پورشهفراری

درگ حیثیتی میان پورشه ۹۱۱ توربو S و فراری F8 تریبوتو

همه میدانیم که نسل جدید پورشه ۹۱۱ توربو S یکی از سلاطین مسافت ۴۰۰ متر یا همان رقابت درگ است چراکه این غول‌کش آلمانی تاکنون ابرماشین‌های فوق‌العاده‌ای مثل مک‌لارن ۷۲۰S، فراری ۸۱۲ و لامبورگینی اونتادور SVJ را مغلوب کرده است؛ اما آیا توربو S جدید می‌تواند در ۴۰۰ متر پشت فراری F8 تریبوتو را هم به خاک بمالد؟ برای فهمیدن پاسخ این سؤال، کانال یوتیوب ۸۸۸MF این دو سوپراسپرت بشدت سریع حال حاضر دنیا را در برابر یکدیگر قرار داده است.

اما پیش از آنکه به سراغ تماشای رقابت جذاب این دو ماشین برویم بهتر است در ابتدا نگاهی به مشخصات فنی آن‌ها داشته باشیم. ۹۱۱ توربو S جدید از پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری شش سیلندر تخت توئین توربوی آشنای پورشه استفاده می‌کند که مهندسان آلمانی خروجی آن‌را در اینجا به ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور رسانده‌اند. این نیرو از طریق یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه به هر چهارچرخ منتقل می‌شود. از سوی دیگر، در سینهٔ F8 تریبوتو نیروگاه ۳.۹ لیتری V8 توئین توربوی فراری قرار گرفته که ۷۲۰ اسب بخار قدرت و ۷۷۰ نیوتن متر گشتاور دارد.

بنابراین، فراری از لحاظ قدرت بر پورشه برتری دارد. علاوه بر این، اسب سرکش مارانلو از مزیت وزن کمتر هم برخوردار است زیرا با ۱۴۳۵ کیلوگرم وزن، نزدیک به ۳۰۰ کیلوگرم از رقیب آلمانی سبک‌تر است. همچنین باید توجه داشت که توربو S حاضر در این رقابت از نوع کابریولت است که حدود ۷۰ کیلوگرم از نسخهٔ کوپه سنگین‌تر بوده و این اضافه‌وزن می‌تواند درنتیجهٔ درگ تأثیرگذار باشد. البته از سوی دیگر، نیروی موتور در فراری فقط به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود درحالی‌که سامانهٔ چهارچرخ محرک پورشه می‌تواند به لانچ بهتر آن کمک کند.

با همهٔ این‌ها، فکر می‌کنید در این رقابت حساس، فراری موتور وسط با قدرت بیشتر و وزن کمتر پیروز خواهد شد یا ترکیب موفق موتور عقب پورشه در کنار انتقال قدرت به چهارچرخ بازهم موجب برتری آن می‌شود؟ برای فهمیدن پاسخ این سؤال ویدئوی زیر را تماشا کنید.

 

پورشه ۹۱۱ توربو S

فراری F8 تریبوتو

پیشرانه ۳.۸ لیتری H6 توئین توربو ۳.۹ لیتری V8 توئین توربو
قدرت ۶۵۰ اسب بخار ۷۲۰ اسب بخار
گشتاور ۸۰۰ نیوتن متر ۷۷۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه ۷ سرعته دوکلاچه
محور محرک چهارچرخ عقب
وزن ۱۷۱۰ کیلوگرم ۱۴۳۵ کیلوگرم
قیمت ۲۰۴,۷۵۰ دلار ۲۷۹,۴۵۰ دلار
[دانلود ویدئو]

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۵۳ دیدگاه

  1. R@min

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (650 ديدگاه)

    بالاخره یکی پیدا شد پورشو بزنه. البته راند دوم راننده پورشه ر…د ولی تو همون راند اول معلوم شد فراری قوی تره از همه لحاظ

    موافقم ۶۸
    مخالفم ۲۰
    1. امین

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (120 ديدگاه)

      محض اطلاع طبق اعلام فراری ۴۰۰ متر f8 ۱۰.۲ ثانیه است پورش ۹۱۱ توربو اس ۱۰‌.۱ رو زده وقتی به تایم ها و عملکرد ها و ماشین ها نگاه میکنیم ارزش درگ خیلی پایینه در ضمن اگر فراری با شکست نفسی عدد رو اعلام کرده باشه ینی ۱۰.۱ یا ۱۰ بشه فقط اونوقته که ممکنه ببره

      موافقم ۳۸
      مخالفم ۱۹
      1. MASIHA

        ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (790 ديدگاه)

        جناب امین ۱۰.۲ اعلامی کاخونه فراری هست
        همون جریان لافراریه که کمپانی گفت ۲‌.۷ ولی ۲.۴ هم زد

        موافقم ۳۵
        مخالفم ۹
      2. Hadi

        ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (1058 ديدگاه)

        دقیقاً 👍
        هر دو خیلی سریعن و نزدیک به هم ولی زمان پورشه اینجا ۱۱.۱بود ولی مجله carwow زمان ۱۰.۱ رو هم باهاش زده بود…
        پس نمیشه خیلی رو نتیجه این درگ حساب کرد……

        موافقم ۳۷
        مخالفم ۷
    2. آرمان

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (144 ديدگاه)

      تو کار واو این ماشین نزدیک ۱۰ زد اینجا یازده درگش مشکوک بود

      موافقم ۴۰
      مخالفم ۸
      1. MASIHA

        ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (790 ديدگاه)

        هرچقدر که برای پورشه کمتر باشه، برای فراری هم همون جریانه با همون نسبت
        یعنی اگه پورشه ضعیف عمل کرده باشه فراری هم ضعیف عمل کرده(تو این درگ)

        موافقم ۲۳
        مخالفم ۲۱
    3. امین

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (120 ديدگاه)

      من خودم فیلمشو که دیروز تو یوتیوب گذاشتن دیدم که f8با فاصله بسیار کم ۷۲۰sرو مییرد اندازه نصف ماشین و در بعضیهاشم مکی برد f8 زمان ۱۰.۳۸ رو ثبت میکرد مطمعنم تو ۴۰۰متر f8رقیب ۹۱۱توربو اس نیست مطمعنم اینو

      موافقم ۳۶
      مخالفم ۳۵
      1. MASIHA

        ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (790 ديدگاه)

        منم دیدم اون درگ رو
        فراری ۲ یا ۳ تا درگ رو برد
        که اونی هم که نبرده بود بخاطر لانچ بدش بود

        موافقم ۱۳
        مخالفم ۸
      2. Ferrari

        ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (1541 ديدگاه)

        مکلارن درگ رو نبرد اگر به تایمی که ثبت شد نگاه میکردید f8 سریعتر ۴۰۰ متر رو طی میکرد جلوتر بودن مکلارن بخاطر ری اکشن خوب رانندش بود که بلافاصله بعد خاموش شدن چراغ حرکت کرد

        موافقم ۱۶
        مخالفم ۱۳
    4. ارشیاSVJ

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (1106 ديدگاه)

      اگه راس میگه با نسخه عادیش درگ بزاره نه کابریولت!!😏😏😏

      موافقم ۱۱
      مخالفم ۱۳
    5. Reza

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (1328 ديدگاه)

      عادلانه نبود . چرا چونکه پیستا از F8 سریعتره و ۷۲۰s از پیستا ، ۹۱۱ توربو S هم از ۷۲۰s سریعتره . پس در نتیجه ۹۱۱ توربو S سریعتر از F8 هستش.
      البته این نسخه رودستر هستش ولی دلیل نمیشه که اینقدر کند باشه

      موافقم ۶
      مخالفم ۱۱
      1. MASIHA

        ۳۱ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (790 ديدگاه)

        پیستا از f8 سریعتره؟!؟!😕🧐
        همین دیروز f8
        ۷۲۰ رو شکست داد🤨

        موافقم ۶
        مخالفم ۲
        1. Reza

          ۳۱ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (1328 ديدگاه)

          کلیپی چیزی داری ازش

          موافقم ۱
          مخالفم ۱
        2. MASIHA

          ۳۱ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (790 ديدگاه)

          جناب علی کیهانی زحمتش رو کشیده پایین💙

          موافقم ۵
          مخالفم ۰
      2. Ali Keyhani

        ۳۱ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (577 ديدگاه)

        «F8 vs 720S * Ferrari F8 Tributo vs McLaren 720s * 1/4 mile DRAG RACE»
        https://youtu.be/-ngBeXh0Ifk
        بفرما رضا جان

        موافقم ۳
        مخالفم ۰
        1. Reza

          ۱ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (1328 ديدگاه)

          حالا شد یه چیزی، ملتفت شدم

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
  2. Just bentley continental

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (538 ديدگاه)

    اصلا نمیشه به این درگا اعتماد کرد چون رانندهاشون صد درصد ناشین.هر دو این ماشینا ۴۰۰ مترو تو بهترین تایماشون زیر ۱۰.۵ میزنن نه ۱۱ ثانیه!

    موافقم ۴۱
    مخالفم ۵
  3. بهنام

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (409 ديدگاه)

    بهتر بود توربو اس با سقف جمع شونده تو این رقابت شرکت نمی‌کرد ولی به هر شکل فراری به نظرم ترکوند. چه رخی، چه شتابی، عجب چیزی!!

    موافقم ۳۹
    مخالفم ۹
  4. SF90 STRADALE

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2588 ديدگاه)

    درسته فراری برد ولی باید ۹۱۱ توربو S کوپه توی این درگ شرکت میکرد تا عادلانه باشه و برنده واقعی مشخصه بشه
    از حق نگذریم F8 تریبوتو خیلی زهردار نشون داده
    کچل خان درگ تایمز که عاشق مکلارن هست جدیداً زده تو کار فراری و یک F8 تریبوتو خریده و با اون درگ میزاره
    جدیدترین درگی هم که برگزار کرده بین F8 تریبوتو و ۷۲۰S که هر ۳ درگ رو فراری میبره

    موافقم ۳۸
    مخالفم ۶
    1. MASIHA

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (790 ديدگاه)

      موافقم توربو اس کوپه بود بهتر میشد
      هر ماشینی نمیتونه این بچه المانی شیطون رو شکست بده … حتی غول درگی مثل مکلارن ۷۲۰s…
      تازه این اول کاره و تحفه اصلی در راه است…
      😈SF90 STRADALE😈

      موافقم ۲۷
      مخالفم ۵
      1. SF90 STRADALE

        ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (2588 ديدگاه)

        بنده همین جا اعلام میکنم هر ماشینی توی درگ SF90 استراداله رو شکست بده اسم پروفایلم رو به اسم اون ماشین تغییر میدم ، حتی اگه مکلارن سنا باشه
        خیلی خیلی خیالم راحته که این اسب سرکش توی درگ رقیب نداره 👊👊

        موافقم ۲۵
        مخالفم ۵
        1. امین

          ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (120 ديدگاه)

          هویت قدرت قیمت مشخصات فنی موتور و…. sf90 شبیه یه هایپر اسپورته تا به سوپر اسپورت اصن خیلی قدره نمیدونم چرا بهش میگن سوپر اسپورت در حد هایپره

          موافقم ۶
          مخالفم ۲
        2. Bayerische Motoren Werke

          ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (895 ديدگاه)

          ۹۱۸ رو بذار
          ارادت… .

          موافقم ۹
          مخالفم ۴
        3. Mc20

          ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (684 ديدگاه)

          داداش اون دوج جلنجر جدید رو ندیدی مثل اینکه

          موافقم ۱
          مخالفم ۳
        4. Hamidreza

          ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (806 ديدگاه)

          عه عجب آدمی هستی تو
          خب معلومه اس اف نود صد در صد شکست میخوره
          همیشه همینه
          امکان نداره پنج سال دیگه هنوز اس اف نود سریع ترین باشه شابد در حال حاضر سریع ترین باشه اصلا شاید خود فراری ی چیز سریع تر از اس اف نود بسازه!
          هوندا سیویک تیون رو میاریم اس اف نود رو بزنه بره چون تو گفتی هر ماشینی !

          موافقم ۳
          مخالفم ۷
        5. MASIHA

          ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (790 ديدگاه)

          bayerische motoren wreke
          داداش ۹۱۸ از لاف ضعیفتره😅
          یه ترتیب ۱۰ و ۹.۷ زدن🙂

          موافقم ۵
          مخالفم ۳
        6. SRT

          ۲ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (134 ديدگاه)

          اسمتو عوض کن،پورشه ۹۱۸ اسپایدر بزار
          یا میخای ی سال دیگه وایسا،بزار تسلا رودستر

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
  5. محسن

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    وزن پورشه بیشتر بود وگرنه فراری عمرا بهش برسه

    موافقم ۱۸
    مخالفم ۲۰
    1. MASIHA

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (790 ديدگاه)

      در عوض پورشهawd هست
      درکل بنظرم عملکرد چورشه فوق العاده بود
      حالا این که کابریولت بود به کنار

      موافقم ۱۱
      مخالفم ۴
  6. Enzo

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (288 ديدگاه)

    درسته پورش تو درگ ماشینهای فوق‌العادهیو زده .ولی اینجا قدرت فرراری هفتادتا بیشتر ووزنش نزدیک سیصد کیلو سبکتره.اینا اعداد کمی نیست اونم تو این رنج ماشین .فککنم دوتا راننده حرفه‌ای هم بشینم پشتشون بازهم فراری میزنه.با تمام این اوصاف باید گفت اسم غول کش واقعا برازنده توربوS .فرراریم که معرکه هستش حرف نداره.هردوی اینا ماشینهای تاپو باکلاسی هستن

    موافقم ۲۲
    مخالفم ۵
  7. احمدرضا

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (7 ديدگاه)

    راننده های کار بلدی نبودن
    اگه این ماشینا دست راننده های حرفه ای بود به احتمال خیلی زیاد درگ ایستاده رو پورشه میبرد اما درگ رولینگ میباخت
    البته اینجا رولینگ نرفتن
    اما این نتایج نظر منه

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۷
  8. MASIHA

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (790 ديدگاه)

    ای جااان اسب رقصان
    درگ عالی بود
    فکر نیمکردم f8 در این حد قوی باشه.
    درگ تایمز هم f8 تریبیوتو رو در مقابل مکلارن ۷۲۰ s قرار داده که امیدوارم پدال مطلبش رو بذاره…
    از نظر من پورشه گل کاشت کارش عالی بود…
    هرچند جنگنده ایتالیایی معلومه خیلی قوی ظاهر شده
    منتظر sf90 هم هستیم
    💙❤🧨💘FERRARI💘🧨❤💙

    موافقم ۱۸
    مخالفم ۷
    1. Bayerische Motoren Werke

      ۱ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (895 ديدگاه)

      اون بالا نشد پاسخ بدم
      ۹۱۸ هم در درگ و هم در پیست در بزرگترین درگ ریس هایپرکارها پیروز شده. نه فقط اون بلکه در تمام درگ هاش
      دلیل اینکه دیمن سریعترین معرفی شده با شتاب ۲.۳ فقط بخاطر اینکه پورشه شتاب ۲.۵ رو اعلام کرده برخلاف شتاب ۲.۱ ثانیه ای ثبت کرده. پورشه بالاترین مهندسی رو با جرات اعلام میکنم که داره و از نظر بنده بهترین شرکت خودروسازیه جهانه.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  9. مهراد

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (456 ديدگاه)

    درگ آبدوغ خیاری با راننده ها و فیلمبرداری فوق العاده ناشی

    افتضاح به تمام معنا

    این دو ماشین در حالت ایده آل ۴۰۰ متر رو نزدیک ۱۰ ثانیه میزنن ، ۱۱ ثانیه زمان اینا نیست

    موافقم ۲۹
    مخالفم ۳
    1. Sina

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (846 ديدگاه)

      با یه ب‌ام‌و M5 میشه زیر ۱۱ ثانیه زد اون وقت زمان ها خیلی عجیبه

      موافقم ۱۷
      مخالفم ۴
  10. امین

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (120 ديدگاه)

    درگ مشکوکی بود حتی تو راند دوم توربو اس از اول عقب موند که معلوم نیس چیکار میکنن ولی اگه واقعا f8 برنده باشه که قطعی نیست(به دلیل مشکلات که وجود داشت راننده و ماشین)پس تاج ۴۰۰ متر میرسه به f8

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۶
    1. MASIHA

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (790 ديدگاه)

      تاج درگ کارواو منظورته؟؟؟

      موافقم ۶
      مخالفم ۱
  11. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1220 ديدگاه)

    F8 علاوه بر قدرت بیشتر از مزیت
    بسیار مهم وزن کمتر هم بهره مند بود.
    با یه نگاه به اعداد و ارقام میشه گفت نتیجه زیاد دور از انتظار نبود.

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۳
  12. Elmiraj

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1720 ديدگاه)

    فراری به ازای هر اسب بخار ۶۴۰ گرم سبک تره ،
    در مقابل پورشه AWD هست و گیربکس بهتری داره .
    .
    اما این فراریه و باید در مقابلش سر خم کنی…

    موافقم ۲۱
    مخالفم ۱۹
  13. مهرداد كمال

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (211 ديدگاه)

    باور کنین خیلیا تو همین کشورهای عربی خلیج فارس هستن این دو تا رو تو گاراژشون دارن که احتمالا با شخصی سازی همرنگ هم هستن فقط بین ما و اونا یک خلیج فاصله هست متاسفانه

    موافقم ۱۴
    مخالفم ۱
  14. Hussein

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (229 ديدگاه)

    من طرفدار فراریم اما f8 رو دوست ندارم واقعا حس میکنم یه فراری نیست
    ولی واقعا پورشه دوست داشتنیه

    موافقم ۱۷
    مخالفم ۶
  15. سهند

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (99 ديدگاه)

    پورشه ۹۱۱ توربو اس :لایک👍

    فراری f8 :دیسلایک👎

    موافقم ۴۸
    مخالفم ۴۷
    1. Mc20

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (684 ديدگاه)

      یه ماشین باز واقعی هیچوقت دیسلایک نمیده به ماشینی همرو دوست داره

      موافقم ۲
      مخالفم ۲
  16. MAHDI

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (4691 ديدگاه)

    حتی پورشه ۹۱۱ کررا S هم شروع حرکت بهتری نسبت به این درگ داشت!!!!
    البته درسته که فراری F8 خیلی سریع اما پورشه اینجا شروع حرکت به شدت ضعیفی داشت.

    دیشب درگ پورشه ۹۱۱ توربو S و مکلارن ۶۰۰LT رو از مجله معتبر CarFection داشتم میدیدم که دیروز منتشر شد. ۹۱۱ توربو اس طوری از مکلارن ۶۰۰. فاصله گرفت که انگار مکلارن یه کوپه اسپرت بود چون فاصله خیلی زیاد بود.

    دیروز مجله LOVECARS درگ بین مکلارن ۷۲۰ و پورشه تایکان توربوS رو انجام دادکه نتیجه جالبی داشت.

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۶
  17. امیر

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (81 ديدگاه)

    کجایند مردان بی ادعا…!!! (فراری) 😍😍😍
    .
    .
    .
    بعدی
    نبود…!!! 🤣🤣🤣

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۱۵
    1. امیر

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (81 ديدگاه)

      چرا نظرم تایید نشده؟

      موافقم ۴
      مخالفم ۰
  18. Sina

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (846 ديدگاه)

    پورشه قیمتش بسیار کمتره و این یه نقطه قوت اساسیه.
    و فراری هم قابل تحسینه و خب وقتی به نسخه های قبلی یعنی ۴۸۸ و ۴۵۸ نگاه میکنی قدرتش رو تشخیص میدی

    موافقم ۷
    مخالفم ۱
  19. OMID

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1667 ديدگاه)

    درگ چرت و پرتی بود
    حالا کابریوله بودن پورشه به کنار
    ولی انگار هیچ کدوم از لانچ کنترل استفاده نکردن
    جفتشون عین لاک پشت راه افتادن و آخرشم تایم ۱۱ زدن😑
    اگر بارونی بود این نتایج قابل قبول بود ولی هوا هم آفتابی بود پس در کلا زیاد قابل استناد نیست
    پورشه هم با این نسل ۹۱۱ ترکوند به معنای واقعی پادشاه درگ فعلی لقب خودشه
    F8 هم توی ویدیو خیلی زیباتر از عکساش هست و عملکردش هم در حد اسم فراری ( نه در اینجا بلکه مجلات دیگه ) هست فقط من طراحی ۴۸۸ پیستا رو بیشتر دوست دارم البته به احتمال زیاد وقتی نسخه پیست محور این هم بیاد از پیستا هم زیباتر میشه

    موافقم ۶
    مخالفم ۳
  20. NISSAN GTR SOLTAN

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (187 ديدگاه)

    فراری اسب سرکش خودشو داره کم کم نشون میده
    جدا از اینا وقتی من میگم نمیشه خیلی به حرف و کار های این مجلات استناد کرد منظورم همینه
    نه زمین مرطوب بود نه هیچی طرف با یه ماشین تمام اتومات هم نمیتونه یه درگ درست و حسابی برگذار کنه
    ببین خدا پولو به کی داده
    من انتخابم اینجا با فراریه به نظرم با یه راننده ی خوب و یه لانچ خوب میتونه توربو اس رو شکست بده
    توی رولینگ مطمعنم که فراری با اختلاف زیاد پورشه رو میزنه
    لانچ کردن یه ماشین دف عقب کار هر بچه ای نیست

    موافقم ۷
    مخالفم ۴
  21. Ali Keyhani

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (577 ديدگاه)

    هر دوتا راننده ضعیف بودن از تایمی که زدن مشخصه بخصوص در ریس ۲
    اما با وجود این فکر نمیکردم F8 ببره
    منتظر درگ های بیشتری از F8 هستم و همینطور SF90 استراداله

    موافقم ۶
    مخالفم ۱
  22. Moein

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (7 ديدگاه)

    قطعاپورشه کروکی حریف این نیست فقط کوپه میتونه اینو شکست بده

    موافقم ۳
    مخالفم ۴
  23. محمد ب

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (152 ديدگاه)

    فراری ماشین بهتریه

    موافقم ۳
    مخالفم ۲
  24. وی

    ۱۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آمار و ارقام خیلی وقت ها راست نمی گن و فقط وسیله ای برای ایجاد ذهنیت وهیجان در ذهن راننده اند دوستان منطقی باشیم و واقعیت رو قبول کنیم اصلا درستش همین رکورد در واقعیت هست نه ادعای کمپانی اگه هم شرایط بد بود برا فراری هم بد بود تو دوتا آب و هوا که نبودن تازه اف۸از۴۸۸پیستا سریع تر هم هست به خاطر مهندسی پیشرفته تر .
    نمیشه که ماشین مورد علاقه تون باخت همش دنبال توجیه وبهانه باشید

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا