پورشه

حداکثر 2 محصول پورشه در سال شبیه یکدیگر است!

بخش سفارشی ساز پورشه شاید گستردگی کار برندهایی همچون رولزرویس یا بنتلی را نداشته باشد اما این بخش برنامه‌ی شخصی‌سازی گسترده‌ای را برای خریداران محصولات این برند آلمانی در نظر گرفته است. پورشه ۹۱۱ در سال گذشته فروش ۳۵۵۷۳ دستگاهی داشته که رشد ۱۰ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۷ را نشان می‌دهد. جالب اینکه تقریباً همه‌ی این خودروها باهم فرق داشته‌اند!


کریستین فریدل مدیر تأسیسات Zuffenhausen در مصاحبه با اتوکار اعلام کرده علیرغم آمار فروش بالا، پورشه حداکثر ۲ خودروی مشابه را در یک سال تولید می‌کند. این مدیر ارشد گفته پورشه به زودی آپشن های شخصی‌سازی بیشتری را نیز برای خریداران محصولات این شرکت در نظر خواهد گرفت.


او با اشاره به مدل‌های ۹۱۱ و ۷۱۸ خاطرنشان ساخته آپشن های بسیار زیاد پورشه شخصی‌ترین خودرو را می‌سازد. جالب اینکه ۳۹ نسخه‌ی گوناگون از این دو خودرو در کارخانه‌ی Zuffenhausen مونتاژ می‌شود. به عنوان یادآوری باید گفت مدل‌های پانامرا و پانامرا اسپورت توریسمو و ماکان در تأسیسات لایپزیک تولید می‌شوند. همچنین کاین هم در براتیسلاوای اسلواکی مونتاژ می‌شود؛ اما مدل‌های الکتریکی تایکان و تایکان کراس توریسمو در Zuffenhausen تولید خواهند شد.

فکر نکنید که تنها ۹۱۱ و ۷۱۸ با آپشن های سفارشی زیادی در دسترس هستند زیرا بخش سفارشی ساز پورشه روش‌های زیادی برای شخصی‌سازی پانامرا و شاسی بلندهای خود دارد. اگر به یاد داشته باشید قبلاً یک پورشه پانامرا اسپورت توریسمو E-Hybrid بنفش‌رنگ معرفی شد که از رنگ بنفش در ورودی‌های هوای کابین هم استفاده کرده بود. این خودرو اکتبر سال ۲۰۱۷ رونمایی شد و قیمت آن پیش از سفارش لوازم جانبی به ۲۷۰ هزار دلار می‌رسید. این نشان می‌دهد اگر شما بخواهید و پولش را داشته باشید، پورشه یک خودروی سفارشی قابل‌توجه را تحویلتان می‌دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۲۲ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (3898 ديدگاه)

    چه جالب ؛ پورشه هست دیگه دلش میخواد خاص باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. محمد

    ۲۳ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (85 ديدگاه)

    برند ها همین هستن دیگه…
    بجای چند مشتری عادی یه مشتری پولدار رو جذب میکنن
    و از همون یه نفر پول چند نفر رو میگیرن
    اینجوری میشن برند خاص!
    ……
    هرگز فراموش نمیکنم که لویی ویتون(همه شرکت های لوکس چنین کاری میکنن) چند ده میلیون دلار جنس فروش نرفته ‌ توی سال رو نابود کرد(ضرر چند ده میلیون دلاری) اما حاضر نشد با قیمت کمتر اونا رو بفروشه!!!
    تا یوقت لوکس بودن برندش خدشه دار نشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا