پورشه

رژیم غذایی فیبرکربنی تاپ کار برای پورشه پانامرا

طراحان پورشه در زمان طراحی نسل دوم پانامرا تمامی تغییرات را به‌صورت صحیح و تمام و کمال انجام داده‌اند. این خودروی جدید حتی در زندگی واقعی بهتر دیده شده و اگرچه به‌روزرسانی‌های استایل آن را نمی‌توان ساختارشکنانه تعریف کرد اما پانامرای جدید واقعاً جذاب‌تر شده است. به تازگی تیونر معروف تاپ کار نیز پکیج گیرای خود را برای این خودروی تیونر پسند معرفی کرده است.


این تیونر روسی تصمیم گرفته تا کیت بدنه اسپورت و گیرایی را روی محصول پورشه نصب نماید. استفاده سخاوتمندانه از فیبر کربن به همراه ورودی‌های بزرگ هوا در جای‌جای بدنه باعث شده‌اند خودرو قابل‌توجه‌تر از قبل شود اما این تغییرات ضرورتاً عالی نیستند. نسخه‌ی توربوی حاضر در تصاویر دارای ویژگی‌های غیرمعمولی است که معمولاً در دنیای تیونینگ دیده نمی‌شود که از آن جمله می‌توان به دستگیره‌های درب خاص اشاره کرد.


اما در بخش عقب به دیفیوزر بزرگ و یک جفت خروجی اگزوز حجیم برمی‌خوریم. به نظر می‌رسد تاپ کار بال عقب فیبر کربنی را نیز بکار گرفته است. این پوشش در سقف و کاپوت نیز به چشم می‌خورد. شایان ذکر است تمامی این قطعات مناسب تمامی نسخه‌های پانامرا می‌باشند. خریداران می‌توانند با پرداخت مبلغی اضافی رینگ‌های آلیاژی متنوع از جمله این رینگ‌های ۲۱ اینچی را سفارش دهند.

اگرچه هنوز تصاویری از کابین این خودرو منتشر نشده اما از ویژگی‌های آن می‌توان به استفاده از چرم کروکودیل، طلای ۲۴ عیار، جزئیات فیبر کربنی و چوبی اشاره کرد.

هیچ پکیج تیونینگی بدون ارتقای پیشرانه کامل نخواهد بود. در مورد پانامرا توربو، پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توربو ۱۰۰ اسب بخار قدرت بیشتری داشته و هم‌اکنون خروجی ۶۵۰ اسبی را ارائه می‌دهد. چیزی درباره گشتاور خودرو گفته نشده اما احتمالاً آن نیز بیشتر از گشتاور ۷۷۰ نیوتون متری مدل استاندارد خواهد بود.


ظاهراً تغییرات صورت گرفته باعث شده شتاب خودرو با استفاده از پکیج سفارشی کرونو اسپورت به ۳.۴ ثانیه برسد. حداکثر سرعت خودرو نیز برابر با ۳۰۶ کیلومتر در ساعت است.


در نهایت باید گفت بهای این کیت تیونینگ برابر با ۲۴۵۵۶ یورو یا ۲۷۹۱۵ دلار است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. DEADPOOL

    ۱۵ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (164 ديدگاه)

    بیچاره اون کروکودیله بدبخت??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. فقط انگلستان

    ۱۵ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (26 ديدگاه)

    سردبیر محترم چند وقته نمی تونم با ایمیل اصلی خودم کامنت بذارم یعنی در همون لحظه که نظرم رو ارسال می کنم کلا ناپدید می شه خواستم ببینم چه طوری می تونم این مشکل رو رفع بکنم
    با تشکر.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. KING 918 (محمدرضا)

    ۱۵ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    چقدر زیباست افرین
    میگن بنز بی ام و ائودی المانین اما مهندسین پورشه المانی ترن ………

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. علي

    ۱۵ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (848 ديدگاه)

    چه ترکیب مشکی و سفید زیبایی شده اصلا فکر نمیکردم در این حد تاثیر گذار باشه الخصوص اون چراغهای PDLS چهارتایی جلوش .
    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Porsche & Mercedes

    ۱۵ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (64 ديدگاه)

    هیچی همون پانامرا ساده کارخونه نمیشه?
    این معرکس??

    http://s9.picofile.com/file/8299778000/porsche_panamera_turbo_2017_c129324082016083114_6.jpg

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا