آئودیپورشهنیسان

پیروزی آسان ۹۱۱ توربو S در درگ با آئودی R8 و نیسان GT-R نیسمو

از زمانی که پورشه ۹۱۱ توربو S نسل ۹۹۲ معرفی شده، پرفورمنس خیره‌کننده‌ای از خود نشان داده و به‌طور مداوم اثبات کرده است که شایستهٔ این نام بزرگ است. حال جدیدترین ویدئوی کارواو نیز از این قاعده مستثنی نیست. البته نمی‌خواهیم بگوییم این درگ تکراری یا کسل‌کننده است زیرا در اینجا نیسان GT-R نیسمو یا همان گودزیلای مشهور و آئودی R8 که میدانیم درواقع یک لامبورگینی اوراکان رام شده است در برابر ۹۱۱ توربو S قرار گرفته‌اند.

در نگاه اول، شرکت‌کنندگان این درگ کاملاً متنوع به نظر می‌رسند زیرا در کوپهٔ ژاپنی پیشرانه در جلو قرار دارد درحالی‌که یکی از آلمانی‌ها پیشرانهٔ خود را در وسط قرار داده و دیگری آن‌را در عقب نصب کرده است؛ اما با نگاه به اعداد و ارقام می‌بینیم که سه خودرو تقریباً در یک سطح هستند زیرا پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری شش سیلندر تخت توئین توربوی پورشه ۶۵۰ اسب بخار، پیشرانهٔ ۵.۲ لیتری V10 تنفس طبیعی آئودی ۶۲۰ اسب بخار و پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V6 توئین توربوی نیسان ۶۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کنند. بااین‌حال، عامل دیگری که در مسابقهٔ درگ می‌تواند تعیین‌کننده باشد وزن است که در اینجا آئودی با ۱۵۹۵ کیلوگرم از همه سبک‌تر و نیسان با وجود اقدامات کاهش وزن نیسمو، با ۱۷۲۵ کیلوگرم از همه سنگین‌تر است.

نیازی به گفتن نیست ۹۱۱ توربو S به‌راحتی می‌تواند پیروز این درگ شود زیرا تاکنون بارها توانایی‌های فوق‌العادهٔ آن‌را در ۴۰۰ متر دیده‌ایم. خب در اینجا هم همین اتفاق می‌افتد و در خط پایان ۴۰۰ متر، فاصلهٔ پورشه آن‌قدر با دو رقیب دیگر زیاد است که به‌راحتی می‌تواند آن‌ها در آینه‌های خود ببیند. این موشک آلمانی مسافت یک‌چهارم مایل را ظرف ۱۰.۱ ثانیه طی می‌کند که ۰.۷ ثانیه با خودروی دوم یعنی GT-R نیسمو فاصله دارد؛ اما در این ویدئو، مسابقهٔ رولینگ و آزمایش ترمز هم برگزار می‌شود که اگر می‌خواهید بفهمید آیا در آن‌ها هم پورشه پیروز خواهد شد یا نه، ویدئوی زیر را تماشا کنید.

مشخصات فنی

آئودی R8

نیسان GT-R نیسمو

پورشه ۹۱۱ توربو S

پیشرانه ۵.۲ لیتری V10 ۳.۸ لیتری V6 توئین توربو ۳.۸ لیتری H6 توئین توربو
قدرت ۶۲۰ اسب بخار ۶۰۰ اسب بخار ۶۵۰ اسب بخار
گشتاور ۵۸۰ نیوتن متر ۶۵۰ نیوتن متر ۸۰۰ نیوتن متر
گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه ۶ سرعته دوکلاچه ۸ سرعته دوکلاچه
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ چهارچرخ
وزن ۱۵۹۵ کیلوگرم ۱,۷۲۵ کیلوگرم ۱,۶۵۰ کیلوگرم
قیمت ۱۴۴,۱۳۰ پوند ۱۸۰,۰۹۵ پوند ۱۵۵,۹۷۰ پوند
[دانلود ویدئو]

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۶۸ دیدگاه

  1. Porsche

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (261 ديدگاه)

    شاهکار مهندسی آلمان اینجا معلوم میشه با معرفی نسل جدید توربو اس دیگه گودزیلا توان رقابت با اونو نداره و رقیب سر سختی واسه اون نمیشه
    R8 هم احساس میکنم لانچ خوبی نزد ولی رخ اون خیلی جذاب و دوست داشتنیه و اون موتور V10 تز همه جذاب تره
    🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪👑👑👑👑👑
    جالبه با این احوال GTR nismo با پورشه ۲۵۰۰۰ و با آئودی ۳۶۰۰۰ پوند اختلاف قیمت داره😂😂
    پس واضحه که رقبای آلمانی بیشتر ارزش خرید دارن❤

    موافقم ۴۵
    مخالفم ۴۶
    1. Dayan5775

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (151 ديدگاه)

      نسل قبلش هم به راحتی نیسان رو میزد کلیپاش زیاد هست تو یوتیوب
      این درگ که راحت قابل پیش بینی بود ولی باید یه درگ بین فراری و مک لارن و توربو اس بزارن اون دیدن داره

      موافقم ۳۳
      مخالفم ۲۷
    2. R@m!n

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (540 ديدگاه)

      خودتو تو ۱۰ تا پست قبلی کشتی. پدال این درگو نمیزاشت سکته می زدی 😂😂

      موافقم ۲۳
      مخالفم ۱۵
      1. Porsche

        ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (261 ديدگاه)

        واقعا 🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂

        موافقم ۸
        مخالفم ۱۰
    3. امیررضا

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (57 ديدگاه)

      ولی من بین این سه تا بازم جی‌تی‌آر انتخاب میکنم

      موافقم ۲۱
      مخالفم ۱۶
  2. ツSAMURAIツ

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    از نظر من برنده این درگ GTR بود
    بیشترین وزن
    کمترین قدرت و گشتاور
    قدیمی ترین ماشین ( ۱۴ سال پیش ساخته شده )
    با این حال خیلی خوب عمل کرد
    رقابت وقتی جالب میشه که R36 بیاد…..

    موافقم ۵۵
    مخالفم ۴۳
    1. پدر خودرو سازی جهان

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (153 ديدگاه)

      ٩١١ : پادشاه خودرو های پرفورمنس 💪

      موافقم ۳۵
      مخالفم ۴۳
      1. 🇮🇹Amin_sto🇮🇹

        ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (294 ديدگاه)

        ۹۱۱ قاتل سوپر اسپرت ها شده واقعا که حرف نداره
        مهندسی و طراحیه بی عیب و نقص آلمانی هم درش موج میزنه 👌

        موافقم ۲۸
        مخالفم ۲۶
      2. Hadi

        ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (2161 ديدگاه)

        هر سه تاشون محشرن و احترام بینشون واقعاً سخته…
        یکیشون سلطان درگه 🏁
        یکی گودزیلای ژاپنیه 💪
        یکی دیگه هم با اون V10 سلطان صداست 👑
        عملکرد نیسان تو درگ زیاد جالب نبود ولی نباید انتظار زیادی هم داشت چون قدیمی شده و نسل جدیدش به زودی میاد…
        انتخابم به ترتیب:
        ۱: پورشه
        ۲: نیسان یا آئودی

        موافقم ۱۹
        مخالفم ۳
    2. MahyarMAR

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (130 ديدگاه)

      منم باهات مدافقم ولی قیمت گودزیلا باید ارزون باشه ولی یه چیزی هست طرفدار های گودزیلا میدونن چون موتور دست ساز هست همه اسب بخار یکسان ندارن و ایمکه تیون پذیری بیشتر مناسب قیمتش مناسب باشه ولی از رقبا عقبه و اینکه الان دوره المانی هاست مطمعنمپند سال بعد وقتی تویوتا ۸۶ جدید گودزیلا جدید نیسان Z جدید میان یه نمونش همین یاریس اون زمان دوباره دوره ژاپنی هاست

      موافقم ۱۶
      مخالفم ۸
    3. abdi_porsche fan

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (287 ديدگاه)

      درسه از ۱۴ سال پیش هست اما بروز شده

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  3. R@m!n

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (540 ديدگاه)

    GTR پیر پاتال بازم بد کار نکرد. نسل جدیدیم ک در کار نیست متاسفانه فیس لیفته. کم کم باید با این افسانم خداحافظی کنیم.

    موافقم ۳۳
    مخالفم ۳
    1. ツSAMURAIツ

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1019 ديدگاه)

      فیس لیفت نیست مثل اینکه قراره رو پلتفرم اصلاح شده R35 ساخته بشه
      مثل ۴۰۰Z که رو پلتفرم ۳۷۰Z ساخته شد اما همه چیش تغییر کرد

      موافقم ۱۸
      مخالفم ۱
      1. R@m!n

        ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (540 ديدگاه)

        اتفاقا تو پست تایید نسل جدید نیسانم گفتم این ماشین نسل جدید حساب نمیشه و یه ارتقای فنی بیشتر نیست. البته با این اوضاع داغون نیسان نباید منتظر یه ماشین کاملا جدید با پلتفرم جدید باشیم.

        موافقم ۱۷
        مخالفم ۲
        1. 🇮🇹Amin_sto🇮🇹

          ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (294 ديدگاه)

          واقعا نیسان پیش خودش چی فکر کرده که ۱۴ ساله داره gtr رو بدون هیچگونه تغییرات و به روزرسانی های اساسی تولید میکنه ! به نظر من نیسان داره به اون شخصیت شکست ناپذیر گودزیلا آسیب میزنه
          رقبا تو این ۱۴ سال حداقل ۲ نسل عوض کردند نمونش مکلارن

          موافقم ۱۷
          مخالفم ۱
  4. حسین

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (336 ديدگاه)

    پوشه تواناست دیگه.

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۱۰
  5. محمد

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (608 ديدگاه)

    رقابت سر دومی بود کلا

    موافقم ۱۷
    مخالفم ۹
  6. Porsche

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (261 ديدگاه)

    الان این گودزیلایی که توی این رقابت حضور داشت مال ۱۴ سال پیش بود ؟؟؟؟؟ نه حتی اگه ساخت ۲۰۲۱ هم که باشه به پای ۹۱۱ turbo s نمیرسه
    ایتالیایی های قدر نمیتونن باهاش رقابت کنن اونوقت انتظار دارید GTR بتونه؟😐
    درگی که همین carwow بین فراری ۸۱۲ سوپر فست و لامبورگینی اونتادور SVJ و پورشه ی خودمون گذاشت که پورشه اون هارو شکست داد نیسان باید یه فکری به حال GTR بکنه زیادی پیر شده

    موافقم ۲۰
    مخالفم ۵۲
    1. حمیدرضا

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (18 ديدگاه)

      ایتالیایی های قدر؟؟ اون اونتادور که مهندسیش مال بیست سال پیشه اون فراری هم که ی ماشین gt هست با کلی وزن که اصلا توی اون کلاس نیست. هروقت تونست از پس sf90 بربیاد میتونی این حرف رو بزنی.

      موافقم ۱۳
      مخالفم ۱۴
      1. علی

        ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (148 ديدگاه)

        Sf90ازاین۳۳۸اسب بیشترو حداقل ٬دقیق نمیدونم
        دویست کیلو سبک تره.

        موافقم ۱۴
        مخالفم ۱
      2. Porsche

        ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (261 ديدگاه)

        Sf90 هایپر کار حساب میشه نباید با یه سوپر اسپرت مقایسش کرد

        موافقم ۹
        مخالفم ۸
        1. حمیدرضا

          ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (18 ديدگاه)

          اس اف ۹۰ هایپر کار هست و ۹۱۱ توربو اس گرند تورر؟؟ جک جالبی بود.

          موافقم ۶
          مخالفم ۴
      3. OMID

        ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (2043 ديدگاه)

        خود ۹۱۱ توربو اس گرند تورره بعد با sf90 مقایسش میکنی ؟
        دیگه همه چیز رو که نمیشه با sf90 مقایسه کرد
        یه نگاهی هم به اختلاف قیمتی شون بندازید با پول sf90 میشه سه تا توربو اس خرید !
        Sf90 از طرف پورشه رقیبی نداره حالا حالا ها هم نخواهد داشت

        موافقم ۱۸
        مخالفم ۰
      4. Porsche

        ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (261 ديدگاه)

        این بنده خدا اونتادور و… بقیه رو حریف قدر نمیدونه
        پورشه تو چقدر خوبی آخه

        موافقم ۷
        مخالفم ۸
    2. SRT

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (318 ديدگاه)

      پورشه خودتون؟
      سهم شما از پورشه همین نام کاربری تون هست یا چیزای دیگه ای هم هست ک ما ازش بی خبریم🤔

      موافقم ۱۸
      مخالفم ۴
      1. Porsche

        ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (261 ديدگاه)

        منظور من مال من نبود گفتم همین نمونه پورشه

        موافقم ۷
        مخالفم ۱۴
  7. MAHDI

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (5167 ديدگاه)

    در حق آئودی R8 ظلم کردن. درگ باید بازم تکرار میشد، کاملا مشخص بود با ماشین مشکل داشت در رقابت درگ. پس بازم باید تکرار میشد که نشد!!!!
    البته درگ های قبلی R8 زمان ۱۰.۷ ثانیه رو ثبت کرد.

    موافقم ۱۸
    مخالفم ۲۷
  8. Porsche

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (261 ديدگاه)

    دقیقا آئودی اینجا مشکل داشت و واضح بود که نمیتونه درست رقابت کنه ولی قطعا یه درگ چیزی از ارزش های R8 کم نمیکنه

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۲
  9. مهدی موتور

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (931 ديدگاه)

    R8 = ناحقی ائودی

    موافقم ۵
    مخالفم ۶
  10. SF90 STRADALE

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (2951 ديدگاه)

    هیچ ماشینی مثل ۹۱۱ توربو S توی درگ ثبات نداره
    محاله ۴۰۰ متر رو بالای ۱۰.۲ بزنه و این فوق العاده هست

    موافقم ۲۰
    مخالفم ۹
    1. سهند

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (317 ديدگاه)

      اگر فراری f8چهار چرخ محرک بود به نظرت می‌توانست پورشه را در ۴۰۰ متر شکست دهد؟ از نظر علمی که بله ولی شاید بازم نتونه

      موافقم ۲
      مخالفم ۳
      1. SF90 STRADALE

        ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (2951 ديدگاه)

        آقا سهند
        به نظرم دوره اما و اگرها گذشته و دنیایِ خودرو دیگه هیچکدام از این ها رو قبول نداره
        اگر F8 تریبوتو AWD بود _ اگر وزنش کمتر بود _ اگر پیست درگ بود و ….
        الآن خودروسازان تلاش میکنن تا بهترین ها رو تولید کنن و قافیه رو به رقبا نبازن و جای هیچ عذر و بهانه ای هم نیست
        فعلاً پورشه در اکثر موارد دست بالا رو نسبت به رقبا داره با تیم مدیریتی قوی و مهندسین تاپی که داره

        موافقم ۱۴
        مخالفم ۱
        1. سهند

          ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (317 ديدگاه)

          راست میگی

          موافقم ۵
          مخالفم ۰
    2. akrh78

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (684 ديدگاه)

      همین توربو اس رو بدی کارلاو کاری میکنن تایم ۱۱.۷ بزنه و از ونتیج ببازه 🤣

      موافقم ۱۲
      مخالفم ۰
  11. علی

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (148 ديدگاه)

    درگ خوبی بود.
    گودزیلا قابل احترامه اما اژدها بی رحمه.
    درکل چرا ائودی از اون موتور چرا گشتاور بیشتری نمیگیره؟؟

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۰
    1. OMID

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (2043 ديدگاه)

      چون هوراکان هست

      موافقم ۴
      مخالفم ۰
  12. مرسدس فن

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (72 ديدگاه)

    ۹۱۱ عشقههههههههههه

    موافقم ۹
    مخالفم ۴
  13. T.C.B.K

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (185 ديدگاه)

    برگذاری این درگ دیگه نهایت مسخره گی بود.
    نشون داد کار وا هیچی بلد نیست.

    جی تی ار نیسمو همیشه تایم بالا ۱۰.۷ میزنه…. ( اینجا ۱۰.۸ زد و تو سایت موتور ترند ۱۱)

    آئودی r8 هم همیشه بالای ۱۰.۵ میزنه ( اینجا تایم ۱۱ زد )

    اصلا برنده مشخصه.

    عین این میمونه من با پژو پارس بخوام با تیبا کورس بزارم . ( این یه مثال بود )
    خب تابلو هست پژو پارس قوی تره و میبره.

    اینجا هم تابلو هست که پورشه قوی تره و میبره.

    بعضی درگ های کار وا مسخرس…

    موافقم ۸
    مخالفم ۱۹
    1. علی

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (148 ديدگاه)

      هرچی باشه به مسخرگی درگ تایمز نیست.

      موافقم ۱۴
      مخالفم ۱۰
    2. Farzad

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1801 ديدگاه)

      رامین بعضی درگ هارو خیلی راحت میشه پیش بینی کرد مثل این . اما به خاطر جذابیت های ماشین های مقابل انجام میشه و یه جور سرگرمیه ، الان این ویدیو در چنل carwow در یوتیوب تو یه روز بیش از یک میلیون بازدید داشته ،
      بعضی ویدیوهاش ۸ میلیون رو هم رد میکنن .

      موافقم ۱۹
      مخالفم ۰
  14. Hamid

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1146 ديدگاه)

    برنده درگ بی شک گودزیلا بود …

    موافقم ۲۷
    مخالفم ۱۴
    1. abdi_porsche fan

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (287 ديدگاه)

      یکم منطقی تر فکن لطفا وزنو قدرتو گشتاورم در نظر بگیر

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  15. محمد رستمی نژاد

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (364 ديدگاه)

    سلام خدمت کاربر های عزیز سایت پدال
    آیا در سایت پدال می‌شود با کاربری
    خصوصی صحبت کرد یا مثلا قسمتی باشد که بشود صحبت کرد به غیر از زیر پست های مختلف .
    اگر میدانید ممنون میشم راهنمایی کنید
    من چند ساله که توی سایت خوب پدال هستم
    ولی حساب کاربری تشکیل ندادم
    زیاد آشنا نیستم با قسمت ها مختلف حساب کاربری.
    من به شخصه از سایت پدال و آقای سردبیر و نویسندگان سایت
    چه آنها که هستند همچنان
    چه آنها که رفته اند تشکر و قدر دانی فراوان میکنم
    اگر در مورد سوالی که پرسیدم میدانید لطف میکنید بگویید

    موافقم ۵
    مخالفم ۲
    1. سردبیر

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (631 ديدگاه)

      درود بر شما. بله اما ابتدا باید عضو سایت شوید تا از این امکانات بتوانید استفاده کنید.

      موافقم ۶
      مخالفم ۰
  16. علی

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (165 ديدگاه)

    به نظر بهتره به جای به کار بردن ملیت آلمانی ، ژاپنی ، آمریکایی

    تو جملاتی مثل :
    مهندسی آلمانی
    شاهکار ژاپنی
    و…..

    از اسم شرکت خودرو ساز استفاده بشه
    مثلا بگیم مهندسی فوق العاده پورشه

    چون به کار بردن ملیت تعصبی هست برای مردم خود اون کشور نه برای ما

    اینطوری خیلی عاقلانه تره

    موافقم ۲۳
    مخالفم ۰
  17. Sina10

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1442 ديدگاه)

    موشکی به نام ۹۱۱ توربو اس!!
    هیچ کسی رقیب این هیولا نمیشه
    حتی GT-R نیسمو و R8 با ده تا سیلندر
    البته که نیسان GT-R خیلی قدیمی تره و تا همینجا هم که اومده بود فوق العاده بود ، نسخه نیسمو توی پیست هم فکر کنم از همشون سریعتر باشه
    اما برای رانندگی هیجان انگیز تر آئودی با اون قیافه زیبا و موتور ۱۰ سیلندر عالیه

    در کل اینجا طرفدار ۹۱۱ توربو اس بودم که کامل ترین پکیج رو ارائه داده

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۳
    1. ツSAMURAIツ

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1019 ديدگاه)

      درسته
      جی تی آر نیسمو با تایم ۷:۰۸:۶۷ تو نوربرگرینگ از همه اینا سریع تره

      موافقم ۱۹
      مخالفم ۷
      1. mehran911

        ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1912 ديدگاه)

        در خوب بودن GTR شکی نیست
        اما سایت carthrottle و pistonhead گزارش دادن که خودرویی که نیسان باش تایم زد با نمونه تولیدی تفاوت زیادی داشت
        سایت carthrottle از این داستان به عنوان یک دروغ بزرگ یاد میکنه
        اینو میشه از تایم های نیسمو در پیست های دیگه فهمید

        موافقم ۹
        مخالفم ۲۰
        1. سهند

          ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (317 ديدگاه)

          mehran911 به نظر تو پورشه ۹۱۱ توربوs بهتر است یا فراری f8؟ از هر لحاظ

          موافقم ۴
          مخالفم ۲
        2. mehran911

          ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (1912 ديدگاه)

          سهند عزیز
          توربواس و f8 دوتا دنیای مجزا هستن
          توربواس ی گرندتور لوکس اسپرت محسوب میشه
          از طرفی f8 ی سوپراسپرت به تمام معناست
          اینجا بیشتر بحث سلیقه مطرح میشه که من خودم توربواس رو بیشتر قبول دارم و بیشتر دوستش دارم

          موافقم ۵
          مخالفم ۰
        3. سهند

          ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (317 ديدگاه)

          به خاطر پاسخ دادن ممنون
          مگر گرند تورر به ماشین های موتور جلو نمیگن؟ ۹۱۱ که موتور وسط است.
          و یه سوال دیگه هم دارم شما از بین پورشه ۹۱۸ و لافراری کدام را ترجیح میدهید؟

          موافقم ۲
          مخالفم ۰
  18. Farzad

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1801 ديدگاه)

    ۳ تا ماشین دوستداشتنی که برنده و بازنده بینشون مهم نیست .

    موافقم ۱۵
    مخالفم ۰
    1. SRT

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (318 ديدگاه)

      داش اینم لینک همون درگه ک گفتم دیمن فابریک تایم ۹.۲ زد.

      https://www.instagram.com/p/CK3ZduMlbGt/?igshid=d05nmpskgrgo

      موافقم ۴
      مخالفم ۱۹
      1. M.A.S

        ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (443 ديدگاه)

        این تایم رو زیر پست درگ چلنجر دیمن و پورشه ۹۱۱
        گذاشته بودم یکی از دوستان گفت این دیمن قدرتش۱۲۰۰ اسب بخاره و باعث شد شک کنم
        اگه ۱۲۰۰ اسبه پس باید بتونه تایم کمتری بزنه فک کنم
        و اگه استوکه چرا صدای سوپرچارجرش یه کم بلندتره؟(به خاطر نزدیکی بیش از حد صداش اونجوری تو فیلم افتاده یا دستکاری شده؟)
        سرعتشم در انتهای مسافت چهارصد متر یه کوچولو انگار زیاده
        من هرچی گشتم اصلیشو پیدا نکردم جناب SRT شما ویدیوی اصلیو دیدی؟ایا اونجا هم نوشته بود استوک؟

        موافقم ۳
        مخالفم ۱
      2. OMID

        ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (2043 ديدگاه)

        این از صداش معلومه استوک نیست
        حداقل استریت پایپ شده

        موافقم ۳
        مخالفم ۰
      3. Farzad

        ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1801 ديدگاه)

        به نظرم اگه استوک بود پدال مطلبشو میذاشت مثل اون قبلی که استوک بود و گذاشت .

        موافقم ۴
        مخالفم ۰
  19. ساسان

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (973 ديدگاه)

    Gtr و اونتادور باید نسل جدیدشون تا الان میومد.
    بین خودروهای توربوgtrیکی از جذابترین صداهارو داره

    موافقم ۲۰
    مخالفم ۰
  20. Benz309 1974

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (659 ديدگاه)

    اون فصل جدید درگ های پدال پس کی میاد حداقل زمانش رو اعلام کنید.

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۰
  21. محمد رستمی نژاد

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (364 ديدگاه)

    بله آقای سردبیر
    یعنی من که الان دارم این پیام رو مینویسم عضو سایت هستم دیگه
    چون حساب کاربری تشکیل دادم
    بعد باید به کدام قسمت سایت مراجعه کنم
    (ممنون از اینکه به سوالات کاربر ها سریعا پاسخ میدهید)

    موافقم ۳
    مخالفم ۱
  22. AliREZA

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (8 ديدگاه)

    عزیز سال ساخت خودروها هم مینوشتی اینجا نیسان کاملا پیرمرده ولی ببینید چقد قدرت داشته و داره که هنوز یک ملاک هست

    موافقم ۵
    مخالفم ۱
  23. Bayerische Motoren Werk

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (261 ديدگاه)

    درگ خیلی جذابی بود
    هر سه خودرو بهترین ها هستن
    آئودی با اون موتور V10
    GTR اونم با چاشنی nismo
    ۹۱۱ اونم از نوع turbo s
    واقعا بی نظیره

    بهترین تایمی که در همین در carwow ثبت شده مال همین ۹۱۱ بوده که تایم ۱۰.۱ ثانیه ای داره!!!
    لانچ عالی پرفورمنس محشر استایل جذاب و با اصالت از ویژگی های این غول کش هستن

    موافقم ۳
    مخالفم ۱
  24. Mercedes-AMG

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (40 ديدگاه)

    واقعا حرف حق رو زدی
    همه عالی بودن
    در مورد توربو اس هم که مشخصه شاید روی کاغذ از رقبا قدرت کمتری داشته باشه ولی وقت عمل که میرسه غوغا میکنه طوری که هیچکس حریفش نیست
    کلا آلمانی ها مهندسی عالی دارن
    شاید جدیدا مخالفان زیادی پیدا کرده باشن به خاطر طراحی جلوپنجره ب ام و و طراحی های تکراری مرسدس و….
    ولی اگه این اتفاق ها نمی افتاد هیجان نداشت باید ببینیم که با این تصمیماتی که گرفتن چطور پیش میرن
    پس باید منتظر موند و ببینیم چیکار میکنن

    موافقم ۲
    مخالفم ۱
  25. حسین دهمرد

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1513 ديدگاه)

    احتمالا راحت ترینش پورشه باشه. ماشین باید جوری باشه که یه راننده ی غیر حرفه ای با یه جفت کتونی بتونه باهاش حال کنه

    موافقم ۵
    مخالفم ۰
  26. Avan

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (284 ديدگاه)

    اهمیت گشتاور در اینجا مشخص میشه

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
  27. شاهین

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (856 ديدگاه)

    پورشه ثابت شدس ولی ایکاش یه کیت اگزوز براش میزاشتن تا همه سوژش نکنن
    اونجا که شیشه رو داد پایین تا صدارو بشنوه … ترکیدم از خنده

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
  28. Mf1

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (475 ديدگاه)

    معلومه یه خودرو جدیدتر و چهار چرخ محرک تو مسیر درگ کوتا رقباش شکست بده آیا میتونه تو پیست هم راحت شکست بده رقباش درحالی که توپیست اختلاف ۹۱۱ با رقبا زیاد هست
    کمتر خودرویی هست که هم بتونه تو درگ حرف اول بزنه و تو پیست هم حرف اول بزنه

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
  29. سرزمین آفتاب

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (67 ديدگاه)

    من رکورد ۴۰۰ متر آئودی ۱۰.۷ دیدم نمیدونم الان چش بود همینطور نیسان هم ۱۰.۷ دیدم
    ولی توی رولینگ و ترمز آئودی بهتر بود
    من آئودی رو انتخاب میکنم بخاطر ظاهر و اون موتور v10 عالی و خوش صدا
    پورشه مثل همیشه عالی بود و به غیر از این انتظار
    نمی رفت

    موافقم ۵
    مخالفم ۰
  30. 😎Ali Hossein😎

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (337 ديدگاه)

    ۹۱۱ لایک
    GTR دیسلایک
    نظر شخصی ۹۱۱😍

    موافقم ۳
    مخالفم ۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا