پورشه

ملاقات دوباره پورشه کاین و تِک آرت

تک آرت و پورشه کاین رابطه‌ی بسیار قدیمی‌ای باهم دارند. تا به اینجا تمامی نسخه‌های کاین توسط این شرکت ارتقا یافته و جدیدترین کیت‌های تک آرت نیز باعث بهبود بدنه و باطن این شاسی‌بلند لوکس می‌شوند.


در بخش پیشرانه شاهد افزایش ۴۰ اسب بخاری قدرت و ۱۰۰ نیوتون متری گشتاور پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری کاین عادی هستیم که در کل خروجی ۳۸۰ اسبی و گشتاور ۵۵۰ نیوتون متری دارد. با نصب سیستم مدیریت نرم‌افزار جدید پیشرانه، شتاب این خودرو ۱ ثانیه بهبود یافته و به ۴.۹ ثانیه رسیده است. همچنین حداکثر سرعت خودرو نیز از ۲۴۵ به ۲۵۳ کیلومتر در ساعت رسیده است.

کیت بدنه ی جدید تک آرت برای نسخه‌های کوپه‌ی این شاسی‌بلند نیز موجود است. هم‌اکنون اسپویلر جلوی جدیدی هم عرضه می‌شود که قبلاً مختص کاین توربوی مجهز به پکیج اسپورت دیزاین بود. اسپویلر عقب، رکاب‌های جانبی، آپرون و دیفیوزر عقب و… جزو قطعات این کیت هستند. تک آرت می‌گوید همه‌ی این قطعات از فرم و شکل آئرودینامیکی برخوردار می‌باشند.

سیستم اگزوز اسپورت، سیستم تعلیق و رینگ‌ها نیز باعث بهبود بیشتر این شاسی‌بلند لوکس شده‌اند. در کابین نیز آپشن های شخصی‌سازی زیادی وجود داشته و تک آرت برای ارتقای این بخش از همکاری شرکت رولف بنز سود برده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. ارش

    ۲۵ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (20 ديدگاه)

    نماد تجمل ولوکس بودن

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا