پارس خودروتجربه و آزمایشچشم اندازنیسان

برخورد نزدیک با نیسان پیکاپ

برای پرداختن به معایب و محاسن نیسان پیکاپ شاید کمی دیر باشد اما به هرحال شنیدن این اطلاعات چندان هم خالی از لطف نیست!

آغاز داستان . . .

اوایل دهه هشتاد شمسی و زمانیکه تنها وانت‌های بازار خودروهایی همچون مزدا ۱۶۰۰، پیکان وانت و نیسان وانت (نیسان جونیور) بودند، ناگهان پارس خودرو مدلی را راهی بازر کرد که با قیمت ۱۶ میلیون تومانی خود، حدودا چهار برابر پیکان وانت و دو برار نیسان وانت می‌ارزید.

Nissan Pickup

صرف نظر از قیمت، نیسان پیکاپ یک تفاوت اساسی با رقیبانش داشت و آن شاسی بلند بودن این خودرو بود. به عبارت بهتر نیسان پیکاپ شاسی بلندی با قابلیت حمل بار بود؛ به همین دلیل بسیاری از مشتریان خودروهای باری که صرفا بدنبال یک وانت برای رفع نیازهای خود بودند، خرید چنین خودرویی که نسبت به رقیبانش نیمه لوکس نیز محسوب می‌شد را چندان منطقی نمی‌دانستند. اینجا بود که پیکاپ با از دست دادن طیف وسیعی از مشتریان، توان رقابتی خود را نیز از دست داد و رویای تصاحب بازار داخلی را کاملا به فراموشی سپرد. اما نیسان پیکاپ همچنان مشتریان خاص خود را داشت؛ مشتریانی که همه معایب آن را با جان و دل خریدند.

ورود به کابین . . .

افرادی که تجربه تلخ سوارشدن بر وانت‌های داخلی را دارند اکثرا با این امر موافقند که به دلیل طراحی بسیار محدود فضای کابین، سوارشدن طولانی مدت بر این موجودات « خودرو نام » چقدر دشوار است. شاید مثال بارز این موضوع مزداهای دوکابین باشند که سرنشینان عقب آن پس از چندین ساعت، احساس کنسرو شدن را با تمام وجود حس می‌کنند!

اما این امر در نیسان پیکاپ کاملا متفاوت است بگونه‌ای که مشتریان آن – حداقل به لحاظ جاداری کابین – هیچگونه احساس نارضایتی نخواهند داشت. از ما نشنیده بگیرید اما جاداری فضای داخلی نیسان پیکاپ، بزرگترین مشخصه خوب این خودرو در میان انبوهی از ایرادات وارده به آن است.

Nissan Pickup

بهتر است کابین را با دقت بیشتری نگاه کنیم. اولین نکته ای که به آن پی خواهید برد کیفیت پائین مواد بکار رفته در کابین است. دومین نکته منفی نیز هنگام استفاده از کلیدهای داشبورد خود را نشان خواهد داد چرا که استفاده از آنها مستلزم خم شدن راننده به جلوست.

Nissan Pickup – Photo by 4x4iran

افرادی که تجربه چندان زیادی برای رانندگی با نیسان پیکاپ را ندارند درهنگام شروع به حرکت دچار یک مشکل اساسی خواهند شد و آن هم برخورد ناخودآگاه دست به اهرم دنده کمکی در هنگام تعویض دنده‌هاست. این موضوع به علت قرارگرفتن بسیار نزدیک اهرم دنده کمکی در کنار اهرم دنده آن است. به نظر می‌رسد که اگر دنده کمکی در عقب دنده اصلی و به فاصله اندکی از آن قرار می‌گرفت، مدارا کردن با آن بسیار راحت‌تر می‌شد.

ناگفته نماند که طراحی کوتاه‌تر اهرم دنده کمکی نسبت به دنده، موجب شده تا در طولانی مدت درصد بسیار زیادی از این مشکل برطرف شود.

Nissan Pickup – Photo by 4x4iran

اگر برای اولین بار سوار بر نیسان پیکاپ شوید، با احساس خشکی بیش از حد تعلیق آن حتما به این فکر می‌روید که آیا بر روی خودرو کمک فنری نصب شده یا نه ؟! برای آنهایی که بیشتر جابجایی هایشان در مسیرهای نسبتا هموار شهری است خشکی تعلیق این خودرو تاحدودی آزار دهنده خواهد بود، اما درعوض برای افرادی که می‌خواهند حمل بار را در مسیرهای آفرود انجام دهند، این ویژگی تا مقدار زیادی کمک کار آنان خواهد شد. بنابراین برای خریداری آن می‌بایست از قبل توقعات خود را کاملا مشخص سازید.

شروع حرکت . . .

نیسان پیکاپ‌های که در کشور تولید می‌شوند مربوط به نسل اولیه این خودروست. بر روی پیکاپ موتوری ۲/۴ لیتری با قدرت ۱۵۰ اسب‌بخار در دور ۵۶۰۰ و گشتاور ۲۰۸ نیوتن‌متر در دور ۳۶۰۰ قرار گرفته است.

اولین نکته ناخوشایندی که حین حرکت متوجه خواهید شد ورود بی تعارف صدای موتور به داخل کابین است. سفت جارفتن دنده‌ها نیز مشکل دیگر نیسان پیکاپ خواهد بود.

شتاب خودرو هرچند حدود ۱۲ثانیه اعلام شده اما با درنظر گرفتن موتور ضعیف آن و همچنین وزن ۱/۶ تنی، آنقدرها هم بد نیست. حداکثر سرعت این وانت ژاپنی نیز به حدود ۱۶۰ کیلومتربرساعت خواهد رسید. مصرف سوخت پیکاپ ۱۱/۸ لیتر در سیکل ترکیبی صد کیلومتری است؛ البته این رقم گاهی اوقات تا ۱۴ لیتر هم افزایش خواهد یافت.

Nissan Pickup

نیسان پیکاپ در دو نمونه تک کابین و دو کابین قابل سفارش خواهد بود؛ مدل تک کابین وزنی معادل ۱۶۳۵ کیلوگرم داشته و نمونه دوکابین آن نیز ۱۶۹۰ کیلوگرم است. جالب تر اینکه تفاوت سطح امکانات این‌دو، تنها در برقی بودن شیشه‌ها در مدل‌های دوکابین آن خلاصه می شود.

برای اطلاع از سایر امکانات و ویژگی‌های این خودرو می‌توان از کاتالوگ زیر که توسط گروه پارس‌خودرو منتشر شده است نیز بهره‌گرفت.

Nissan Pickup Specifications by ParsKhodro

جمع بندی . . .

با داشتن برچسب ۲۹میلیون تومانی (در نمونه‌های دوکابین) مشخص است که چنین قیمتی برای نیسان پیکاپ در مقابل امکانات و قابلیت‌هایش کاملا ناعادلانه و غیرمنطقی است. در بازار کار کرده‌ها نیز وضعیت این خودرو مناسب نبوده و با افت قیمت شدیدی همراه خواهد بود.

هزینه‌های جانبی پیکاپ اندکی زیاد است و لوازم آن هم به فراوانی در بازار یافت نمی‌شوند. نداشتن کابینی مناسب به لحاظ طراحی، فنربندی خشک به همراه کمک‌های ضعیف (علی‌رغم داشتن زیربندی مناسب) و همچنین مصرف سوخت بالا از دیگر مشکلات نیسان پیکاپ بوده که همچنان نیز دامن‌گیر این خودروست.

Nissan Pickup

# متن فوق چکیده ای است نسبتا متفاوت از مقاله « پرونده‌ای برای عشق پیکاپ‌ها » به نویسندگی عمادالدین جعفری ؛ چاپ شده در دویست و سی و هفتمین شماره « هفته نامه دنیای خودرو »

# کاتالوگ نیسان پیکاپ از« وب سایت گروه پارس خودرو » گرفته شده است.

# تصاویر نمای داخلی خودرو – به غیر از یک مورد – از «  وب‌سایت تخصصی خودروهای دو دیفرانسیل ایران » گرفته شده‌اند.

# این مقاله قطعا ایرادات و نقاط ضعف‌هایی نیز با خود دارد؛ لذا « گروه پدال » صمیمانه منتظر شنیدن نظرات خوانندگان محترم خواهد بود.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

مطالب مشابه

‫۱۳۴ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۲۴ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    باسلام خدمت دوستان عزیز فرق پیکاپی که توی زاپن هست و پیکاپی که توی ایران هست چیه؟قدرت همون قدرته یا نه فرق داره

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. محمد شیرازی

    ۲۰ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    خدایا با توام نه بازرگانان ودولتمردان ایرانی نه تنها وانتهای پر قدرت آمریکایی رو نتونستیم ببینیم بلکه شرکتهایی مانند پارس خودرو که با حضور آقای اخوان کادیلاک منتاژ میکردن حالا همون پیکاپ هم از رده خارخ کردن و پیکاپ ریچ جاش آوردن کل صنعت خودرو ما بدلیل سود واردات وفروش خودروهای چینی و از طرفی قیمت پرداختی توسط مصرف کننده به سمت منتاژ و واردات خودرو های چینی روی آوردند از کشنده و کامیون بگیر هو وو و دانگ فنگ تا وانت سواری سدان و حتی خوروهای اسپورت ولوکس تحت تسخیر و تسلط شرکتهای چینی قرار گرفته اند خدا حافظ ماشینهای با کیفیت غیر چینی

    موافقم 6
    مخالفم 0
  3. محمد شیرازی

    ۲۰ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    چشمها را باید بست جور دیگر باید دید کاپرا و فوتون و وینگل چه کم از فورد و دوج و هایلوکس دارد چشمها را باید بست آیا پسرم یا برادرم حق انتخاب هم دارد.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. نوید (6*6)

    ۱۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    جون داره

    موافقم 2
    مخالفم 0
  5. جوان

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام. همه ماشین ها معایب خاص خودشون را دارن.یکی مصرف بالا یکی خشکی و… ولی پیکاپ محاسن فوق العاده ای داره.فقط بذار رو look بسم الله بگو و حرکتش بده هرجا که دلت بالا برو

    موافقم 3
    مخالفم 0
  6. محمد

    ۳ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (6 ديدگاه)

    سلام قدرت کشش پیکاپ چقدره؟میشه ی 10 چرخا تو سر بالایی بکسل کرد؟قدرتشا داره؟

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. amir

      ۱۹ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام من خودم پیکاپ مدل 88 دارم
      خیلی هم خوبه من نیسا ن رو با بارش حدود 60 کیلومتر
      تو جاده های سربالای کشیدم اصلا نم به ماشین فشار نیومده
      منو تو کوه دوتاپاترول رو هم با هم کشیدم در ضمن شتابی که
      پیکاپ داره هیچ ماشین کمک داره دیگه ای نداری البته تو یو تا هایلوکس
      از نیسان پیکاپ یکم بهتر هست یعنی اپشن هاش خیلی بالا ترن ولی دارای اصطحلاک بالای هست

      موافقم 1
      مخالفم 0
  7. محسن

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام قدرت پیکاپ بیشتره یا هایلوکس؟و فرق پیکاپ که توی ایران هست با پیکاپی که توی ژاپن هست چیه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. محسن

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام خدمت همه اصلا کاپرا رو با پیکاپ مقایسه نکنید که کاپرا لشه هر ماشینی که توی ادارات رفت مخصوصا نیرو انتظامی بدو ن کم خرجو خر کاره ولی کاپرا دو بار باهاش پنج به سه برو گیریبکسش تعطیل میشه .پیکاب فقط مشکلش کوچیکش صندلی عقبه که کوچیکه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  9. Vahid

    ۱۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    من دو ساله که پیکاپ سوار هستم
    ماشین من هر صد کیلومتر 22 لیتر مصرف سوخت داره
    هیچ کجا هم سردر نمیاره از عیبش
    لطفا کمک

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهنام

      ۱ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام مصرف پیکاپ همین قدره نگران نباش،عادیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فتحعلی حاتمی

        ۳ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (2 ديدگاه)

        سلام اینطور نیست من پیکاپ دارم تا ۱۰۰کیلومتر ۹ال۹/۵میسوزونه ولی بالا ا۰۰تا۱۹۰اونم سربالایی۱۲ سوختشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. احمد

      ۵ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      برو کردستان یا آذربایجان غربی شهر های کرد نشین واست باز و بسته میکنن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. فرشید

      ۲۵ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (2 ديدگاه)

      من یه دوستی دارم در شهر ساری که استاد تعمیر تویوتا پاترول پیکاپ و… هست.منم همین مشکل رو با پاترول ۶سیلندر البته کاربراتور داشتم. که الان مصرفش صدی ۱۱شده.شما بیاین ساری اگر مشکل حل نشد ازتون پولی نمیگیره و در ضمن چند روز به عنوان مهمان هم میتونین اینجا خوش بگذرونین.امتحانش مجانیه فصل افرود بازی هم هست.به ایمیلم پیغام بدین تا شماره بفرستم

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. م مقامی

        ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷
        سوابق: (1 ديدگاه)

        سلام
        دوست عزیز ،فرشید
        اگر امکان دارد شماره تلفن استاد تعمیر پیکاپ در ساری را برام بفرستید

        موافقم 0
        مخالفم 1
      2. مهدی

        ۱ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (1 ديدگاه)

        دوست عزیزم ایمیل شما که واسه همگان نمایش داده نمیشه…بهرحال شمارمو اینجا میذارم اگه تعمیرکار حرفه ای پیکاپ داشتین،ترجیحا تهران ،ممنون میشم واسم ارسال کنید
        ۰۹۱۲۲۷۳۴۱۹۹

        موافقم 0
        مخالفم 0
  10. فرهاد

    ۱۲ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام من میخوام پیکاپ ریچ بخرم و بیشتر در مسافتهای بین شهری و درون شهری ازش استفاده کنم آیا خوبه یا پیشنهاد بهتری دارید لطفا کسی که خودش ریچ داره کمکم کنه..ممنونم دوستان

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. erfan

      ۱۰ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      عالیه الان 1 ساله کمن دارم عالی هیچ خرجی نداشته اونایی هم ک میگن اشغال از این جور حرفا حاضرم قسم بوخورم پرایدم سوار نشدن تازه کار من کشاورزیه افرودم رفتم جایی نشده برم ک بزارم

      موافقم 1
      مخالفم 0
  11. حسین

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام
    از سال 87 پیکاپ صفر خردیم و بعد از 300000 کیلومت رانندگی هنوز دارمش
    با یک دست رینگ . لاستیک پهن تبدیل به یک ماشین زیبا و خشن شد.
    بزرگترین ایراد این ماشین سیستم خشک تعلیقشه و فقط همین.
    در مورد مقایسه شتابش با ماشیین هایی مثل پارس باید بگم تقریبا در یک سطح هستند.اما وقتی گازش میدی صداش بهت این حس رو میده که داری یک میلیون کیلومتر سرعت میری!!!

    موافقم 4
    مخالفم 0
  12. عباس

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان من نیسان پیکاپ مدل 89 دارم و با کمی تغییر در کابین خیلی عالی شده،صندلی جلو را با صندلی سمند عوض کردم وسط صندلی یخچال تویوتا گذاشتم که هم یخچال هست هم کنسول ، بالاخره هر ماشینی به ایرادی داره اما محاسن نیسان پیکاپ از معایبش بیشتره،

    موافقم 1
    مخالفم 0
  13. جلال

    ۷ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من4ساله پیکاپ دارم ازش راضی هستم توی کمک که میزاری قوقا میکنه به علت سبک بودنش توی گل فرو نمیره اما سه تا ایراد داره درب کابین عقب موقع سوار شدن کوچیکه .یکم سواریش خوشکه .باکش هم خیلی حجمش کمه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. خسرو پرویز

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (102 ديدگاه)

    با درود
    پرسش داشتم
    شاسی نیسان پیکاپ قوی میباشد یا وانت نیسان سایپا ( زامیاد ) ؟؟؟؟؟؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
  15. امیر

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من تازه یک پیکاپ 89 خریدم مصرف سوختش بالاست 14 در 100 کیلومتر.علت چیست؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
  16. خسرو پرویز

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (102 ديدگاه)

    با عرض درود و سلام موتور Z24 که هم خانواده KA24 میباشد که اولی با حجم 2389cc و دومی با همین حجم 2389cc و قطر و کورس پیستون برابر 96*89 بوده که موتور Z24 در وانت نیسان و موتور KA24DE در نیسان پیکاپ مورد استفاده قرار میگیره خوب حالا حساب کنیم این موتور پیکاپ که در ایران از نوع 16 سوپاپ بوده حالا بماند موتورش از اول روز تا حالا روز به روز ضعیفتر ابتدا میگفتن 155اسب بخاره بعدها الکی گفتن 160 اسب بخاره بعد گفتن 150 و بعد با 133.2 اسب بخار که نامشم به نیو پیکاپ تغییر یافت خوب ما میگیم موتور که همونه حالا 16سوپاپه با نسبت تراکم بالاتر آقای شرکت سایپا و زامیاد و پارس خودرو بیایید موتور 16 سوپاپه نیسان پیکاپه رو وانت نیسانه بزنید که هم تکنولوژیش بهتره هم میتوانید مقداری قیمتش را به این بهانه بالا ببرید اگر هم مقدور نیست به خاطر اوضاع اقتصادی مردم طبقه پایین حداقل روی وانت پادرا جایگزین موتور نیسان پیکاپ KA24DE بگذارید. خیلی سپاس زیاد سخت نگیرید????

    موافقم 1
    مخالفم 1
  17. خسرو پرویز

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (102 ديدگاه)

    خدمت ایرانیهای هم میهنم عرض کنم
    نیسان پیکاپ روز اول آمد گفتند 150 اسب بخاره بعد از سه چهار سال نوشتند 160 اسب بخاره سه چهار سال پیش گفتند 133 ممیز دو دهم اسب بخاره
    به نظر و دیدگاهتان افزایش یافته یا کاهش حالا بماند هم اکنون اصلا” مونتاژش در ایران متوقف شد

    ماکسیما و نیسان پیکاپ هر دو زنجیر تایم داشت و عالی بودند متوقف شد ولی هر چی آشغاله مونتاژ میشه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  18. مصطفی

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    هیچ ماشینی به محکمی و سخت جونی پیکاپ تو عمرم ندیدم
    پیکاپ من بعد از 15 سال هنوز فابریکه و با 700 هزار کیلومتر کارکرد مثل یک ماشین صفر سرو پا و سالم هست رحمت به پدر و مادر ژاپنی ها

    موافقم 4
    مخالفم 0
  19. خسرو پرویز

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (102 ديدگاه)

    وانت نیسان سایپا یا چند سالیه زامیاد دوباره شده و معروفه به زامیاد 24 شاسی اش محکمه و میتونه بیشتر بار تحمل کنه یا وانت نیسان پیکاپ تک کابین یعنی این را با نیسان تک کابین زامیاد 24 مقایسه بکنید و بگید
    سپاسگزارم
    حالا بماند که موتورشان شبیه هم میباشد و فرقشان تعداد سوپاپها و میل سوپاپ و زنجیر تایم و نسبت تراکم بالاشه بعلت های گوناگون

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. محمد پناهى

      ۱۲ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (2 ديدگاه)

      همون دودف بودنش به همه چیز زامیاد میارزه
      من پیکاپ تک کابین دارم
      بى نظیره تو کار هم یه جور لوکس حساب میشه

      موافقم 1
      مخالفم 0
  20. خسرو پرویز

    ۲۳ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (71 ديدگاه)

    وانت نیسان زامیاد تک کابین شاسیش محکمتره یا وانت نیسان پیکاپ تک کابین؟
    چرا همه از نیسان به اصطلاح آبی میترسن مگه خیلی محکمه یا صاحبش را هم به کشتن میده
    از بین نیسان زامیاد ( جونیور ) تویوتا لندکروزر j70 وانت 3F و نیسان پیکاپ و وانت نیسان پاترول کدام محکمتر و بیشتر بار میبره ؟؟؟؟؟؟؟
    لطفا” دلیل منطقی بیاورید نه همینطوری از روی شکم

    موافقم 2
    مخالفم 0
  21. m

    ۱۵ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من یه پیکاپ دو کابین91 دارم صندلیهای جلو با کرولا سواری عوض کردم برا سرنشین عقب 16 سانتی مترفضا ازاد شد مسافرا خیلی راحت مستن سیستم فنر عقب (فنر سوم) فنر پارابولیک گذاشتم مثل سواری شده (بدون کم کردن حمل بار )از ماشین راضیم با سانته فه معامله نمیکنم. چون نیازهای منو بر اورده میکنه ضمنا سوختش با توجه به سرعنت وکولر بین 9.5 تا 14 هس m از کرمان

    موافقم 4
    مخالفم 0
  22. حومد

    ۹ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    من بتازگی یه پیکاپ ٨۴ خریدم ، واقعا عالیه ، دنبال این ماشین چینی بدرد نخورا که با خوشکلتر کردن کابین سعی دارن اونارو غالب کنن نرید ، پیکاپ درسته بدون بار یکم خشکه ولی دقت کنید وانته ، افرودش معرکس اسفالتشم که عالی ، یادتونم نره وانته ژاپن سوارید

    موافقم 4
    مخالفم 0
  23. سینا

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تو گل و برف چطوری؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. امین

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    پدال دوست دارم ازت شکایت کنمٰ.چون دوتا از عکسهایی که گذاشتین واسه منهٰ.بدون اجازه نشر دادین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. حسین بانه

    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام پیکاب مدل ۸۰ دارم در سر بالای کم میاره ایا به چه خاطره وایا این مدل کاتالیز داره که عوض کنم جواب بدید ممنون میشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. رامین

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من رونیز دارم که برادره پیکاپه، دیفلاک اتوماتیک عقب و کمکهای گازی نصب کردم، ECU ماشین رو فلش کردم و شمع های ایریدیوم نصب کردم، مصرف ماشین بین ۱۲ تا ۱۵ بسته به فشاری که در شیبهای سنگین یا برف میارم متغیره، کارم راهسازی، همه جا میره، برف سنگین، رودخانه ، شیبهای سنگین، جاهایی که معدود ماشینهایی بتونن بیان، تو آفرود بسیار پرتوان و قابل اعتماده و قوی، کولر وبخاری عالی، فرمان عالی، کسانی این ماشین رو با سواری پژو و… مقایسه میکنن، یا سورنتو و اسپورتیج و چینی ها، این ماشین سرعت خوب و نه بالا ، شتاب پایین ، قدرت بالا، استحکام بالا، توانایی حرکت در مسیرهایی که ابدا با خیلی ماشینها بهش فکر هم نمیشه کرد داره، در انتخاب و مقایسه دقت کنید. من دایم در کوهای طالقان و ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ و دماوند و پردیس و الموت و اردبیل هستم با رونیز، فقط تو کوه و رودخانه و گل و برف و شیب و … حرکت میکنه، برای داخل شهر نیسان ماکسیما هست. هرکدوم کاربرد متفاوت دارن، دقت کنیم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  27. احد

    ۲ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشین خوبیه ولی اگه مواظب نباشی و به خرچ بیفتهدهنت سرویس خیلی از قطعات گیر نمیاد و اگر گیر بیاری نسبت به بقبه ماشین ها خیلی گرون تره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. مهدی رشیدی

    ۱۳ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با تشکر از اظهار نظر دوستان محترم
    به نظر بنده نیز نیسان پیکاپ یکی از بهترین انتخاب ها برای نیاز های درون و برون شهری می باشد.
    به امید روزی که نسل جدید این خودرو خوب وارد کشور بشود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. سالار

    ۲۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بنظر من بعد از هایلوکس بهترین ماشین پیکابه. پیکاب از کاپرا خیلی بهتره .هیچ یک ماشین ژاپنی را با چینی مقایسه نکنیم.
    پیکاب بهترین ماشینه و خیلی هم زیباست و فیس بسیار عالی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسن

      ۱ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (1 ديدگاه)

      شما سنسور ت سوخته وگرنه صدی ده بیشتر نیست من اینطور بود درست کردم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  30. سینا

    ۳ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام خدمت دوستان عزیز.
    به تازگی یه نیسان پیکاپ گرفتم صدای جیر از زیربندی عقبش میاد. تو کابین به وضوح شنیده میشه.احساس میکنی از درهاست ولی میای پایین ماشینو تکون میدی از زیر بندی واز اطراف فنرها صدا میاد.
    لطفا راهنمایی کنید
    با سپاس فراوان

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا