پورشه

رکوردشکنی پورشه در بازار فروش

محبوبیت پورشه، تاریخی و رو به رشد است. زمانی پورشه تنها خودروهای اسپرت را تولید می‌کرد اما اکنون می‌توان مدل‌های شاسی‌بلند ماکان و کاین و همچنین سدان فوق‌العاده پانامرا را نیز در میان محصولات این شرکت دید. همین سه محصول باعث شده‌اند تا فروش شش‌ماهه نخست سال ۲۰۱۷ پورشه به رقمی رؤیایی برسد.

Porsche Panamera Turbo 2017
پورشه در شش‌ماهه نخست امسال در سرتاسر جهان، ۱۲۶ هزار و ۴۹۷ دستگاه خودرو فروخته است که ۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد نشان می‌دهد و بالاترین رکورد فروش این کمپانی در طول تاریخ محسوب می‌گردد.

Porsche Panamera Turbo 2017
مشتریان مشتاق به نسخه‌های هیبریدی و پانامرا اسپرت توریزمو اقبال زیادی نشان می‌دهند. در این مدت، ماکان با ۱۱ درصد رشد، استارت جهش فروش محسوب می‌شود. فروش این مدل در این دوره به ۵۰ هزار دستگاه رسیده است. در جایگاه دوم نیز کاین با فروش ۳۵۶۰۱ دستگاهی قرار دارد. فروش نسل جدید پانامرا هم با ۵۴ درصد رشد، سورپرایز کننده است. مدل‌های کاین و باکستر نیز در سرتاسر جهان از استقبال خوبی برخوردار بودند.

2017 Porsche Macan GTS


آسیا پاسیفیک، آفریقا و خاورمیانه از بزرگترین بازارهای پورشه محسوب می‌شوند. فروش ۵۰۰۹۷ دستگاهی پورشه در این بازارها با رشد ۱۰ درصدی همراه بوده است. در بازار چین هم ۳۵۸۶۴ دستگاه پورشه فروخته شده که رشد ۱۸ درصدی را نشان می‌دهد. در اروپا هم با ۶ درصد رشد فروش، جمعاً ۴۲۹۷۲ دستگاه خودروی پورشه به مشتریان تحویل شده است. در بازار ایالات متحده نیز ۲۷۵۶۸ دستگاه خودرو فروش رفته که با رشد ۳ درصدی همراه بوده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. Amir amini

    ۲۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (225 ديدگاه)

    پست قبلی برا اینفینیتی گفتم حالا ببینید میزان فروش پورشه با برندای دیگرو این به جز اینکه نشان از قدرت پورشه داره نشان از ناتوانی اینفینیتی و آکورد داره نتونستن رقابت کنن با لوکس سازان دیگه دیگه چه برسه به رقابت با یه آلمانی دیگه که هر کدوم ملیونی فروش دارن و لکسوس و جگوار که 600 تا 700 هزار دستگاه در سال فروش دارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فقط تویوتا و هوندا

      ۲۲ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (571 ديدگاه)

      منم تو همون پست قبلی گفتم که آمارتون اشتباهه. میاید آمار فروش پورشه تو کل دنیا رو با آمار فروش آکورا و اینفینیتی فقط تو آمریکا مقایسه میکنید. خیلی زرنگید :))))

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. sina

      ۲۲ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (2635 ديدگاه)

      در اینکه پورشه حرف نداره هیچ شکی نیست ولی این شکل طرفداری شما از یه برند با یه سری تخریب و دلایل متعصبانه بیشتر تصویر این کمپانی و طرفداراش رو تو ذهن بقیه مخدوش میکنه.
      پورشه مثل اپله. همیشه مشتری های خاص و وفادار خودش رو داره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. mehran911

      ۲۲ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (2025 ديدگاه)

      Amir amini عزیز
      هدف اینفینیتی رقابت مسقیم با پورشه نیست
      .
      به قول دوستمون برند هاور تخریب نکن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Amir amini

        ۲۳ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (225 ديدگاه)

        میدونم رقیب پورشه نیست ولی خود پدال یه پست داره که اخرش توضیح داده تو 6 ماه اول 2016 در کل جهان اینفینیتی 110 هزار و خورده ای فروش داشته یعنی در کل سال 220 هزار دستگاه که بازم از پورشه کمتر چه برسه به رقیبان اصلیش که سه غول آلمانی هستن با فروش ملیونی

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. Amir

    ۲۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    با قیمت های تمام شده ی وحشتناکی که ماشین های پورشه دارن ، این افزایش فروش نشان دهنده ی درستکاری و محبوبیت این شرکت و ارزشمند بودن محصولاتش در برابر بهای پرداختی است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. SPEED

    ۲۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (132 ديدگاه)

    خبر خوب از طرف پورشه که خوشحالم کرد.ممنون پورشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. DYBALA

    ۲۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (480 ديدگاه)

    پورشه عشقه،، همین….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. سیاوش

    ۲۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (85 ديدگاه)

    این پانامرا خوشگلی که زده دل همه رو میبره
    واقعا ترکوند با پانامرا عاشق کابینشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Saied

    ۲۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    سلطان بی چون و چرای مهندسی پورشه هست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا