پورشه

معرفی رسمی پورشه 911 RSR در گوودوود

پس از موفقیت مدل قبلی، پورشه به‌صورت رسمی از خودروی بازطراحی شده‌ی ۹۱۱ RSR رونمایی کرد. این خودرو نمونه‌ی خشن‌تر و قوی‌تر ۹۹۱.۲ GT3 RS است که پیشرانه‌ی آن قبل از اکسل عقب جایگذاری شده است. این خودروی مسابقه‌ای GT که به عنوان خودروی مدل سال ۲۰۱۹ شناخته می‌شود به دنبال کسب عنوان قهرمانی در مسابقات استقامت جهانی فیا خواهد بود.


پورشه ۹۱۱ RSR جدید دنباله‌روی مدل قبلی ۹۹۱ RSR خواهد بود. این خودرو در سال ۲۰۱۳ معرفی شده بود و چهار سال به عنوان خودروی مسابقه‌ای پرچم‌دار این برند انجام‌وظیفه می‌کرد.


مدیر بخش GT موتور اسپورت پورشه می‌گوید مهندسان این شرکت فضای مناسبی برای بهبود خودروها از جنبه‌های گوناگون را تشخیص داده‌اند که از جمله‌ی این موارد می‌توان به قابلیت‌های سواری، راندمان، دوام و استحکام و توانایی‌های سرویس و نگهداری اشاره کرد.


او می‌گوید ۹۵ درصد این خودرو جدید است. تنها چیزی که از مدل قبلی گرفته شده چراغ‌های جلو، سیستم ترمز، کلاچ، صندلی راننده و قطعاتی از سیستم تعلیق می‌باشد.

نیروبخش پورشه ۹۱۱ RSR جدید پیشرانه‌ی ۶ سیلندر تنفس طبیعی مدل ۹۹۱.۲ است که به‌روز شده و حجم آن به ۴.۲ لیتر رسیده است. به این ترتیب پیشرانه‌ی یاد شده بزرگ‌ترین پیشرانه‌ی بوکسوری نصب شده در پورشه ۹۱۱ می‌باشد. این خودرو بسته به نوع مسابقات قدرت حدود ۵۱۵ اسب بخاری دارد. این قدرت از طریق یک گیربکس ۶ سرعته سکونشئال مسابقه‌ای به چرخه‌ای عقب منتقل می‌شود.

پورشه آماده‌ی مسابقات قهرمانی استقامت است. این شرکت ماه مارس حضور موفقی در Le Castellet داشت و بیش از ۶ هزار کیلومتر و بیش از ۳۰ ساعت را بدون هرگونه مشکل فنی پشت سر گذاشت.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. فقط پورشه

    ۱۶ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (661 ديدگاه)

    ببینیم چی کار می کنه
    قطعا میترکونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. P.K.H

    ۱۶ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (110 ديدگاه)

    پورشه همیشه از نظر فنی بسیار قدرتمند هست
    پس شاید رکورد نوربرینگ بالا تر ببره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا