پورشه

رخ‌نمایی نسل جدید پورشه ۹۱۱ GT3 همراه با اعلام مشخصات

پورشه آمادهٔ معرفی رسمی نسل جدید ۹۱۱ GT3 می‌شود اما پیش از آن، رئیس بخش GT این شرکت «آندریاس پرونیگر» در ویدئویی از تاپ گیر، جلو و عقب این ماشین را به کریس هریس نشان داده و مشخصات آن‌را هم اعلام کرده است. در این ویدئو به‌طور کامل می‌توانیم ویژگی‌های طراحی GT3 جدید را ببینیم که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به ورودی هوای مشکی‌رنگ جلو، دریچه‌های هوای روی کاپوت جلو، بال بزرگ عقب و دو سر اگزوز در میانهٔ سپر عقب اشاره کرد. برای کسانی که علاقه‌ای به بال بزرگ عقب GT3 ندارند پورشه بار دیگر نسخهٔ تورینگ این خودرو را هم ارائه خواهد کرد.

نسل جدید GT3 به نسخهٔ تکامل‌یافته‌ای از همان پیشرانهٔ ۴ لیتری شش سیلندر تخت آشنای پورشه مجهز خواهد بود که در ۹۱۱ اسپیداستر جدید هم آن‌را دیدیم. این موتور در GT3 جدید ۵۱۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت که افزایشی ۱۰ اسب بخاری را نسبت به نسل قبلی نشان می‌دهد. این پیشرانه با گشتاور تخمینی ۴۷۰ نیوتن متر، خودرو را ظرف ۳.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رساند. به گفتهٔ پرونیگر، علیرغم وجود فیلتر ذرات بنزین، صدای احساسی این موتور همچنان حفظ شده است. برای انتقال نیروی موتور هم گیربکس‌های شش سرعتهٔ دستی یا هفت سرعتهٔ دوکلاچه PDK قابل انتخاب خواهد بود. این در حالی است که نسخه‌های اتوماتیک به شیفتر دندهٔ دستی مانند روی تونل گیربکس مجهز خواهند بود زیرا پرونیگر دوست دارد دنده‌های پورشه‌های PDK را این‌گونه تعویض کند.

نسل جدید GT3 که از جدیدترین شاسی نسل ۹۹۲ سود می‌برد، اولین ۹۱۱ جاده‌ای تاریخ محسوب می‌شود که تعلیق جلوی آن از نوع دو جناقی است و طراحی کاملاً جدیدی از خودروی اسپرت متمرکز بر پیست را نشان می‌دهد. همچنین به گفتهٔ پرونیگر، با وجود افزایش ابعاد GT3 جدید نسبت به نسل قبلی، آن‌ها موفق شده‌اند وزن خودرو را در همان سطح قبل حفظ کنند. وی دراین‌باره گفته است:

باوجوداینکه خودرو کمی بزرگ‌تر شده اما سنگین‌تر از سلف خود نیست

وزن GT3 جدید بدون همهٔ مایعات حدود ۱۴۳۰ کیلوگرم است.

پرونیگر همچنین گفته است که نسل جدید GT3 به‌طور ویرانگرانه‌ای در نوربرگ‌رینگ سریع خواهد بود. این در این رابطه گفته است:

من نمی‌توانم به شما بگویم که چقدر سریع است اما بسیاری از دهان‌ها را کاملاً باز خواهد کرد

فروش نسل جدید پورشه ۹۱۱ GT3 سال آینده آغاز می‌شود و باید انتظار قیمتی در حدود ۱۴۵ هزار دلار را برای آن داشته باشیم.

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۳۹ دیدگاه

  1. MOHAMMAD.DEMON

    ۷ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (383 ديدگاه)

    خیلی خوبه شایسته اسمشه
    ولی این جمله ( صدای احساسی این موتور همچنان حفظ شده است )
    یکم جنبه طنز داشت

    موافقم ۳۰
    مخالفم ۴۴
    1. Reza

      ۷ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1535 ديدگاه)

      اگه واقعا ببینیش و صداشو بشنوی نظرت عوض میشه همچین بی صداهم نیست.

      موافقم ۲۸
      مخالفم ۷
    2. mehran911

      ۷ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1853 ديدگاه)

      پیشرانه نفس طبیعیه و این ماشین باید بتونه به اهداف آلایندگی مدنظر پورشه برسه به همین خاطر فیلترآلایندگی جدیدی باید در نظر گرفته بشه از طرفی این موضوع روی صدای پیشرانه موثر هستش
      در مجموع این داستان در بین اسپرت سازها یک چالش محسوب میشه
      پرونینگر سالهاست رئیس بخش توسعه GT پورشه است و آدم بزرگیه عجیب نیست حرفش برای ی عده غیر قابل فهم و خنده دار باشه

      موافقم ۳۸
      مخالفم ۱۲
      1. MOHAMMAD.DEMON

        ۷ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (383 ديدگاه)

        نه بیشتر به این خاطر جنبه طنز داره که
        به طور کلی پیشرانه های شش سیلندر تخت پورشه
        صدای موتور سنگین هزار سی سی میدن تا یه ماشین اسپورت ۱۰۰ هزار دلاری
        برای همین هم اگه روزی ۹۱۱ تمام الکتریک بیاد کسی متوجه فرقشون تو خیابون با نسخه درون سوز احتمالا نخواهد شد

        موافقم ۱۲
        مخالفم ۵۶
        1. mehran911

          ۷ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (1853 ديدگاه)

          ویدیو زیر تست نهایی همین نسل از GT3 و نسخه تورینگ در پیست مونزاست ( با دقت گوش بده )
          https://www.youtube.com/watch?v=JO-cDkS93BE
          ویدیو پایین هم نسخه ی rsr نسل قبل هستش دقیقا با پیشرانه ۶ سیلندر تخت تاریخی پورشه
          .https://www.youtube.com/watch?v=kQ8riM4qNwE&t=374s
          در این ویدیو فیلتر آلایندگی به اون شکل وجود نداره خواستم بهت نشون بدم همین ۶ سیلندر پورشه چه صدایی میتونه داشته باشه
          بعد که این ویدیو RSR رو دیدی ی خودروی آمریکایی در این ۲۰ سال اخیر بهم معرفی کن که در رقابت های استقامتی موتور اسپرت پیشرانه اش چنین صدایی تولید کرده باشه

          موافقم ۱۷
          مخالفم ۱
        2. z

          ۷ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (256 ديدگاه)

          در جواب mehran911
          https://www.youtube.com/watch?v=ry8jZiVSqEc
          صدای زیبای c7r رو گوش کنید

          موافقم ۳
          مخالفم ۱۲
        3. mehran911

          ۷ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (1853 ديدگاه)

          z@
          این ویدیویی که شما فرستادید بیشتر جنبه ی آبروریزی داشت
          همچین صدایی از یک موتور V8 موتور اسپرت اصلا جالب نیست
          .
          صدای پورشه ۹۱۱ RSR بارها در رده بندی بهترین های تاریخ موتور اسپرت توسط مردم قرار گرفته
          .
          هر چند واسه خودم چندان مهم نیست این داستان اما جواب بعضی ها رو نمیشه نداد

          موافقم ۱۶
          مخالفم ۴
        4. MOHAMMAD.DEMON

          ۸ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (383 ديدگاه)

          جنبه آبرو ریزی وقتی داره که ماشین هات تو جاده صدای متفاوتی با ماشین های موتور اسپورتت بده
          مسئول بخش صدای کوروت چارلی راشر
          در این باره صدای c7 zr1 گفت
          دو سال زحمت و تلاش ما برای ایجاد و توسعه سیستم اگزوز و صدای کوروت نتیجش این شد که هیچ وقت صدای یه کوروت رو با ماشین دیگه ای اشتباه نگیرید
          و نکته قابل توجهش اینجاست که اون مهندسی و تلاش برای c8r شکل گرفته
          تا همون صدا با موتور کاملا متفاوت ۵.۵ لیتری ۴ سوپاپه ایجاد بشه
          این صدا هویت کوروت هست
          در این ضمینه کافیه نسل به نسل در ۹۱۱ عقب تر بری و صدا هایی متفاوت بدون هیچ هویتی ببینی

          موافقم ۴
          مخالفم ۱۳
        5. mehran911

          ۸ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (1853 ديدگاه)

          خب خب داره جالب میشه
          حرف از هویت شد اونم جلوی ۹۱۱
          هویت رو شورولت با تولید نسل جدید C8 با طراحی الهام گرفته از بقیه باز تعریف کرد واسه ما
          نمیدونستم استفاده از مهندسی پورشه و فراری و تغییر جایگاه موتور و طراحیی که اتفاقا بی هویتی رو از کیلومتر ها فریاد میزنه اسمش بشه هویت و اصالت
          و از همه جالبتر اینکه این ماشین از این نظر با ۹۱۱ ای مقایسه بشه که یکی از خالص ترین ماشین های تاریخه و همواره در طول تاریخ DNA اش رو حفظ کرده
          .
          ((جنبه آبرو ریزی وقتی داره که ماشین هات تو جاده صدای متفاوتی با ماشین های موتور اسپورتت بده))
          صدای موتور از ی حد دسی بلی بیشتر باشه مجوز تولید انبوه نمیگیره
          این ماشین باید بتونه در تمام کشورها تردد کنه حتی انگلستان هم که با این موضوع کمتر مشکل داره احتمال بسیار زیاد به اون صدای RSR مجوز نمیده
          .
          (((در این ضمینه کافیه نسل به نسل در ۹۱۱ عقب تر بری و صدا هایی متفاوت بدون هیچ هویتی ببینی)))
          اتفاقا ۹۱۱ های با موتور تخت نفس طبیعی معمولا در طول تاریخ همین جنس صدا رو داشتن
          .
          ((((و نکته قابل توجهش اینجاست که اون مهندسی و تلاش برای c8r شکل گرفته
          تا همون صدا با موتور کاملا متفاوت ۵.۵ لیتری ۴ سوپاپه ایجاد بشه
          این صدا هویت کوروت هست))))
          متاسفانه علاوه بر اینکه صدای پیشرانه این کوروت ها در موتور اسپرت اصلا خوب نبود ( نسخه شهری که هیچی ) چندان شباهتی هم به نسل های قبلی نداشت کلا این ماشین چندان ارتباطی با نسل های قبلی کوروت نداره
          .
          وقتم رو نگیر بگو ی نفر که بیشتر اطلاعات داره بیاد

          موافقم ۱۳
          مخالفم ۶
      2. MOHAMMAD.DEMON

        ۸ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (383 ديدگاه)

        هیچ کس هم ندونه ما که میدونیم این گرما از سوختن کجا در میاد که
        (imsa)
        اینکه کوروت موتور وسط برنامه دهه ها قبل کوروت بوده بر هیچ کس پوشیده نیست
        و استفاده از تجربیات دیگر کمپانی ها اسمش کپی نیست
        استفاده از تکنولوژی جگوار لندروور کپی هست که میشه شکایت هم کرد
        که شده

        موافقم ۴
        مخالفم ۱۰
        1. mehran911

          ۸ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (1853 ديدگاه)

          سوختن ؟!!!!
          سوختن چی ؟!؟!
          داره جالبتر میشه همش
          مگه من بالای پست پورشه اولین کامنت رو گذاشتم که از چیزی به قول شما سوخته باشم !!!!!!!! اولین واکنش رو شما به این پست نشون دادی
          .
          بریم سراغ موتور اسپرت
          پورشه از نظر تعداد قهرمانی پر افتخارترین خودروساز دنیاست با اختلاف
          در خود خاک آمریکا هم پرافتخارترین تیم در تاریخ استقامتی های آمریکاست ( با اختلاف )
          مهمترین رقابت های استقامتی آمریکا هم ۲۴ دیتوناست که پورشه در اون با ۱۸ قهرمانی به عنوان سازنده و ۲۲ قهرمانی به عنوان تامین کننده موتور داره با اختلاف یکه تازه و همینطور ۱۲ ساعته سبرینگ هم با ۱۸ قهرمانی یکه تازه
          در عمده پیست های معتبر امریکا همین داستانه
          .
          پورشه از اوایل فصل اعلام کرد که سال آینده در ایمسا حاضر نخواهد بود هم به دلیل کرونا و هم به دلیل سیاست کاهش بودجه به همین دلیل از اوایل فصل هزینه روی خودروهای imsa رو محدود کرد چون قرار نیست این ماشین سال آینده در رقابت ها حاضر باشه و هزینه بیشتر روی اون منطقی نیست
          موتور اسپرت آمریکا خیلی هنر داره به رکورد های پورشه در خاک آمریکا نزدیک بشه
          .
          در مورد الهام گرفتن کوروت از پورشه و فراری هم بگم این داستان صرفا مربوط به نسل اخیر نیست و چندین نسل هست که این اتفاق میوفته و شورولت با افتخار اعلام میکنه ما خودروهای پورشه رو برای توسعه خریداری میکنیم
          در مورد جگوار هم باید بگم این اتفاق در نهایت به ضرر خودش تمام خواهد شد چون گروه فولکس و بخصوص پورشه در مورد استفاده از پتنت هایی ثبت میکنن سختگیر نیستن پورشه معمولا خیلی سریع مجوز استفاده رو آزاد میکنه از طرفی سال ۲۰۱۸ بود که اعلام کردن در توسعه F پیس پورشه ماکان خریداری کردن و از مهندسیش استفاده کردن
          از طرفی از نظر ثبت پتنت و اختراعات مجموع صنعت خودروسازی آلمان دست بالا رو داره اگر قرار به این موارد باشه جگوار متضرر خواهد شد
          .
          بگذریم …
          .
          از صدای پیشرانه رسیدیم به هویت و از هویت رسیدیم به موتور اسپرت دیگه نوبت چیه ؟!؟!؟ منتظرم
          تلاش اسف باری است ….

          موافقم ۷
          مخالفم ۳
        2. مازیار

          ۸ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (234 ديدگاه)

          بحث در مورد حقانیت ۹۱۱ چه در زمینه صدا چه تصویر چه عملکرد و غیره یکی از بیهوده ترین کارهاست
          ۹۱۱ قطعا چیزی فراتر از یک برند هست
          نامی که ناخودآگاه تحسین رو برمی انگیزه و در طول نسلهای متمادی همیشه جایگاه خودش رو مستحکم تر از قبل دیده و خواهد دید

          موافقم ۴
          مخالفم ۲
        3. z

          ۸ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (256 ديدگاه)

          پورشه کلا یک قهرمانی در طول این یک دهه ای که ایسما اتومبیل رانی امریکا کانادا شده
          امسال هم با ماشین جدید ایمسا امریکا عملکرد بدتری داشتن
          و همین لمانز فرانسه
          بحث سی هشت شد این موتور وسط رو از دهه ۶۰ قرار بود تولید بشه و کانسپت هایی در همین مورد تولید شد
          سی هشت بهترین نسل کوروته که تولید شده و تونست کررا اس رقیب پورشه ایش رو شکست بده و اطمینان دارم با مدل زد۰۶ سی هشت خیلی حرف برای گفتن داره چیز هایی نسل جدید داره که نسل های قبلی کوروت نداشت از جمله تایر پهن تر ایرودینامیک فعال سیستم تعلیق فعال
          در مورد صدا هم سی هفت ار یکی از بهترین صدا های خودرو جی تی ریسینگ رو داره حتی بهتر از پورشه !
          این چند فصلی که پورشه تو ایمسا شرکت کرد چندان موفق نبود با بودن کوروت
          امسال هم سی هشت ار لمانز فرانسه نبود وگرنه با سی هشت ار مدعی بود

          موافقم ۴
          مخالفم ۴
        4. mehran911

          ۸ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (1853 ديدگاه)

          z@
          نه دیگه قرار نشد اطلاعات اشتباه بدید
          سری weathertech در imsa رسما از ۲۰۱۴ که فعال شده تا به امسال پورشه ۳ بار قهرمان GTLM شده و یک بار GTD که در مجموع بیشترین قهرمانی در کلاس GT داره
          قبل این مدت هم که دیگه گفتن نداره و مشخصه
          .
          (((بحث سی هشت شد این موتور وسط رو از دهه ۶۰ قرار بود تولید بشه و کانسپت هایی در همین مورد تولید شد))))
          این یعنی چون دهه ۶۰ قرار بر تولید مید انجین بوده پس یعنی C8 از اصالتش دور نشده ؟!؟! اونم بخاطر اینکه ۶۰ سال پیش دوست داشتن ی مدل مید انجین بسازن ؟!؟
          .
          بالا هم گفتم حجم زیادی از سیر توسعه C8 بر میگرده به مهندسی بقیه نه لزوما شورولت
          .
          (((در مورد صدا هم سی هفت ار یکی از بهترین صدا های خودرو جی تی ریسینگ رو داره حتی بهتر از پورشه !)))
          صدایی که از ماشین شنیده میشه خودش گویا همه چیز هست و کاملا مشخه حرفی برای گفتن نداره
          (((این چند فصلی که پورشه تو ایمسا شرکت کرد چندان موفق نبود با بودن کوروت )))
          همین فصل پیش بود که پورشه قهرمان کلاس GT شد
          .
          انتظار نداشتم حرف هایی که واقعیت نداره ببینم . چه میشه گفت ….

          موافقم ۵
          مخالفم ۳
        5. z

          ۸ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (256 ديدگاه)

          امیدوارم پدال کامنتو تایید کنه

          موافقم ۳
          مخالفم ۱
        6. z

          ۸ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (256 ديدگاه)

          پورشه قهرمان جی تی کلاس شد؟ کی قهرمان شد؟
          اخرین قهرمانی پورشه تو ایمسا فصل۲۰۱۹ بود بقیه فصل ها از فصل ۲۰۱۰ تا الان ۲۰۲۰ کوروت قهرمان gtlm شده
          اگه کل فصل هایی که کوروت ریسینگ از فصل ۱۹۹۸ تا ۲۰۲۰ رو میخوای ببینی
          https://en.wikipedia.org/wiki/2000_American_Le_Mans_Series
          ته سایت برید و از فصل ۱۹۹۸ تا ۲۰۲۰ مشاهده کنید
          پورشه از فصل۲۰۰۹ وارد شد تو این ۱۱ فصلی که گذشته جمعا ۲ قهرمانی داشته
          مجموع قهرمانی کوروت تو ایمسا به ۱۳ قهرمانی میرسه
          پرافتخار ترین تیم امریکا؟ تو اروپا که صدرصد پورشه پرافتخاره ولی امریکا نه دست کوروته ایمسا
          مخالفتی با پورشه ندارم خودم عاشق پورشه ام ولی اگه بگیم بهترین صدا و بهترین ماشینه رو دست نداره اینطور نیست
          هر کسی با صدای یه ماشین حال میکنه دلیلی هم نیست بخوایم همدیگه قانع کنیم صدا اینکی بهتره من خودم صدای c7r از همه بیشتر خوشم میاد
          تیم رسمی خود پورشه توimsa شرکت میکنه با راننده های خوبش مثل نیک تندی و وندور

          موافقم ۴
          مخالفم ۲
        7. mehran911

          ۸ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (1853 ديدگاه)

          ((((پورشه قهرمان جی تی کلاس شد؟ کی قهرمان شد؟
          اخرین قهرمانی پورشه تو ایمسا فصل۲۰۱۹ بود بقیه فصل ها از فصل ۲۰۱۰ تا الان ۲۰۲۰ کوروت قهرمان gtlm شده
          اگه کل فصل هایی که کوروت ریسینگ از فصل ۱۹۹۸ تا ۲۰۲۰ رو میخوای ببینی ))))
          باور کن دیگه نمیدونم چی باید بگم جناب من که بالا نوشتم weathertech حداقل به خودت زحمت ی سرچ ساده میدادی رفتی واسه من ALMS قبل ۲۰۱۳ رو آوردی ؟!؟!
          اوکی ی توضیح میدم حداقل یاد بگیر سری ALMS سال ۲۰۱۳ پرونده اش بسته شد رفت در کل اون سری بیشترین قهرمانی در رده GT رو پورشه کسب کرد اونم نه تیم برند خودش بلکه خودرو رو به تیم های شرکت کننده خصوصی عمدتا آمریکایی می فروخت و اونا قهرمانی کسب می کردن( از این ساده تر نمیشد گفت ) پورشه در عمده ی اون رقابت ها با تیم کارخونه ای شرکت نکرده با این حال ماشینش قهرمانی های زیادی کسب کرده
          . از ۲۰۱۴ به بعد imsa با معرفی سری جدید weathertech رقابت های جدیدی رو آغاز کرد که تیم کارخونه ای پورشه سالهای ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹ قهرمان کلاس GTlm شد همینطور سال ۲۰۱۴ هم GTD قهرمان شد
          برو weathertech رو سرچ کن حداقل

          موافقم ۴
          مخالفم ۰
        8. z

          ۸ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (256 ديدگاه)

          وقتی میگم ایمسا یعنی منظورم american leMans series و weatherTech sportcar championship
          هست جاهایی رو مقایسه میکنم که تیم کوروت ریسینگ حضور داشته باشه نه تیم های دیگه و همینطور پورشه شرکت کرده باشه
          و شما گفتید در تیم های کارخونه ای شرکت نکرده
          با کدوم منبع حرف میزنید؟ از هوا که نمیشه گفت پورشه فعلان فصل قهرمان ایمسا شده منبع بذارید اثبات کنید قضیه از این قراره
          من خودم از فصل ۲۰۱۵ به بعد کامل ایمسا رو دیدم از تمام سری های این مسابقه خبر دارم بهت هم حق میدم منظور کامنت من رو متوجه نشده باشی فصل ۲۰۱۴ و۲۰۱۵هم کوروت قهرمانGTE کلاس شده
          فصل۲۰۱۹ درست گفتی
          امیدوارم متوجه کامنتم شده باشی که تو این ۱۲ فصلی که پورشه تو امریکا حضور داشته نتونسته به اندازه کوروت ریسینگ خوب باشه
          اینم بگم کوروت۸ پیروزی لمانز فرانسه رو داره اونجوری که شما مقایسه کردید ۸پیروزی برای یه مسابقه خارج از امریکا عالیه و جز پرافتخار های جی تی کلاس فرانسه اس این میزان پیروزی لامبورگینی مکلارن یا کمپانی های اروپایی هم ندارن جز فراری و پورشه که بحث افتخارات زده میشه درخشان از این موضوع بیرون میان
          کلام اخر
          (مهمترین رقابت های استقامتی آمریکا هم ۲۴ دیتوناست که پورشه در اون با ۱۸ قهرمانی به عنوان سازنده و ۲۲ قهرمانی به عنوان تامین کننده موتور داره با اختلاف یکه تازه و همینطور ۱۲ ساعته سبرینگ هم با ۱۸ قهرمانی یکه تازه
          در عمده پیست های معتبر امریکا همین داستانه)
          این رو هم اثبات کنید این میزان پیروزی رو تو این دو پیست دیتونا سبرینگ رو داشته

          موافقم ۱
          مخالفم ۳
        9. z

          ۸ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (256 ديدگاه)

          کوروت
          فصل های ۲۰۰۲ ۲۰۰۳ ۲۰۰۴ ۲۰۰۶ ۲۰۰۷ ۲۰۰۹ ۲۰۱۳ ۲۰۱۵ ۲۰۱۶ ۲۰۲۰مسابقه ۱۲ ساعته سبرینگ پیروز شد
          فصل های ۲۰۰۱ ۲۰۰۲ ۲۰۰۴ ۲۰۰۵ ۲۰۰۶ ۲۰۰۸ ۲۰۰۹ ۲۰۱۰ ۲۰۱۱ ۲۰۱۵ ۲۰۱۶ ۲۰۱۷ مسابقه ۲۴ ساعته دیتونا پیروز شد
          بریم سراغ پورشه؟

          موافقم ۲
          مخالفم ۴
    3. OMID

      ۷ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1904 ديدگاه)

      صدای gt3 فوق‌العاده هست
      تا ۹هزار دو میگیره و تنفس طبیعیه
      اول توی ویدیو ها گوش بدید بعد قضاوت کنید

      موافقم ۳۱
      مخالفم ۴
  2. زیزیگولو

    ۷ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1375 ديدگاه)

    از تموم مدلای تولید شده متعددو متنوع کمپانی پورشه بدون شک ۹۱۱ واسه طرافدارای این ماشین یه چیز دیگست ….. یه ماشین مسابقه ای آماده واسه سرعتو شتاب

    موافقم ۲۶
    مخالفم ۵
  3. 🇮🇹Amin_sto🇮🇹

    ۷ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (150 ديدگاه)

    خوبه که هنوز تنفس طبیعی صداش بهتر از توربو s هست

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۲
  4. Sajjad

    ۷ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1753 ديدگاه)

    تا قیامت همین شکلی باشه بازم ازش خوشم میاد

    موافقم ۳۲
    مخالفم ۳
  5. AMG_73///AFFALTERBACH_JUST_C350///

    ۷ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1220 ديدگاه)

    انتظار داشتم قدرتش بیشتر باشه

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۲
  6. Reza

    ۷ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1535 ديدگاه)

    به شخصه انتظار اینو ندارم که باهاش درگ بزنن. این اعجوبه آفریده شده واسه پیست

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۲
  7. mehran911

    ۷ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1853 ديدگاه)

    درود
    باز تعریف یکی از خاص ترین و بهترین خودروهای تاریخ خودروسازی
    تیمی که پشت توسعه GT های ۹۱۱ از بهترین و کار کشته ترین مهندسای دنیا هستن
    در زمانی که همه درگیر توسعه ی الکتریکی ها هستن کار همزمان روی ساختار نفس طبیعی توربو و هیبریدی و الکتریکی در بالاترین سطح ممکن رقابتی و حتی جدیدا سوخت های سنتتیک کار خارق العاده ای است که از بزرگترین مرکز توسعه تحقیقات متمرکز خودرویی اروپا یعنی وایساخ برمیاد
    توسعه مهندسی و ایجاد توازن بی نظیر در خودرویی که یکی از منحصر به فرد ترین و متفاوت ترین پیشرانه های دنیا رو داره و بر خلاف تمام اسپرت های حال حاضر این پیشرانه پشت محور عقب قرار داره شاهکار به تمام معناست
    .
    این ماشین با یک پیشرانه نفس طبیعی ۹۰۰۰rpm و گیربکس دستی فارغ از اعداد و ارقام صرفا برای لذت هر چه بیشتر ساخته شده
    .
    Ever ahead

    موافقم ۲۵
    مخالفم ۵
  8. ارشیا

    ۷ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (195 ديدگاه)

    چه قدر خوشگله.

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۳
  9. [—{*AMIN_MC20*}—]

    ۷ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1928 ديدگاه)

    اصلا آدم هر چقدر نگاهش کنه خسته نمیشه!!!!!
    این نسل ۹۱۱ غیر از چراغ عقبش که تو نسل قبل خیلی چشم نواز بود واقعا بی نظیره

    موافقم ۵
    مخالفم ۷
  10. شاهین

    ۷ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (86 ديدگاه)

    باید دید رکورد AMG GT رو تو پیست نوربرگ‌ رینگ میتونه بزنه یا نه
    موافق لایک
    مخالف دیس لایک

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۵
  11. ارش

    ۷ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1297 ديدگاه)

    بزودی رکورد نوربربنگ جابجا خواهد شد .

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۹
  12. MAHDI

    ۷ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (5035 ديدگاه)

    عالییییییی مثل همه ۹۱۱ ها

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۲
  13. joojoo

    ۷ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (223 ديدگاه)

    دقت کردین به جلوش؟؟؟
    شبیه SVJ نیست؟؟؟؟؟؟

    موافقم ۲
    مخالفم ۸
  14. R

    ۷ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (347 ديدگاه)

    سپرو عوض کردن دوتا ورودی هوا گذاشتن شده نسل جدید؟!! طراحیو عوض کن از اون شکل قورباغه ای فاصله بگیر اه اه

    موافقم ۷
    مخالفم ۲۴
    1. ShoMpeT

      ۷ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (265 ديدگاه)

      شما تشریف ببر تویوتا بخر که طراحیش هر سال با سال قبل متفاوت هست 😑😐

      موافقم ۶
      مخالفم ۳
      1. R

        ۱۰ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (347 ديدگاه)

        بله حتما
        هرسال متنوع تر و جذاب تر

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
  15. محمد

    ۷ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (80 ديدگاه)

    دو تا هواکش جلویی یخورده بهم ریخته و زشت کرده طراحی یکدست جلوش رو

    موافقم ۳
    مخالفم ۶
  16. Abdi

    ۷ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (20 ديدگاه)

    خیلی باحال شده، ولی فکر میکردم سفر تا صدش بهتر شده باشه

    موافقم ۱
    مخالفم ۱
  17. Sina

    ۷ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1067 ديدگاه)

    عجب قیافه ای داره!!!
    چه تو عقب و چه تو جلو بی نظیره!!!
    یکی از بهترین نسل های ۹۱۱ !!!

    موافقم ۵
    مخالفم ۲
  18. X

    ۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (408 ديدگاه)

    gt3rs اش هم قراره بیاد؟

    موافقم ۱
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا