چشم انداز

پیشنهادهای قابل زیر 30 هزار دلاری

امروزه در آمریکا قیمت میانگین خرید یک خودروی معمولی به ۳۰ هزار دلار رسیده که در مقایسه با پنج سال پیش شاهد افزایش ۲,۰۰۰ دلاری آن هستیم. اما نباید فکر کنیم که این هزینه‌ها تنها سودهایی برای شرکت‌ها است، بلکه این‌ها هزینه‌هایی برای افزایش امنیت، عملکرد و اصلاح مصرف سوخت هستند. اما نکته جالب‌توجه این است که اگر قیمت میانگین ۳۰,۰۰۰ دلار است، پس می‌توان با هزینه‌ای پایین‌تر از آن نیز به بسیاری از خودروها با همان سطح ایمنی و عملکرد، دسترسی داشته باشیم. در این مقاله به دنبال خودروهایی هستیم که قیمت آن‌ها از ۳۰ هزار دلار پایین‌تر است…

مزدا ام ایکس – ۵ میاتا
محبوبیت یک خودرو همواره به این معنی نیست که آن خودرو باکیفیت‌ترین است. همچنان که خودروی میاتا با قیمت پایه ۲۴,۵۱۵ دلار، از سال ۱۹۸۹ تاکنون یک میلیون دستگاه مورد فروش داشته است که در کتاب گینس عنوان پرفروش ترین خودروی اسپرت دونفره را به خود اختصاص داده است.

mazda-mx-5-miata-1-million-produced-03
سوبارو بی آر زد
خودرویی اسپورت است که سبک (۲۷۶۲ پوند) بوده و محور محرک آن عقب می‌باشد. موتور ۲ لیتری و ۴ سیلندر آن با انژکتورهای محصول تویوتا ترکیب شده است. نتیجه این ترکیب موتوری با قدرت ۲۰۰ اسب بخار و گشتاور ۱۵۱ پوند بر فوت می‌باشد. قیمت پایه آن نیز ۲۶.۳۹۰ دلار می‌باشد.

Subaru BRZ 2017 01
سایون FR-S / تویوتا GT86
این خودروی پسرعموی سوبارو BRZ با قیمت پایه ۲۵.۴۵۵ دلار عرضه می‌شد که می‌توان گفت ۹۳۵ دلار از سوبارو ارزان‌تر بود. اکنون با توقف تولید برند سایون، تنها در نسخه تویوتا GT86 تولید می‌گردد.

Toyota GT86 2017
Toyota GT86 2017
هیوندای جنسیس ۲.0T R-Spec
خودرویی که مشاهده می‌کنید با قیمت پایه ۲۸.۰۹۵ دلاری دارای موتوری با قدرت ۲۷۴ اسب بخار و گشتاور ۲۷۵ پوند بر فوت می‌باشد. مشخصه آن چرخ‌های ۱۹ اینچی است. می‌توان گفت که به‌ندرت می‌توان خودرویی با این کیفیت را به این قیمت پیدا کرد.

2015 Hyundai Genesis Coupe R-Spec
Hyundai Genesis Coupe R-Spec
شورولت کامارو
واقعاً نیازی به تعریف کامارو وجود ندارد و همگی شما از ویژگی‌های برجسته آن آگاهید. اما برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر خوب است بدانید شورولت اقدام به توسعه کامارو کرده و شاهد تغییراتی فراوان در آن نسبت به نسل قبلی هستیم.

2016 Chevrolet Camaro
۲۰۱۶ Chevrolet Camaro
فولکس‌واگن گلف GTi
این فولکس‌واگن از موتوری ۲ لیتری ۴ سیلندر قدرت گرفته است که توان آن به ۲۱۰ اسب بخار می‌رسد. محور محرک آن در جلو بوده و جعبه دنده آن ۶ سرعته دستی می‌باشد. لازم به ذکر است که قیمت پایه این خودرو ۲۵.۲۱۵ دلار است.

2016-Volkswagen-Golf-GTI-front-three-quarter-in-motion
شورولت اسپارک EV
مشخصه ویژه این شورولت اندازه کوچک آن است. اسپارک EV با ظاهری ماهیچه‌ای دارای موتور الکتریکی با قدرت ۱۴۰ اسب بخار و گشتاور وحشتناک ۴۰۰ پوند فوت است. قیمت پایه شورولت اسپارک ای وی ۲۷,۴۹۵ دلار می‌باشد.

2016 chevrolet spark 02
سوبارو WRX
آسفالت، برف، یا شن هیچ‌گاه کیفیت رانندگی با سوبارو دبلیو آر ایکس را پایین نخواهد آورد. با قیمت پایه مناسب آن به میزان ۲۷.۰۹۰ دلار به‌واقع رانندگی مطمئنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

Subaru WRX STI
Subaru WRX STI
فورد فیوژن هیبریدی
بارزترین مشخصه این خودروی هیبریدی آن است که رانندگی با آن تفاوت چندانی با رانندگی با ماشین معمولی ندارد. حتی می‌توان گفت که فضای گسترده آن و سیستم انتقال قدرت پیشرفته، فورد فیوژن را به خودرویی فراتر از معمول نیز تبدیل کرده است. گفتنی است که قیمت پایه آن ۲۷.۰۹۵ دلار می‌باشد.

2017-Ford-Fusion-Hybrid-front-three-quarter-in-motion
هوندا آکورد اسپورت
هوندا آکورد اسپورت با قیمت پایه ۲۴.۵۰۵ و با موتوری ۲.۴ لیتری به بازار معرفی گردید. جعبه دنده آن دستی بوده و ۶ سرعته می‌باشد. تعادل فرمان آن در میان خودروهایی موجود در این دسته، مثال‌زدنی می‌باشد.

2016 Honda Accord Sport
۲۰۱۶ Honda Accord Sport
مزدا ۶
در تصویر شاهد طراحی منحصربه‌فرد مزدا ۶ هستید که قیمت پایه آن تنها ۲۱.۷۸۵ دلار است. این یکی از سدان های بسیار قابل دنیاست که دست کمی از رقبای پرفروش خود ندارد.

2016-Mazda6-sport
فولکس‌واگن بیتل R-Line
این خودروی کلاسیک از موتوری ۲ لیتری همراه با توربوشارژر قدرت گرفته است. قیمت پایه آن ۲۵.۸۱۵ دلار است. قدرت ۲۱۰ اسب بخار آن با طراحی بدنه مخصوص، این فولکس‌واگن را در زمره خودروهای اسپورت قرار داده است.

2014-volkswagen-beetle-r-line
فورد فوکوس اس تی
این خودروی چرخ جلو محرک، ۵ سرنشین را در خود جای می‌دهد. فورد فوکوس اس تی دارای جعبه دنده ۵ سرعته دستی می‌باشد. موتور ۲ لیتری آن قادر به تولید ۱۶۰ اسب بخار قدرت است.

2016-Ford-Focus-ST-front-three-quarter-in-motion
مزدا ۳
مزدا ۳ با قیمت پایه ۱۷.۷۴۰ یکی از ارزان‌ترین خودروها اما در عین حال با کیفیت، این لیست محسوب می‌شود. موتور ۲ لیتری آن با ۴ سیلندر ۱۴۸ اسب بخار قدرت را تولید کرده به جعبه دنده ۵ سرعته دستی آن انتقال می‌دهد.

2016-mazda3-sport-black-special-edition-uk-02
هوندا سیویک Si
این خودرو در مدل‌های دو در و چهار در تولید شده است. قیمت پایه آن ۲۳.۵۸۰ دلار است. سیویک این روزها با طراحی جدید خود دوباره چشم‌ها را به سوی خود می چرخاند.

2015 Honda Civic Si Coupe
Honda Civic Si Coupe
شوی سونیک RS هاچ‌بک
مشخصه بارز شورولت سونیک RS را می‌توان چرخ‌های ۱۷ اینچی همراه با رکاب جالب این خودرو ذکر کرد. جعبه دنده ۶ سرعته دستی آن شاید حس خوبی را در هنگام رانندگی به شما منتقل کند. قیمت پایه آن نیز ۲۱.۱۵۰ دلار می‌باشد.

2017-Chevrolet-Sonic-hatchback-3
رام ۱۵۰۰ اکسپرس
خودروی رام، وانتی با موتور ۵.۷ لیتری ۸ سیلندر بوده که آن را قادر می‌سازد تا ۹۰۰۰ پوند را یدک‌کشی کند. قیمت پایه آن به ۲۸.۱۱۵ دلار می‌رسد.

Dodge-Ram_1500_2015
سوبارو فارستر XT
دارای موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری است که با جعبه‌دنده‌ای ۶ سرعته و دستی همراه شده است. باک این خودرو ۶۰ لیتر بنزین را در خود جای می‌دهد. قیمت پایه آن نیز ۲۸.۸۲۰ دلار است.

2016 Subaru Forester
۲۰۱۶ Subaru Forester
مزدا CX-5
قیمت پایه این مزدا ۲۲.۲۲۵ دلار است. اگر قصد خرید مزدا سی ایکس ۵ را دارید تریمی را انتخاب کنید که دارای موتور ۲.۵ لیتری است چرا که‌تریم موتور ۲ لیتری آن سرعتی بیش از سرعت حلزون ندارد!

2016 Mazda CX-5
۲۰۱۶ Mazda CX-5
فولکس‌واگن تیگوان
از دیگر خودروهای فولکس‌واگن در این دسته، تیگوان است که با قیمت پایه ۲۴.۱۷۰ به بازار معرفی گردیده است.

2017-Volkswagen-Tiguan-20-TSI-Euro-Spec-front-end-in-motion-03-e1455736796670
مینی کوپر پیسمن
این خودرو با قیمت پایه ۲۴.۰۹۵ و در مدل‌های سه درب و پنج‌درب استاندارد ارائه شده است.

2015 Mini Cooper S Paceman ALL4
۲۰۱۵ Mini Cooper S Paceman ALL4
کیا سول و نیسان جوک
این خودروها هرکدام دارای مزایای به خصوصی هستند. قیمت پایه کیا سول ۱۵.۶۹۵ و نیسان جوک ۱۹.۹۸۰ دلار است.

2016 KIA Soul
۲۰۱۶ KIA Soul

2015-Nissan-Juke-NISMO-RS-front-three-quarters-02
فولکس‌واگن جتا اسپورت واگن TDI
اگر به دنبال خودرویی هستید که قادر به حمل ۶۷ فوت مکعب بار باشد ما به شما جتا اسپورت واگن را معرفی خواهیم کرد. قیمت پایه آن نیز ۲۷.۳۸۵ دلار است.

2016-vw-sportwagen-alltrack

خوب از این همه خودروی قابل با قیمت پایین شگفت زده شده اید؟ باید بگوییم که هنوز لیستی طولانی می‌توان از چنین خودروهایی ارائه نمود مثلا فورد ماستنگ اکوبوست، تویوتا کمری، خودروهای کره‌ای، نیسان ماکسیما و خیلی ماشین‌های قابل دیگر. شما با بودجه ۳۰ هزار دلاری چه انتخابی خواهید داشت؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

ناصر امامی

ناصر امامی، لیسانس مکانیک خودرو، نویسنده و مترجم سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۸ دیدگاه‌ها

  1. كوروش

    ۳ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1125 ديدگاه)

    بسوزه پدر انحصار و …
    اعصاب نمی زارن برا ادم اخه این لگنا چیه به ملت قالب می کنند

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. یو اس اس اینترپرایز

      ۳ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      واقعا امریکا و المان و ژاپن چی تولید میکنن بخدا.دمشون گرم

      موافقم 3
      مخالفم 0
    2. Hitler

      ۳ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (499 ديدگاه)

      شما هم مث من عاشق وانتای غولین ؟

      موافقم 1
      مخالفم 2
    3. Parvaz

      ۴ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (395 ديدگاه)

      اقا یه سوال من چند سال کار کنم میتونم 17هزار دلار جمع کنم؟؟ و یا چند سال کار کنم 112 میلیون جمع کنم تا یه مزدا ۳ بگیرم؟ 17هزار رو جمع کنم اونور آب یه مزدا ۳ مدل 2016 با شاسی باز طراحی شده و کلی امکانات جدید میتونم داشته باشم ولی اینجا با 112 میلیون اتاق قدیم رو میتونم بگیرم… یه سوال دیگه؟ مگه 17هزار دلار ۶۰ میلیون نمیشه؟ اونوقت چرا اتاق قدیم 112 میلیونه؟؟ یه سوال دیگه؟ فقط من افسردگی دارم یا بقیه هم دارن؟؟

      موافقم 5
      مخالفم 0
      1. نوید جهرمی

        ۱۰ تیر ۱۳۹۵
        سوابق: (3686 ديدگاه)

        اونجا جمع هم نمیخواد بکنی. میری با ماهی 300 دلار قسط همینو میخری حالشو میبری.

        موافقم 1
        مخالفم 0
  2. رادین

    ۳ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (95 ديدگاه)

    سه چهار بار نگاه کردم یکیشو انتخاب کنم(مثلا تو رویای خودم اگه آمریکا بودم )
    ولی واقعا سخته نمیشه انتخاب کرد.کار اونا از ما سختره!!!!
    من همشونو میخوام .

    موافقم 2
    مخالفم 1
  3. احمد باقری

    ۳ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    تویوتا، شورولت، مزدا.

    موافقم 2
    مخالفم 0
  4. ماسل

    ۳ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (2417 ديدگاه)

    قیمتهای مزدا خیلی مناسبه.
    وهمچنین پسر بابا :رام ناآرام

    موافقم 2
    مخالفم 0
  5. امیر

    ۳ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (231 ديدگاه)

    یکی قیمتاشو با همین دلاره ۳۵۰۰تومن خودمون بزاره تا ببینید مافیای اون ارگان معلوم الحال چه ظلم و انحصاری بوجود اورده تو کشور.مزدا ۳ به قیمت ۱۷هزاردلار ااا مزدا ۶ به قیمت ۲۱ هزار دلار اا
    مزدای مونتاژی بهمن ۳نسل قبل ۱۲۰تومن ااا
    اتفاقا بهمن هم مال همون ارگانه (شاهد از غیب رسید خخخ)
    تازه اگه بخوایم با ارزش پول خودشون و حقوقاشون حساب کنیم فکر کنم طرف بره سوپری خرید کنه به جا بقیه پول به جا شکلات و ادامس طرف سوییچ مزدا بده

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. علی

      ۳ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (13 ديدگاه)

      دقیقا با توجه به قدیمی بودن مزدا مونتاژ سود تقریبا 50% گروه بهمن ! مزدا 3 2016 قیمت 65 میلیون مزدا خودمون با افزایش 4 میلیونی چند روز اخیر 113 میلیون!!! البته سهم دولت از سود 22% هست سهم بقیه هم اضافه کنیم باید انقدری سود داشته باشه که سهم همه رو بدهند!
      حالا اگر تحریم نمیشد! دلار هزار تومان بود! ما هنوز پژو 405 و پرشیا رو میخریدم 15 تا 20 میلیون حالا اگر بخوای با همین پول از لیست بالا بخری؟!

      سوخت سوخت همه جا سوخت! آتش نشانی بله آتیش گرفتم!

      موافقم 2
      مخالفم 0
  6. ماسل

    ۳ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (2417 ديدگاه)

    یک عدد رام ناآرام لطفا.
    قیمتهای مزدا هم خیلی مفته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. king 918

    ۳ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    میگن دل بسوزه اشک ادم در میاد
    فکر من بدجور دلم سوخته یا شما هم همین جورید ……..

    موافقم 1
    مخالفم 0
  8. حامد

    ۳ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (18 ديدگاه)

    سلام خدمت همه دوستان میخواستم تجربه ای که از هیوندا کیا داشتم در خدمتتون بزارم . من ۲ سال پیش توسان داشتم. ماشین فوق العاده بیخود کوبش زیاد سروصدا داخل که دیگه نگو روانیم کرده بود . دادم اپتیما گرفتم ۲۰۱۵ بعد یه مدت سقفش صدا افتاد . ساب عقبش خراب شد رادار که روش فابریک نبود اینجا گزاشته بودن خراب شد نزدیک ۸۰۰ تومن خرج برام برداشت. ۹۹%ماشینای هیوندا و کیا همه دستکاری شدست اپشن اضافه کم میکنن. تو رو خدا گول ظاهر این دو لگن کره هیوندا کیا نخوورید. یا اروپایی یا ژاپنی سوار شید لذت ببرید. . ترفند فروش این کره ای هاست که با ظاهر خیلی متمایز بخوان فروش داشته باشن ولی مردم بی اطلاعن که چه باطنی دارن این ماشینا

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۳ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (242 ديدگاه)

      حامد جان اینجا بعضی ها اینقدر رو ماشین های کره ای تعصب دارند که آدم با خودش فکر میکنه نکنه اینا سهام دارای کیا و هیوندا هستند ما ایرانیا همیشه احساسی حرف میزنیم و تصمیم میگیریم و تا زمانی که این فرهنگ عوض نشه وضع همه چیزمون همینه

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. ارش

      ۳ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (33 ديدگاه)

      حامد خان من اصلا نمیخوام از خودرویی خوب یا بد بگم ولی دوست من کمری داشت حدود 5-6 سال پیش داشبوردش صدا میداد و جالب بود توی سایت که سرچ کردم دیدم بعضیها این مشکلو داشتن.
      یکی دیگه از بچه ها اسپورتیج داشت که اونم از پنل جلوی دسته دنده توی دست انداز صدا میومد.
      من فکر میکنم توی این رنج قیمت به خاطر استفاده از پلاستیک ارزان قیمت چیز عادی هستش.
      من حتی این صدای پلاستیکو توی برندلوکس و بسیار معروف خودروساز ژآپنی با 80 هزار کیلومتر کارکرد دیدم که میترسم اسمشو بیارم که یه موقع به کسی بر نخوره ولی کسی اگه واقعا خواست چون به اون برند لوکس دسترسی دارم میتونم براش ثابت کنم.
      در ضمن بنده در اصفهان هستم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. mohammad

    ۳ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (84 ديدگاه)

    1- Ford mustang v6 fastback
    2-Chevrolet Camaro ss
    3-Mercedes Benz c63
    4-dodge charger
    5-Chrysler 300
    پنج پیشنهاد قابل زیر ۳۰هزارتا فقط بنز ۳۵هزارتاییه ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. moein

    ۳ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (856 ديدگاه)

    اولا که حرف زدن ما هیچ کاری نمی کنه فقط یه مقدار تسلی خاط میشه بامون
    همین بیتل مدل 2013 کار کرده رو میدن 150 تومان و بیشتر
    مزدا رو اگه درست وارد کنن هم قیمت یه s5 می شه
    و در آخر
    اگه اونا کافرا ما دیگه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. رضا

    ۳ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (242 ديدگاه)

    هیوندا جنسیس چی میگه این وسط به نظر من حق قرار گرفتن در این لیست رو نداشت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. farid

    ۳ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (15 ديدگاه)

    یعنی هر کدوم اینا یک خودرو برای قشر متوسط هستند و نسخه های دست دوم اینها هم برای قشر متوسط به پایین !اما تو ایران اینها برای قشر مرفه و دست دوم های اینها هم قشر متوسط به بالا اخه چرا؟مگه ما چه گناهی کردیم؟منی که22سالمه چرا باس با یه ماشین دست دوم فرانسوی که اخرین اپشنش کولر هست جوونیمو بگذرونماخه چرا؟دغدغه های جوونای اونا با ما؟ ما که به فنا رفتیم حداقل واس بچه هامون یه کاری کنیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. سینا

    ۳ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (127 ديدگاه)

    اگر می تونستم سوبارو رو می خریدم چون خیلی پیشرفت داشته
    شاید هم هوندا چون قابل اعتماد و زیباست
    شاید هم نیسا جوک چون بامزه است
    از تو لیست اقا مهمد هم کرایسلر و فورد رو می پسندم
    ولی ما که با 30000 $ می تونیم …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. احسان(احسان سابق)

    ۳ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    امریکایی ها زندگی دارن ما هم زندگی داریم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. AMIN

    ۳ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آقا ناصر ، عزیز دلم !
    میخواستم بدونم دلیل اینکه این مطلب ( قیمت اتومبیلهای زیر ۳۰۰۰۰ هزار دلاری ) رو تو سایت پدال گذاشتی چیه ؟!
    میخای داغ دل این جوونهای مملکت رو تازه و تازه تر کنی ؟!
    از ماست که بر ماست !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. ali

    ۳ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (6790 ديدگاه)

    شوی کامارو و دوج رم هردو تو حلقم با هم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. saeid

    ۳ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (163 ديدگاه)

    من انتخابامو کردم، اول که صددرصد کامارو بعد از اون
    گلف – هوندا سیویک … ای بابا یه لحظه فکر کردم تو آمریکا زندگی میکنم
    ما فقط میتونیم عکساشون رو نگاه کنیم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. m shokrane

    ۴ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    فقط متاسفم ودیگر هیچ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. aliqani

    ۴ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (124 ديدگاه)

    چرا شورلت اسپارک از همه گرون تره :/
    با این همه گزینه من هرگز سمت اسپارک با قیمت 27.495 دلار نمیرم :/

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Reza

      ۴ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (310 ديدگاه)

      چون این مدل تمام الکتریکی هستش دوست عزیز! شورلت اسپارک EV

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. Sardar

    ۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (128 ديدگاه)

    میتسوبیشی اوتلندر نیست قیمت اونم تا۳۰ هزار دلار دیگه؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا