پورشه

معرفی اسمارت‌فون جدید پورشه با قیمت حدود 2 هزار دلار!

پورشه در بازی اسمارت فون ها تازه‌کار نیست! بخش طراحی این کمپانی چند سالی است که اسمارت فون های سری Mate را با برند خود معرفی می‌کند. در سال ۲۰۱۷ دیدیم که گوشی هواوی میت ۱۰ با برند پورشه و قیمت پایه ۱۳۹۵ یورو (۱۵۰۰ دلار) وارد بازار شد اما هم‌اکنون شاهد معرفی گوشی جدیدی هستیم که از نوع پیشرفته RS بوده و طبیعی است که گران‌تر هم می‌باشد!


با بهای ۱۵۵۰ یورویی (۱۸۰۰ دلار در آمریکا) پورشه امیدوار است خریداران حدود ۲ هزار دلار را برای ارزان‌ترین نسخه میت RS جدید بپردازند. این گوشی هوشمند اساساً نسخه اصلاح شده از هواوی P20 Pro با برند پورشه است. البته برخی ویژگی‌های منحصربه‌فرد روی این اسمارت فون کار شده‌اند که شاید باعث شوند خریداران برای خرید این گوشی توجیه شوند.


واضح‌ترین ویژگی جدید این اسمارت فون لنز دوربین Leica است که در مرکز جا خوش کرده است. این لنز از عملکرد سه دوربین با حسگر ۴۰MP RGB، حسگر مونوکروم ۲۰MP و لنز تله فوتوی ۸ مگا پیکسلی استفاده می‌کند. همچنین فضای ذخیره‌ای زیادی نیز در نظر گرفته شده است. مدل استاندارد حافظه ذخیره ۲۵۶ گیگابایتی داشته درحالی‌که نسخه گران‌تر ۲۲۰۰ دلاری با فضای ذخیره قابل‌توجه ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود. همچنین صفحه‌نمایش اولد ۶ اینچی جدیدی با روزولوشن ۲۸۸۰×۱۴۴۰، شارژ بی‌سیم و برند خاص پورشه از دیگر ویژگی‌های اسمارت فون جدید این کمپانی هستند.


پورشه این اسمارت فون جدید را ۹۱۱ GT3 RS گوشی‌های خود می‌نامد و قبلاً وسایل سفارشی زیادی را برای عرضه همزمان با آن تدارک دیده است. خریداران می‌توانند گوشی گران‌قیمت خود را با ساعت هوشمند هواوی، یک ست از هدفون‌های بلوتوثی پورشه، اسپیکر بلوتوثی با طراحی پورشه و… سفارش دهند. پورشه دیزاین میت RS جدید از دوازدهم آوریل و با رنگ‌های مشکی یا قرمز در دسترس خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Meysam

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (182 ديدگاه)

    آقا موافقین برو بچ پدالی جمع شیم بریم بخریم؟

    من یکی که خوشم اومد.?

    ولی خداییش چرا هواوی؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. حمیدرضا

      ۱۲ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (44 ديدگاه)

      Meysam
      ولی خداییش چرا هواوی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!! این چه سوالیه ؟؟
      اقتصاد و صنعت کشورت شده مثل صدف طاهریان بعد اومدی هواوی رو زیر سوال می بری؟؟
      هر وقت کشورت یه برند مثل هواوی یا یه اقتصاد و صنعت مثل چین داشت چنین لفظی رو به کار ببر
      هواوی یکی از بزرگترین برندهای صنعت مخابرات دنیاست که خیلی از زیر ساخت های مخابرات اروپا رو هواوی ساخته و تامین می کنه
      در بخش گوشی هم توصیه می کنم گوشی های هواوی خصوصا بالای 1 میلیون تومان رو از نو یه چک کن دیگه پرچمدار خاصی مثل میت 10 پورشه دیزاین پیشکش

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. Hamid.Hellcat

        ۱۲ فروردین ۱۳۹۷
        سوابق: (1198 ديدگاه)

        دوست عزیز چرا مغالطه میکنی؟ چیکار داری به کشور خودش؟؟ داره در مورد هواوی میگه شما هم اگه فکر میکنی خیلی برند مطرح و لوکسی در حد پورشه هست جواب بده نه اینکه چین رو با ایران مقایسه کنی.

        موافقم 0
        مخالفم 1
        1. فرشاد

          ۱۲ فروردین ۱۳۹۷
          سوابق: (14 ديدگاه)

          ببخشید لوکسی رو باید تو وجود پورشه دیزاین پیدا کنین چون کمپانی هوواوی اومده از قدرت و اسم این برند برای گوشی خاص خودش استفاده کرده نه اینکه پورشه آویزون این شرکت شده باشه، حالا میرسیم به مشخصات گوشی :
          اولا : الان اولین گوشی هست( توی سه کمپانی برتر تولید تلفن همراه یعنی سامسونگ و اپل و خودش) که اومده تو صفحه نمایش سنسور اثر انگشت گذاشته (سامسونگ و اپل هنوز تا هنوزه نتونستن)
          دوما : بهترین دوربین اسمارت فون ها طبق بررسی سایت dxo که معتبرترین سایت بررسی دوربین ها هست متعلق به خودشه (دوربینش با هووای پی 20 پرو یکی هست )
          اولین شرکتی هست که تو تلفن همراهش هوش مصنوعی رو آوورده و کل دنیا بابت این موضوع تحسینش کردن و تو این مدل هم دارای هوش مصنوعی هست
          دارای حافظه داخلی 256 گیگ و 512 گیگ و همینطور حافظه رم 6 هست
          ضد آب و دارای بهترین باتری تو سری پرچمدارها و……..

          برای آشنایی بیشتر با این گوشی میتونید لینک زیر رو بخونین :
          https://www.zoomit.ir/2018/3/27/270098/huawei-mate-rs-goes-official/

          موافقم 1
          مخالفم 0
  2. Khosrow

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    گوشی ه تاچ نمیتونه لاکچری باشه / منوها و اپ های رنگی با گرافیک و لوگوهای بچه گونه / همش هم که صفحه هست / ورتو — 8800 — تگ هویر مریدیست لاکچری اند ..

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. حمیدرضا

      ۱۲ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (44 ديدگاه)

      داداش لاکچریه
      هم به خاطر قیمتش
      هم به خاطر تولید کمش
      هم به خاطر کیفیت واقعی سخت افزارش
      تازه همین گوشی های لمسی رو می تونید سفارشی با فریم طلا و ساعت ست حکاکی روی بدنه کیف خاص و ….. سفارش بدید خود سری پورشه دیزاین هواوی تا جایی که می دونم اقلام خاصی هم تو جعبه اش داره
      اون گوشی که شما می فرمایید یه تیکه گوشی با بدنه ی مرغوبه که فقط به درد تماس گرفتن با پیتزا فروشی می خوره

      موافقم 1
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا