پورشه

معرفی رسمی پورشه 911 توربو S جدید، قاتل 650 اسبی سوپرکارها!

پس از انتشار تیزرهای فراوان و همین‌طور تصاویر جاسوسی بدون پوشش، پورشه سرانجام رسماً ۹۱۱ توربو S جدید را در دو نسخهٔ کوپه و کانورتیبل رونمایی کرده است. همان‌طور که انتظار می‌رفت، توربو S جدید با سپر جلوی کمی تهاجمی‌تر، ورودی‌های هوای جانبی، چهار سر اگزوز و اسپویلر عقب، در ظاهر خود را از برادران ضعیف‌ترش متمایز کرده است. بال عقب این خودرو به همراه اسپویلر قابل‌گسترش جلو نیز در سرعت ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت ۱۰۰ کیلوگرم داون‌فورس تولید می‌کند.

۹۱۱ توربو S جدید در جلو ۴۵ میلی‌متر و در عقب ۲۰ میلی‌متر عریض‌تر از نسل قبلی شده و وزن آن نیز ۵۰ کیلوگرم افزایش یافته است که البته این اضافه‌وزن به‌راحتی توسط قدرت بیشتر خودرو جبران می‌شود. در عقب توربو S مدل ۲۰۲۱ یک پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری شش سیلندر تخت توئین توربو قرار گرفته که نسخهٔ تکامل‌یافتهٔ موتور ۳ لیتری مدل کاررا محسوب می‌شود. این موتور ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که ۷۰ اسب بخار بیشتر از نسل قبلی است.

این نیرو که توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند، باعث می‌شود توربو S جدید ظرف ۲.۷ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر و ظرف ۸.۹ ثانیه به سرعت ۱۹۳ کیلومتر بر ساعت برسد که یک ثانیهٔ کامل سریع‌تر از نسل قبلی است. البته به نظر می‌رسد پورشه در اعلام شتاب صفرتاصد این ماشین کمی محافظه‌کارانه عمل کرده است!

سامانهٔ چهارچرخ محرک با دیفرانسیل عقب و مرکزی لغزش محدود، سیستم تعلیق فعال و سیستم فرمان گیری چرخ‌های عقب به‌صورت استاندارد ازجملهٔ ویژگی‌های قابل‌توجه نسل جدید ۹۱۱ توربو S هستند. رینگ‌های این ماشین در جلو ۲۰ اینچی و در عقب ۲۱ اینچی هستند و به ترتیب با لاستیک‌های ۲۵۵ و ۳۱۵ پوشیده شده‌اند. طراحی این رینگ‌ها که از نوع تک‌پیچ مرکزی هستند نیز جدید است.

پورشه با ویژگی‌هایی مثل الگوی دوخت ویژه که ادای احترامی به مدل ۹۳۰ توربو است، غربیلک فرمان اسپرت GT، گرافیک خاص این مدل در نمایشگرها و…، کابین توربو S را هم ارتقاء داده است. برای این خودرو همچنین لیستی طولانی از آپشن‌ها هم ارائه شده که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به سیستم اگزوز اسپرت و شاسی اسپرت اشاره کرد که ارتفاع خودرو را ۱۰ میلی‌متر کاهش می‌دهد.

قیمت پورشه ۹۱۱ توربو S جدید در ایالات‌متحده از ۲۰۳,۵۰۰ دلار برای نسخهٔ کوپه و ۲۱۶,۳۰۰ دلار برای کابریولت آغاز می‌شود درحالی‌که بریتانیایی‌ها باید برای خرید نسخهٔ کوپه حداقل ۱۵۵,۹۷۰ پوند و برای کابریولت ۱۶۵,۱۲۷ پوند پرداخت کنند. انتظار می‌رود تحویل اولین نمونه‌های این خودرو به خریداران از اواخر امسال صورت گیرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۷ دیدگاه‌ها

  1. Mclaren

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (1131 ديدگاه)

    نه حرف داره نه حریف
    طراحی داخل پورشه هم که دیوانه کنندس عاشقشم همینطور نمای عقب
    واو شتاب 2.7 ثانیه ای

    موافقم 11
    مخالفم 1
    1. سامی

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (50 ديدگاه)

      چرا رای میدم سریع رای برمیگرده.مشکلش چیه؟

      موافقم 5
      مخالفم 0
    2. شاهین

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (107 ديدگاه)

      مک 765LT میزنه پاره ش میکنه

      موافقم 0
      مخالفم 7
      1. MOHAMMAD

        ۱۱ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (261 ديدگاه)

        پورشه مکلارن ۷۶۵ رو داغون کرد پارش کرد چی میگی واسه خودت

        موافقم 6
        مخالفم 1
    3. حسام

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (2 ديدگاه)

      فقط خیلی گرونه

      موافقم 3
      مخالفم 0
      1. taha malek

        ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (914 ديدگاه)

        کجاش گرونه

        موافقم 2
        مخالفم 0
  2. Joker

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (526 ديدگاه)

    البته به نظر می‌رسد پورشه در اعلام شتاب صفرتاصد این ماشین کمی محافظه‌کارانه عمل کرده است! شک نکنید همینطوره

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. BMW

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (584 ديدگاه)

      اینو شاهکار با کوروت مقایسه نکن تنها رقیب کوروت از نظر کیفیت وایپر که اونم دیگه تولید نمیشه…درضمن تو که ۹۱۱ مسخره می کنی می دونستی با فروش ده هزار دستگاهش ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون دلار سود آوری داره برای پورشه (مطلب تو پدال هست می تونی سرچ کنی)که کل برند شورلت توانایی همچین سود آوریو نداره…درضمن می دوسنتی پورشه همیشه با وزن بیشتر و قدرت کمتر رقیباشو شکست می ده!!!؟درضمن میدونستی مدیر عامل فورد f150 رپتور رو ۹۱۱ پیکاپ ها می دونه!!؟??????

      موافقم 4
      مخالفم 1
      1. Amir Machine

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (1201 ديدگاه)

        داداش چی برا خودت میبافی؟
        کوروت C8 همین چند وقت پیش تو مقایسه موتور‌ترند 911 کاررا S رو شکست داد و اول شد
        تو اون مقایسه حتی کیفیت کابین کوروت بالاتر از 911 اعلام شد
        کوروت C8 خودروی سال موتورترند شد، عنوان خودروی سال آمریکای شمالی رو کسب کرد، توسط اکثر نشریات (حتی اروپایی‌ها مثل اتوکار) مورد تحسین قرار گرفت، تو یک ماه کل ظرفیت تولید یکسالش فروخته شد، تو ژاپن ظرف 60 ساعت 300 تا فروخت
        دیگه یه ماشین باید چکار کنه تا شما ضد آمریکایی‌ها از رو برین؟
        کوروت و 911 هردو نام‌های بشدت قابل احترامی هستن و هیچکس حق توهین و تحقیر هیچکدوم رو نداره
        رقیب این توربو S هم کوروت Z06 خواهد بود و قطعاً رقابت جذابی رو بین این دو اسطوره شاهد خواهیم بود

        موافقم 1
        مخالفم 3
      2. BMW

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (584 ديدگاه)

        امیر جان من که با شما مشکلی ندارم اگه ناراحت شدی ببخش من فقط خواستم جواب این ترول جدیدُ بدم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. BMW

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (584 ديدگاه)

        نه امیر جان حرف ناراحت کننده ای نزدی شرمندم من می دونم شما از معدود آمریکایی بازهای منطقی سایتی و اصلا جو بهم نمی زنی ولی چیکار کنیم گاهی اوقات از کوره در می ریم بعدشم پشمون می شیم ولی پشمونیم سودی نداره ? باور کن من خودم عاشق F150 رپتور موستانگ شلبی وایپر و…هستم ولی می دونی که بعضی ها مخصوصا این علی نوا با هزارتا اکانت میاد جو بهم میزنه و دوستان آلمانی بازو ناراحت می کنه ولی من واسه یکم دوستان آلمانی کیف کنن و از خشم و ناراحتیشون کم شه واکنش شبیه به خودشون مثل به رخ کشیدن آمار نشون می دم پس به خودت نگیر.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. parvaz

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (395 ديدگاه)

      یعنی جوری داره سنگ آمریکایی هارو به سینه میزنه و از آلمانی ها بد میگه آدم فکر میکنه واقعا داره از جایی حقوق میگیره، بابا ما ماشین باز ها فرقی نداره ماشین ساخت کجا باشه مهم اینه با روح و روان آدم بازی کنه مجذوب کنه آدمو، صدای موتورش آدرنالین خونتو زیاد کنه، حالا سلیقه هم دخیل هست هرکدوممون یه برند یا محصولات یه کشوری رو بیشتر دوس داریم اما دلیل نمیشه بیاییم به سلیقه بقیه توهین کنیم!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. Reza

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (5338 ديدگاه)

      عالی بود داش پرواز درست زدی تو خال دست مریزاد ??????

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. Reza

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (5338 ديدگاه)

      داداش بالا بری پایین بیای همه می‌دونن که این هیولا قاتل شما آمریکاییا هستش. خودتو جر بدی هم فایده ای نداره.

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. anti-Nazi

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (688 ديدگاه)

        اخوی انسان موجود دیالوگ محوره
        دوست داره صحبت کردن با هم نوعشو اونم کی از نوع ماشین بازشو باسواداش تو این وضعیت کرونا هم کدیگه بیرون نمیریم بشینیم با رفیقامون حرف بزنیم دق کردم ب ولله
        کیف میکنم من به شخصه ی سری از کل کلارو(البته تا قبل از اینکه یکی از طرفین عصبی بشه و چرت پرت بگه)
        جر خوردن تو این موضوعات بد نیس بنظرم!هست؟؟؟
        (حالا سر این حرف کامنتت این مقال جاش نیبس ولی داری چرت میگی:))))
        ی وخ من ی چی میگم شما یاد میگیری(1 درصد مواقع) ی وخ شما میگی من یاد میگیرم99 درصد مواقع
        من خودم حساب شما ی نفرو از بقیه المانی بازا جدا کردم چون جدا از ی سری حرفات ک مخالفم خیلی چیزا یاد گرفتم(من با نیست شوخی و یاد گرفتن میام ی سریا فک میکنن شهام دار تسلام)(البته از بقیه هم یاد گرفتما اما شمارو ب اسم میشناسمو در مجموع پدال رو فضایی اموزنده میدونم)

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Amir Machine

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (1201 ديدگاه)

        BMW
        خواهش میکنم
        چند وقتیه جو پدال آروم شده و دیگه خداروشکر از اون کل‌کل‌های مسخره و حال به هم زن که چند نفر راه مینداختن خبری نیست و این عالیه
        اما باز اخیراً یکی دو نفر با کامنت‌های الکی دارن این اوضاع رو تغییر میدن، پس بهتره هیچ کدوم ما جوابشون رو ندیم تا دوباره مثل قبل نشه، بنظرم مسئولان پدال باید اصلاً اجازۀ انتشار به چنین کامنت‌هایی ندن
        هرکسی علایقی داره و کاملاً قابل احترامه، همه میتونیم از ماشین موردعلاقه‌مون بدون توهین به علایق دیگران حرف بزنیم
        من خودم به آمریکایی‌ها علاقه دارم ولی مگه میشه 911 افسانه‌ای را قبول نداشت؟
        درهرحال اگه منم بد حرف زدم عذر میخوام

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. Reza

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (5338 ديدگاه)

        جناب Amir machine این شما ها ( anti-nazi ) بودید که با یه کامنت مسخره کل پیج رو به هم ریختید. مگه مجبورید تو هر پیجی سنگ آمریکایی هارو به سینتون بزنید؟؟؟؟؟؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. Amir Machine

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (1201 ديدگاه)

        کامنتی که یه نفر دیگه گذاشته به من چه مربوطه که تعمیم میدی به من؟
        من مسئول کامنت‌هایی هستم که خودم میذارم و هیچ‌وقت هم موافق نظرات جنجال‌آفرین حتی از طرف کسانی که علایقشون با من هماهنگه نبودم، حتی بارها به آمریکایی‌بازها هم انتقاد کردم
        از طرف دیگه اما هنوز یادمون نرفته خود شما یکی از مهره‌های اصلی بحث‌ها و جنجال‌های مسخرۀ قبل پدال بودید و با تنفر بی‌دلیل و بچگونه از آمریکایی‌ها زیر هر پُست مربوط و نامربوطی با کامنت‌های تحریک‌آمیز، بحث و جنجال راه مینداختید. شما هم همه جا کم سنگ آلمانی‌ها رو به سینه نزدی و کم به آمریکایی‌ها توهین نکردی
        اما کل این سایت رو بگرد اگه جایی پیدا کردی که من با کامنتی نامربوط آغاز کنندۀ بحث بودم، من برای همیشه از پدال میرم

        موافقم 0
        مخالفم 0
      5. Reza

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (5338 ديدگاه)

        جناب anti-nazi اینو یاد بگیر اگه کسی موقع بالا اومدن پیجی زود اومد و یه اشکالی یا . . . هر چیز دیگه ای که باعث ناراحتی طرفداران مقابل میشه رو تو اولین کامنت بچسبونه به اون پیج ، این یعنی اینکه اون شخص بیمار و بیکار و متعصب هستش و دنبال به هم ریختن جو و . . . هستش .

        حالا گرفتی ؟؟؟؟

        چند وقتی هستش که دعوا بین طرفداران تموم شده و هر کسی تو پیج خودرویی که طرفدارشه می‌ره و کامنت گهر بارش رو میزاره.
        الان امروز شما اومدین و میخوایین باز همون رفتار های بچگی خودتونو تکرار کنین و جو رو خراب کنید . خواهشاً تموم کنید. تعریف کردن از یه خودرویی خوب هستش ولی نه دیگه با تعصب وارد بشین و سنگ آمریکایی هارو تو هر پیجی به سینتون بزنید.

        از پدال هم خواهش میکنم هر کامنتی که جو رو خراب کنه و باعث ناراحتی هر شخصی بشه به شدت برخورد کنه و حذفش کنه.???

        موافقم 0
        مخالفم 0
      6. anti-Nazi

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (688 ديدگاه)

        اشکال از خودم بود
        اومدم مثلا جو و اروم کنم نظرات بچه گونت تو هر زمینه ای رو نادیده بگیرم و قسمتای مثبتتو بولد کنم
        یهو فاز اقا معلم برداشتی …
        چته تو؟

        منه بیکار چون خاطر شما دوستان که میاید اینجا و تک تکتون نه از روی بیکاری بلکه فقط و فقط از روی سواد بالا و پهن کردن سفره علمتون نزد همه رو خیلی از خودم عزیز تر میدونم کاری نمیکنم جوتون بهم بریزه
        فک کردم مث بقیع جاها کل کل عادیه اما این جا بچه بازی پس هیچ اصراری نیس

        موافقم 0
        مخالفم 0
      7. Reza

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (5338 ديدگاه)

        آقای آنتی به سخره گرفتن خودرویی که اولین روز رونماییش هست و هنوز پا رو اسفالت نگذاشته به نظرت اسمش آروم کردن جو هستش؟؟؟؟

        به من ربطی نداره ولی این چه اسمی هستش واسه خودت گذاشتی؟؟ اسم هر شخصی نشان دهنده شخصیت فرد و نوع نگرش و . . . هستش . الان با این اسم مثلا میخوای جلوی آلمانی ها بایستی ؟؟؟
        اگه اینطور باشه راه اشتباهی رو انتخاب کردی. بهتره برگردی به اکانت اصلیت . هیچ تازه واردی تو چند روز ۵۰۰ تا کامنت نمی‌زاره.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. ممد ژانگولر

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (3506 ديدگاه)

    فوق العادست این ماشین
    لامصب قدیمی نمیشه
    بی نهایت دوسش دارم
    .
    .
    .
    .
    الان حمیدرضا میاد ?

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Hamidreza

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (2443 ديدگاه)

      اگه منظورت منم که اومدم
      آره ماشین خوبیه و احتمالا روح داره
      فقط یه سوال وقتی یه پورشه تصادف میکنه روحش توفی میشه؟
      ولی به هر حال شتابش عالیه و قیمتش هم قیمت یه هوراکانه

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. Joker

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (526 ديدگاه)

        هوراکان با دویست هزار دلار میدن؟!!! با آئودی r8 یه قیمته نه هوراکان…هوراکان evo قیمتش از ۲۹۰ هزار تا شروع میشه بستگی به آپشن تا بالای ۳۰۰ هزار تا رو هم راحت میره،البته آپشنای پورشه هم کم گرون نیستن…

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. Hamidreza

          ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
          سوابق: (2443 ديدگاه)

          بیا من واست پیدا میکنم

          موافقم 1
          مخالفم 0
  4. بی طرف

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (100 ديدگاه)

    نظر سنجی: پورشه ۹۱۱ توربو اس، لایک
    جگوار اف تایپ آر ،دیسلایک

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. Enzo

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (319 ديدگاه)

    شتاب زیر ۲.۵ ثانیه ای روشاخشه .این ماشین راننده کاربلد میخواد .پشتش بشینی اینکاره نباشی فاتحت خوندس.ولی اگه اینکاره باشی لذت رانندگی باهاش تموم شدنی نیست

    موافقم 2
    مخالفم 0
  6. Anti-nazi

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (688 ديدگاه)

    همین ایرادو ب دیمن نمیگرفتید؟؟؟
    ما میکفتیم راننده اگه پشتش باشه با استوکم حتی ۹.۸ رو میزنه(ک زد)
    شما میکفتید ایکس فور تو چهار صد میزنتش
    حالا الان راننده کار بلد خاستن امتیاز شده؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Enzo

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (319 ديدگاه)

      داداش من واسم ماشین آمریکایی .آلمانی .ژاپنیو….مهم نیست .من عاشق ماشینم تمام .دنبال کلکلو اینجور چیزا هم نیستم .برو با همسنای خودت کل کل کن .من حسیو که از هر ماشینی میگرم می‌نویسم ممکنه یکی از حرفام خوشش بیاد لایکنه وبرعکس یکی خوشش نیاد .سعی کن از ماشین لذت ببری همین

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. Mehdi

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (256 ديدگاه)

    عالیه این ماشین
    ماشین هایی مثل پورشه فراری باعث شد عاشق توربو شارژ بشم انگار خیلی بهتر از سوپر شارژ ها شتاب بهتری میده کوروت c8 توئین توربو بشه دیگه چه شود!البته وزن و ایروداینامیک تاثیر هم داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. MAHDI

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    دقیقا همون قدرت و گشتاوری که مجله AUTO BILD در مورد مشخصات 911 توربوS گفته بود!!!
    پورشه 911 توربوS این نسل زیباترین 911 تاریخ هستش. و البته یکی از سریع ترین خودروهای جهان.
    بی نهایت جذاب شده.این شاهکار مهندسیه!!!!!

    موافقم 1
    مخالفم 0
  9. Just bentley continental

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (540 ديدگاه)

    من به نظرم مشخصاتش خیلی خفن تر از این چیزی باشه که اعلام شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. دانیال روشنی

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (175 ديدگاه)

    ببینیم غول کش بزرگ ۷۲۰ اس مکلارن رو میتونه بکشه یا نه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  11. Moein

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (893 ديدگاه)

    به به
    عالی شده از همه لحاظ
    باید ببینیم پاسخ فراری و لامبورگینی و مک لارن به این ماشین دوست داشتنی چیه
    ولی من توربو اس نمی‌خوام اصرار هم نکنید??
    911 gts کابریو غایت نهایی کنه??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. علیرضا

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (425 ديدگاه)

    بی صبرانه منتظر نسل جدید gt3 rs هستم . این دو سه روز چه روزای قشنگیه وسط کرونا . مکلارن 745 lt . پورشه توربو s . زندگی شیرین میشود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. Abbas.Lambo

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (875 ديدگاه)

    گذشته از مهندسی و پرفورمنس بی نظیرش و همینطور پورشه بودنش،تا وقتی تو این محدوده چیزی به اسم اوراکان وجود داره نمیتونم به چیز دیگه ای فک کنم

    موافقم 0
    مخالفم 1
  14. Hadi

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    اومد،بالاخره اومد سلطان درگ? آهای مکلارن،لامبورگینی،تسلا ،آئودی و بوگاتی مراقب باشید،پورشه وارد می‌شود اسب سر کش اشتوتگارت?

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Saeed

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (17 ديدگاه)

      یه زمانی سلطان درگ نیسان gtr بود
      البته هنوزم هست البته واسه‌ی درگستر ها….
      یه نیسان gtr با تیون سبک هم میتونه حداقل ۴۰۰ متر رو کمتر از ۱۰ ثانیه بزنه

      موافقم 0
      مخالفم 2
    2. joojoo

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (272 ديدگاه)

      در این حد جوگیری هم خوب نیستا….صفر تا دویستش با اوراکان معمولی برابره…و نسل جدید GT2RS که معرفی بشه…اونوقت میشه ماشین قابل احترام برای درگ

      موافقم 2
      مخالفم 0
  15. M3csl

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (93 ديدگاه)

    یه تشکر و خدا قوت خدمت تمام نویسندگان و زحمت کشان پدال هم عرض کنم و بگم کار امروزتون بسیار ستودنی و نامبر وان هست،
    این همه مطالب جدید و پشت سرهم از بهترین و جدیدترین ماشین های معرفی شده و اخبار تر و تازه ی خودرو واقعا دست مریزاد داره،
    ایشالا همین طوری با قدرت ادامه بدین و شما و ما و خانواده های هیچ کدوممون کرونا نگیریم،البته تویوتا کرونا اشکالی نداره،،اون اتفاقا مرگ نداره و هفت تا جون داره،،
    اینم دو بیت شعر هم در وصف این پر کاری تقدیم پدال؛
    کفتر روی بوم اومد،،پیغوم رو پیغوم اومد،
    هی نامه پشت نامه،،بنویس من از خدامه…
    از بس قشنگه پیغومات،دلم میخواد بشم فدات،
    کاشکی منم به این خوبی،میشد که بنویسم برات.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. مهردادكمال

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (203 ديدگاه)

    عالللیه مشخصاتش فقط نمیدونم که چرا از ٩١١ تصاویر جاسوسی میگیرن هیچ تغییری نمیکنه که ۵٠ سال دیگه همینه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. doubt

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (257 ديدگاه)

    وای خدای من این ماشین این ماشین این ماشین اوج آرزوهای منه. این ماشین عشقه. من دنبال کردن دنیای ماشینو با گالاردو شروع کردم و کلا لامبو فن هستم اما واقعا اگه فقط یک حق انتخاب داشته باشم ناین الون توربو اس انتخاب منه. حتی اینو از جی تی 2آر اس بیشتر دوس دارم. به هرچی هایپرکارو مگا کارو هواپیما و قایق لوکسه اینو ترجیح میدم. نهایت مهندسی و عشق.

    موافقم 2
    مخالفم 0
  18. doubt

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (257 ديدگاه)

    اساتید رقیبانی این ماشین از کمپانی‌های هم سطح کدوما هستن؟
    دقیقا مدل بخصوص هر کمپانی دیگه (لامبو، فراری، مک‌لارن، استون، جگوار و….) که باید با توربو اس مقایسه بشن کدوما هستن؟
    البته فک کنم همرو میدونم اما میخام مطمئن بشم.
    مک‌لارن 570 یا 720 اس؟ فراری اف 8؟ لامبو اوراکان؟ جگوار اف تایپ آر، استون ونتیج؟ بنز که ام جی جی تی؟ ب ام و ام 8 شاید؟ شورلت کوروت زی آر وان؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Siawest

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (185 ديدگاه)

      متاسفانه جگوار و بنز و بیمر رقیبی درحد این ندارن

      موافقم 1
      مخالفم 0
  19. Saeed

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (17 ديدگاه)

    هعی
    با اینکه بیش از صد ساله که طراحیش هنوز همون فولکس قورباغه‌ای هستش
    ولی….
    هنوزم جذابه!
    هنوزم روح داره!
    هنوزم سریعه!
    هنوزم یه پورشه‌ست!?

    موافقم 2
    مخالفم 0
  20. MILAD AMG

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (186 ديدگاه)

    یه ماشین فوق العاده
    فقط منتظر رونمایی از AMG GT بلک سریز هستم
    جنگ بین این دوتا واقعا دیدن داره

    موافقم 1
    مخالفم 0
  21. mohsen

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (1063 ديدگاه)

    میون این فاجعه های طراحی بنز و بی ام وه تو پورشه باش
    هر بار خفن تر …

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا