چشم اندازهفته نامه

نگاهی به همهٔ پیکاپ‌های الکتریکی بازار در آیندهٔ نزدیک

پیکاپ‌ها در ایالات‌متحده بسیار محبوب هستند و به همین دلیل تعجبی ندارد که خودروسازان هم‌اکنون توجه خود را روی توسعهٔ پیکاپ‌های الکتریکی گذاشته‌اند. اکثر این پیکاپ‌های الکتریکی توانایی‌های فوق‌العاده و بعضاً برچسب‌های قیمتی بالایی دارند اما به نظر می‌رسد به‌زودی در آیندهٔ نزدیک، لیست انتخاب پیکاپ‌های الکتریکی متناسب با اکثر بودجه‌ها و سلیقه‌ها گسترش خواهد یافت. حال در این مطلب پیکاپ‌های الکتریکی که به‌زودی طی دو سال آینده به بازار عرضه خواهند شد را جمع‌آوری کرده‌ایم؛ اما سؤال بزرگ این است که کدام‌یک از این باربرهای برقی زودتر از بقیه به بازار خواهد آمد؟ به نظر می‌رسید ریویان R1T پیروز این مسابقه باشد و به دنبال آن احتمالاً تسلا سایبرتراک و جی‌ام‌سی هامر EV راهی بازار خواهند شد درحالی‌که برای دیگر پیکاپ‌ها باید بیشتر صبر کنیم.

ریویان R1T

ریویان در به‌روزرسانی اخیر وب‌سایت خود، قیمت، بُرد، آپشن‌ها و تیپ‌های پیکاپ R1T را نشان داده است. این پیکاپ در ابتدا در سه تیپ مختلف ارائه خواهد شد که قیمت پایهٔ آن از ۶۷,۵۰۰ دلار آغاز و در بالاترین تیپ به ۷۵ هزار دلار می‌رسد. قیمت یک R1T فول آپشن نیز می‌تواند تا حدود ۱۰۰ هزار دلار افزایش یابد. این پیکاپ بسته به تیپ، با بُردی از ۴۰۰ تا ۶۵۰ کیلومتر ارائه خواهد شد اما به نظر می‌رسد بعد از سه نسخهٔ اولیه، نسخه‌ای با بُرد بیش از ۶۵۰ کیلومتر و همین‌طور نسخه‌ای ارزان‌تر از تیپ ۴۰۰ کیلومتری هم ارائه شود. تحویل اولین نمونه‌های ریویان R1T به خریداران برای ژوئن ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است.

تاریخ عرضه ژوئن ۲۰۲۱
بُرد بین ۴۰۰ تا ۶۵۰ کیلومتر
قدرت بین ۴۰۰ تا ۷۶۰ اسب بخار
قیمت پایه ۶۷,۵۰۰ دلار

تسلا سایبرتراک

تسلا سایبرتراک با هدف ارائهٔ کارایی یک پیکاپ در کنار پرفورمنس یک خودروی اسپرت طراحی شده است. این پیکاپی بادوام، همه‌کاره و توانمند با عملکردی استثنایی هم روی جاده و هم خارج از جاده است. سایبرتراک در سه مدل مختلف شامل تک موتور محرک عقب، دو موتور چهارچرخ محرک و سه موتور چهارچرخ محرک به بازار عرضه می‌شود. این پیکاپ با قابلیت پیمایش بیش از ۸۰۰ کیلومتر در بالاترین نسخهٔ خود، در بین همهٔ پیکاپ‌های الکتریکی بازار از لحاظ بُرد بهترین خواهد بود.

تاریخ عرضه اواخر ۲۰۲۱
بُرد بین ۴۰۰ تا ۸۰۰ کیلومتر
قدرت نامشخص
قیمت پایه ۴۰,۰۰۰ دلار

جی‌ام‌سی هامر EV

جی‌ام‌سی به‌تازگی پیکاپ الکتریکی هامر EV را برای رقابت مستقیم با تسلا سایبرتراک و ریویان R1T معرفی کرده است. قرار است تولید این پیکاپ دقیقاً یک سال دیگر یعنی در پاییز ۲۰۲۱ در کارخانهٔ دیترویت که Factory Zero نام گرفته آغاز شود اما هم‌اکنون امکان رزرو آن با پرداخت ۱۰۰ دلار وجود دارد. هامر EV با مشخصات چشمگیری مثل ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت، توانمندترین پیکاپ وظیفه سبک جی‌ام‌سی محسوب می‌شود. البته پیکاپ‌های الکتریکی رقیب از بُرد بیشتر و شتاب سریع‌تری برخوردار هستند اما هامر EV با برخورداری از ویژگی‌هایی مثل حالت خرچنگ و فضای نوسان زیاد تعلیق، در آفرود هم می‌درخشد.

تاریخ عرضه اواخر ۲۰۲۱
بُرد بین ۴۰۰ تا ۵۶۰ کیلومتر
قدرت بین ۶۲۵ تا ۱۰۰۰ اسب بخار
قیمت پایه ۸۰ هزار دلار

بولینگر B2

بولینگر به‌تازگی اولین تصاویر از نسخهٔ تولیدی اس‌یووی B1 و پیکاپ B2 را منتشر کرده است. هردوی این خودروها به پکیج باطری ۱۲۰ کیلووات ساعتی مجهز هستند و بُرد کلی هردو به ۳۲۰ کیلومتر می‌رسد که در مقایسه با رقبا رقم بسیار پایینی است. شارژ این باطری‌ها با استفاده از پریزهای معمولی ۲۲۰ ولت ۱۰ ساعت و با شارژرهای سریع ۷۵ دقیقه طول می‌کشد. B1 و B2 به دو موتور الکتریکی مجهز هستند که هرکدام روی یک محور نصب شده و مجموعاً ۶۱۴ اسب بخار قدرت و ۹۰۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند. این ماشین‌ها ظرف ۴.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسند درحالی‌که حداکثر سرعت آن‌ها روی ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. به گفتهٔ بولینگر، قیمت هردو مدل از ۱۲۵ هزار دلار آغاز می‌شود.

تاریخ عرضه ۲۰۲۱
بُرد ۳۲۰ کیلومتر
قدرت ۶۱۴ اسب بخار
قیمت پایه ۱۲۵ هزار دلار

لوردزتاون انجورنس

به گفتهٔ لوردزتاون موتورز، تولید آزمایشی پیکاپ انجورنس از سپتامبر سال ۲۰۲۱ آغاز می‌شود اما تولید کامل آن تا پیش از سال ۲۰۲۲ صورت نخواهد گرفت. ویژگی منحصربه‌فرد این پیکاپ در مقایسه با رقبا، برخورداری از چهار موتور الکتریکی درون چرخی است. علاوه بر این، لوردزتاون با انجورنس بیشتر بازارهای تجاری را هدف قرار داده و روی سگمنت خودروهای سواری متمرکز نیست. این پیکاپ به باطری‌هایی با ظرفیت در حدود ۷۰ کیلووات ساعت مجهز خواهد بود که با هر بار شارژ باید امکان پیمودن حداکثر ۴۰۰ کیلومتر را فراهم کنند.

تاریخ عرضه اوایل ۲۰۲۲
بُرد بین ۳۲۰ تا ۴۰۰ کیلومتر
قدرت ۶۰۰ اسب بخار
قیمت پایه ۵۲,۵۰۰ دلار

اتلیس XT

اتلیس موتور (Atlis Motor) نام ناشناخته‌ای نیست اما این شرکت می‌گوید پیکاپ الکتریکی XT یکی از توانمندترین پیکاپ‌های بازار محسوب می‌شود. این پیکاپ با سه میزان بُرد مختلف شامل ۴۸۰ کیلومتر، ۶۵۰ کیلومتر و ۸۰۰ کیلومتر قابل خریداری خواهد بود که به باطری‌هایی با ظرفیت از ۱۲۵ تا ۲۵۰ کیلووات ساعت مجهز هستند. علاوه بر بُرد زیاد، XT از ظرفیت بار چشمگیری هم برخوردار است به‌گونه‌ای که می‌تواند تا نزدیک به ۱۶ تن را یدک بکشد و تا ۲.۳ تن بار را حمل کند. XT یک پیکاپ فول سایز است و رینگ‌های هشت پیچ آن نشان می‌دهد که در دستهٔ تراک‌های سنگین قرار می‌گیرد. این پیکاپ بزرگ ظرف ۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و با دو قسمت بار مختلف ۲ یا ۲.۴ متری قابل انتخاب خواهد بود. اتلیس قیمت پایهٔ ۴۵ هزار دلاری را برای نسخهٔ کوتاه و ۴۸۰ کیلومتری XT هدف قرار داده است درحالی‌که قیمت مدل ۸۰۰ کیلومتری با قابلیت نصب چرخ پنجم باید از حدود ۸۵ هزار دلار آغاز شود.

تاریخ عرضه ۲۰۲۲
بُرد بین ۴۸۰ تا ۸۰۰ کیلومتر
قدرت ۶۰۰ اسب بخار
قیمت پایه ۴۵ هزار دلار

فورد F150 EV

فورد وعده‌های زیادی برای نسخهٔ الکتریکی پیکاپ محبوب F150 داده است. به گفتهٔ این شرکت، F150 EV قوی‌ترین F150 تاریخ و همین‌طور توانمندترین پیکاپ تاریخ فورد خواهد بود. این پیکاپ به دو موتور الکتریکی مجهز می‌شود و از صندوق بار جلویی بسیار بزرگی بهره‌مند خواهد بود. فورد در جولای امسال ویدئویی از یک F150 الکتریکی پروتوتایپ منتشر کرد که واگن‌های قطاری به وزن ۴۵۰ تن را یدک می‌کشید. به‌احتمال‌زیاد، نسخهٔ الکتریکی F150 پیکاپی چهارچرخ محرک و سریع‌ترین F150 تاریخ خواهد بود. هنوز زمان دقیق معرفی این پیکاپ اعلام نشده اما احتمالاً سال آینده رونمایی و فروش آن از اواسط سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد.

تاریخ عرضه اواسط ۲۰۲۲
بُرد نامشخص
قدرت نامشخص
قیمت پایه نامشخص

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۴۴ دیدگاه

  1. سامورایی از قله فوجی

    ۲۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (931 ديدگاه)

    نیسان تایتان الکتریک رو یادتون رفت

    موافقم ۳۷
    مخالفم ۱۰
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۵ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (4967 ديدگاه)

      تنها مضخرفترینش سایبر تراکه که انگاری دادنش به یه بچه و گفتن این کاغذ را مچاله کن و بازش کن ببینیم چی از آب در میاد و مثلاً خواستن خاص باشند و نشون بدهند که برقی‌ها به این زشتی متمایزند اما میبینیم که رقبا از هر نظر بینظیر و بویی از زنده بودن برده‌اند و احساس زندگی دارند و نه بدبختی !

      موافقم ۸۳
      مخالفم ۴۳
      1. جناب ایکس

        ۲۵ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (626 ديدگاه)

        گل گفتی

        موافقم ۳۶
        مخالفم ۲۵
        1. مهدی،:امید اینده

          ۲۵ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (893 ديدگاه)

          قیافش بهتر میشه مجبوره عوض شه

          موافقم ۳۰
          مخالفم ۶
      2. Hadi

        ۲۵ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (2036 ديدگاه)

        همشون خوبن…
        ولی سایبر تراک با توجه به قیمت پایین ترش احتمالا فروش بیشتر خواهد داشت..
        البته تا وقتی F-150 الکتریکی نیومده…
        ریویان و هامر هم از همشون جذابترن ولی گرونن…
        راستی فیکسر آلاسکا رو از قلم انداختید…

        موافقم ۲۷
        مخالفم ۲
      3. RAMIN. Plaid cs 95 TCEHSALNAGAN

        ۲۵ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (1086 ديدگاه)

        اقای نوید همین سایبر تراک از نیسان جی تی ار نیسمو سریع تره
        از بنز ای ام جی سریع تره.

        در نسخه فول ۶.۸ تن بار میکشه.
        شتابش ۲.۸ ثانیه هست در نسخه فول.

        فقط طراحیش بده. البته بد نیست از نظر من قشنگه.

        همین سوسک که زشته اگه با دقت نگاه کنید قشنگه. هیچ چیز زشت نیست.

        ما هستیم که میگیم این زشته و اون قنشگه. در صورتی که ممکنه همه زشت باشن.
        با همه خوشگل.

        موافقم ۲۳
        مخالفم ۶۴
        1. [AMIN_TROFEO]

          ۲۵ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (2044 ديدگاه)

          عه اومدی منتظرت بودم
          به قول خودت همه ی اینا درست به شرطی که تولید بشه😂😂😂😂

          موافقم ۱۸
          مخالفم ۵
        2. حسین

          ۲۸ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (117 ديدگاه)

          سایبر تراک هم خوشگله و پرفورمنسه ، طراحیش هم برای محکم بودن و آیرودینامیک و ظاهر فظاییش اینجوری شده . من که انتخاب اولم هامر بعد سایبرتراکه

          موافقم ۱
          مخالفم ۱
      4. [AMIN_TROFEO]

        ۲۵ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (2044 ديدگاه)

        به نظر منم مضخرف ترینشون بولینگر بعدش سایبرفرغونه
        هامر ev هم دیگه نگم از زیباییش…

        موافقم ۲۵
        مخالفم ۱۰
      5. Ãbţìň

        ۲۵ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (119 ديدگاه)

        دست مریزاد آقا نوید💪👏👏👏
        گل گفتی👌

        موافقم ۸
        مخالفم ۵
      6. NAVID۰۰۹۸

        ۲۵ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (4967 ديدگاه)

        دوستان عزیز .
        دقیقاً توجه بکنید به تعداد لایک‌های این کامنت و مقایسش با دیگران (( کاری هم به لایک یا دیس‌لایک ندارم )) .

        سردبیر محترم پدال ، یعنی واقعاً نمیشه شخصی که چنین کاری می‌کنه را پیدا کرد در صورتی که من به شخصه به چند نفر مشکوکم ، همون‌هایی که دنبال فتنه اندازی هستند !

        موافقم ۷
        مخالفم ۳
    2. Ahmedreza2002

      ۲۵ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1152 ديدگاه)

      سوال
      لندروور از بولینر شکایت نکرده؟

      موافقم ۳
      مخالفم ۳
  2. Ho3in

    ۲۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (345 ديدگاه)

    هامر یکم خوبه
    والا کلا با الکتریکی سازی مخالفم
    حالا دیگه پیکاپ که هیچ 😑

    موافقم ۷
    مخالفم ۹
  3. ....

    ۲۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (52 ديدگاه)

    طراحی بولینگر B2 و سایبرتراک……🤢🤮
    وایییی خداااا🤦‍♂️
    هامر برقی…🤦‍♂️

    موافقم ۱۸
    مخالفم ۴
    1. جناب ایکس

      ۲۵ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (626 ديدگاه)

      قدیما اگه میگفتن یه جوک بگو میگفتی هامر برقی
      الان تو مجلس ختم بگن روضه بخون میگی هامر برقی

      موافقم ۲۴
      مخالفم ۹
  4. جناب ایکس

    ۲۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (626 ديدگاه)

    توجه کردین همه ی مطالب پدال داره میشه هیبریدی و الکتریکی؟!!!

    موافقم ۱۸
    مخالفم ۷
    1. 369

      ۲۵ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (315 ديدگاه)

      چون صنعت خودرو سازی داره میره به سمت الکتریکی

      موافقم ۱۹
      مخالفم ۲
      1. [AMIN_TROFEO]

        ۲۵ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (2044 ديدگاه)

        بر باعث و بانیش…

        موافقم ۱۰
        مخالفم ۱۰
      2. جناب ایکس

        ۲۵ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (626 ديدگاه)

        و هنوز غیر الکتریکی ها خیلی بیشترنا!
        ولی اسمت برام جالبه. اعداد طلایی نیکولا تسلا رو گذاشتی: ((اگر شما فقط می‌دانستید که اعداد ۳، ۶ و ۹ چقدر با اهمیت هستند، در این صورت شما کلیدی به تمام دنیا را در اختیار داشتید!))
        بنظرم بزرگ ترین دانشمند ۲ ۳ قرن پیش تسلا بود. یه تحقیق راجع بهش بکنید.

        موافقم ۱۴
        مخالفم ۲
      3. عباس

        ۲۵ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (2 ديدگاه)

        چون مردم میخوان.
        حق انتخاب دارن.
        اکثر مردم الکتریکی میخوان.

        موافقم ۴
        مخالفم ۲
    2. Ãbţìň

      ۲۵ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (119 ديدگاه)

      حیف….
      واقعاً خیلی خیلی ناراحتم که صنعت به این زیبایی رو با برق و کامپیوتر نابود کردن…
      خدا …… کنه اون ایلان ماسک ….. رو که دنیای خودرو رو به لجن کشید

      موافقم ۹
      مخالفم ۸
  5. مهدی،:امید اینده

    ۲۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (893 ديدگاه)

    بولینگر
    یک استارتاپ مسخره با قیمت نجومی

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۵
    1. جناب ایکس

      ۲۵ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (626 ديدگاه)

      جعبه دستمال کاغذی

      موافقم ۱۵
      مخالفم ۴
      1. جناب ایکس

        ۲۵ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (626 ديدگاه)

        ولی کاش پراید بار الکتریک هم میومد😆😆😆😆 میشد دمپایی برقی👡⚡

        موافقم ۱۸
        مخالفم ۳
  6. RAMIN. Plaid cs 95 TCEHSALNAGAN

    ۲۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1086 ديدگاه)

    ارزان ترین مدل فقط سایبر سلطان. 😎😎😎

    قیمت پایه از همه ارزان تره. قیمت فول هم باز هم از همه ارزان تره.
    با ۸۲ هزار دلار نسخه سایبر سلطان فول، صاحب ماشینی میشی که فقط میتازه البته بی صدا.

    تنها رقیب سایبر تراک هامر هست. بقیقه رو سایبر تراک له میکنه.

    منتظر درگ و میزان آفرود و مسابقه کشیدن این ۲ تا هستیم.

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۳۹
    1. Sina10

      ۲۵ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1222 ديدگاه)

      اگه قیمت معیاره پس تاتا موتور و باجاج بهترین ماشینای دنیا رو میسازن😂
      واقعا طراحی سایبر تراک افتضاح به تمام معناست.
      بعد خواستن طرفداراشون رو با این حرف که طراحی فضایی داره فریب بدن
      البته از لحاظ اعداد و ارقام هیچ مشکلی نداره
      بولینگر هم دوتا مکعب گذاشته رو هم دیگه گفته این هم طراحی ماشین😂
      از لحاظ فنی هم حرفی برا گفتن نداره
      هامر هم خوبه ، به نظرم عالیه بین اینا
      لوردزتاون ایونجرز هم نمیشه اسمش رو تلفظ کرد چه برسه به اینکه قیافه نه چندان جالبش رو بررسی کرد
      باید منتظر فورد موند و دید که چیکار میکنه.

      موافقم ۱۰
      مخالفم ۲
  7. مهرداد كمال

    ۲۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (525 ديدگاه)

    بولینگر مرزهای زشتی رو جابجا کرده
    خیلییی دیگه زشته

    موافقم ۱۴
    مخالفم ۴
  8. شاهین

    ۲۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (830 ديدگاه)

    هامر که رونمایی شد یکم به دنیای خودروی الکتریکی علاقمند شدم
    واقعا طراحیش عالیه از همشون پخته تره
    یعنی حتی اگر قدرت و برد مسافتی از رقبا کمتر باشه ولی طراحیش همین باشه بازم از بقیه سر تره
    زشت ترینشون هم بولینگره. انگار چند نفر توی پارکینگ خونه با ورق ۳ میل بدون خم ماشین ساختن واسه شرکت توی عصر جدید

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۷
  9. OUTIS_9

    ۲۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (56 ديدگاه)

    بولینگر واقعا با چه امیدی اینقدر گرونه؟مگه مغز آدمو الاغ گاز گرفته که بره بولینگر بخره وقتی این همه گزینه با قیافه بهتر و برد بیشتر هست؟

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۲
  10. مسعود

    ۲۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (102 ديدگاه)

    اخه یک ادم عاقل و بالغ چرا باید هامرو ول کنه بره ۵۰ هزارتا بیشترم جور کنه بره بولینگر بخره؟
    سایبرتراکم قربونش برم انگار با جمعی از دوستات جمع شدی تو حیاط پشتی خونت با قوطی حلبی ساختیش!
    میخوام ببینم در عمل سلیقه کی سایبرتراکه اخه باطن هرچقدم خوب باشه ظاهر مهم تره در انتخاب یک خودرو…
    مگر اینکه ماسک حراجی دوتا بخر یکی ببر بزنه 😐

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۳
  11. Golden Zombie

    ۲۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (5 ديدگاه)

    هامرEV واقعا از همه نظر فوق العاده هست

    موافقم ۹
    مخالفم ۰
  12. Elmiraj

    ۲۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (2004 ديدگاه)

    برجسته ترین توانایی های هر کدام را بیاری بازم یک قدم نه ، چندین قدم از سایبرتراک ضعیفتر و عقب تر هستن…

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۳۳
  13. Ãbţìň

    ۲۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (119 ديدگاه)

    من هنوز باورم نمیشه چجوری میخوان بولینگر رو به تولید برسونن!این ماشین با این طراحی!آخه کی مشتریش میشه!
    مزخرف ترینشون اول اون سایبرتراک و دومی اون بولینگره…
    هنوزم که هنوزه نمیتونم طراحی سایبرتراک رو تحمل کنم بعد از این همه که نگاهش کردم..🤢🤮
    زیباترینشون هم هامر و فورد هستش👌

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۲
  14. ali a

    ۲۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (704 ديدگاه)

    تسلا هامر فورد رقیب های اصلی هم هستن… کلا کلاس تراک های الکتریکی سال های اینده خیر گرم میشه…

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
  15. RAMIN. Plaid cs 95 TCEHSALNAGAN

    ۲۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1086 ديدگاه)

    آقای آبتین چشم شما با چشم دیگران فرق داره.
    چشم من هم با چشم شما فرق داره.

    هیچ چیز زشتی در دنیا وجود نداره اون نوع نگرش ما نسبت به اوه موضوع هست که اونو زشت یا زیبا میکنه. موضوع اینه که چه طوری بهش نگاه کنی.

    از نظر من همه شون خوبن. ولی چون بحث بحث قدرت و پیکاب هست وقیمت معقول.
    سایبر تراک اوله.

    ولی خودم به شخصه با بولینگر ارتباط برقرار نمیکنم. به درد جبهه جنگ میخوره بیشتر
    😂😂

    موافقم ۴
    مخالفم ۷
    1. Ãbţìň

      ۲۵ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (119 ديدگاه)

      درست می فرمایید آقا رامین ولی چون ما به طرح های جذاب و اغراق آمیز عادت کردیم دیگه یه طرحی مثل سایبر تراک واقعاً غیر قابل هضمه،اون بولینگر هم انگار از ۸۰سال پیش اومده،اما اگه بحث قیمته خب….
      بقول آقای سینا اگه قیمت مهمه خب میریم سراغ تاتا موتور که ماشیناش ارزون ترین توی دنیا هستن…
      البته هرکسی سلیقه ای داره اما یه نگاه به کامنتا بندازید تا متوجه بشید چرا بولینگر و سایبرتراک چقدر …..
      انتخاب های ارزون تری نسبت به سایبرتراک هم هست توی مدلای بنزینی

      موافقم ۳
      مخالفم ۱
  16. M.A.S

    ۲۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (429 ديدگاه)

    من واقعا دلیل منطقی نمیبینم که رم تیرکس یا فورد رپتور رو ول کنم اینارو بخرم
    با اون قیمتای فضایی و هیکلای زشت بعضیاشون (خودتون منظورو میدونین)من هنوز به قبلیا امید بیشتری دارم تا اینا
    بسه
    این ماجرای سریعتر بودن سایبر تراک از نیسمو جی تی ار چیه ؟
    درگی چیزی هستش ؟(هر چی گشتم پیدا نکردم)

    موافقم ۴
    مخالفم ۲
    1. RAMIN. Plaid cs 95 TCEHSALNAGAN

      ۲۶ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1086 ديدگاه)

      اقای ام ای اس

      سال ۲۰۱۷ تو درگ موتور ترند که مدل s اول شد در اون درگ نیسان جی تی ار نیسمو حضور داشت که تایم ۱۱ ثاینه به ثبت رسوند. ( دقیقش میشه ۱۱.۰۲۱)
      بنز ای ام جی نیز تایم ۱۱.۴ ( دقیقش میشه ۱۱.۴۰۳) رو ثبت کرد

      زمانی که سایبر تراک رو نمایی شد ادعا ایلان ماسک تو درگ در نسخه فول تایم ۱۰.۸ بود
      یعنی سریع تر از جی تی ار نیسمو و ای ام جی.

      خود ایلان ماسک هم یه درگ سایبر تراک با پورشه ۹۱۱ نشون داد که سایبر تراک ازش جلو زد. با اون کاری ندارم.

      اگه سایبر تراک تایم ۱۰.۸ بزنه هم از جی تی ار نیسمو سریع تره هم از ای ام جی (تو درگ)

      موافقم ۳
      مخالفم ۱
      1. Ãbţìň

        ۲۶ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (119 ديدگاه)

        آقا رامین مگه نمیگی ایلان ماسک فقط ادعا کرده؟ادعا با واقعیت خیلی فاصله داره

        موافقم ۲
        مخالفم ۱
  17. REZA

    ۲۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (41 ديدگاه)

    فقط هامر واقعآ عشقه جانشین عالی

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
  18. RAMIN. Plaid cs 95 TCEHSALNAGAN

    ۲۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1086 ديدگاه)

    من موندم خداوکیلی من گفتم هیچ چیز زشت نیست موضوع نگرش ما است به اون وسیله الان چیش بد بود که همه دیس دادن ؟؟؟؟

    نیمی از دیس لایک ها الکی هستن 😐😐
    یعنی حرف واقعیت رو میزنی دیس لایک میدن.

    بعد منتظرید وضع ایران درست شه ؟؟؟

    موافقم ۴
    مخالفم ۳
    1. Ãbţìň

      ۲۵ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (119 ديدگاه)

      آقا رامین پیشنهاد میکنم از ماشینی که به مذاق خیلیا خوش نمیاد اسم نیارید،یه وقت سو تفاهم میشه بخاطر این لایک و دیس لایک و بعد شما نارحت میشید

      موافقم ۲
      مخالفم ۱
    2. [AMIN_TROFEO]

      ۲۵ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (2044 ديدگاه)

      آخه تویی که از CS95 دفاع میکنی داری از وضع مردم ایران حرف میزنی😂😂😂😂😂

      موافقم ۳
      مخالفم ۲
  19. رضا

    ۲۶ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (62 ديدگاه)

    چقدر دلم هامر رو خواست. ۱۰۰ درصد هیچی ۱۰۰ هزار درصد بهتر از نسخه کثیفش شده.
    به نظرم دولت باید قوانینی برای فروش ماشینای الکتریکی رو با صفر درصد مالیات و صفر درصد عوارض تصویب کنه.
    اکثر الودگی های شهرای ایران مربوط به حمل و نقل هست. چون نیروگاه ها عمدتا خارج شهرها هستن. الودگی یه نیروگاه برا تولید برق این خودروها رو میشه تا ۷۰ درصد منفی کرد. همون بنزینی که تو ماشین میسوزه رو بهتره بریزن تو نیروگاه برق . حداقل الودگیش تو شهر نمیاد. یه هامرم به من بدن راضی ام. حاظرم قول بدم تا اخر عمر کار میکنم پس میدم

    موافقم ۱
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا