پورشه

نسخه کابریولت تک آرت ۹۱۱ توربو با قوای ۸۰۰ اسبی

بعد از معرفی نسخه کوپه GTstreet R توسط تک آرت که بر مبنای سری ۹۹۲ پورشه ۹۱۱ توربو و توربو S ساخته شد، این تیونر آلمانی دست روی نسخه کابریولت نیز گذاشته و این سوپراسپرت روباز را در تعداد محدود ۸۷ دستگاه تولید می‌کند.

در بخش طراحی باید به بدنه فیبر کربنی (مات یا براق یا فورج شده)، سپر، گلگیرها، اسکرت های جانبی، شکاف‌های کاپوت با استایل مدل GT3 RS، کاپوت جدید با شکاف هوا و اسپویلر عقب اشاره کرد. دو خروجی دوگانه اگزوز از جنس استنلس استیل با سوپاپ کنترلی، به‌روزرسانی‌های بصری قابل توجه این مدل می‌باشند.

موتور شش سیلندر تخت ۳.۸ لیتری پورشه با یک جفت توربوشارژر جدید و برنامه‌ریزی مجدد نرم‌افزاری برای موتور و گیربکس، اکنون ۸۰۰ اسب بخار قدرت و ۹۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این نشان‌دهنده افزایش ۱۵۰ اسبی و ۱۵۰ نیوتن متری نسبت به پورشه ۹۱۱ توربو S کانورتیبل استاندارد است. بدین ترتیب امکان رسیدن به سرعت ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت توسط این خودرو فراهم می‌شود. همچنین یک نسخه با به‌روزرسانی سبک‌تر نیز با قدرت ۷۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۹۰۰ نیوتن متری برای کسانی که ترجیح می‌دهند سخت‌افزار موتور آنها دست‌نخورده باقی بماند ارائه می‌شود.

هر دوی این نسخه‌ها در صورت انتخاب مشتری با کیت تعلیق جدید شامل کمک‌فنرهای اسپرت که تا ۲۵ میلی‌متر کوتاه‌ترند و چرخ‌های آلیاژی با قفل مرکزی ۲۰ اینچی در جلو و ۲۱ اینچی در عقب و همچنین بسته اختیاری کلاب اسپرت شامل صندلی‌های پرفورمنس و رول کیج تولید می‌شوند.

در داخل کابین از پوشش ترکیبی از چرم و آلکانترا و پارچه با طرح کلاسیک و فیبر کربن مطابق با سلیقه مشتری استفاده می‌شود.

هزینه کل تبدیل یک پورشه ۹۱۱ توربو اس کابریولت به نسخه GTstreet R تک آرت از ۶۳ هزار یورو (۷۳۶۰۴ دلار) شروع می‌شود که ارزان‌تر از هزینه ۸۵ هزار دلاری نسخه کوپه است و احتمالاً به دلیل عدم باله قابل تنظیم عقب می‌باشد.

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. پرهام+و+رهام

    ۷ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (123 ديدگاه)

    زیبا جذاب خفن
    واقعا یک آلمانی به تمام عیار 💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
  2. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

    ۷ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (2369 ديدگاه)

    با این کیت فوق العاده شده

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
  3. Reza Waffen SS

    ۷ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (2915 ديدگاه)

    اوف چی شده

    موافقم ۱
    مخالفم ۱
  4. ARAZ

    ۷ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (57 ديدگاه)

    عالی شده منصوری هم تیون می‌کنه
    تک آرت هم تیون می‌کنه
    منصوری گند میزنه فقط تیون یعنی این

    موافقم ۳
    مخالفم ۲
    1. ناشناس

      ۷ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (159 ديدگاه)

      به نظر من به منصوری سفارش میدن و می‌سازه و بیشتر سلیقه شخص مشتری لحاظ میشه اما تک آرت یا شرکت های دیگه اول میسازن بعد مشتری جذب میکنن. فرق این دوتا اینه که تک آرت باید جوری طراحی کنه که عامه پسند باشه و مشتری جذب کنه اما منصوری جوری طراحی میکنه که مشتری سفارش داده و کاری میکنه هیچکس دیگه سفارش هم چین چیزی رو نده و تک ساخت باشه. مثلا کابین آبی رنگ.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

      ۷ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (2369 ديدگاه)

      ولی منصوری واقعا از بیخ تیون میکنه ، بعضی تیوناش خوب نمیشن مثل اوروس ولی در مقابل بعضی تیوناش بینظیر میشن مثل اوراکان و amg gt و g کلاس

      موافقم ۱
      مخالفم ۱
  5. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۷ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (1594 ديدگاه)

    واقا زیبا کار کرده، نسخه کوپه هنوز جذاب تره.
    ولی هزینه اش فقط، ۸۵ هزار دلار!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. امیر

    ۷ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (506 ديدگاه)

    خیلی رویایی و خفن 😍😍😍

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. akrh78

    ۷ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (1063 ديدگاه)

    سپر جلو و گلگیرها شلوغ کاری زیاد دارن به دلم ننشست ولی عقبش خوب شده
    کلا تک آرت هم تو تیون هم اسم گذاری خیلی شلوغ کاری میکنه جی تی استریت آر ایکس وای زد دبل پلاس
    عاشق قسمت عقب پف کرده ۹۱۱ هستم (قسمتی که سقف جمع میشه توش)

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  8. زیزیگولو

    ۷ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (2435 ديدگاه)

     هوای خنک بهاری و گرم تابستون واسه سرنشینای ماشینای کروک یا کانورتیبل خیلی لذت بخشه

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  9. رامتین

    ۷ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (2301 ديدگاه)

    حرف نداره.

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  10. محمدرسول صمدی (◕‿◕)

    ۷ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (95 ديدگاه)

    من پورشه زرد ساده و فقط یه دست رینگ مشکی حرفه ای زیرش باشه را بیشتر ترجیح میدهم تا شلوغ کاری

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  11. محمد امین

    ۷ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (1215 ديدگاه)

    درکل ، تیون کردن سوپر کارها خیلی درست نمیدونم هرچند بعضی از تیون هارو واقعا دوست دارم و به نظرم ماشین رو بهتر میکنه و در جهت مفیدی قرار میده
    این تیون خوبی بود ، حرف نداشت

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
  12. Mf1

    ۸ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (69 ديدگاه)

    هیچ فرقی نکرد همون نسخه بدون تیونش مالی نیست پورشه بایستی یه فکری بحال ظاهر خودروهاش بکنه تکراری مثل همیشه این پیشرفت قابل تحسینه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  13. حسین دهمرد

    ۹ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (1821 ديدگاه)

    دوستانی که از نزدیک دیدن صندلیای عقبش قابل استفاده هست؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  14. آریا ماشین

    ۱۲ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (657 ديدگاه)

    عجب چیزی شده

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا