پورشه

پانامرای خشن 671 اسبی منصوری

حقیقت این است که انتقاد‌های زیادی از طراحی این سالون پورشه شده است؛ چیزی که «منصوری» قصد دارد تا با استفاده از یک کیت بدنه جبران کند. این کمپانی تیونینگ لوکس، اغلب محصولاتی عجیب و غریب و در عین حال، کمیاب دارد و این بار نیز مطابق انتظار عمل کرده است.

Mansory Porsche Panamera turbo
Mansory Porsche Panamera turbo
کیت بدنه منصوری متشکل از یک سری از اِلمان‌های سبک‌وزن مانند اسپویلر جلو، آپرون عقب، لبه‌های کناری و قسمت‌های اضافی برای کاپوت و گلگیرها است. همه این‌ها در مجموع عرض پانامرا را به اندازه ۷۰ میلی‌متر افزایش داده‌اند.

Mansory Porsche Panamera turbo
Mansory Porsche Panamera turbo
Mansory Porsche Panamera turbo
Mansory Porsche Panamera turbo
پانامرا توربو با قدرتی برابر ۵۱۳ اسب‌بخار و گشتاور ۷۰۰ نیوتن‌متر، حتی هنگام خارج‌شدن از کارخانه، خودرویی بسیار سریع است و می‌تواند در عرض ۴/۱ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعتی برابر ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت داشته باشد. در همین حال، پکیج پیشرانه منصوری باعث می‌شود تا قدرت این خودرو به ۶۷۱ اسب‌بخار و گشتاور حداکثر آن نیز به ۹۰۰ نیوتن‌متر افزایش یابد.

در نتیجه، همان‌طور که انتظار نیز می‌رود، آمار عملکرد خودرو به میزان قابل‌توجهی بهبود می‌یابد. برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها ۳/۶ ثانیه نیاز است؛ چیزی که باعث می‌شود که مدل «توربو» به اندازه ۰/۲ ثانیه سریعتر‌ از مدل بالاتر «توربو S» باشد.

همچنین طرح رنگ‌آمیزی دوگانه در کنار چرخ‌های آلومینیومی ۲۲ اینچی، جلوه‌ای «سریع و خشن» برای خودرو ایجاد کرده‌اند. البته اینکه چقدر این طراحی خوشایند باشد، کاملاً به نظر شما بستگی دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. فرزاد

    ۲۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (201 ديدگاه)

    ما کلا تو مبحث خودرو سازی و……یه منصوری رو داریم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. آرمااااان

      ۲۸ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (358 ديدگاه)

      قرار بود نمایندگی بزنه ایران چی شد داستانش،شنیده بودین قبلا که

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Danial

    ۲۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (466 ديدگاه)

    “کوروش منصوری” و شریک اصلیش “فرخ افضلی” اگر تو ایران بودن الان چند تا نمایشگاه داشتن و تو این حال و هوا ***

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. dawood

      ۲۸ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (44 ديدگاه)

      خدارو شکر ایران نیست اگه بود می دیدی پرایدو فیبرکربنی می کنه بعدشم دیگه وابیلا :D

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. رامتین

    ۲۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    عالی است….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. امین

    ۲۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (57 ديدگاه)

    این نسخه ی قبل از فیس لیفته؟ چراغای عقب فیس لیفت کمی فرق نداره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. احمد باقری

    ۲۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    کار منصوری خوب بوده، ولی حیف که روی این ماشین با این طراحی، انجام داده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جوشکار خسته

      ۵ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      احمد اغو دوباره !؟!
      مگه ما باهم صحبت نکردیم ۲ ساعت !؟ مگه قرار نشد دیگه به این طفل معصوم چیزی نگی ؟..
      نه، مثکه شما نمیخای کوتا بیای.
      این دفه با موتور جوش ۶۰۰۰ میام خدمتت.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. shahab

    ۲۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (647 ديدگاه)

    این منصوری هر کاری انجام میده شاهکار میشه
    با داشتن این همه استعداد (در زمینه های مختلف) تو هیچی اول نیستیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Archi KHAN

    ۲۹ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (2165 ديدگاه)

    با اینکه من با ماشین تیون شده زیاد جور نیستم ، اما منکر هنر منصوری و سایر دوستان همکارشون در این صنف نیستم.
    و متعقدم این تیپ ماشین ها مثل پوشه پانامرا ، ماکان و … که منصوری جان روش زحمت میکشن کار میکنن ماهیتا زیبا و ستودنی نیز هستند و البته هنر آنان بر روی آن بِیس تاثیر گذار خواهد بود ( حالا تاثیر مثبت یا منفی بسته به علاقه افراد به تیون و… متفاوتِ )
    اما دوس دارم یکی از تیون کنندگان عزیز یه بار یه پراید 131 را زحمت بکشن هنر نمایی کنن ، ببینیم چی از آب در میارن ! یا ال90 یاتیبا هاج بک رو ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Sanyar

    ۲۹ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (8 ديدگاه)

    پوف !!اینقدر باحاله که نمیتونم چشم ازش بردارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. vahid

    ۳۰ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عالی بود. اگه ممکنه در مورد پکیج پیشرانه آقای منصوری بیشتر توضیح بدین

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا