پورشه

معرفی نسل جدید پورشه 911 کابریولت

کمتر از دو ماه پس از معرفی نسل جدید پورشه ۹۱۱ در نمایشگاه لس‌آنجلس، حالا سازندهٔ آلمانی نسخهٔ کابریولت این خودرو را هم معرفی کرده است. این اسپرت روباز به یک سقف پارچه‌ای اتوماتیک با ساختاری سبک‌وزن مجهز شده که به‌منظور جلوگیری از باد شدن سقف در سرعت‌های بالا، در درون آن از منیزیم استفاده شده است. این سقف همچنین از یک پنجرهٔ عقب شیشه‌ای یکپارچه هم برخوردار است. این سقف با استفاده از سیستم هیدرولیکی جدید، سریع‌تر از قبل باز و بسته می‌شود. این فرایند در ۹۱۱ جدید حدود دوازده ثانیه طول می‌کشد و می‌توان تا سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت سقف را باز یا بسته کرد.

نسل جدید ۹۱۱ کابریولت در ابتدا صرفاً در مدل‌های کاررا S و کاررا ۴S ارائه می‌شود. این مدل‌ها به پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر تخت توئین توربو مجهز هستند که ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۵۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی این موتور در مدل کاررا S توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود که خودرو را ظرف ۳.۷ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت رسانده و امکان رسیدن به حداکثر سرعت ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت را برای آن فراهم می‌کند. مدل کاررا ۴S اما که به سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز است، ظرف ۳.۶ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد.


استحکام ساختار نسل جدید ۹۱۱ کابریولت بیشتر از قبل شده و برای اولین بار امکان سفارش سیستم مدیریت تعلیق پورشه هم برای آن وجود دارد. با سفارش این سیستم، آنتی‌رول بارها سفت‌تر شده و ارتفاع خودرو یک سانتیمتر کاهش پیدا می‌کند. به گفتهٔ پورشه، این تغییرات روی جاده‌ها احساس بهتری به خودرو بخشیده و توزیع وزن را نیز بهبود می‌بخشد. سازندهٔ آلمانی همچنین ادعا کرده که ۹۱۱ کابریولت جدید به لطف این ویژگی‌ها، خودروی بهتری برای رانندگی خواهد بود.


۹۱۱ کابریولت در ظاهر تا حد زیادی با نسخهٔ کوپه یکسان است و بنابراین همان رویهٔ تکاملی در اینجا هم دیده می‌شود؛ اما نسخهٔ کابریولت از رینگ‌های شیکی برخوردار است که در جلو ۲۰ اینچی و در عقب ۲۱ اینچی هستند. ظاهر آشنا در کابین هم ادامه پیدا کرده است و برای خودرو یک صفحه آمپر ترکیبی دیجیتالی-آنالوگ به همراه یک نمایشگر سیستم اطلاعاتی-سرگرمی ۱۰.۹ اینچی در نظر گرفته شده است. در اینجا تنها تفاوت میان نسخهٔ کوپه و کابریولت وجود کنترلر اختصاصی برای باز و بسته کردن سقف است.

۹۱۱ کابریولت جدید مدل ۲۰۲۰ از اواخر امسال به بازار عرضه خواهد شد اما پورشه هم‌اکنون سفارشات خرید آن‌را می‌پذیرد. قیمت این ماشین در ایالات‌متحده از ۱۲۶,۱۰۰ دلار برای مدل کاررا S کابریولت و ۱۳۳,۴۰۰ برای کاررا ۴S کابریولت آغاز می‌شود که افزایش قیمت ۹ هزار دلاری را نسبت به نسل قبلی نشان می‌دهد. انتظار می‌رود تحویل ۹۱۱ کابریولت جدید به خریداران از اواخر تابستان آینده آغاز شود.

 

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. مهدی911turbos

    ۲۰ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (77 ديدگاه)

    با اختلاف بهترین ماشین تاریخ پورشه 911 هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Reza

      ۲۰ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (5323 ديدگاه)

      خیلی خیلی زیبا شده

      قابل توجه کسایی که می گفتن ( نشده )

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Car Lover

      ۲۰ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (688 ديدگاه)

      واقعا عالی!
      بیست
      ب شخصه از نسخه کوپش بیشتر دوسش دارم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Hossein

    ۲۰ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (149 ديدگاه)

    این لعنتی چرا انقد جذابه آخه؟؟!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. King918

    ۲۰ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    چقدر بی رحمانه زیبایی چقدر بی اندازه میخوامت چقدر بی انتها جذابی چقدر بی ریا در اوجی چقدر چقدر چقدر چقدر ……
    ???????????

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. mehran911

    ۲۰ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2025 ديدگاه)

    خب طبق معمول با انبوهی از تکنولوژی های روز معرفی شد
    تنها خودروسازی که میتونه با این دقت و زیبایی و مهندسی شیشه ی عقب رو در سیستم سقف متحرک جای بده پورشه است …
    یادمه پورشه برای ساخت سیستم سقف مدل تارگا مدت زمان زیادی رو صرف کرد تا یکی از پیشرفته ترین سقف های متحرک جهان رو تولید کنه
    .
    پورشه سالها تحت همکاری برند CTS Fahrzeug-Dachsysteme که زیر مجموعه پورشه بودبرای خودروسازهای مختلف سیستم سقف متحرک تولید می کرد
    سیستم سقف کادیلاک XLR ویا فراری F430 یا شورولت کوروت و مرسدس SLK کار این شرکت زیر مجموعه پورشه بود که البته سال ۲۰۰۴ پورشه این شرکت رو با قیمت خوب ۴۷۰ میلیون دلار به مگنا فروخت
    .
    نا گفته نماند که همین الان هم پورشه قطعات پیچیده ی زیادی رو برای بسیاری از خودروسازها توسعه میده ‌…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. King918

      ۲۰ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      مهران پس این پروژه پورشه ی مابین 911 و 91۸ قرار بود بیاد چی شد خبری نداری ؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mehran911

        ۲۰ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (2025 ديدگاه)

        محمد رضا جان
        صفحه ی یکی از افراد وابسته به پورشه تو اینستاگرام همین چند وقت پیش از کلید خوردن دوباره ۹۶۰ خبر داده بود
        اما فعلا خبری نیست
        حتی پیشرانه قبل از دیزل گیت ساخته شده بود و قبلا روی کیمن تست شده بود
        همین سه هفته پیش هم ی رندر دیگه ازش توسط ی طراح منتشر شد اما خبری از وایساخ به گوش نمیرسه اگر قرار باشه سال ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ ببینیمش باید تا چند ماه آینده خبری ازش به بیرون درز کنه
        البته پورشه در حال حاضر داره روی خودرویی شبیه به ۹۲۸ کار میکنه که در حال تسته و همچنین کاین کوپه
        خودم شدید پیگیر اخبارش هستم
        با توجه به اینکه پورشه ی پیشرانه V6 سطح بالا و یک پیشرانه ۸ سیلندر تخت تکنولوژیک در اختیار داشت باید زودتر دست بکار می شد اما فعلا ….
        با توجه به اینکه هایپرکار پورشه سال ۲۰۲۵ تولید خواهد شد احتمال این میرفت که شاهد ی سوپراسپرت سطح بالا باشیم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. King918

          ۲۰ دی ۱۳۹۷
          سوابق: (2493 ديدگاه)

          پس حالا حالا ها خبری نییس?
          دمت دمادم سالار….
          ?

          موافقم 0
          مخالفم 0
  5. Khosrow

    ۲۰ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    جذاب کی بودی تو / زیباترین 911 تاریخ ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. net

    ۲۰ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (3061 ديدگاه)

    عقبش کشیده نیست جالب نیست و مثل پانامرا قوص داره و شیب دار هست زشته=سقف فلزی تا شونده نداره جالب نیست=بی ام و سری ۸ کابریولت در حال حاضر زیباترین ماشین روباز جهان هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. net

    ۲۰ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (3061 ديدگاه)

    چرا در رینگهای ماشینهای اسپرت مثل پورشه فراری لمبورگینی و ….لنت ترمز زرد و قرمز هست و خیلی توذوق میزنه و در رینگ مشخصه رنگ قرمز و زرد لنت ترمز = اگر لنت ترمز در رینگ رو رنگ مشکی میکردن تا مشخص نباشه قشنگتر میشد مثل همین پورشه که در رینگش لنت ترمز قرمز و زرد هست جالب نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Muty

    ۲۱ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1829 ديدگاه)

    پر و بالت سیاه رنگ و قشنگ …

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا