق‌العاده سریع در هوای لذت‌بخش تابستانی دعوت کنید.

  • مرسدس بنز SLR مک لارن رودستر

حداکثر سرعت: 335 کیلومتر در ساعت

این خودرو آخرین نسخه 8 سیلندر سوپرشارژردار از خانواده خود بود که هرگز به آن اندازه‌ای که لیاقتش را داشت موردتوجه خریداران قرار نگرفت. شاید ظاهر آن بیش از اندازه به SL شباهت داشت اما هم‌اکنون به عنوان یکی از سریع‌ترین خودروهای روباز تاریخ مطرح است. نیروی القایی باعث می‌شود پیشرانه 8 سیلندر 5.4 لیتری SLR رودستر قدرت 617 اسب بخاری داشته باشد. این نیرو از طریق یک گیربکس 5 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

این گیربکس باعث شده سواری SLR بسیار آسان باشد. آخرین نسخه‌ی این خودرو که در سال 2009 ساخته شد در بازار قیمتی حدود 340 هزار دلاری دارد.

  • پاگانی هوایرا رودستر

قیمت: 2.41 میلیون دلار/1.86 میلیون پوند

حداکثر سرعت: 338 کیلومتر در ساعت

زمانی که مدل قدیمی‌تر زوندا را دیگر لذت‌بخش ندانید باید به فکر خودروی دیگری از همین خودروساز باشید. هوایرا رودستر به لطف ظاهر و توانایی رسیدن به سرعت 338 کیلومتر در ساعت لذت بسیار بیشتری را به شما اهدا خواهد کرد.

البته قیمت بسیار زیاد هوایرا رودستر را نیز نباید فراموش کرد. البته شما با این پول قدرتی 753 اسب بخاری به دست می‌آورید. شایان ذکر است سقف هوایرا رودستر را باید به‌صورت دستی جدا کنید و جایی را برای قرار دادن سقف پیدا کنید تا از لذت هوای آزاد برخوردار شوید.

  • شورولت کوروت ZR1 کانورتیبل

قیمت: 123995 دلار/96 هزار پوند

حداکثر سرعت: 340 کیلومتر در ساعت

بر اساس نسبت پرفورمنس به ازای دلار، کوروت ZR1 کانورتیبل تمامی خودروهای دیگر حاضر در این لیست را کنار می‌زند. اگرچه این خودرو خیلی ارزان نیست اما در دسترس طیف بیشتری از خریداران بوده و سقف سرعت آن نیز کاملاً قابل‌توجه است.

پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژردار کوروت قدرت 755 اسب بخاری داشته و شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت آن نیز 2.9 ثانیه است.

  • پورشه 918 اسپایدر

قیمت: 845 هزار دلار/781155 پوند

حداکثر سرعت: 346 کیلومتر در ساعت

پورشه تاریخچه‌ای دور و دراز در ساخت خودروهایی با سقف تارگا مانند داشته و 918 اسپایدر نیز یکی از برجسته‌ترین محصولات آن می‌باشد. جدا کردن پانل دوگانه‌ای که از جنس فیبر کربن است ساده بوده و آن را در فضای مناسب زیر کاپوت می‌توان پنهان کرد.

بله شما مجبور هستید این کار را با دستان خودتان انجام دهید اما این هزینه‌ای کم برای لذت بردن از یکی از سریع‌ترین کانورتیبل های تاریخ است. آخرین نمونه‌ی 918 اسپایدر در سال 2015 ساخته شد و نمونه‌های کارکرده و سالم آن را می‌توان با قیمتی در حدود 1.5 میلیون دلار خریداری کرد.

  • لامبورگینی آونتادور LP750-4 SV رودستر

قیمت: 535500 دلار/350 هزار پوند

حداکثر سرعت: 349 کیلومتر در ساعت

این نسخه از آونتادور به اندازه برادر تازه‌اش یعنی SVJ خبرساز نشد اما توانایی‌های بالای آن را نمی‌توان کتمان کرد. مدل رودستر با رسیدن به سقف سرعت 349 کیلومتر در ساعت یکی از بهتر غرش‌های موجود بین خودروهای تنفس طبیعی را ایجاد می‌کند.

رسیدن به این سرعت قطعاً سریع‌تر از باز و پیاده کردن سقف صورت می‌گیرد اما خب حداقل عملکرد آن بسیار بهتر از سقف چادر مانند مورسیه لگو می‌باشد.

  • فراری لافراری آپرتا

حداکثر سرعت: 349 کیلومتر در ساعت

فراری این خودرو را به عنوان گرامی داشت هفتادمین سالگرد تأسیس برند خود تولید کرده است. با سقف سرعت 349 کیلومتر در ساعت، لافراری آپرتا یک هدیه‌ی ارزشمند به طرفداران این برند اسطوره‌ای بوده است. در ابتدا تنها تولید 209 دستگاه از لافراری آپرتا برنامه ریزی شده بود اما در نهایت یک دستگاه دیگر نیز برای اهداف خیریه تولید شد که با قیمت 10 میلیون دلاری به فروش رفت.

تمامی مدل‌های آپرتا با سقف پارچه‌ای عرضه شدند که به سرعت و آسانی می‌توان آن را جدا کرد. فراری این خودرو را به اندازه برادر کوپه مستحکم کرد تا تجربه رانندگی لذت‌بخش لافراری همچنان در نسخه روباز نیز دیده شود.

  • نوبل M600 اسپیدستر

قیمت: 450 هزار دلار/247 هزار پوند

حداکثر سرعت: 362 کیلومتر در ساعت

نوبل خیلی در دنیای سوپرکارها حضور نداشته اما همین حضور کم‌رنگش نیز با تولید M600 اسپیدستر همراه بوده که خودرویی برجسته است. قیمت این خودرو بسیار کمتر از رقبای قابل‌مقایسه بوده و همچنین سریع‌تر از اکثر آن‌ها می‌باشد. پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربوی این خودرو قدرت 650 اسب بخاری دارد.

وزن خالص خودرو تنها 1198 کیلوگرم است که در مقایسه با وزن 1990 کیلویی بوگاتی ویرون بسیار کمتر بوده و پانل سقف فیبر کربنی آن باعث هرچه کمتر شدن وزن خودرو شده است.

  • بوگاتی ویرون گرند اسپورت ویتسه

حداکثر سرعت: 410 کیلومتر در ساعت

زمانی که این خودرو در سال 2012 معرفی شد سریع‌ترین خودروی روباز تاریخ لقب گرفت. پیشرانه‌ی هیولای گرند اسپورت ویسته به لطف توربوهای بزرگ‌تر قدرت 1183 اسب بخاری تولید می‌کرد. البته نقطه‌ضعف این پیشرانه تأخیر بیشتر توربو و شتاب کندتر 2.6 ثانیه‌ای بود.

قطعاً برای توقف چنین موشکی باید ترمزهای بزرگی در نظر گرفت و البته که همین‌طور بوده زیرا ترمزها قدرت توقف 2 جی را تولید می‌کردند.

  • هنسی ونوم GT اسپایدر

قیمت: 1.3 میلیون دلار/1 میلیون پوند

حداکثر سرعت: 427 کیلومتر در ساعت

بخواهید یا نخواهید باید از استیو تایلر برای ساخت هنسی ونوم GT اسپایدر تشکر کنیم. او خواهان تولید یکی از موشک‌های مجهز به پیشرانه 8 سیلندر توئین توربوی کوروت و شاسی لوتوس اگزیج شدیم که البته حالت روباز داشت.

هنسی این خودرو را در سال 2016 روانه میدان کرد تا با ثبت رکورد 427 کیلومتر در ساعت عنوان سریع‌ترین خودروی کانورتیبل دنیا را کسب کند. البته مدل کوپه سریع‌تر بود.

  • کونیگ زگ آگرا RS

قیمت: 2.1 میلیون دلار/1.47 میلیون پوند

حداکثر سرعت: 447 کیلومتر در ساعت

اگر خواهان شکستن همه‌ی حدومرزها در بحث خودروهای روباز باشید باید پشت فرمان کونیگ زگ آگرا RS بنشینید. پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتری توئین توربوی این خودرو قدرت 1144 اسب بخاری داشته و آئرودینامیک پیشرفته‌ی آن نیز در سرعت 250 کیلومتر در ساعت داون فورس 485 کیلویی ایجاد می‌کند.

منبع: autocar

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

25 دیدگاه

    1. مرصاد
      سوابق: (89 دیدگاه) ,

      از خیلی نظرا جلوترم هستن !

      فقط ابهت و پرستیژ slr یه چیز تکرار نشدنی بود که موافقم تو کمتر ماشینی هست
      هر چند به شخصه آپرتا یا هوایرا یا آگرا رو جلوتر میبینم از نظر ظاهری و پرستیژ

      پاسخ
    2. mahdy
      سوابق: (1603 دیدگاه) ,

      تعصب دیگه با شما ها چیکار نکرده ببین جدی جدی گفتی لافراری اسطوره تاریخی هایپر کار ها به مرسدس نزدیک هم نیست
      پدیده بوگاتی به مرسدس نزدیک هم نیست؟ پورشه 911 که به گفته مدیر عامل خود مرسدس یکی از پنج نماد تاریخ خودرو سازیه به SLR نزدیک هم نیست کاسه داغ تر از آش ؟
      کوه متحرک تکنولوژی پورشه (918) به اس ال ار نزدیک هم نیست ؟
      رکورد دار سرعت دنیا هم نزدیک مرسدس نیست؟ از رخ اون آونتادور خجالت بکش یا اون اصالت 488
      SLR از بهترین خودرو های تاریخه (جزو 50 تای اوله) ولی دوست عزیز تعصب هم حدی داره

      پاسخ
      1. abbas
        سوابق: (14 دیدگاه) ,

        ببین نزدیکم نیست هیچ … بهتره اصن سمت بحثشم نری

        پاسخ
      2. Khosrow
        سوابق: (697 دیدگاه) ,

        خداوکیلی؟؟ دمت گرم کلی چیز یاد گرفتم ..

        پاسخ
    3. shirko
      سوابق: (408 دیدگاه) ,

      این همه سوپر اسپورتهای بی رقیب میگه بنز ، امان از تعصب ، امان از تعصب !!!

      پاسخ
    4. ..::Majidio Lamborghini::..
      سوابق: (11119 دیدگاه) ,

      می‌دونی SLR وارث چه ماشینیه؟

      SLR فرزند مدل افسانه ای 300 SLR ( دبلیو ۱۹۶ اس ) هست که راننده ی بزرگ، استرلینگ ماس ، اون رو بهترین ماشین مسابقه ی تاریخ میدونه ، قیمت این ماشین افسانه ای الان قطعاً بالای 60 میلیون دلاره.
      چند وقت پیش به قیمت ۴۳ میلیون دلار فروخته شد و لقب گرون ترین ماشین آلمانی تاریخ رو گرفت

      طرفدار لامبورگینی ام ولی شدیداً باهات موافقم که هیچ ماشینی نزدیک اس ال آر هم نیست

      اس ال آر همه چیزش خاص و منحصر به فرده

      خاص بودن اصلأ مساوی با تولید محدود بودن نیست
      از SLR اگه ده هزار تا هم میساختن بازم این ماشین در کلاس خودش همیشه به عنوان یک اسطوره ی تاریخی و خاص شناخته میشه

      طراحیش یه جوریه که انگار کهنه شدن‌ و مرگ براش
      بی معنیه

      مدل ۷۲۲ که دیگه آرزوی هر ماشین بازیه

      علاوه بر اینایی که گفتم یه سری چیزای دیگه هم هست که منو دلداده و عاشق SLR کرده مثل : طراحی بی نهایت اصیل ، موقعیت بدیع اگزوز ها ، آبشش های جانبی ، کاپوت درازی که انگار یک کیلومتر طول داره ،صدای دیوانه کننده ی سوپرشارژر ، شکل جالب باز شدن درب ها ، موتور ۸سیلندر ۵/۴ لیتری و ایرودینامیک منحصر به فرد

      جالبه بدونید به خاطر بهبود آیرودینامیک ، کف این ماشین کاملا صافه و در واقع جاسازی کردن اگزوز ها در پشت گلگیر جلو واسه مرسدس یه جور توفیق اجباری بود ، در واقع جای دیگه ای واسه کار گذاشتن اگزوز وجود نداشت
      محور عقب بودن و گشتاور خرد کننده ی ۷۸۰ نیوتن متری که در دور موتور ۳۲۵۰ در دسترسه این غول بی شاخ و دم رو ترسناک تر هم می‌کنه!

      همکاری بنز و مک لارن و بازگشت مک لارن به دنیای سوپراسپرت های جاده ای بعد از حدود 10 سال این ماشین رو حتی خاص تر هم می‌کنه

      پاسخ
      1. mahdy
        سوابق: (1603 دیدگاه) ,

        مجید یه چی میگی ها
        آقا من آخر کامنتم هم عرض کردم از بهترین ماشینای تاریخ خودرو سازیه اما این خسرو کاسه داغ تر از آشه آخه مدیر عامل خود مرسدس میگه 911 جزو پنج نماد تاریخ خودرو سازیه گیرم اس ال آر بهترین ماشین تاریخ باشه ولی بگه بهتره نگه نزدیکشم نیست چون خود مرسدس میگه 911 جزو 5 تای برتره تعصبی که شما رو بنز دارین خود مدیر عاملشم نداره(تازه کار به بقیه اسطوره ها ندارم فقط 911 رو گفتم)

        پاسخ
        1. ..::Majidio Lamborghini::..
          سوابق: (11119 دیدگاه) ,

          هممون یه ذره «مبالغه کردن» رو دوست داریم ، بعضی وقتا تا مرحله ی «اغراق» و حتی «غُلو‌ کردن »هم جلو میریم … این کار واسه رسوندن منظور و افزایش تاثیر کلام انجام میشه ، شما رو این اغراق ها حساس نشو و به چشم روشی برای رساندن منظور بهش نگاه کن

          امیدوارم منظورم رو متوجه شده باشی

          خدا شاهده SLR (دقیقا با همین مشخصات و ظاهر و باطن) رو اگه تویوتا ، شورلت ، فورد ، BMW ، جگوار یا هر خودروساز دیگه ای تولید می‌کردند من همین حرفا رو در موردش میزدم

          این ماشین هیچ وقت قدیمی نمیشه

          مثل الماس کوه نور و دریای نوره

        2. Khosrow
          سوابق: (697 دیدگاه) ,

          اقا مهدی SLR رو نمیدونم از نزدیک دیدی یا نه / اگه 911 داری بفروش به امید اینکه بری از نزدیک SLR ببینی ..

    5. shirko
      سوابق: (408 دیدگاه) ,

      افرین مکلارن به بنز سرو سامان دادی ، وگر نه همون اس ال بود با کمی تغیرات !!

      پاسخ
  1. PaRHaM
    سوابق: (712 دیدگاه) ,

    Agera RS
    Hennessey Venom GT Spyder
    Veyron Grand Sport Vitesse
    LaFerrari Aperta
    Corvette ZR1 Convertible
    Pagani Huayra RoadSter
    488 Pista
    Shelby AC Cobra
    حتی دیدن عکسشون هم امید ب زندگی رو افزایش میده
    چ برسه ب از نزدیک😍

    رقابت جدید بین نسخه اسپایدر ونوم F5 و شیرون و جانشین آگرا هم در آینده میاد و چه شود…😍😍
    در ضمن پیستا رو جا انداخته بودین که خودم اضافه کردم
    نسل جدید بنتلی کانتیننتال کانورتیبل هم ک بیاد احتمال خیلی زیاد اضافه بشه
    در کل همه شون عشقن⁦❤️⁩

    پاسخ
    1. mahdy
      سوابق: (1603 دیدگاه) ,

      داداش همه حرفات قبول واقعا گل گفتی ولی خدایی به نظرت شیرون رقیب هنسی هست (نمیگم کدوم برتره میگم کلا دو تا ماشین 180 درجه مخالفن) فقط یه فاکتور رقابتی تاپ اسپید داشتن که اونم بوگاتی کشید کنار خودشو

      پاسخ
  2. پیکان جوانان گوجه ای
    سوابق: (845 دیدگاه) ,

    همه فوق العاده هستن در ضمن امیدوارم شورلت کوروت مثل نیسان با مدل gtr نکنه که هر نسلش گرونتر شد الان رفته نزدیک 100 هزار دلار البته منظور نسخه پایه هست وگرنه این که تو لیسته یک هیولا هست

    پاسخ
    1. مانی
      سوابق: (795 دیدگاه) ,

      نسل بعدش که موتور وسط هست مطمئنا بازهم گرونتره

      پاسخ
  3. معین م
    سوابق: (63 دیدگاه) ,

    کدومتون میتونید منکر لذت رانندگی با آئودی در حالت رو باز باشید
    و همینطور اونتادور
    به نظر من در عالم کابریو ها سقف سرعت مهم نیست
    لذت رانندگی مهمه
    این مهمه که صدای اگزوزتو بشنوی و حال کنی باهاش
    نه اینکه بدون صدای دلپذیری صرفا مثل یه موشک حرکت کنی

    پاسخ
  4. مسعود
    سوابق: (206 دیدگاه) ,

    چقد عشقه این SLR، خیلی دوسش دارم
    یادمه توو یه مجله ای نوشته بود با وجود باز بودن سقف توو سرعت 200 کیلومتر در ساعت، دو تا سرنشین برای حرف زدن با هم نیازی به داد زدن ندارن
    کلا از قیافه و شخصیتش خیلی خوشم میاد

    پاسخ
  5. ساسان
    سوابق: (632 دیدگاه) ,

    لیست بهترین نمیچینم و چندتاشم ننویسم که مثلا خوشم نمیاد.
    همشون خواستنی و فوقلاده ان و هرکدوم یه ویژگیهایی دارن که شاید برای هرکدوم ما نسبت به بقیه خودروها جذابتر باشن.
    چیزی که خیلی هیجانو بالا میبره دراین کلاس خودروهای کانورتیبل صدای زیبای خروجی انجین میتونه باشه.

    پاسخ
  6. Fk
    سوابق: (209 دیدگاه) ,

    جالبه
    همه میگن اس ال ار
    ولی اسمی از مک لارن نمیارن که سهم بزرگی تو سأختن این اسطوره داشت

    پاسخ
  7. Fk
    سوابق: (209 دیدگاه) ,

    قابل توجه دوستان
    کل کل کردن با بعضی أشخاص فایده نداره
    چون اگر این دوستان کاربر ب کمال میرسیدن سعی در فرو کردن عقایدشون تو ذهن دیگران نمیکردن
    پس بهتره زحمت جواب دادن ب این اشخاصو نکشید

    پاسخ
  8. دوچرخه سوار
    سوابق: (136 دیدگاه) ,

    دواین جانسون در فیلم نقشه بازی با یه slr
    کلاس به یاد ماندنی است.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.