پورشهفراریلامبورگینی

درگ حساس پورشه توربو S با فراری پیستا و لامبورگینی پرفورمانته

مت واتسون از کارواو در جدیدترین ویدئوی خود یکی از جذاب‌ترین رقابت‌ها را به تصویر کشیده و پورشه ۹۱۱ توربو S را در برابر لامبورگینی اوراکان پرفورمانته و فراری ۴۸۸ پیستا قرار داده است. هرچند پورشه در ویدئوهای درگ قبلی کارواو شکست‌ناپذیر بوده اما این بار مطمئناً در برابر رقبای جدی‌ای قرار گرفته است. در این رقابت جذاب، توربو S با ۶۵۰ اسب بخار قدرت، در میان دو رقیب خود قرار می‌گیرد درحالی‌که پیستا با ۷۲۰ اسب بخار قدرت، قوی‌ترین است اما انتقال قدرت محرک عقب آن در استارت درگ به ضررش تمام می‌شود. پرفورمانتهٔ ۶۴۰ اسب بخاری هم ضعیف‌ترین خودروی این جمع است اما مثل پورشه از سامانهٔ چهارچرخ محرک سود می‌برد.

در اولین مسابقه، مشخص می‌شود که توربو S در درگ ایستاده همچنان بدون شکست باقی خواهد ماند زیرا مثل تیری که از چلهٔ کمان رها شود به سمت جلو شلیک می‌شود و در طول مسیر هم برتری خود را به‌آسانی حفظ می‌کند. همان‌طور که واتسون می‌گوید، سیستم لانچ کنترل پورشه به همراه گیربکس PDK در یک‌چهارم مایل واقعاً خطرناک است اما بدون شک اگر درگ در مسافت نیم مایل یا ۸۰۰ متر برگزار می‌شد ممکن بود نتیجه تغییر کند. علاوه بر این، هرچند لامبورگینی و فراری در درگ‌های ایستاده نتوانستند پیروز شوند اما صدای آن‌ها بسیار بهتر از رقیب آلمانی است. البته شاید بگویید توربوشارژرها صدای اگزوز ۹۱۱ را خفه کرده‌اند اما فراری هم توربوشارژ است و حتی در کنار غرش رعدآسای V10 لامبورگینی هم صدای جذابی تولید می‌کند.

پس از ناکامی پیستا در درگ‌های ایستاده که صرفاً به خاطر انتقال قدرت محرک عقب بود، اسب رقصان مارانلو در مسابقهٔ رولینگ و آزمایش ترمز عملکرد خود را جبران کرد و پیروز شد. البته خودروها در آزمایش ترمز خیلی به هم نزدیک بودند ولی ترمزهای عظیم کربن سرامیکی و همین‌طور وزن سبک ۱۳۸۵ کیلوگرمی کمک کردند تا پیستا زودتر از پورشه و لامبورگینی متوقف شود.

مشخصات فنی

پورشه ۹۱۱ توربو S

فراری ۴۸۸ پیستا

لامبورگینی پرفورمانته

پیشرانه ۳.۸ لیتری H6 توئین توربو ۳.۹ لیتری V8 توئین توربو ۵.۲ لیتری V10
قدرت ۶۵۰ اسب بخار ۷۲۰ اسب بخار ۶۴۰ اسب بخار
گشتاور ۸۰۰ نیوتن متر ۷۷۰ نیوتن متر ۶۰۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه ۷ سرعته دوکلاچه ۷ سرعته دوکلاچه
محور محرک چهارچرخ عقب چهارچرخ
وزن ۱۶۴۰ کیلوگرم ۱۳۸۵ کیلوگرم ۱۵۰۷ کیلوگرم
قیمت ۱۵۴ هزار پوند ۲۵۰ هزار پوند ۲۳۸ هزار پوند
[دانلود ویدئو]

امین دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۵۷ دیدگاه

  1. ho3in

    ۲۶ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (282 ديدگاه)

    فراری دوست داشتنی تره و صدای جذابی هم دار
    ولی معلوم بود که pdk پیروز میشه
    لامصب خودش یه ماشینه 😂😄

    موافقم ۶۹
    مخالفم ۸
    1. Hadi

      ۲۶ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1321 ديدگاه)

      ۹۱۱ turbo s عجب غول کشیه…
      واسش هم فرقی نمیکنه دوست یا دشمن همه رو با هم له میکنه…

      موافقم ۶۵
      مخالفم ۷
    2. Reza

      ۲۶ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1407 ديدگاه)

      ندیده گفتم شاهزاده ۹۱۱ پیروزه 💪💪💪
      به پرفورمانته هم باید آفرین گفت به شخصه انتظار نداشتم پیستا رو شکست بده اونم با نسخه اسپایدر

      موافقم ۴۷
      مخالفم ۱۱
      1. 600000

        ۲۶ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (325 ديدگاه)

        من نمیگم کدومو دوست دارم فقد میگم که ارزش خرید پورشه از همشون بالاتره
        چون باهاش میتونی راحت تو شهر تردد کنی.

        لامبورگینیو فراری شاید خیلی باحال باشن
        اما موقع تردد تو شهر باهاشون به مشکل میخورین

        موافقم ۱۸
        مخالفم ۱۴
    3. 👑مک لارن👑لامبو👑

      ۲۶ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (10 ديدگاه)

      به خوب بودن ۹۱۱ شکی نیس، ولی زمانی که اسم لامبورگینی و فراری میاد، قطعا پورشه دیگه انتخاب سوم میشه
      باتشکر از لامبو جان که بدون توربوهای بزرگ رقبا، پا به پای همه سوپراسپرت ها میره

      موافقم ۳۵
      مخالفم ۳۶
    4. SFXSuperFast

      ۲۶ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (224 ديدگاه)

      پیستا جلو مک‌لارن ۷۲۰هم کم نمیاره
      ولی تو این ویدیو از اوراکان هم عقب میمونه!!
      خنده داره🤣
      عجب درگ معتبری!!!!!

      موافقم ۱۱
      مخالفم ۹
  2. ارشیاsvj

    ۲۶ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1282 ديدگاه)

    اوراکان با اینکه تنفس طبیعیه ولی بازم خیلی خوب مقاومت کرد.
    راستی این مت واتسون چرا یه جوری F8 گیرنمیاره!؟

    موافقم ۳۲
    مخالفم ۳
  3. ارشیاsvj

    ۲۶ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1282 ديدگاه)

    تازه یه چیز دیگه.
    این اوراکان پرفورمانته اسپایدره!

    موافقم ۲۵
    مخالفم ۳
    1. Ahmadreza2002

      ۲۶ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (425 ديدگاه)

      تبریک به شما لامبو فن ها
      درسته نبرد ولی خدایی این دایناسور خسته خیلی عشقه هنوزم
      صدای جذابش که کاملا برا همه واضحه
      ولی فنی هم اصلا دست و پا بسته نیس

      موافقم ۱۹
      مخالفم ۱
  4. ♤Angus_812♤

    ۲۶ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (415 ديدگاه)

    این درگ کاملا برابر نبود
    چون اوراکان اسپلیدر بود و وزن بیشتری نسبت به نسخه سقف ثابت داره
    من نمیدونم چرا وقتی انقدر هزینه میکنن همرو برابر نمیارن
    ولی صدای تنفس طبیعی لامبو یه دنبا دیگس

    موافقم ۳۴
    مخالفم ۴
  5. مهرداد كمال

    ۲۶ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (294 ديدگاه)

    عالیه این پورشه
    غول کش

    موافقم ۳۹
    مخالفم ۳
    1. ارشیاsvj

      ۲۶ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1282 ديدگاه)

      به غول کشتون بگید یه سر بره به پیست بزنه.
      بچه ها منتظرشن!!🤣🤣🤣👊👊👊

      موافقم ۱۰
      مخالفم ۳۳
      1. ali_x76

        ۲۶ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (871 ديدگاه)

        چرا همه چیزو قاطی می کنی؟
        یک ماشین تو درگ عالیه، یکی دیگه تو پیست.
        این باعث نمی شه هیچکدوم ماشین بدی باشن.
        “همه موجودات توانا هستن، اما اگه بخوای توانایی ماهی رو به بالا رفتنش از درخت نسبت بدی، اون وقت ناتوان ترین موجود دنیاست.”

        موافقم ۳۰
        مخالفم ۴
      2. OMID

        ۲۶ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (1762 ديدگاه)

        Gt3 rs به زودی میاد ولی gt2rs تا اواخر نسل نمیاد
        پورشه هنوزم رکورد دار هست داخل پیست ولی
        ۹۱۱mr دوباره رکورد رو شکست البته رکوردش توی منطقه خاکستریه چون تیون شده بود (البته فکر میکنم موتورش دستکاری نشده بود )
        ۹۱۹evo هم که رکورد کل رو داره

        موافقم ۱۹
        مخالفم ۵
  6. MASIHA

    ۲۶ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (869 ديدگاه)

    ایول پورشه
    جونم لامبو
    عشقم فراری

    موافقم ۳۱
    مخالفم ۵
  7. Ahmadreza

    ۲۶ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (30 ديدگاه)

    مسابقه ی سه عشق دوست داشتنی
    در نبود مک لارن ۷۲۰s انتخاب من فراری البته نه مدل پیستا مدل سادش بعد پورشه بعد لامبو
    تو حالت ایستاده برنده شدن پورشه بخاطر چهارچرخ بودن و لانچ بی نظیرش معلوم بود اما راننده فراری فکر نمیکنم بهترین توان فراری رو تونست نشون بده
    اما رولینگ فراری !!!
    یا خداااا
    چیکار کرد یه جوری رفت انگاری اونا گاز نمیدادن
    اما جای مک لارن واقعا خالی بود که توی رولینگ طوفان به پا کنه توی ایستادم اگه راننده ماهر باشه شونه به شونه ی پورشه میره هرچند فکر نکنم بخاطر زمین درگ مت واتسون اول بشه گرچه رکوردای ده ثانیه تمامم داره
    در هر حال همشون معرکن

    موافقم ۲۲
    مخالفم ۸
    1. Reza

      ۲۶ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1407 ديدگاه)

      مکی ۷۲۰ تو حالت ایستاده در مقابل توربو S حرفی واسه گفتن نداره. درگ دو تاشونو دیدیم دیگه انگاری ۷۲۰ در مقابل تخته گاز ۹۱۱ وایساده بود. البته گمونم نمیکنم که ۷۶۵LT هم در قبال این شاهزاده حرفی واسه گفتن داشته باشه.

      موافقم ۱۶
      مخالفم ۱۴
      1. Great British

        ۲۷ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (820 ديدگاه)

        ۷۲۰ هیچ حرفی واسه گفتن نداشت؟
        جالب بود😆👌
        تو درگی که مکلارن ۷۲۰ تایم ضعیفی داشت با اختلاف خیلی کم ۴۰۰ متر رو شکست خورد.
        توی رول هم که پورشه نقطه میشد.

        نمردیم و معنی هیچ حرفی نداشتن رو فهمیدیم.

        موافقم ۱
        مخالفم ۳
  8. Amin

    ۲۶ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (74 ديدگاه)

    ببینید اوراکان چیه که اونتادور svj از پیستا شکست میخوره بعد تازه اوراکان با نسخه اسپایدر پیستا رو میبره هوراکان جدید هم که این هفته معرفی میشه

    موافقم ۶
    مخالفم ۶
    1. Reza

      ۲۶ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1407 ديدگاه)

      اونی که شما دیدید اونتادور SV بود نه SVJ دوما اونتادور SV تو درگ قبلی همین مجله تونست پرفورمانته رو شکست بده. ( درگ SVJ – URUS – Performante )

      موافقم ۱۰
      مخالفم ۰
  9. OMID

    ۲۶ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1762 ديدگاه)

    خیلی باحال بود
    توی درگ سنگین ترین و ارزون ترین برد
    لانچ ۹۱۱ تکرار نشدنیه لامصب ( به فاصله ای که هنگام شروع میندازه دقت کنید ) ولی از اون تاثیر گذار تر ثابت بودن پرفورمنسش هست که همیشه ۱۰.۲ میزنه یا توی محدوده ۱۰.۲ میزنه که استثنایی هست در نوع خودش
    تست ترمز هم تقریباً در یه حد بودن ولی انتظار داشتم پورشه آخر بشه به خاطر وزنش که نشد و فراتر از انتظار عمل کرد
    لامبو هم توی درگ چهارصد متر خوب رفت واقعا
    فراری هم توی رولینگ اصلا توربو لگ نداشت که باعث تعجب خود مت و صاحب ماشین شد
    در کل هر سه تاشون ماشینای فوق‌العاده ای هستن و ویژگی های خاص خودشون رو دارن ولی سلیقه من بیشتر به سمت ۹۱۱هست

    موافقم ۱۷
    مخالفم ۵
  10. Ramin

    ۲۶ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    میشه یه نفر بگه کی برنده شد.
    میشه زماناشونو بگید. ممنون.

    موافقم ۲
    مخالفم ۱۱
    1. Reza

      ۲۶ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1407 ديدگاه)

      Porsche 911 Turbo S

      موافقم ۱۴
      مخالفم ۴
    2. ممد ژانگولر

      ۲۶ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1125 ديدگاه)

      رامین داداش

      لپ کلام پورشه همشونو تو سیم ثانیه قورت داد ی آب معدنی هم روش

      موافقم ۱۵
      مخالفم ۱۰
  11. Hamed

    ۲۶ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (110 ديدگاه)

    بازم ثابت شد لانچ تر و تمیز با ماشین دیف عقب کار هرکسی نیست ولی تو رولینگ خوب جبران کرد.

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۲
  12. Amin-mc20

    ۲۶ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    درگ بی اساس بود چون هوراکان نسخه اسپایدرش بود!!

    موافقم ۹
    مخالفم ۱۳
  13. مهدی

    ۲۶ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (171 ديدگاه)

    خیلی درگ محشری بود دست اندرکاران پدال خیلی ممنون که این درگ رو گذاشتین

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۱
  14. Amin-mc20

    ۲۶ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    لعنتت به پورشهه!!!!!!این نسل ۹۱۱ خیلی نحس شده

    موافقم ۳
    مخالفم ۲۱
    1. Amin-mc20

      ۲۶ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      نحس منظورم اینه که ترکونده کنایه بود

      موافقم ۱۸
      مخالفم ۶
  15. SF90 STRADALE

    ۲۶ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (2660 ديدگاه)

    انتخاب بین این ۳ تا خیلی خیلی سخته
    اینجا قلبت باید انتخاب کنه نه عقلت

    موافقم ۱۷
    مخالفم ۵
    1. امین

      ۲۶ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (141 ديدگاه)

      چون فراری باخت؟ وقتی پیروز شه سلطانه وقتی ببازه عشق؟ وقتی کار به عقل میکشه دست به دامن احساس وقتی کار به احساس برسه پیش به سوی منطق؟! فراری با توربو وزن کمتر قدرت بیشتر باخت این فاجعه ست باشد که دو دیف نباشد توربو ورن کم و قدرت بیشتر باااااااید میگرفت که نگرفت قیمتشم که بیشتر این فاجعه ست از لحاظ رقابتی

      موافقم ۱۷
      مخالفم ۲۱
      1. SF90 STRADALE

        ۲۶ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (2660 ديدگاه)

        فراری همیشه عشقه و در بین سوپر اسپرت ها حرف اول رو زده
        امثال شما خیلی براتون زود هست تا فراری رو درک کنید
        فکر کنم طرفدار مکلارنی !!!!

        موافقم ۲۲
        مخالفم ۱۰
      2. iman

        ۲۶ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (252 ديدگاه)

        در اینکه فراری عشق عده کثیری از ماشین بازا در سراسر دنیاست شکی وجود نداره.بعد از اون هر علاقه مندی میدونه که پیستا حد اقل پرفورمانته رو به راحتی شکست میده و اینجا به وضوح مشخص بود که راننده فراری نمیتونه درست لانچ کنه و فقط باید چشماتو باز میکردی.تو رولینگ هم که با اختلاف هر دو رو لوله کرد.شما اصلا حرف حسابت چیه؟چند چندی با خودت

        موافقم ۹
        مخالفم ۶
      3. Hamed

        ۲۷ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (110 ديدگاه)

        فراری باخت ؟شما فقط دوتا درگ اول رو دیدی ویدئو رو بستی؟ رولینگ و تست توقف چی؟
        پس اونطوری که تو رولینگ فاصله انداخت باید بگیم پورش و لامبو هم فاجعه ان دیگه ؟
        جالبه دو دیف بودن نسبت به دیف عقب بودن تو لانچ مزیت نیست جدیدن!!

        موافقم ۲
        مخالفم ۱
    2. امین

      ۲۶ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (141 ديدگاه)

      چون با قیمت بیشتر
      وزن کمتر قدرت بیشتر
      تویین توربو
      ( اینطور بگم که با فاجعه ترین نتیجه ممکن )باخت
      برا همین عقل نباید انتخاب کنه؟!
      دیف عقب که ۷۲۰ هم دیف عقبه عین اینم هس توربو وزن کم قدرت بیشتر مهندسی و.. ولی از لامبو `svj` نمیبازه ولی این از پررررررفورمانته اسپاااااایدرررر میبازه

      موافقم ۱۳
      مخالفم ۱۱
    3. Amin-mc20

      ۲۶ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      واقعا براتون متاسفم که طرف یک برندو میگیرید ماشین باز نیستین شماها

      موافقم ۵
      مخالفم ۱۱
      1. ممد ژانگولر

        ۲۶ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (1125 ديدگاه)

        داش امین دمت گرم👏
        این جملتو باید به سیخ کشید گذاشت رو منقل 😍

        موافقم ۷
        مخالفم ۶
    4. SF90 STRADALE

      ۲۶ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (2660 ديدگاه)

      پاسخ به امین
      ساده لوحانه هست اگه فکر کنی هوراکان ، ۴۸۸ پیستا رو میزنه حتی در مسیر ۴۰۰ متر
      به دیر حرکت کردن فراری در هر ۲ درگ ایستاده اصلاً دقت نکردی
      پاسخ به امین mc20
      چشم سفید نباش ؛ برندی که داری ازش طرفداری میکنی که خودمم عاشقشم و تاریخچه ای غنی داره ، فراری روپا نگهش داشته با انجین های نابی که بهش میداد
      حالا میایی برای فراری شاخ میشی
      همون بهتر که شما (دوتا امین) طرفدار مکلارن باشین تا یک انجین هم از ۰ خودشون طراحی و تولید نکردن
      فیبر کربن و ماشین لخت افتخار نیست
      افتخار ، انجین هایی هستن که هرسال جوایز رو درو میکنن
      افتخار ، طراحی هایی هستن که هرسال دارن جایزه میگیرن
      افتخار ، مدل های افسانه ای هستن که تولید شدن و در زمان خودشون بهترین بودن

      موافقم ۱۱
      مخالفم ۹
      1. ارشیاsvj

        ۲۶ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (1282 ديدگاه)

        مثله اینکه چشم لامبو بازا رو دور دیدی.
        شخصا فقط یه فراری رو وحشتناک دوسش دارم.
        اونم هیولایی به نام ۸۱۲ و بس.
        ۴۸۸ پیستا باخت.
        تو ۴۰۰ مار ایستاده باخت.
        به اوراکان پرفورمانته اسپایدر(دقت کنید اسپایدر) هم باخت.
        به یه ماشین تنفس طبیعی ارزون تر باخت.
        ولی تو رولینگ عالی بود.
        و ترمزش هم که برای یه ماشیم پیست محوره.

        موافقم ۵
        مخالفم ۳
        1. iman

          ۲۷ آبان ۱۳۹۹
          سوابق: (252 ديدگاه)

          هیچ پرفورمانته ای وجود نداره که بتونه پیستا رو شکست بده،چندین درگ معتبر هست که پیستا به راحتی پیروز میشه و اینجا کاملا مشخصه که راننده نمیتونه لانچ کنه.تو رولینگ هم که دیگه تفاوتا کاملا محسوسه و اون دو تا لوله میشن

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
      2. Amin-mc20

        ۲۷ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (1355 ديدگاه)

        نخیر من تقریبا همه برند های دوست دارم اما اگه فقط یک ماشین بخوام داشته باشم نه مکلارنه نه. فراری نه لامبورگینی ، ففقققطططط مازراتی
        ولی نمیام چپ و راست ازش دفاع کنم بگم بهترینه و فلانه ، معلومه که بهترین نیست(mc20رو میگم)چون اولین ماشینش بعد چند سال هست حتی هنوز عرضه هم نشده که بخوام نظر بدم

        در جوابت باید بگم نه اتفاقا فراری رو بیشتر دوست دارم از مکلارن

        موافقم ۲
        مخالفم ۱
      3. Amin-mc20

        ۲۷ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (1355 ديدگاه)

        مازراتی بخاطر مدیریت بد فیات اینجوری شد وگرنه کلی تجربه داره

        موافقم ۳
        مخالفم ۱
    5. Amin-mc20

      ۲۷ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      بیا ببین یکی میگه فراری حرف اول رو میزنه یکی میگه لامبورگینی یکی میگه مکلارن
      همه برند ها خوبنی های خودشونو دارن ولی شماها بدجور تعصب برتون داشته

      موافقم ۶
      مخالفم ۱
  16. Reza ar

    ۲۶ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (113 ديدگاه)

    خوبه یه مدل مخصوص از ۹۱۱توربو sبده که اکثر قطعاتش رو از فیبر کربن بکنن تا وزنش کاهش پیدا کنه مثلا ۱۰۰کیلو! اون طوری دیگه توی ۸۰۰متر هم میتونه عالی باشه مدلای gtواقعا مناسب رانندگی روزمره نیستن ولی توربو sهست

    موافقم ۸
    مخالفم ۲
  17. حسین دهمرد

    ۲۶ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1289 ديدگاه)

    عاشق لامبورگینی ام ولی این ۹۱۱ رو انقدر دوس دارم که گاهی به ساخت کپیش فک میکنم. البته اجبارا موتور جلو ولی با همین قیافه ی قورباغه ای. کاپوتش به اندازه ی کافی کشیده هست.

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۱
  18. ارش

    ۲۶ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1182 ديدگاه)

    اوایل هر دهه ای پورشه پیشتازه شتابه کم کم بعد از ۵ الی ۶ سال واگذار میکنه دوباره قدرت میگیره .

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۳
  19. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۲۶ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1287 ديدگاه)

    همون قدر که ۹۱۱ تو درگ تحسین برانگیز بود، فراری تو رولینگ این حس رو داشت، یه حالتی بود که انگار به پورشه و لامبورگینی آوانس هم میداد زمان شروع !

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۴
  20. MAHDI

    ۲۶ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (4837 ديدگاه)

    درگ خیلی جذابی بود.

    ایکاش carwow اون M5 تیونینگ شده رو هم می‌آورد در این رقابت. هرچند قبلا درگ M5 800 رو با همین فراری ۴۸۸پیستا انجام داد که هم در رقابت درگ و درگ رولینگ M5 800 پیروز شد.

    درگ توربو S و M5 1000رو هم انجام داد که اون نسخه M5 زمان ۱۰ رو ثبت کرد👍
    (( دیگه باید چند خودروی پرفومنس دیگه رو واسه درگ بیارن چون اینا زیاد درگ داشتن تو این مجله👍))

    موافقم ۳
    مخالفم ۵
  21. یاس ی

    ۲۶ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (811 ديدگاه)

    پورشه یک فوت کوزه گری داره که باعث میشه همیشه توی درگها مثل گلوله شلیک بشه و حریفهای قدرتر از خودش را به چالش بکشه. به قول دوستان به احتمال قطع به یقین گیربکس pdk توی این قضیه دخیله در کنارش موتورهای عالی پورشه.
    هرچند توی پیست هم پورشه هیچ وقت دست و پا بسته نبوده و توی پیستها هم خوش درخشیده.
    هر سه بزرگواری که توی این مقاله ازشون اسم برده شد جزء بهترینهای خودروسازی هستند.

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۲
  22. ....

    ۲۶ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (17 ديدگاه)

    پرچم لامبو تنفس طبیعی بالاس ✌😏🇮🇹

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۲
  23. سعید تویوتا

    ۲۶ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (35 ديدگاه)

    فراری واقعا عالیه
    ولی پورشه بینظره
    یجوری کند و رفت پراید نمیره

    موافقم ۶
    مخالفم ۲
  24. سورنا

    ۲۶ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (891 ديدگاه)

    فک کن یه جا لامبو باشه بعد بتونی به چیزی غیر از اون فک کنی !!!

    موافقم ۷
    مخالفم ۱۱
  25. iman

    ۲۶ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (252 ديدگاه)

    راننده فراری افتضاح بود.پیستا تو ۴۰۰ متر با اختلاف پرفورمانته رو جا میذاره.تو رولینگ هم که اون دو تا انگار ایستاده بودن

    موافقم ۸
    مخالفم ۵
    1. MAHDI

      ۲۶ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (4837 ديدگاه)

      نه. در درگ های CARWOW لامبورگینی هوراکان پرفومانته مسیر ۴۰۰ متر رو در ۱۰.۴ ثانیه ثبت کرده که فراری ۴۸۸پیستا معمولا ۱۰.۵ و ۱۰.۶ بوده.

      موافقم ۴
      مخالفم ۵
      1. SF90 STRADALE

        ۲۶ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (2660 ديدگاه)

        آقا مهدی جهت یادآوری میگم
        بهترین زمان ۴۸۸ پیستا ۱۰.۱ هست
        بهترین زمان هوراکان پرفورمانته ۱۰.۲ هست
        حالا بعضی راننده ها نمیتونن با ماشین های دف عقب خوب لانچ کنن تقصیر فراری نیست
        حالا این درگ ایستاده رو لامبورگینی از فراری برد ما هم چیزی نگفتیم و قبول کردیم
        امیدوارم رولینگ رو هم دیده باشین 😉😉

        موافقم ۱۰
        مخالفم ۶
        1. Amin-mc20

          ۲۷ آبان ۱۳۹۹
          سوابق: (1355 ديدگاه)

          تو گرند تور پرفورمانته برد!!

          موافقم ۱
          مخالفم ۴
  26. مهدی

    ۲۶ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (771 ديدگاه)

    تا جایی که چشمهای من میبینه تو همه تست‌ها از صفر کیلومتر فراری دیرتر شروع به حرکت می‌کرد وگرنه قائدتا باید اورامان رو بزنه و فاصله با ۹۱۱ هم خیلی کم باشه که تست باقی مجلات هم حرف من رو تائید میکنه

    موافقم ۷
    مخالفم ۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا