پورشه 911 توربو S کابریولت سری Exclusive، طلای واقعی دنیای خودرو!

یک دستگاه پورشه 911 توربو S سری Exclusive کمیاب در حال حاضر به فروش می‌رسد و اگر می‌خواهید مالک یک 911 متفاوت باشید این یک فرصت عالی برای جلب‌توجه کردن است.


پورشه این خودرو را برای اولین بار در نسل 991 معرفی کرد و البته تمامی 500 دستگاه مدنظر از نوع سقف سخت بودند؛ اما پس از تقاضای زیاد برای چنین خودروهایی، ژرمن‌ها تصمیم گرفتند تا سری Exclusive را به مدل توربو S کابریولت نیز گسترش داده و 200 دستگاه از آن را روانه‌ی بازار آمریکای شمالی نمایند. این نسخه‌ی ویژه سی و یکمین دستگاه تولیدی بوده و قیمتی که مالک برای فروش آن در نظر گرفته 319991 دلار می‌باشد.


درست همانند برادر سقف سخت، توربو S کابریولت سری Exclusive نیز رنگ بدنه‌ی طلایی روشن را دارد که واقعاً جلب نظر کرده و این خودرو را از سایر نسخه‌های استاندارد 911 جدا می‌کند. همچنین خودروی موردبحث دارای گرافیک‌های مشکی‌رنگ و رینگ‌های طلایی و مشکی جذاب است. از دیگر ویژگی‌های بدنه می‌توان به آپرون و بال عقب جدید، ورودی‌های هوای فیبر کربنی و سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ اشاره کرد.


نیروبخش پورشه 911 توربو S کابریولت سری Exclusive پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.8 لیتری توئین توربو با قدرت 599 اسب بخاری و گشتاور 750 نیوتون متری است که نشان‌دهنده‌ی افزایش قدرت 26 اسبی در مقایسه با نسخه‌های استاندارد توربو S می‌باشد. مدل سقف سخت در عرض 2.9 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد و حدس می‌زنیم مدل روباز نیز به همین اندازه سریع باشد. حداکثر سرعت این خودرو به راحتی از 330 کیلومتر در ساعت عبور می‌کند و حتی یک مجله‌ی آلمانی توانسته با مدل کوپه به سرعت 343 کیلومتر در ساعت نیز برسد.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

8 دیدگاه

  1. M
    سوابق: (2197 دیدگاه) ,

    جناب آقای جرمی کلارکسون و برخی امریکایی باز های عزیز !
    50 ساله قیافش همینه و تغییر نکرده فدا سرش ! اصلا بهتر مگه داریم از این بهتر !
    خدا کنه 50 سال دیگه هم همین بمونه !
    ادم پرستیژ خاص فراری و خشم لامبورگینی و اشراف زاده بودن مک لارنو به راحتی از قیافشون تشخیص میده وازشون لذت میبره اما پورشه یه لذتی به ادم میده که نمیدنی منشا این لذته کجاس و چی تو 911 هست که باعث این لذته میشه فقط اینو میدونی که این لذته هست!

    پاسخ
    1. AMIR / ARMI
      سوابق: (370 دیدگاه) ,

      خدا صداتو نشنید
      پورشه بعد این نسل تغیر قیافه میده
      زبان طراحی جدید پورشه روی سدان الکتریکیش هست

      پاسخ
      1. M
        سوابق: (2197 دیدگاه) ,

        هه
        دوست عزیز پیش بینیاتو واسه خودت نگه دار حیف میکنی میایی این اطلاعت گران بهاتو در اختیار من میزاری!
        https://www.pedal.ir/پورشه/معرفی-پایه-نسل-جدید-پورشه-911/
        یک هته از معرفی رسمی گذشته عکس خیلی مدلای دیگه رو هم با پوشش های بسیار کم دیدیم هممون بعد اقا میگه زبان طراحی قراره عوض شه!

        پاسخ
  2. امیر
    سوابق: (1506 دیدگاه) ,

    به هیچ‌چیزی کاری ندارم فقط رنگش خیلی خوب شده!!

    پاسخ
  3. Saeed
    سوابق: (248 دیدگاه) ,

    فقط چه رنگی داره اینم کنار اون قدرت باور نکردنی و شتاب معرکه‌اش

    پاسخ
  4. مهراد
    سوابق: (115 دیدگاه) ,

    پورشه های پایه (منظورم نسخه های پایه و نچندان گران) زیادی از نزدیک دیدم

    از جمله باکستر ، کیمن ، مدلای پایه کاین و پانامرا
    همشون صدای بسیار پر طنین و زیبایی داشتن . بنابراین دارم فکر میکنم این غول با این سیستم اگزوز وحشتناک دیگه چه صدایی می‌تونه داشته باشه

    پاسخ
  5. مانی
    سوابق: (1330 دیدگاه) ,

    یکمی مشکوکه!!!با ۶۰۰ اسب ۳۴۳کیلومتر میره
    مهندساشو از کجا آورده

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.