پورشه

پورشه 911 توربوی جدید

پس از معرفی پورشه ۹۱۱ کاررا و کاررا S مدل ۲۰۱۷، این انتظار نیز می‌رفت که مدل‌های قدرتمندتر ۹۱۱ توربو با آپگریدهای خاص خودشان همراه باشند. همچنین می‌شد حدس زد که مدل‌های استاندارد ۹۱۱ برای پیشرانه از موتورهای توربوی مخصوص به خود استفاده خواهند کرد. خوشبختانه، این انتظار به پایان خود رسیده و تصاویر و اطلاعات زیادی در مورد آپدیت پورشه ۹۱۱ توربو و توربو S منتشر شده است.

911 Turbo S und 911 Turbo S Cabriolet
۹۱۱ Turbo S und 911 Turbo S Cabriolet
Porsche 911 Turbo S
Porsche 911 Turbo S
همانند کاررا و کاررا S، قدرت هر دو مدل توربو و توربو S به میزان ۲۰ اسب‌بخار افزایش داشته و به‌ترتیب، به ۵۴۰ و ۵۸۰ اسب‌بخار رسیده است. خوشبختانه در این مدل‌ها هنوز خبری از کاهش حجم موتور نیست و موتورهای ۳/۸ لیتری حفظ شده‌اند. این موتور با مشارکت گیربکس استاندارد ۷ سرعته PDK دو کلاجه اتوماتیک و دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک، باعث شتاب‌گیری ۲/۹ ثانیه‌ای در «توربو» و ۲/۸ ثانیه‌ای در «توربو S» برای رسیدن به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت می‌شود. البته اگر در تست‌ها این زمان‌ها به میزان یک یا دو دهم ثانیه کاهش پیدا کنند، نباید چندان تعجب کرد؛ چرا که حتی در توربو S کابریولت مدل ۲۰۱۴ که با وزنی حدود ۱۶۸۰ کیلوگرم، یکی از سنگین‌ترین نسخه‌های ۹۱۱ به‌شمار می‌رود، زمان ۲/۸ ثانیه مشاهده شده است.

911 Turbo S Cabriolet
۹۱۱ Turbo S Cabriolet
Porsche 911 Turbo S
Porsche 911 Turbo S
علاوه بر تجدیدنظر در پارامترهای کنترل پایداری، یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های جدید ۹۱۱ توربو مدل ۲۰۱۷ یک عملکرد «داینامیک بوست» است که به گفته پورشه، فشار توربوشارژر را تا اندکی پس از برداشتن پا از روی پدال گاز حفظ می‌کند. این کار با استفاده از مداخله در مسیر جریان سوخت و نگه‌داشتن سوپاپ گاز در حالت نیمه‌باز انجام می‌شود. این قابلیت موجب بهبود واکنش پدال، به‌ویژه در هنگام «رانندگی با جسارت» می‌شود؛ چیزی که مالکان «توربو» احتمالاً به دفعات تجربه خواهند کرد. همچنین شاید این رانندگان دوست داشته باشند که پای راست خود را تا جای ممکن در حالت خوابیده نگه دارند. بنابراین، دانستن اینکه در صورت داشتن مسافت کافی می‌توانند با مدل «توربو» به حداکثر سرعت ۳۱۸.۶ کیلومتر بر ساعت برسند (۳ کیلومتر بر ساعت بیشتر از مدل قبلی)، برای آنها جالب خواهد بود. مدل S برای اولین بار از مرز ۲۰۰ مایل یا ۳۲۱/۸۷ کیلومتر بر ساعت رد شده و حداکثر سرعت از ۳۱۸/۶۵ به ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت رسیده است.

911 Turbo S Cabriolet
۹۱۱ Turbo S Cabriolet
Porsche 911 Turbo
Porsche 911 Turbo
همان‌طور که انتظار می‌رود، بسیاری از تجهیزات استاندارد کاررا مدل ۲۰۱۷ برای مدل‌های توربو نیز استفاده شده‌اند؛ از جمله چراغ‌های عقب سه‌بعدی و تجدیدنظر در طراحی درها و ظاهر ناحیه دستگیره‌ها. در همین حال، مدل توربو جلوبندی مخصوص به خود را دریافت کرده که در آن از المان‌هایی مانند هواکش‌هایی با تریم مشکی و نوارهای LED افقی استفاده شده است. در عقب نیز بیش از همه گروه لوله‌های اگزوز ذوزنقه‌ای جلب‌توجه می‌کنند. لوله‌های اگزوز «توربو» با تریم کرومی پرداخته شده‌اند و این در حالی است در مدل S از کروم مشکی استفاده شده است. هواکش در صندوق عقب، همانند مدل‌های استاندارد، دارای لبه‌های قائم است، با این حال به دو بخش مستطیلی تقسیم شده است. همه اینها، ظاهری شلوغ‌تر از قبل به خودرو اضافه کرده‌اند. در حالی که کاررا به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند خودروی غیرجذابی درنظر گرفته شود، ولی این مدل توربو واقعاً خوش‌قیافه‌تر از آن است.

Porsche 911 Turbo S facelift interior
Porsche 911 Turbo S facelift interior
Porsche 911 Turbo S facelift interior
Porsche 911 Turbo S facelift interior
همانند مدل کاررا، کابین ۹۱۱ نیز بیشتر از همه متأثر از یک غربیلک فرمان الهام‌ گرفته شده از سوپرماشین هیبرید ۹۱۸ است. این فرمان همراه با پکیج «اسپورت کرونو» به صورت استاندارد در این مدل عرضه می‌شود. در همین حال، یک سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر لمسی جدید ۷ اینچی، امکان استفاده از برنامه‌های گوشی‌های هوشمند را فراهم کرده و از گوگل ارث و نمای خیابانی گوگل برای راهبری کمک دریافت می‌کند. از دیگر امکانات اضافه‌شده می توان به دستیار پارکینگ جلو و عقب، چراغ‌های جلوی داینامیک LED و چرخ‌های جدید به ابعاد ۲۰ در ۹ اینچ در جلو و ۲۰ در ۱۱/۵ اینچ در عقب (با هاب‌های با قفل وسط در مدل توربو S) اشاره کرد. مزیّت‌های مدل S در صندلی‌های با قابلیت تنظیم در ۱۸ جهت، تریم داخلی فیبرکربنی و مهمتر از همه، ترمزهای کربن-سرامیکی هستند.

اگر می‌خواهید نگاهی دقیق‌تر به مدل‌های توربو داشته باشید، نزدیک‌ترین شانس ملاقات در نمایشگاه اتومبیل دیترویت ۲۰۱۶ در ماه آینده میلادی است. قیمت اولیه این خودروها از ۱۵۹ هزار و ۲۰۰ دلار برای ۹۱۱ توربو کوپه و ۱۷۱۵۰۰ دلار برای ۹۱۱ توربو کابریولت شروع می‌شود. همچنین ۹۱۱ توربو S نیز از ۱۸۸۱۰۰ دلار برای مدل کوپه و ۲۰۰ هزار و ۴۰۰ دلار برای مدل سقف‌باز آغاز می‌‌گردد.


[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۶۴ دیدگاه‌ها

  1. بهامین

    ۱۲ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    به به چه ماشینی کلپ فور جرمن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ali

      ۱۲ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (969 ديدگاه)

      سلام آقا یه سوال فوری
      شرمنده میدونم اینجا جاش نیست ولی خب مطلب در مورد پورشست همه میا میبینن

      آقا یه هوندا سویک 2008 پیدا کردم خیلی تمیزه ولی GPS مال منطقه آزادشو دست کاری کردن خراب شده حالا در کل چی میشه بفهمن حسابی حالمونو میگیرن یا برم درستش کنم چقدر خرج داره در کل اونایی که تو منطقه ازادن این موضوع رو چجور حلش کنم و با فروشنده چجور تا کنم
      دمتون گرم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ARAZ

        ۱۲ آذر ۱۳۹۴
        سوابق: (14 ديدگاه)

        پورشه هر دفعه با امکانات و قدرت بیشتر پا به عرصه میذاره واقعا حرف نداره

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. nissan

    ۱۲ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (91 ديدگاه)

    یک اسطوره تمام نشدنی … فقط قیمتش یه چیزی بگی نگی یه ذره یه خورده یه کوچولو یه دونه یه نخود بالاست..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. KING 918

      ۱۲ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      عیب نداره اون یه نخود رو به شما تخفیف میده کارخونه …………..

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. احمد باقری

      ۱۲ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (4717 ديدگاه)

      واقعا گل گفتی، حرف حساب که جواب نداره، این ماشین، انصافا یک اسطوره تمام نشدنی هست، چون طراحی تکراری و فرم قورباغه ای شکل اون، اصلا تمام شدنی نیست و قراره تا چند هزار سال دیگه هم تکرار بشه و همین امر، اون رو به یه اسطوره تبدیل کرده. تا الان هی بچه ها می گفتن اسطوره، دقیقا متوجه نمی شدم چرا میگن اسطوره تمام نشدنی، اما من بالاخره فهمیدم که چرا این حرف رو می زنن، نگو تا الان اشتباه می کردم، منظور این نیست که یک اسطوره تمام نشدنی هست و بالای سر بقیه ماشینهاست، منظورشون این بود که همیشه، همینی هست که بود و تغییری توش حاصل نمیشه. واسه همین، عذرخواهی عمیق خود رو از طرفداران و متعصبین بی دلیل این ماشین، ابراز می کنم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. خسته شده

        ۱۲ آذر ۱۳۹۴
        سوابق: (623 ديدگاه)

        احمد خوشم میاد ازت از کسانی که ثابت قدم هستن خوشم میاد گرچه باهات کلا مخالفم ولی داری مردونگی و ثابت میکنی مثل بعضی ها هم نیستی که فکر میکنن علامه کبیرن فقط حرف حرفه اینا باید باشه بقیه درست نیست تو نشون دادی که آدم میتونه مخالف باشه و احترام بذاره یه خرده کوچولو به قول دوستان اگه احترام بذاری به پورشه دیگه عالی میشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. mohsen

        ۱۲ آذر ۱۳۹۴
        سوابق: (1063 ديدگاه)

        هییییس!! منتظر شاخ به شاخ این و برادر کوچکش با AMG GTs باشید برای شکست AMG البته برادر کوچیکش Carrera واسه حال گیری GTs کافیه این فکر نکنم افتخار بده

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. bardia

    ۱۲ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (181 ديدگاه)

    یه 911 توربو اس داشته باش؛باهاش جلوی هر سوپراسپرتی میتونی مدعی باشی؛واقعا شاهکاره
    مدله قبلیش که توی درگ واقعا شکست ناپذیر بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. KING 918

      ۱۲ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      اصلا بد کردار تو درگ خداس …………….

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. امير علي

    ۱۲ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (399 ديدگاه)

    درباره ی ماشینای دیگه ی پورشه هم مطلب بذارید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. محمود

    ۱۲ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (68 ديدگاه)

    یه نمه یه ذره یه خورده یه کوچولو قیــــــــــــــافشم تغییر بده بد نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Rouzbeh

    ۱۲ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (171 ديدگاه)

    واقعا ماشین خوبیه ولی یکم طراحیش داره تکراری میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. ali ayat

    ۱۲ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (716 ديدگاه)

    گل سر سبد هندلینگ از راه رسید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. بنتلی

    ۱۲ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    خودرو جذابیه!ولی خداوکیلی ی کوچولو گرونه!،در هرصورت سلایق متفاوته!و مشتری ها معیار های متفاوتی برا خرید دارن!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. VAHI:D

    ۱۲ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (474 ديدگاه)

    ولی من از قیافه ی کاررا بیشتر خوشم میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. KING 918

    ۱۲ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    به خدا لامصب خیلی زیباست …….یه کم بیشتر بهش دقت کنید به طراحی بدنه مخصوصا نمای عقب فوق العادس شتابش که دیگه گفتن نداره درگش با لافراری رو نگاه کنین متوجه میشین…….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Nissan...Japan

      ۱۲ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (36 ديدگاه)

      از لحاظ فنی در حد جی تی ار دوسش دارم ولی در مورد طراحیش بهتره بگم زیباترین و جذاب ترین خودروی زشت دنیاس!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. KING 918

        ۱۲ آذر ۱۳۹۴
        سوابق: (2493 ديدگاه)

        اول اینکه از لحاظ فنی جی تی ار 600 اسبی نیسمو رو قورت میده دوم اینکه اگه 911 زشته جی تی ار فاجعه س فقط کافیه به طراحی بدنه جی تی ار نگاه کنی یا یه 911 رو در کنار جی تی ار ببینی تا متوجه معنای واقعی کلمه زشت بشی
        ارادت …..

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Nissan...Japan

          ۱۲ آذر ۱۳۹۴
          سوابق: (36 ديدگاه)

          نه دیگه خداییش یکم تعصب تو حرفات زیاد شد.برو درگهایی که بین جی تی ار و ۹۱۱ هستش رو نگاه کن ببین وقتی کنار همن کدوم یکی خوشگلتره؟منکه به هر کی نشون دادم چه اونی که از ماشین سر در نمیاره چ اونی که کارش ماشینه گفتن جی تی ار زیباتره،اینکه گفتی از لحاظ فنی قورتش میده بازم یک جوک خنده دار از جانب هوادارای پورشه بود،تو بعضی جاها اگه این سرتر باشه بعضی جاها هم جی تی ار سره ولی از کامنتتون پیداس که بحث منطقی ممنوعه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. KING 918

          ۱۳ آذر ۱۳۹۴
          سوابق: (2493 ديدگاه)

          والا تو بزرگترین درگ ریس سال 2014 بود یا 2015 جی تی ار نیسمو با 911 توربو اس با اینکه نیسمو 50 اسب بخار بیشتر داشت کاملا جا موند میتونی سرچ کنی دوست عزیز …………….اینم منطق
          در باره ی ظاهر دیگه چیزی نمیگم چون کاملا سلیقه ایی هستش بعضی ها بدنه گنده و عضلانی مثل جی تی ار دوس دارن بعضی ها ریز تر و خوابیده تر مثل 911 اما خدایی از لحاظ عملکرد همیشه از نیسان سر تر بوده تو اپارات کلیپ ها رو سرچ کن ………..
          ارادت خاص

          موافقم 0
          مخالفم 0
  11. Hamid

    ۱۲ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    با اصالت ترین ماشینها از دید مجله موتور ترند اعلام شد:
    1. پورشه 911 به دلیل عدم تغییر ظاهر خودرو طی 50 سال گذشته
    2. پراید هاچ بک به دلیل عدم تغییر ظاهر خودرو در 25 سال گذشته

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ali ayat

      ۱۲ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (716 ديدگاه)

      متاسفم برات که فرقی بین فلوکس بیتل با 911 توربو اس 2017 نمیزاری

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. KING 918

      ۱۲ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      فکر کنم شما قدیمی ترین 911 که دیدی مربوط به 2014 باشه …………….

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. احمد باقری

      ۱۲ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (4717 ديدگاه)

      احسنت. آفرین. مرحبا. واقعا تشویقی داری، اونقدر این طرفدارای متعصب این ماشین هی گفتن خوبه، عالیه، الان که خودشون هم دارن می بینن که این قیافه زشت داره واقعا تکراری میشه، نمی دونن چی بگن، دیگه مجبورن تا آخر بگن، عالی ،اسطوره، چون اگه این رو نگن، کلاسشون میاد پایین. نگران نباش عزیز من، حرف دلت رو بزن، به دیگران چیکار داری، نترس از اینکه دیگران بهت دیسلایک بدن. حرف حقیقت رو بزن. یک بار مردونه بیا جلو و واقعا از روی انصاف نظر بده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Danial

        ۱۲ آذر ۱۳۹۴
        سوابق: (33 ديدگاه)

        افرین من اگه جای تو بودم الکی پول واسه این ماشین با قیافه تکراری نمیدادم.
        بنظرم برو مکلارن بخر

        موافقم 0
        مخالفم 0
  12. Archi KHAN

    ۱۲ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (2167 ديدگاه)

    از هم اکنون ،
    با آغوش باز منتظر شعربافی های موهومیِ پورشه ستیزان عزیز هستیم …

    ” با تشکر پورشه دوستان پدال “

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احمد باقری

      ۱۲ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (4717 ديدگاه)

      حداقل ما با دلایل بیخود و غیر منطقی، ذهن و فکر خودمون و دیگران رو به بازی نمی گیریم، وقتی ماشینی زشته و همینطور داره تکرار میشه، میگیم این ماشین خوب نیست، اگه هم خوب باشه، میگیم خوبه، شما چیکار می کنی؟ نه انصافا چیکار می کنه، چشمات رو بستی و هر چی پورشه بزنه، میگی خوبه. چشمات رو باز کن، خواب زیاد، خوب نیست. برات ضرر داره. اگه حرف ما موهومه، حرف شما تعصبی بچگانه بیش نیست، زیرا هیچ وقت دلیل قانع کننده ای برای این فرم قورباغه ای و تکراری نیاوردید، فقط میگید پورشه خوبه. به چه دلیل، خودتون هم مسلما نمی دونید، به خودتون زحمت ندید. بزن دیسلایکو ای متعصب بی دلیل.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. KING 918

        ۱۲ آذر ۱۳۹۴
        سوابق: (2493 ديدگاه)

        باور کن جوری میگی نترس مردونه بیا جلو از دیس لایک نترس هر کی ندونه فکر میکنه …………………….
        عزیز من متوجه نمیشم علت این همه شکایت شما رو…. شما از 918 هم همین ایراد رو میگیری معلومه حرفات از روی ……………

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Archi KHAN

          ۱۳ آذر ۱۳۹۴
          سوابق: (2167 ديدگاه)

          بحث با ناقص خیالان شیوه استاد نیست *** علم افلاطون حریف جهل مادرزاد نیست
          دو سه مثقال …..

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. great britain

        ۱۲ آذر ۱۳۹۴
        سوابق: (2777 ديدگاه)

        قورباغه ای تمام نشدنی.وهمچنین سریع ترین قورباغه ی دنیا.
        قورباغه ای اسطو ره ای!!!!!!!!!!
        همه به افتخار این قورباغه ی تمام نشدنی بلندشین.
        خانم ها و آقایان با افتخار معرفی میکنم.
        خدای درگ از نظر بعضی اساتید.
        پورشه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. KING 918

          ۱۲ آذر ۱۳۹۴
          سوابق: (2493 ديدگاه)

          پس نه لابد خدای درگ مکلارنه خخخخخخخخخخخخ

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. England

          ۱۲ آذر ۱۳۹۴
          سوابق: (191 ديدگاه)

          شک نکن پورشه در حد مکلارن نیست… خوده شرکتشم میدونه در حد مکلارن نیس شما شک داری پس حتما یه 4 جلد کتاب بخون

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. خسته شده

          ۱۳ آذر ۱۳۹۴
          سوابق: (623 ديدگاه)

          England پورشه در حد مک لارن نیست!!!!! اتفاقا این مک لارنه که میدونه در حد پورشه نیست و فکر کنم شما اشتباه گفتی اونی که در حد پورشه نیست مک لارنه کی خود شرکت گفته میدونه(توهم زیادی کار دستتون نده کلاهتونو بندازین بالا)برو عمو برو هنوز زوده مک لارن به پورشه و فراری برسه هنوز خیلی کوچیک تر از این حرفاست ضمن اینکه اون رکورد سرعت مک لارن جونتم موتورش ماله ب ام وست مدارکشم موجوده چهار جلد کتاب خوندن نداره دنیا پورشه و میشناسه و فراریو نه مک لارنی که اصلا جز برندینگ حساب نمیشه
          https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C_%D9%85%DA%A9%E2%80%8C%D9%84%D8%A7%D8%B1%D9%86

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. پارسی

          ۱۳ آذر ۱۳۹۴
          سوابق: (22 ديدگاه)

          پورشه در حد مک لازم نیست
          چیزی نمیگم چون شوخی خیلی زشتی بود

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. KING 918

          ۱۳ آذر ۱۳۹۴
          سوابق: (2493 ديدگاه)

          اقای England میشه یکی از اون 4 جلد کتاب رو باز کنی ببینیم مکلارن چه کار کرده یا به چی رسیده که پورشه در حدش نیس ممنون میشم ………

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. mehran911

          ۱۳ آذر ۱۳۹۴
          سوابق: (2026 ديدگاه)

          England
          یادش بخیر یه زمانی پورشه برای مکلارن موتور فرمول میساخت
          بهتره یکم تحقیق کنی فقط یکم دوست عزیز

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. mohsen

        ۱۲ آذر ۱۳۹۴
        سوابق: (1063 ديدگاه)

        مگه پورشه خوبه؟پورشه عالیه!منیکه انقدر رو BMW غیرتیم اگه یه Panamera Turbo S و M6 جلوم بزارن انتخابم پورشس چون ملاکم اینه یکی زیاد از حد اضافی حرف زد پاتو تا ته بزاری گاز طرفو بوووووووق کنی البته M6 هم این کارو به نحو احسن انجام میده ولی پورشه چون شتابش بهتره تو شلوغی جا خالی میشه فوری میتونی مجال نفس کشیدن به طرف ندی مثلا طرف یه بار اوایل منطقه ازاد با کامارو SS داشت حرف اضافه میزد و با 535i به صورت کامل بوقش کردیم

        حرف قانع کننده واسه این قیافه از نظر من احترام به طراحی های گذشته و در اصل به فردینانند پورشس مثلا بشین فکر کن ایا پورشه بعد این همه سال میتونه مثلا یه سدان مثل بنز و بی ام وه بزاره بعد بگه اینم مثلا Cayenne جدید اصلا چی میگن؟ بابا هیوندا و کیاو جیلی و چانگ چونگ چینگ و یانگوم نیس که هر روز یه مدل بزنه البته کره ای ها الان دارن طراحیاشونو تثبیت میکنن چون دیدن دارن ضربه میخورن مثلا همین الانترا جدید اون روز دیدم سایت قشنگ بود
        در ثانی از لحاظ عملکرد کدوم حریف بنزی داشته که ازش شکست خورده؟
        تنها پورشه ای که ازش خوشم نمیاد کاینه چون تو روستا همسایمون داره الانم دم دره اصلا نمیتونم قبول کنم اون ادم سوار اون ماشین میشه عظمت ماشین به سخره کشیده میشه D:

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. luis

      ۱۲ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (612 ديدگاه)

      با جان من دس وردارید از این بحث تکراری ترین بحث پدال شده به خدا

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. محسن.د

    ۱۲ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    ینی اگه یه روز تیم طراحی فراری و لامبورگینی و مرسدس یک جا جمع شن، به خودشون اجازه نمیدن با این حجم اعتماد بنفس که بعضیا دارن، از طراحی 911 ایراد بگیرن! :-|

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Danial

      ۱۲ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (33 ديدگاه)

      دیده بودیم از کمپانی های موبایل سازی ایراد بگیرن ولی دیگه بیان از کمپانی های خودرو سازی دنیا ایراد بگیرنو ندیده بودیم:-)
      نمیدونم شایدم رفتن پورشه خریدن از کیفیتش راضی نبودن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مریلا ایران دوست تهرانی

      ۱۴ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (75 ديدگاه)

      باور کنید اگر این ماشین و یک خودروی ملی مثل پراید یا ۲۰۶ جلوم بزارن، من خودروی ایرانی رو انتخاب میکنم، به ایران وطنم سوگند که راس میگم..
      هم به دلیل قیمت و هم به دلیل کیفیت.
      باور کنید شما نمیدونید چیرو دارید.. قدرشو ندارید… تو اون مملکت همه چی با بهترین قیمتا دارید..

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. KING 918

        ۱۵ آذر ۱۳۹۴
        سوابق: (2493 ديدگاه)

        خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
        چیگفتی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

        ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

        وایوای وای وای وای وای
        خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

        موافقم 0
        مخالفم 0
  14. Hamid

    ۱۲ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    دوستان من خودم یکی از طرفدارهای پورشه هستم و معتقدم درحال حاضر 918 رو میشه بعنوان نماد تکنولوژی دونست. ظاهر بسیار زیبایی هم داره.
    اما کاش دوستان تعصب رو کنار بذارن. هیچ دلیلی برای اصرار پورشه روی این بدنه قورباغه ای وجود نداره. حتی بوگاتی که با ویرون چندین سال رتبه اول هایپر اسپرتها بود الان داره با تغییرات ظاهری زیادی شیرون رو معرفی میکنه. دنیا دنیای تغییر و پیشرفته. بهر حال دوستان چنان عکس العمل نشون میدن که روی داعش رو سفید کردن. حتی مدیران پورشه هم اینقدر متعصب نیستن. واقع بین باشید لطفا.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. KING 918

      ۱۲ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      باز رحمتی به شما این اقای باقری که میگه 918 زشته …!!!!!!! ای خدااااااااااااااااااااااااااا

      در ضمن عزیز این 911 تغییر کرده فقط کافیه مقایسه بین مدل های قدیم و جدید بکنی چراغ ها از گرد به بیضی تغییر شکل دادن هوا کش ها بزرگ و کاملا اسپرت شدن بدنه کشیده تر و عضلانی تر شده نسبت قبل در نمای عقب که حسابی تغییر کرده از چراغ ها گرفته تا هوا کش های کنار اگزوز و اسپویلر وووو……….
      در ضمن عزیزم ببین به قول خودت تو دنیایی که روز به روز همه چیز در حال تغییره این 911 چیه که اصلا تکراری نمیشه ……………………
      شما ها که تعصب ندارین چرا از بنز ها که اینقدر شبیه همن یا ائودی ها یا BMW ها و……..حرفی نمیزنید ……….؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. احمد باقری

        ۱۳ آذر ۱۳۹۴
        سوابق: (4717 ديدگاه)

        دیگه واقعا بحث داره داغ میشه. اولا که 918 ظاهر خیلی بهتری از 911 داره. این مساله کاملا مشخصه، در ضمن، اگر پورشه هم ظاهر خوبی طراحی کنه، مثل همون مدل مفهومی که چند وقت پیش در همین پدال بود، ما حرفی نداریم. ظاهر خوب و زیبا، زیباست، نیاز نیست کسی به ما یاد بده که چی بگیم. باید قبول کنید که 911 از نظر ظاهر، هیچ حرفی برای گفتن در بین سوپر اسپرتها که نداره هیچ، در بین ماشینهای متوسط هم هیچ زیبایی ای نداره. در کل از نظر ظاهر، تعطیله. در کل، متعصبین 911، دو دسته هستند، یک عده که از همین ظاهر زشت خوششون میاد و در کل زشت پسند هستند و همین که ظاهرش متفاوت باشه، براشون کافیه و از ماشینهای زیبایی مثل Mercedes AMG GT S، مثل فراری و … خوششون نمیاد(جا داره از فراری به خاطر طراحیهای زیبا و متفاوتش قدردانی بشه و امیدوارم این روند رو ادامه بده). دسته دوم، اونایی هستن که قبلا طرفدار 911 بودند، اما الان با اینکه میدونن دیگه اصلا جذاب نیست، بالاجبار برای اینکه از حرف خودشون بر نگردن، باز هم میگن اسطوره هست. پورشه، خیلی چیزا از جمله ظاهر رو فدای سرعت و شتاب کرده که این اصلا کار اصولی نیست و اگه اصولی بود، بقیه خودروسازها هم همین کار رو می کردن و اونقدر نمای جلوی ماشین رو به سمت پایین قوس می دادن که از نظر آیرودینامیکی بسیار عالی بشه، اصلی که یه بچه دبستانی هم میدونه، اما نمیشه ظاهرکه یک اصل بسیار مهم هست رو کاملا فدای چیزهای دیگه کرد.

        هر زمان آئودی، مرسدس، بی ام و، فراری، فورد، جنرال موتورز، لامبورگینی و … طراحیهای زیبایی کردن، ما گفتیم عالیه(میتونید برید کامنتهای ما رو ببینید)، هر زمان هم چنگی به دل نمی زد یا خیلی تکراری بود، گفتیم زیاد خوب نیست، ما روی هیچ برند خاصی تعصب نداریم که تا چند هزار سال دیگه هم بگیم خوب هستند. به هر حال، هر شرکتی که علاوه بر تکنولوژی ماشین، طراحی زیبایی هم انجام میده، واقعا شایسته تقدیر هست و شکی درش نیست، اما پورشه با این 911، دیگه واقعا داره گند میزنه به هر چی طراحی و زیبایی، اصلا معلوم نیست اینا می فهمن زیبایی یعنی چی یا همین که نام پورشه روش باشه براشون کافیه.

        ختم کلام: یه ماشین زیبا، خودش میگه که زیباست، نیازی نیست که ما بگیم، یک ماشین زشت هم خودش داره میگه زشته، نیازی نیست با تعصب بی خود و طرفداری غیر منطقی، بگیم زیباست. یه ماشین زیبا، روح آدمو جلا میده، چیزی که در 911، به هیچ وجه، قابل مشاهده نیست، اون هم زمانی که طرحش اینقدر تکراری باشه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ali ayat

          ۱۳ آذر ۱۳۹۴
          سوابق: (716 ديدگاه)

          آقای باقری لطفا دو نمونه دلیل علمی از مباحث فنی پورشه 911 توربو رو بگید که چرا از باقی ماشین ها ضعف داره؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
  15. sina

    ۱۲ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (307 ديدگاه)

    اقای انیس حسینی من اخر نفهمیدم که 318.65 km حداکثر سرعت مدل توربو جدید که 3 کیلومتر اضافه شده یا مدل توربو S قبلی که شده 330 کیلومتر؟؟؟ :////////////////

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. Hamid

    ۱۲ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    حرف شما درست. البته هیچ سری از مدلهای بنز یا بی ام و نسبت به دهه های قبل اینقدر بدون تغییر نبودن. اما حرف من یا آقای باقری اینه که حتی شما هم بیشتر به دلیل مسایل فنی 911 طرفدارش هستید تا ظاهرش. تصور کنید تو این ماشین این تکنولوژیها بکار گرفته نمیشد و یا شتاب و قدرتش کمتر بود. اونوقت شاید بهتر میتونستید نسبت به ظاهرش قضاوت کنید.
    مثلا ظاهر ماسل کارهای آمریکایی به شما حس قدرت و ابهت رو القا میکنه. یا بخصوص سعی میشه ماشینهای اسپرت حس خشونت رو القا کنن که معمولن برگرفته از چهره یک حیوان درنده مثل کوسه (مازراتی و …)یا یوزپلنگ (جلو پنجره بی ام و مشابه بینی پلنگ) هست.
    اما ظاهر 911 با اون موتور قوی = قورباغه خندان
    موفق باشی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. KING 918

      ۱۳ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      بابا ظاهرشم خوبه مدل های پورشه رو باید از نزدیک ببینی تا متوجه زیبایی شون بشی در کل با قسمتی از کامنتت موافقم …………..ارادت ویژه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. احمد باقری

      ۱۳ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (4717 ديدگاه)

      احسنت جوون.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. sadegh

    ۱۳ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (133 ديدگاه)

    آخه یکی نیست بگه باچه اعتماد به نفسی داری ازاین ماشین ایراد میگیری؟؟!!!؟؟!!!
    اونا که همه جور ماشینی تودست و پاشون ریخته ،این ماشین رو به عنوان بهترین انتخاب کردن!!!حالا ما از تو پراید و نه بر فرض مثال از تو مثلا هیوندای پیاده شدیم،میگیم نه!!!خوشم نیومد!!!پورشه ایراد داره!!!!واقعانمیدونم چطور دلتون میاد از این ماشین ایراد بگیرید،درضمن من خودم از طرفدارای نیسان جی تی آرم،ولی این واقعا یه شاهکاره!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. 1A1

    ۱۳ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (144 ديدگاه)

    ***
    طرف جای رئسای پورشه بود بخدا کارخونه رو میبست_با خودش فکر میکرد اخه من مرض دارم این همه ماشینه تکراری و زشت هر ساله میدم دست مردم…ایوای حیف این پورشه نیست این تکنولوژیا………………..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احمد باقری

      ۱۳ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (4717 ديدگاه)

      شما مثل اینکه اصلا متوجه بحث نشدی عزیز برادر، یکدفعه پریدی توی بحث، اصلا بحث سر تکنولوژی و فناوری پورشه و 911 نیست، همه دنیا میدونن که یکی از بهترین ماشینها در بحث فناوری هست، اما بحث مربوط به ظاهر هست. هیچ حس خشونت، هیچ حس زیبایی، هیچ حس ابهت و هیچ حس یک ماشین اسپرت یا سوپر اسپرت رو به آدم نمیده. من این ماشین رو بارها و بارها از نزدیک دیدم، نمای پشتش خوبه، اما نمای جلوش واقعا افتضاست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محسن.د

        ۱۳ آذر ۱۳۹۴
        سوابق: (1447 ديدگاه)

        من نمیدونم شما چه اصراری دارید که نظر خودتون رو نظر مرجع جهانی بدونید!
        “این ماشین زشت است! و هرکس غیر این را بگوید یک متعصب بی منطق است!”
        به نظرتون خود این حرف، نهایت تعصب نیست؟؟!!
        من حس انتقاد شمارو تحسین میکنم اما هرچیزی یه حدی داره برادر من! بعضی جمله ها خیلی سنگینه ها… منکه سوادی ندارم ولی همینقدر میدونم که برای گفتن اینکه یک شرکت داره تو طراحی چی رو فدای چی میکنه!؟ یا اینکه پورشه جلوی ماشین رو داده پایین تا چی بشه!؟ و… اینا باید حداقل آدمی در حد و اندازه نادر فقیه زاده باشیم تا بتونیم با این اعتماد بنفس در مورد این چیزها صحبت کنیم! منکه حتی درمورد برندهایی که ازشون متنفرم که در حد ناخن پورشه هم نیستن، به خودم اجازه نمیدم با این لحن صحبت کنم!
        ببین دوست من، ما تو چندسال پیش تا دلت بخواد ازین بحث ها تو پدال داشتیم و انواع و اقسام انقادها و دفاع هارو دیدیم و جواب دادیم و جواب گرفتیم. دیگه نمیخوام بحث هایی که دو سه سال پیش میکردیم رو تکرار کنم. فقط یه چیز میگم والسلام.
        اگر 911 از نظر شما زشته و بی روح و افتضاحه و روح شمارو جلا نمیده! اکی! با اینکه پورشه عشقمونه ولی به نظر شما احترام میذاریم! اما اینکه نظری که صرفا حرف شماست! (و احیانا یکی دونفر دیگه) رو بخواید بگید درست ترین نظر جهانه و هرکس غیر این بگه یعنی چیزی نمیفهمه و متعصب و بی منطقه و…! این دیگه اکی نیست! طرفدارهای چند ده میلیونی پورشه، 50ساله دارن با همین طراحی با اصالت و به ظاهر ساده پورشه عشق میکنن و خیلی هم روحشون رو جلا میده!
        “پس لطفا بیایم” فقط درمورد خودمون” حرف بزنیم و “همه” نباشیم!

        موفق باشید

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. reza918

          ۱۳ آذر ۱۳۹۴
          سوابق: (90 ديدگاه)

          واقعا گفتن چنین حرفایی به این برادرمون لازم بود

          موافقم 0
          مخالفم 0
  19. 1A1

    ۱۳ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (144 ديدگاه)

    اق باقری زود قضاوت کردی داداش.لپ مطلب من همون ظاهرش بودبعد از… نقطه شد تکلونوژی.اخ اخ اخ

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mehran911

      ۱۳ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (2026 ديدگاه)

      شما همون پست نقطه شدن رو سرچ کن دقیقا زیر کامنتت لینکاش هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. KING 918

      ۱۳ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      نه داداش فکر کنم اشتباهی برای شما گذاشته میخواست برای sadegh بذاره اتفاقی برای شما گذاشته

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. BEHNAM 11

    ۱۳ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (24 ديدگاه)

    911 شاهکاره هنری و تکنولوژی روز دنیاس در این شکی نیست !

    نمیدونم چطور بعضیا به خودشون اجازه میدن راجبه طراحی این خودرو بهش ایراد بگیرن !

    هیچ کمو کاستی نداره ! اینو همه میدونن چون از نژاد آلمان هاست

    ممکنه بگی جذابیته فراری نداره و احتمالاا همه باهاتون موافقن اما از این دید بهش نگاه کن
    که فقط آلمان میتونه یه همچین شاهکاریو درست کنه و واقعا عالیه

    درود ب پورشه !

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. .«:؛ آریای خسته ؛:».

      ۱۵ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (34 ديدگاه)

      و درود بر آریا و آریایی که تولیدات فراانسانیش برای مخیله ی حقوق بگیران ایراننخود رو و پورشه ستیزان پیکان سوار قابل درک نمیباشد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. reza918

    ۱۳ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (90 ديدگاه)

    اصلا نمیدونم چی بگم.
    شتاب(96-0) مدلهای قبلی رو شرکت 3 و بالاتر از 3 ثانیه اعلام کرده بود که توی اکثر تست ها بین 2.5 و2.7 ثانیه میشد.حالا خود کارخونه شتاب هر دورو زیر 3 ثانیه اعلام کرده.فکر کنم اگه تست بشن زمانی بین 2.4و2.6 ثانیه بتون ثبت کنن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. Hamid

    ۱۳ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    همه میدونیم کامنت گذاشتن به معنی نظر دادنه. نظرها هم متفاوته و من هم علاقه ای به تغییر دادن نظر دیگران ندارم و مثل بقیه فقط نظرم رو گفتم. ولی بعضی از دوستان تا مطلبی در نقد پورشه و یا ماشینهای مورد علاقه شون میبینن خیلی ناراحت میشن انگار که خدای ناکرده یک نفر عکس ماشین مورد علاقه شون رو پاره کرده.
    آقا دیگه فاجعه تر از قیافه اکتیون قدیمی هم داریم؟؟
    ولی خیلیا این ماشین و به هر دلیل خریدند و سوار شدند. حالا من بیام تو خیابون جلوشون رو بگیرم و باهاشون بحث کنم که…..البته بلا تشبیه 911.
    فقط چیزی که مسلم و بدیهیه اینه که اکثر ماشین بازا و تیونینگ کارا دنبال چهره ی تهاجمی تر هستند.
    یک عده از اساتید من هم بنا به مسایل فنی و یا عشقی که به پورشه دارن چهره ی مهربان و نمکی 911 براشون مهم نیست یا میپسندن.
    برتراندراسل میگه اگه تو بحث با یک نفر عصبانی شدید به احتمال زیادشما دلیل منطقی برای عقیده ی خودتون ندارید. مثلا اگر کسی در بحث با شما اصرار کنه 2 بعلاوه 2 میشه 5 شما هیچوقت ناراحت نمیشید و حتی ممکنه لبخند هم بزنید. بگذریم…
    فقط جهت اطلاع دوستان بازم میگم شخصا 918 رو به فراری و مک لارن و پانامرا رو به اس500 و سری 7 ترجیح میدم.
    ضمن ارادت به جناب باقری مخلص همه ی دوستان گل هم هستم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. Hamid

    ۱۴ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    همه میدونیم کامنت گذاشتن به معنی نظر دادنه. نظرها هم متفاوته و من هم علاقه ای به تغییر دادن نظر دیگران ندارم و مثل بقیه فقط نظرم رو گفتم. شاید هم اشتباه باشه. ولی بعضی از دوستان تا مطلبی در نقد پورشه و یا ماشینهای مورد علاقه شون میبینن خیلی ناراحت میشن انگار که خدای ناکرده یک نفر عکس ماشین مورد علاقه شون رو پاره کرده.
    آقا دیگه فاجعه تر از قیافه اکتیون قدیمی هم داریم؟؟ولی خیلیا این ماشین و به هر دلیل خریدند و سوار شدند. حالا من بیام تو خیابون جلوشون رو بگیرم و باهاشون بحث کنم که آقا این ماشین به نظر من بیریخته؟؟؟ البته بلا تشبیه 911.
    فقط چیزی که مسلم و بدیهیه اینه که اکثر ماشین بازا و تیونینگ کارا دنبال چهره ی تهاجمی تر هستند.
    یک عده از اساتید من هم بنا به مسایل فنی و یا عشقی که به پورشه دارن چهره ی مهربان و نمکی 911 براشون مهم نیست یا میپسندن.
    برتراندراسل میگه اگه تو بحث با یک نفر عصبانی شدید به احتمال زیادشما دلیل منطقی برای عقیده ی خودتون ندارید. مثلا اگر کسی در بحث با شما اصرار کنه 2 بعلاوه 2 میشه 5 شما هیچوقت ناراحت نمیشید و حتی ممکنه لبخند هم بزنید. بگذریم…
    فقط جهت اطلاع دوستان بازم میگم شخصا 918 رو به فراری و مک لارن و پانامرا رو به اس500 و سری 7 ترجیح میدم.
    ضمن ارادت به جناب باقری مخلص همه ی دوستان گل هم هستم.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا