غیرقابل‌اعتمادترین خودروهای سال 2018

آمریکایی‌ها همچنان سازنده برخی از غیرقابل‌اعتمادترین خودروهای بازار هستند.

کانسومر ریپورتز نتایج مربوط به مطالعه سالانه قابلیت اطمینان خودروها را منتشر کرده است. نتایج این مطالعه بر پایه نظرخواهی از بیش از 500 هزار نفر و مطالعه‌ی 17 مشکل مختلف برای تخمین میزان اطمینان خودروها به دست آمده است. مشکلات یاد شده طیف وسیعی را دربرمی گیرد و شامل مواردی همچون ترمزهای پر سر و صدا، تریم شکسته داخل کابین، تعمیرات خارج از گارانتی گیربکس و مشکلات سیستم چهار چرخ محرک می‌باشد.


در ادامه شما را با غیرقابل‌اعتمادترین خودروهای سال 2018 بر پایه مطالعات کانسومر ریپورتز آشنا می‌کنیم.

  1. هوندا اودیسه


مینی ون محبوب هوندا به خاطر آسایش، آرامش، مصرف سوخت و سیستم اطلاعات سرگرمی خود تحسین شده اما دارای مشکلاتی در بخش‌های الکترونیکی، تجهیزات برقی و سخت‌افزار بدنه می‌باشد. از دیگر گلایه‌های مشتریان درباره اودیسه می‌توان به اهرم تعویض دنده دکمه‌ای اشاره کرد که در زمان پارک کردن خودرو مشکل‌زا می‌باشد. همچنین صفحه‌نمایش سیستم اطلاعات سرگرمی هم می‌تواند حواس راننده را پرت کند.

  1. فولکس‌واگن اطلس

فولکس‌واگن اطلس


شاسی‌بلند سه ردیفه فولکس سواری خوب و راحت و هندلینگ چابکی دارد که سورپرایز کننده می‌باشد اما مالکان به مشکلاتی در سیستم تهویه مطبوع، گیربکس، صداهای کابین و نشتی‌ها برخورده‌اند؛ اما کابین با تمامی تفاسیر آرام و جادار بوده و استفاده از سیستم اطلاعات سرگرمی نیز آسان است. پیشرانه 6 سیلندر اطلس که با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک همراه شده نرم عمل می‌کند اما شتاب گیری آن خیلی گیرا نیست.

  1. بیوک انکلیو


این خودرو که سال پیش فیس لیفت شده دیگر شاسی‌بلند سه ردیفه ی این لیست است که از مشکلاتی در گیربکس، سیستم تهویه مطبوع و سیستم آلایندگی و سوخت‌رسانی رنج می‌برد. کانسومر ریپورتز با تست این خودرو فهمیده انکلیو پیشرانه 6 سیلندر 3.6 لیتری سرزنده و گیربکس 9 سرعته اتوماتیک نرم و پاسخگویی دارد. اگرچه کاربری سیستم اطلاعات سرگرمی آسان است اما اهرم تعویض دنده در مانورهای پارک خودرو مزاحمت ایجاد می‌کند.

  1. شورولت سیلورادو 2500 HD


پیکاپ هوی دیوتی شورولت با مشکلاتی در پیشرانه، صدای کابین و نشتی‌ها و سیستم‌های الکترونیکی مواجه می‌باشد. دوقلوی شورولت یعنی جی ام سی سیرا HD نیز قابلیت اطمینان مشابهی دارد.

  1. کیا کادنزا

2017 KIA Cadenza


کیا به عنوان یک برند عملکرد خوبی در مطالعه قابلیت اطمینان امسال دارد اما سدان بزرگ کادنزا با برخی مشکلات در سیستم تهویه مطبوع و سیستم‌های سوخت‌رسانی و آلایندگی روبرو است. کادنزا که در کلاس خودروهایی همچون شورولت ایمپالا و تویوتا آوالون قرار دارد بیشتر مناسب سفرهای طولانی است. پیشرانه 6 سیلندر 3.3 لیتری کادنزا نرم و قدرتمند بوده و قدرت 290 اسبی آن توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک نرم به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

  1. شورولت تراورس


اگرچه که تراورس رقیبی قابل برای شاسی بلندهای سه ردیفه است اما از برخی مشکلات در گیربکس و سیستم‌های الکترونیکی رنج می‌برد. نیروبخش این شاسی‌بلند پیشرانه 6 سیلندر 3.6 لیتری است.

  1. هوندا کلاریتی


هوندا کلاریتی نشان دهنده‌ی تمرکز این برند روی قوای محرکه‌ی جایگزین بوده و با نسخه‌های کاملاً الکتریکی، پلاگین هیبریدی و هیدروژنی در دسترس می‌باشد. البته مالکان باید انتظار مشکلاتی در سیستم تهویه مطبوع، سخت‌افزار بدنه و سیستم سوخت‌رسانی و آلایندگی داشته باشند. کانسومر ریپورتز اعلام کرده نسخه پلاگین هیبریدی کلاریتی صدای زیادی داشته و صندلی‌های جلو نیز ناراحت هستند.

  1. کادیلاک ATS


اگرچه که این سدان برای مدل سال 2019 بازنشسته شده اما کادیلاک همچنان نسخه کوپه‌اش را عرضه می‌کند. مشکلات این خودرو در بخش‌هایی همچون سیستم‌های الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع و سیستم رانندگی به چشم می‌خورند. کادیلاک ATS کوپه با پیشرانه‌های 4 سیلندر 2 لیتری توربو و 6 سیلندر 3.6 لیتری در دسترس است. البته مدل ATS-V از پیشرانه 6 سیلندر توئین توربوی 464 اسبی استفاده می‌کند.

  1. تسلا مدل X


مدل X همچنان برای مالکان مشکل‌ساز بوده و از عمده‌ترین مشکلات این خودروی الکتریکی می‌توان به سیستم‌های الکترونیکی، صدای داخل کابین و نشتی‌ها و مشکلات سخت‌افزار بدنه اشاره کرد. کراس اوور تمام الکتریکی تسلا هندلینگ خوب و پرفورمنس فوق‌العاده‌ای داشته اما کانسومر ریپورتز می‌گوید سواری و ایزوله‌ی صدای این خودرو به خوبی مدل S نیست.

  1. رم 3500


پیکاپ هوی دیوتی رم عنوان غیرقابل‌اعتمادترین خودروی سال 2018 را به خود اختصاص داده است. مشتریان به مشکلاتی در سیستم فرمان و تعلیق، سیستم سوخت‌رسانی و آلایندگی، خنک‌کنندگی پیشرانه، صداهای کابین و نشتی‌ها اشاره کرده‌اند. این پیکاپ با پیشرانه‌های 8 سیلندر 5.7 لیتری، 8 سیلندر 6.4 لیتری و 6.7 لیتری کامینز توربودیزل در دسترس است.

منبع: autoguide

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

24 دیدگاه

    1. sina
      سوابق: (1430 دیدگاه) ,

      حضور کلاریتی بخاطر استفاده از تکنولوژی جدید قابل توجیه هستش ولی اودیسه واقعا نمیدونم چرا اینجاست.
      هوندا کلا دو سالی هست خوب نیست عملکردش تو لیست های اطمینان و داره پسرفت میکنه برعکس مزدا که پله های رشد رو داره به سرعت هر چی تموم تر میره بالا.
      از اون طرف برند لوکسش اکور ا برخلاف گذشته داره پیشرفت میکنه و صعود میکنه تو لیست های این شکلی.

      پاسخ
  1. mahdy
    سوابق: (1496 دیدگاه) ,

    هوندا ؟
    چرااا؟ ازت انتظار نداشتم

    پاسخ
  2. NAVID۰۰۹۸
    سوابق: (907 دیدگاه) ,

    اُه اُه اُه
    خدا به خیر کنه از دست پدال با این مقاله پشت سر همه قابل و غیر قابل اعتمادترینها .
    جنگ سوم جهانی تو کامنتها در راهه .

    ولی خوبه ، چرا که باد خیلیها از چِرت گفتن میخوابه ، از بَس که تو این مدت تو این مقاله ها شده بود بچه بازی .
    عزیز من ، ما که تو ایران دستمون از همشون کوتاست ، پس چرا اینقدر بعضی از دوستان جَو کشکی میدن در کامنتها و مُدام میگن این کشور خوبه ، اون کشور بَده .
    بخدا همشون خوبن به جزء ایرانیها و چینیها که متاسفانه از چند میلیارد جمعیت جهان ، ما ۸۰ میلیون تو این بدبختی کالای بُنجُل ایران گیر کردیم .

    پاسخ
  3. Elmiraj
    سوابق: (180 دیدگاه) ,

    هوندا در لیست قبلی قابل اعتماد ترین ها رو می‌سازه ، اینجا هم در لیست غیر قابل اعتماد ترین ها دو نماینده داره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ولوو غیر قابل اعتماد ترین خودروساز جهانه ولی اینجا هیچ نماینده ای نداره !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    رم و سیلورادو دارن در فروش بالا از هم سبقت می گیرن ، اینجا هم غیر قابل اعتماد ترینند !!!!!!!!!!!!!!
    .
    .
    پدال منبعی بهتر از کانسومر رپورتز پیدا نکردی ؟؟؟

    پاسخ
    1. آآآآرماااانننن
      سوابق: (257 دیدگاه) ,

      الان واس اینکه کسی شک نکنه اول اسم هوندا و ولوو رو اوردی دیگه نه؟ مثلا ما هم نمیدونیم تو آمریکا فن ١٠٠ آتیشه هستی !
      انگار مثلا بار اوله که امریکا تو برند ها و خودرو های غیر قابل اعتماد سال بیشترین نماینده رو داره! برو سال های قبل رو هم نگاه کن!
      بله دیگه حالا اگه امریکایی تو لیست نبود کانسومر میشد معتبر!!!

      پاسخ
    2. آآآآرماااانننن
      سوابق: (257 دیدگاه) ,

      رم و سیلواردو و اف١۵٠ واس این پرفروش ترینن چون تو امریکا تمام نهاد های دولتی و تا حدودی غیر دولتی از این ماشین ها استفاده میکنن و همچنین همه افرادی که خارج از شهر هستن یا توی شهرهای نسبتا کوچیک ساکنن با توجه به شغلشون از این ماشین ها باید استفاده کنن مثل مزرعه دار ها! از عکس رم تو این مطلب هم مشخصه حرفم!
      اینطور نیست که طرف بین دوج رم و میباخ مونده باشه بعد اخر رم رو انتخاب کرده باشه! واس کارش نیازه،دلیل بر این نیست که توی باقی موارد جز حمل بار هم راضی باشه صاحب ماشین از ماشینش!!

      پاسخ
      1. Elmiraj
        سوابق: (180 دیدگاه) ,

        فورد F-150 ، داج رم و سیلورادو دو رقیب فول سایز به نام تویوتا تاندرا و نیسان تایتان ( دو پیکاپ از قابل اعتماد ترین برند های جهان هستی از نظر کانسومر رپورتز ……..) دارن ولی جالب اینجاست که کسی در آمریکا اونا رو پیکاب حساب نمی کنه و فروششون یک دهم این آمریکایی های غیر قابل اعتماد نیست !!!!!!!!
        .
        .
        اینم بگم اگر بنز و میباخ توانایی طراحی و ساخت پیکاپ رو داشت از پلتفرم ناوارا استفاده نمی کردن …!!!

        پاسخ
        1. آآآآرماااانننن
          سوابق: (257 دیدگاه) ,

          بنز اصلا نیازی به پیکاپ نداره چون پیکاپ تو اروپا اصلا طرفدار نداره! همینکه ماشین های بنز تو کلاس خودشون تو امریکا پرفروش تزین هستن واسش کافیه دیگه چی میخواد!
          با حقیقت کنار بیا این نظر صاحبان خودرو هست نه کسانی مثل تو که فقط تو عکس دیدن! طرف رم زیر پاشه راضی نیست 🙁
          خیلی عادیه که هر سال امریکا باشه تو این لیست

        2. حسام
          سوابق: (5 دیدگاه) ,

          ارمان اتفاقا من خودم ساکن اروپام و تو اروپا اکثرا پیکاپهای هم اندازه رنجر و هایلوکس و میتسوبیشی ال۲۰۰ و فولکس واگن اماروک میخرن . حتی ایسوزو فروش خوبی داره
          فولکس واگن ترانسپرتر وانت هم زیاده
          فورد اف ۱۵۰ یا سیلورادو و اسکالید و رم ۱۵۰۰ و ۲۵۰۰ خود من خیلی دیدم ولی امار بخوایی بگیری تراکهای این اندازه ایی شاید ده درصد بازار رو تشکیل بدن

    3. mahdy
      سوابق: (1496 دیدگاه) ,

      دوست عزیز میانگین ولوو ضیف تر از همس نه تک تک ماشینا ش
      دوما پرایدم پرفروشه درضمن رم ماشینه احساس بر انگیزیه و خیلیا با دونستن کیفیت ساخت بدش میرن میخرن
      سوما دلیل نمیشه چون هوندا چند تا نماینده تو قابل اعتماد ترین ها داشته تو این لیست نباشه

      پاسخ
    4. حسام
      سوابق: (5 دیدگاه) ,

      ولوو غیر قابل اعتماد نبود. قضیه ولوو صفحه نمایش و سیستم تهویش بود. صفحه نمایش لمسی بزرگ اکثرشون همین مشکلات رو دارن تو یوتوب تسلا همین مشکل رو داره. تو ای پد اپل هم صفحه نمایش بی کیفت تر از ایفونه. تو یوتوب فیلماش پره اگه سند میخوایی

      سیستم سرگرمی هم تقریبا سه چهار ساله داره استفاده و الان کم کم قدیمی میشه برا همین اکثرا ایراد گرفتن وگرنه فنی و ایمنی و خرابی و برق هیچ مشکلی نداره

      پاسخ
      1. آآآآرماااانننن
        سوابق: (257 دیدگاه) ,

        این همه نوشتی بعد خودت اخر جواب خودتو دادی گفتی شاید ١٠ درصد سهم بازار رو داشته باشن که قطعا از اونم کمتره!!
        این کمتر از ١٠ درصد یعنی طرفدار ندارن
        اگه کمتر از ١٠ درصد هست پس چرا میگی اکثرا پیکاپ میخرن؟!
        یه چی گفتی فقط!!

        پاسخ
  4. امیر
    سوابق: (336 دیدگاه) ,

    اصن بگن رم بدترین ماشین تولیدی تاریخ خودروسازی
    کاری به کامنتا و حرفای دوستان و کانسومر ریپورتز ندارم
    امار فروش مشخصه (ک البته صرفا بابت خوب بودنش نیس)
    دوج رمو با هیچی عوض نمیکنمو همچنان ارزوی من و خیلیا هست
    عشقه

    پاسخ
    1. حسام
      سوابق: (5 دیدگاه) ,

      خب باشه
      حالا بریم جلو رم سجده کنیم؟

      پاسخ
  5. H
    سوابق: (84 دیدگاه) ,

    هوندا اگه غیر قابل اعتمادم باشه من دوسش دارم

    پاسخ
  6. Amin
    سوابق: (115 دیدگاه) ,

    خط اول…
    آمریکا همچنان سازنده غیرقابل اعتمادترین خودروهای بازار است…
    این جمله امیدوارم چرت و پرت گویی دو نفرو اینجا برای همیشه تموم کنه

    پاسخ
  7. ..::Majidio Lamborghini::..
    سوابق: (11057 دیدگاه) ,

    در سال 2018 ، در این لحظه ، “اطلس” ، “سیواردو” و “رم” ماشینایی هستن که اصلاً واسه من مهم نیست نظر کانسومر ریپورت و بقیه در موردشون چیه ، چون قراره فقط دوستشون داشته باشم و اصلا در موقعیتی نیستم که بخوام و حتی بتونم یک کدومشون رو بخرم ، در نسل های بعد ان شا الله این ایرادات کیفی برطرف میشه و شاید من هم دستم به یک کدومشون رسید

    سال 87 تازه رفته بودم دبیرستان و در اوج احساسات نوجوونی تمام پول هایی که در عمرم با 5 تابستون کار کردن تو لوازم التحریر سرکوچه و عیدی و پس انداز پول توجیبی و خرده ی پول نونوایی و فروش دوچرخم جمع کرده بودم رو دادم تا بهترین گوشی بازار رو بخرم ، نوکیا N95 ، بهترین گوشی اون زمان آخر امکاناتش یه دوربین 5 مگاپیکسلی بود با 64 مگابایت رم و 160 مگابایت حافظه ی داخلی و باتری 1000 میلی آمپری ! با افتخار و غرور وحشتناکی هر جا میرفتم از جیبم درش میاوردم و میذاشتم رو میز که همه ببینن من بهترین گوشی بازار رو دارم ! خلاصه ی کلام عاشقش بودم و بهش افتخار میکردم !

    10 سال بعد ، الان ارزون ترین و رده پایین ترین گوشی ای که من میشناسم LG Ray هست ، آدم زورش میاد از جیبش دربیاره ولی همین گوشی داغون یک گیگابایت RAM داره ، دوربینش 13 مگاپیکسله و باتری 3000 میلی آمپری با 16 گیگابایت حافظه داخلی ! امکاناتش هم که به لطف اندروید دویست هزار برابر N95 هست ،

    چرا مثال گوشی رو زدم ؟ میخوام بگم با پیشرفت علم و مهندسی و تکنولوژِی ، مثل گوشی ، ماشین ها الان به درجه ای از کمال رسیدن که بی کیفیت ها و داغون هاشون هم از هر نظر بهترین های چند سال قبل رو به چالش میکشن ، الان سطح توقعات و استاندارد ها اونقدری بالا رفته که ایراد های بسیار جزئی و کوچیک باعث میشن یه ماشین بشه بی کیفیت و غیرقابل اعتماد و یکی دیگه بشه قابل اعتماد و باکیفیت ،
    الان معیار قابلیت اعتماد شده کار نکردن یکی از 12 بلندگوی ماشین !

    RAM و Clarity و ATS هیچ کدوم قرار نیست همون سال اول آب روغن قاطی کنن و صاحبشون رو بیچاره کنن ، ایراد هاشون اصلا اونقدر حاد نیست که بعضی ها فکر میکننن

    این رده بندی ها رو بخونید و ان شا الله اگه قسمت شد از نتایجش استفاده کنید ، ولی اصلا خودتون رو درگیرش نکنید

    پاسخ
    1. آآآآرماااانننن
      سوابق: (257 دیدگاه) ,

      نظر کانسومر نیست! نظر صاحبات خودرو هست
      ۵٠٠ هزار صاحب خودرو!
      بعد راجع به سایپا که صحبت نمیکنیم که انتظار داشته باشی ماشین موتورش بیوفته! راجع به شرکت های بزرگ خودروسازی هست که متناسب با سطحشون ایرادات هم جزئی تر میشه
      نمیشه بگی خب ATS موقع گاز دادن موتورش نمیوفته یا یاتاقان نمیزنه پس عالیه دیگه،وقتی ۵٠ هزار دلار پول میدی طبیعتا ایرادات هم باید کمتر باشه

      پاسخ
    2. سام
      سوابق: (541 دیدگاه) ,

      با کلیت کامنت دوست عزیز جناب آقای Majido….Lamborghini تا حدودی موافقم.

      پاسخ
  8. ایمان
    سوابق: (42 دیدگاه) ,

    خیلی عجیبه موتور و گیربکس انکلیو و تراورس دقیقا یکی هستن ولی در مورد انکلیو از گیربکسش تعریف کرده ولی در تراورس از همین گیربکس انتقاد کرده. این دو ماشین حتی پلتفرم یکسانی دارن

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.