چشم انداز

در ایالات‌متحده کدام خودروها بیشتر در گوگل سرچ می‌شوند؟

پارت‌کاتالوگ نقشه‌ای را منتشر کرده که خودروهایی که در ایالات‌متحده بیشتر از همه در گوگل سرچ شده‌اند را نشان می‌دهد. طبق این نقشه، فورد برانکو ۲۰۲۱ برندهٔ واضح سرچ گوگل است زیرا در ۱۹ ایالات بیشتر از هر خودرویی در گوگل سرچ شده است. تعجبی ندارد که این اس‌یووی در میانهٔ غربی آمریکا و همین‌طور ایالات خانگی فورد یعنی میشیگان بیشتر محبوب و موردتوجه باشد. این خودرو همچنین در جنوب ایالات‌متحده یعنی پنسیلوانیا و ویرجینیا هم موردتوجه بوده است. محبوبیت برانکو قابل‌درک است زیرا فورد وعدهٔ یک آفرودر سرگرم‌کننده با همان حس و حال جیپ رانگلر را داده است.

دومین خودرویی که زیاد در گوگل سرچ شده، خودروی سال ۲۰۲۰ آمریکای شمالی یعنی شورلت کوروت C8 است. موردتوجه قرار گرفتن این ماشین نیز تعجبی ندارد زیرا کوروت پس از شش دهه برای اولین بار به سوپراسپرتی موتور وسط تبدیل شده و به همین دلیل در کانون توجهات قرار گرفته است؛ اما ویژگی‌های برجستهٔ کوروت C8 به اینجا ختم نمی‌شود زیرا این سوپراسپرت آمریکایی با پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 تنفس طبیعی با ۴۹۰ اسب بخار قدرت و گیربکس هشت سرعتهٔ دوکلاچه، ظرف تنها ۲.۹ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر می‌رسد و همهٔ این‌ها را با قیمتی کمتر از ۶۰ هزار دلار ارائه می‌کند.

برندهٔ مدال برنز اما کمی تعجب‌آور است زیرا این لندروور دیفندر است که عنوان سوم بیشترین سرچ گوگل را به خود اختصاص داده است. این اس‌یووی بریتانیایی در شمال شرقی ایالات‌متحده و همین‌طور در آلاسکا و اورگن بیشتر موردتوجه قرار گرفته است. نسل جدید دیفندر که به‌تازگی معرفی شده، کاملاً از نو طراحی شده و بسیار لوکس‌تر از نسل قبلی خود است. همچنین این ماشین پس از ۲۲ سال غیبت به آمریکای شمالی بازخواهد گشت.

چهار خودروی بعدی در رتبه‌بندی بیشترین سرچ گوگل اما همگی الکتریکی هستند و شامل پورشه تایکان، تسلا مدل Y، ریویان R1T و فورد موستانگ مک ایی می‌شود. این خودروها در سواحل شرقی و غربی آمریکا که گرایش به خودروهای الکتریکی در آن‌ها بیشتر است، موردتوجه قرار گرفته‌اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. Mohammad

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (421 ديدگاه)

    فقط شورولت کوروت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ali (chevy nova)

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (6811 ديدگاه)

    محبوبیت کوروت و برانکو هست دیگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amin

      ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (1126 ديدگاه)

      ??????

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Saman

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (181 ديدگاه)

    تکنولوژی و مهندسی کوروت شگفت آوره ، طراحی داخلی و خارجی عالی قیمت باور نکردنی عجب ماشینهائی میسازه امریکا.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Farzad

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    سرچ آمریکایی هارو بی خیال ، من اینو از یه جا کپی زدم :
    آئودی R8 با مجموع 939,870 جست‌و‌جو، بوگاتی شیرون با 701,140 جست‌و ‌جو در رده‌های اول و دوم محبوب‌ترین سرچ‌ها در میان ابرخودروها قرار دارند. رده‌های بعدی این فهرست به ترتیب به لامبورگینی اونداتور (562,770)، بوگاتی ویرون (443,410)، لامبورگینی اوراکان (384,270)، لامبورگینی وننو (371,570)، مک‌لارن 675LT (368,810)، فورد GT (313,380) و فراری 458 (256,590) اختصاص یافته است.

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Farzad

      ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      البته برای سال ۹۷ هستش این .

      موافقم 1
      مخالفم 0
  5. Khosrow

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    کدیلاک XLR / اگر اونجایی بودم یه سوپر اسپرت و یه SUV قلدر ..

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا