پورشه

قیمت‌گذاری پورشه 911 GT3 جدید، شروع از 161 هزار دلار

پس از دوره‌ای طولانی انتشار تصاویر جاسوسی فراوان، سرانجام پورشه در فوریهٔ امسال از نسل جدید ۹۱۱ GT3 رونمایی کرد. پیش‌ازاین می‌دانستیم که این خودرو هرگز ارزان نخواهد بود اما حالا پورشه قیمت آن‌را اعلام کرده که از ۱۶۱,۱۰۰ دلار آغاز می‌شود و به‌مراتب بیشتر از نسل قبلی است. برای مقایسه، قیمت نسل قبلی GT3 از ۱۴۳,۶۰۰ دلار آغاز می‌شد که این یعنی نسل جدید ۱۷,۵۰۰ دلار گران‌تر شده است. با این اختلاف قیمت می‌توان یک هوندا فیت خرید اما باید توجه داشت که GT3 جدید ارتقاءهای قابل‌توجهی را نسبت به قبل تجربه کرده است.

در عقب این ماشین هنوز هم همان پیشرانهٔ ۴ لیتری شش سیلندر تخت تنفس طبیعی دوست‌داشتنی قرار دارد که با ۵۱۰ اسب بخار قدرت، تنها ۱۰ اسب بخار قوی‌تر از قبل شده اما در زیر پوست GT3 جدید تغییرات بزرگ‌تری صورت گرفته که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به تنظیم تعلیق برگرفته از مسابقه و ترمزهای بزرگ‌تر اشاره کرد. به لطف این ویژگی‌ها، GT3 جدید یک دور پیست نوربرگ‌رینگ را در کمتر از هفت دقیقه طی می‌کند. البته این غول کش آلمانی در خط مستقیم هم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت زیرا ظرف تنها ۳.۴ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر می‌رسد.

اما کسانی که شتابی سریع‌تر از این می‌خواهند می‌توانند سراغ پرچم‌دار خانوادهٔ ۹۱۱ یعنی مدل توربو S با پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری توئین توربو بروند که با ۶۵۰ اسب بخار قدرت، ظرف فقط ۲.۷ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت می‌رسد. البته قیمت توربو S هم بسیار گران‌تر از GT3 بوده و از ۲۰۴,۸۵۰ دلار آغاز می‌شود. نسل جدید پورشه ۹۱۱ GT3 از پاییز آینده راهی نمایندگی‌های فروش خواهد شد.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. ehsan fa

    ۱۳ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    چرا هرسال گرونتر میشه؟
    قیمتش داره از سوپرکار به سمت هایپرکار مهاجرت میکنه

    موافقم 11
    مخالفم 9
    1. Reza

      ۱۳ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (5340 ديدگاه)

      قیمتش معقوله.

      شما یه هایپر کار اسم ببر که قیمتش ۱۶۱.۰۰۰ دلار باشه

      موافقم 17
      مخالفم 6
      1. مریم

        ۱۴ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (3 ديدگاه)

        با یه کم بیشتر از این قیمت پایه بنتلی کانتیلیکا هست که هم اسپرته و هم لوکسه

        موافقم 1
        مخالفم 13
        1. taha malek

          ۱۵ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (914 ديدگاه)

          ماسفانه استفاده این ماشین در پیسته ولی بنتلی جی تیه دقیقا ایندوتا چ ربطی بهم دارن کسی که اینو میخره چنتا ماشین دیگ با کارایی های مختلف داره

          موافقم 1
          مخالفم 3
    2. OMID

      ۱۳ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (2172 ديدگاه)

      تورم همیشه هست و همه چیز همیشه گرونتر میشه
      قیمتشم مناسبیه در حد سوپر کارهای رده پایین هست هنوز از سوپر اسپورت های رده بالا ارزونتره حالا نمی‌دونم شما هایپر کار رو چجوری ارزونتر از سوپر اسپورت حساب کردی

      موافقم 9
      مخالفم 1
      1. ehsan fa

        ۱۳ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (1894 ديدگاه)

        گفتم داره از سوپر کار به سمت هایپرکار میره قیمتش یه بار بخون بعد جواب بده

        موافقم 2
        مخالفم 13
        1. GT

          ۱۴ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (436 ديدگاه)

          شما فکر کنم یه رقم اضافه خوندی شده ١.۶ میلیون دلار، درسته؟!

          موافقم 3
          مخالفم 0
  2. Sina10

    ۱۳ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    با اینکه خیلی گرونه ولی با توجه عملکردش توی پیست ، ماشین با ارزشیه ، زیر ۷ دقیقه توی نوربرگرینگ اون هم با قیمت زیر ۲۰۰ هزار دلار عالیه!!
    با قیمت های بیشتر از این کلی سوپر کار هست که خیلی کند ترن
    البته توی خط مستقیم بعید میدونم اندازه توربو اس خوب باشه

    موافقم 10
    مخالفم 2
  3. Bayerische Motoren Werke

    ۱۳ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (952 ديدگاه)

    واقعا این اثر هنری و مهندسی اعداد در برابرش بی ارزش هستن
    زبونم کم میاره در برابر این هماهنگی و ارزشمند بودن… .

    Ever ahead

    موافقم 16
    مخالفم 5
  4. OMID

    ۱۳ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    اگر چند تا ماشین داشته باشی و قرار نباشه از این ماشین به عنوان ماشین روزمره استفاده کنی بهترین گزینه هست به نظرم
    حتی از توربو اس بهتر چون حتما سواری لذت بخش تری خواهد داشت
    ولی واسه استفاده روزمره و درگ ریسینگ و چند کاره بودن توربو اس بهتره قطعا ولی خب گرونتر هم هست
    قیمت هم چندان بد نیست و فاصله خوبی با رقبای سطح بالاتر داره

    آقای رامین
    دیدی ۱۶۰ هزارتا شد قیمتش ؟
    خدایی سیصد هزارتا رو چجوری حساب کردی ؟

    موافقم 4
    مخالفم 4
    1. Ramin

      ۱۳ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (2380 ديدگاه)

      “خدایی سیصد هزارتا رو ججوری حساب کردی ؟”

      دوست عزیز از رو هوا که نگفتم.
      برو سایت پورشه. وقتی رفتی برو قسمت 911. رفتی قسمت 911 بعد GT3 رو انتخاب کن.
      نوشته قیمت پایه 160100 دلار. ( من رفتم پورشه آمریکا ).

      رنگ ماشینو خاکستری کردم. داخلو طوسی مشکی. صندلی اسپرت و سقف کربنی.

      قیمت از 161 هزار شد 182 هزار !!
      یه بکیج پرفورمنسی سفارش دادم قیمت از 182 شد 191 هزار دلار !
      یه بکیچ نورانی مالتیکس سفارش دادم قیمت از 191 هزار شد 196 هزار دلار !
      یه چندتا بکیج ساده سفارش دادم شدش 205 هزار دلار !
      یه چندتا چیز میز سوارش دادم شدش 210 هزار و 450 دلار !

      تازه کلی آپشن دیگه میتونی سفارش بدی.
      .شما یه سر به سایت پورشه بزن…
      ببین تا 260 یا 270 هزار دلار میرسه…

      موافقم 6
      مخالفم 7
      1. GT

        ۱۴ فروردین ۱۴۰۰
        سوابق: (436 ديدگاه)

        رامین تو اونروز نگفتی با سفارش آپشن، گفتی قیمت پایه ٣٠٠ هزار تا حالا زدی زیر حرفت؟ بیا برو داداش حرفی نزنی سنگین تری
        در صجن امکان نداره قیمت خودرو با سفارش آپشن از ٢٢٠،٢٣٠ هزار دلار بیشتر بشه تازه اگه گرون ترین ها را سفارش بدی

        موافقم 4
        مخالفم 2
        1. Ramin

          ۱۴ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (2380 ديدگاه)

          دوست عزیز. چرا میگی امکان نداره ؟؟؟
          شما برو سایت پورشه. حالا شما برو.
          یه 5 یا 6 دقیقه حوصله کن ببین اگه شخصی سازی کنی قیمتش تا 270 هزار دلار میرسه.
          درضمن من نگفتم قیمت پایه 300 هزار دلار.
          گفتم وقتی نسخه فول فول تا 300 هزار تا میره خب 911 توربو اس که بهتره.

          حالا به جای جر و بحث الکی شما برو سایت پورشه.

          ( راهنمایی ?)
          1 ابتدا وارد سایت پورشه میشود. 2 کشور را آمریکا انتخاب میکند.
          3 = نسخه 911 را انتخاب میکنید 4 = نسخه GT3 را انتخاب میکنید
          5 = ساخت پورشه را کلیک میکنید.

          شخصی سازی کن ببین قیمتش تا چند میره.

          موافقم 6
          مخالفم 7
  5. یاس ی

    ۱۴ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1020 ديدگاه)

    هیچ وقت عوض نشو لعنتی.
    جادو به این میگن که ماشینی بسازی که دهه ها با تغییرات کم باز هم اونقدر زیبا باشه که هروقت عکسش را هم میبینی ذخیره کنی وای به اینکه از نزدیک ببینیش. پورشه جادوگری هستش که در عین متانت بهترین جادو را ارائه میده و 911 یکی از بهترین جادوهاش هستش.

    موافقم 4
    مخالفم 3
  6. مهدی

    ۱۴ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    به نظر من که گرونه

    موافقم 1
    مخالفم 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا