پژوفولکس واگن

دوئل فولکس‌واگن آرتئون R و پژو 508 PSE

مرحلهٔ مقدماتی، گروه دوم، سدان‌های خانوادگی اسپرت، دوئل چهارم

نتایج دوئل قبلی بین کیا K5 GT و فورد فیوژن اسپرت

مجموع آراء: ۱۷۲۱

آراء فورد: ۹۰۰

آراء کیا: ۸۲۱

پیروز دوئل: فورد فیوژن اسپرت با کسب ۵۵ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه

هیوندای سوناتا N Line

تویوتا کمری TRD

تویوتا کمری TRD

کیا استینگر GT

بیوک رگال GS

کیا استینگر GT

فورد فیوژن اسپرت

کیا K5 GT

فورد فیوژن اسپرت

فولکس‌واگن آرتئون R

پژو ۵۰۸ PSE

؟

فولکس‌واگن آرتئون R

تاریخ معرفی: ژوئن ۲۰۲۰

پلت‌فرم: MQB گروه فولکس‌واگن

امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۰ از ۵.۰

رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ

حفاظت از بزرگ‌سالان: ۹۶ درصد

حفاظت از کودکان: ۸۵ درصد

حفاظت از عابر پیاده: ۸۵ درصد

سیستم‌های ایمنی: ۸۲ درصد

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: ۳ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر

چکیده: فولکس‌واگن آرتئون R یک خودروی سریع حرفه‌ای و منحصربه‌فرد است اما عدم مطابقت کیفیت کابین با تصویر لوکس و پرفورمنسی خودرو، شرم‌آور به نظر می‌رسد. بااین‌حال، پویایی رانندگی آرتئون R احساس اطمینان فوق‌العاده‌ای به راننده می‌دهد که این ویژگی با کارایی زیاد برای استفاده‌های روزمره و همین‌طور تجهیزات استاندارد فراوان همراه است. ممکن است آرتئون R هیجان‌انگیزترین خودروی این کلاس نباشد اما فقط در موارد خیلی کمی از پس وظایفی که از آن خواسته می‌شود برنمی‌آید. البته بهتر است تنظیمات سیستم تعلیق تطبیقی خودرو همیشه روی نرم‌ترین حالت قرار گیرد تا حداکثر راحتی را ارائه کند.

پژو ۵۰۸ PSE

تاریخ معرفی: سپتامبر ۲۰۲۰

پلت‌فرم: EMP2 پژو-سیتروئن

امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۰ از ۵.۰

رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ

حفاظت از بزرگ‌سالان: ۹۶ درصد

حفاظت از کودکان: ۸۶ درصد

حفاظت از عابر پیاده: ۷۱ درصد

سیستم‌های ایمنی: ۷۹ درصد

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: ۳ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر

چکیده: پژو ۵۰۸ PSE هم آیندهٔ پرفورمنس و هم الکتریکی‌سازی را نشان می‌دهد. این مدلی شایسته برای پرچم‌داری خانوادهٔ ۵۰۸ محسوب می‌شود. تجدیدنظر در شاسی ۵۰۸ PSE به‌گونه‌ای صورت گرفته که برداشت متفاوتی از یک خودروی پرفورمنس کاربردی را ارائه می‌کند. این یک خودروی همه‌کاره با تجهیزات مناسب و مصرف سوخت بسیار خوب است و به همین دلیل رقبا نمی‌توانند حریف آن شوند. بااین‌حال، هرچند پژو ۵۰۸ PSE خودرویی خاص و منحصربه‌فرد به‌حساب می‌آید اما کمی گران احساس می‌شود.

مقایسهٔ مشخصات فنی

فولکس‌واگن آرتئون R

پژو ۵۰۸ PSE

پیشرانه ۲.۰ لیتری I4 ۱.۶ لیتری I4
تنفس توربوشارژ توربوشارژ هیبریدی
قدرت ۳۲۰ اسب بخار ۳۶۰ اسب بخار
گشتاور ۴۲۰ نیوتن متر ۵۲۰ نیوتن متر
گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفرتاصد ۴.۹ ثانیه ۵.۲ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر/ساعت ۲۵۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۹.۱ لیتر ترکیبی ۷.۹ لیتر ترکیبی
تولید آلایندگی ۲۰۹ گرم/کیلومتر
ظرفیت باک ۶۶ لیتر ۴۳ لیتر
برد تمام الکتریکی ندارد ۴۲ کیلومتر
وزن ۱۷۰۳ کیلوگرم ۱۷۶۴ کیلوگرم
طول ۴,۸۶۶ میلی‌متر ۴,۷۵۰ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۸۳۸ میلی‌متر ۲,۷۹۳ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۵۶۳ لیتر ۴۸۷ لیتر
ظرفیت سرنشین ۵ نفر ۵ نفر
قیمت پایه بریتانیا ۵۲,۵۸۵ پوند ۵۵,۷۹۵ پوند

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام سدان خانوادگی اسپرت را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۳ دیدگاه‌ها

  1. 🔥A.H MOTORS🔥

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (494 ديدگاه)

    بی شک پژو 508

    موافقم 17
    مخالفم 9
    1. مک وال

      ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (217 ديدگاه)

      قطعا فولکس آرتئون
      از هر نظر برتری داره
      کیفیت ساختش هم بالاتره
      شک نکنید

      موافقم 15
      مخالفم 6
      1. آریا+منش

        ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (227 ديدگاه)

        اره قطعاتش در چین ساخته میشه ، رسوایی دیزل گیت هم مشخص کرد چقدر در کیفیت حرف اول رو میزنه

        موافقم 6
        مخالفم 10
        1. Bayerische Motoren Werke

          ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (951 ديدگاه)

          عجب !

          موافقم 3
          مخالفم 0
    2. Reza Waffen SS

      ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (5323 ديدگاه)

      فولکس واگن آرتئون

      موافقم 7
      مخالفم 1
  2. حسین

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1011 ديدگاه)

    آرتءون سال ۲۰۲۰ قشنگتر بود.ولی الانو نمی‌دونم.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. Philipp

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1110 ديدگاه)

    الان به فولکس رای دادم

    ولی اگه قرار بود حدود 50 هزارپوند ماشین شهری خریداری کنم ترجیح میدادم که یک A-class یا سری 2 قدیمی بگیرم تا اینا

    موافقم 7
    مخالفم 4
    1. سامان اذری

      ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (3197 ديدگاه)

      این ماشینهایی که اسم بردی
      تو اروپا مدل های قدیمیش ۵-۶ هزار پوند هست
      بنز e class مدل ۲۰۱۰ الان ۶-۷ هزار پوند هست

      چند روز پیش نگاه میکردم یه مازراتی گیبلی ۲۰۱۴ قیمتش ۱۹ هزار پوند بود
      با ۲۵ درصد پیش پرداخت بقیه اقساط ۶۰ ماهه
      😔

      موافقم 9
      مخالفم 0
      1. Philipp

        ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1110 ديدگاه)

        دقیقا
        ولی باید که بسیار دقت کرد تو خرید همچین خودروهایی که ماشین سالم باشه
        وگرنه اندازه همون نوش از آدم پول میره تا درستشون کنه

        موافقم 2
        مخالفم 0
    2. Ninja

      ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1162 ديدگاه)

      یاریس جی ار مزدا سه توربو کرولا جی ار که قراره بیاد یا هوندا سیویک ار چه نسل جدید که داره میاد چه نسل قبل همشون برای شهر عالین پرسرعت بسیار زیبا چه طراحی داخلی چه خارجی لذت رانندگی فراوان و قیمت کمتر
      اینارو ترجیح میدم به همه اینایی تو لیست هست
      هرچند دیگه زیاد خانوادگی نیستن ولی اسپرت هستت

      موافقم 1
      مخالفم 2
      1. Ninja

        ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1162 ديدگاه)

        یا اصلا میرم پول میزارم بنز سی کلاس بی ام و سری ۳ ۴ ائودی میخرم

        موافقم 1
        مخالفم 0
  4. سهند

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (662 ديدگاه)

    رای من فولکس واگن است.

    موافقم 5
    مخالفم 4
  5. ممد ژانگولر

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (3454 ديدگاه)

    جفتش عالیه . پژو جدیدتر و بروزتره ولی فولکس با کیفیت تر و ایمن تره . من جفتشو خوشم امد ولی به فولکس که استخوندارتره رای دادم

    موافقم 9
    مخالفم 0
  6. OMID

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    ظاهر ‌ارتئون بهتره ولی پژو کابین بهتری داره
    از اونجایی که نسخه های نسبتا پرفورمنس هستن پس شتاب هم اهمیت داره واسه همین به ارتئون رای میدم ولی پژو هم خوبه در آخر به اولویت هر شخص برمیگرده

    موافقم 5
    مخالفم 1
  7. AMG GT R

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1082 ديدگاه)

    هر دو خوب ولی انتخاب من آرتئون

    موافقم 5
    مخالفم 2
  8. Ninja

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1162 ديدگاه)

    خیلی ماشینا هستن از اینا بهترن ولی نیستن تو لیست مثل مزدا ۳ توربو

    موافقم 4
    مخالفم 1
    1. امیر

      ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (606 ديدگاه)

      اگر می خواستم سدان خانوادگی اسپرت بخرم میتسوبیشی لنسر می خریدم.
      یا می خواستم جدید تر باشه کمری TRD که توی لیست هست.
      ولی الان به آرتئون رای دادم. مزدا 3 توربو هم بد نیست.

      موافقم 2
      مخالفم 1
      1. Ninja

        ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1162 ديدگاه)

        👍👍👍👍

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. با مهربونی جهان زیباتره

      ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1102 ديدگاه)

      مزدا 6 بیشتربه این کلاس نمیخوره؟

      موافقم 5
      مخالفم 0
  9. رامتین

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    انتخاب من هم آرتئونه. با قیمت کمتر، توان و گشتاور کمتر، شتاب بهتری ارائه میده.

    موافقم 3
    مخالفم 0
  10. ارشیاsvj

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1745 ديدگاه)

    ارتئون رو من ترجیح میدم.

    موافقم 1
    مخالفم 1
  11. (Saeed(peugeot

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (396 ديدگاه)

    بدون شک پژو ….. محشره این ماشین

    موافقم 5
    مخالفم 2
  12. مهدی

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (18 ديدگاه)

    پژو

    موافقم 5
    مخالفم 0
  13. با مهربونی جهان زیباتره

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1102 ديدگاه)

    توی متن نوشته کیفیت کابین ارتئون پایینه بخاطر همین به پژو رای دادم
    پدال کاش مث قبل امار فروش و نقاط ضعف و قوت رو مینوشتی
    در هر حال 50 هزار (پوند) برا اینا خیلیه
    من باشم یه مزدا میخرم و خلاص

    موافقم 4
    مخالفم 1
  14. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    من خیلی دوست دارم یه روز یه آرتئون داشته باشم ، خیلی ماشین دوست داشتنی هست ، من عاشقشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

      ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2724 ديدگاه)

      جدا از مشخصات فنی باحالش ، یکی از اون ماشیناییه که بی دلیل دوستش دارم

      موافقم 0
      مخالفم 1
  15. Sina10

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    دوئل بسیار نزدیکیه
    من پژو رو بخاطر طراحی فوق العاده اش انتخاب کردم هم داخلش و هم در خارجش
    اما فولکس واگن هم بشدت زیباست
    ولی خب کابین پژو بشدت بهتر بود
    مصرف سوخت بهتری هم داره
    مشکل پژو قیمت یکم زیاد ترشه
    همچنین ارتئون هم عالیه و حرف نداره
    اما توی این رده قیمتی انتخاب من فقط M340i هست و خواهد بود بعدش هم این پژو
    ایکاش این ماشین رو توی دوئل های این کلاس قرار میدادین

    متاسفانه پژو به دلیل بعضی محصولات ضعیف و بی کیفیتی که توی بازار کشور خودمون عرضه کرده ، توی ایران اونقدر پرطرفدار و محبوب نیست ، وگرنه اینکه پژو ۴۰۵ کیفیت نداره دلیل بر این نیست که ۵۰۸ PSE که بالاترین خودرو پژو محسوب میشه بی کیفیت باشه
    اتفاقا برعکس ، به نظرم از اونجا که این ماشین تقریبا تنها ماشین پرفورمنس پژو هست ، پس کیفیت بالایی داره و پژو تمام توانش رو داخل ۵۰۸ استفاده کرده

    موافقم 3
    مخالفم 0
  16. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    دوستان قبول کنید که مرحله قبل خیلی در حق اپتیما ظلم شد ، آخه واقعا چرا ؟

    موافقم 0
    مخالفم 3
    1. rezars pc

      ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (475 ديدگاه)

      دقیقا درست می فرمایید

      موافقم 0
      مخالفم 1
  17. ارسلان

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (426 ديدگاه)

    با احترام زیادی که برای فولکس آر قاعل هستم و با وجود اینکه حالم از پژو بهم میخوره بخاطر پر شدن جاده ها از پژو های پنجاه سال پیش و مافیای پژو ایران‌خودرو ولی با این وجود احساس رو گذاشتم کنار و با منطق به پژو رای دادم دلایلی رو در ادامه خواهم گفت
    اول اینکه طراحی پژو با سلیقه من بیشتر جوره مخصوصا کابین که حس ارگونومی بهتری رو منتقل میکنه به آدم

    دوم اینکه مصرف سوخت فولکس ۱/۲ لیتر بیشتر میسوزونه که اگه توی خارج از کشور باشی هم مالیات سالانه ماشینی که بیشتر میسوزونه بیشتر میشه هم هزینه بنزین زدن ت

    دلیل سوم با اینکه پژو باک کوچکتری داره اما چون مصرف ش کمتره یه جورایی مساوی هستن اما چون زده پژو در حالت تمام الکتریکی می‌تونه ۴۲ کیلومتر بدون بنزین راه بره به نظرم در بحث پیمایش اینجا به نفع پژو شد

    تنها برتری که از فولکس به پژو در بحث پرفورمنس به چشمم اومد این هس که فولکس ۰/۳ سه دهم ثانیه سریعتر هست که بخاطر دوکلاچه بودن گیربکس ش هست که اون سه دهم هم احساس نمیشه توی شتاب گیری فقط توی درگ به چشم میاد اگه پژو هم دو کلاچه کار میکرد با توجه‌ به گشتاورش می‌تونست از فولکس کمی سریعتر باشه که میشه با یه دو کلاوه تعویض ش کرد راحت و گیربکس فابریک رو فروخت تا جبران حداکثری رو برای مخارج تعویض گیربکس بکنه با توجه به همه ی اینا به پژو رای دادم

    موافقم 2
    مخالفم 0
  18. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (311 ديدگاه)

    اَه! بازم پژو! انتخاب من صد در صد آرتئونه، کیفیت و ساخت این آلمانی خوش قیافه صد برابر بهتر از پژوئه مطمئن باشید،ایمنیش بهتره، برای خونواده هم بیشتر مناسبه، فقط یکم از لحاظ پرفورمنس اون خیلی کم ضعیف تره که مهم نیست،طراحی آرتئون هم منطقی تره عین پژو مریخی نیست!
    نمیدونم چه وضعیه هر موقع اسم پژو میاد یاد اون جمله جرمی توی قسمت پژو توی تاپ گیر میافتم!(این بهترین ماشین برای بدترین راننده های دنیاست!)
    راستم میگه!😂😂😂

    موافقم 1
    مخالفم 4
    1. Sina10

      ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2427 ديدگاه)

      ببخشید سر چی گفتین ایمنی اش بیشتره؟؟
      چون ۴۰۵ GLX تو تصادف نابود میشه ، پس پرچمدار پرفورمنس پژو 508 PSE هم ایمنی اش همینجوریه؟؟
      پژو از اون دوران وحشتناک داره خارج میشه ، اینو با ۵۰۸ و ۲۰۸ جدید به خوبی نشون داده ، البته هنوز به دوران طلایی 205 نرسیده ولی وضعش خیلی بهتر شده

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (311 ديدگاه)

        برادر یه سر به سایت یورو انکپ بزن تا منظورمو بگیری، از لحاظ محافظت از سرنشینان هردو خوبن اما پژو له میشه، برعکس آرتئون مقاومت خوبی توی بدنه داره،درضمن چجوری به اون وضع طلایی رسیدن؟ هنوز که هنوزه از ۱,۶لیتری نکشیدن بیرون! حیف نیست ۵۵۰۰۰پوند بدی ماشین ۱,۶گیرت بیاد!

        موافقم 2
        مخالفم 1
        1. Sina10

          ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2427 ديدگاه)

          تمام دنیا اینجوری شده
          ب‌ام‌و i8 با اون همه ادعا موتور کوچیکی داشت
          الان مد موتور کوچیکه
          اگه واقعا موتور و خس رانندگی براشون مهم بود تمام این کلاس باید پر از V8 تنفس طبیعی میشد
          نه ۴ سیلندر و ۶ سیلندر توربو

          الان خودت موتور فولکس واگن رو نگاه کن ، کلا ۴ دهم لیتر بزرگتره ، اون ۴ دهم ، نه هیجان بیشتری داره ، مصرفش هم ضعیف تره
          اگه فولکس واگن مثلا ۶ سیلندر استفاده میکرد قطعا انتخابم اون بود ولی ۲ لیتری نسبت به ۱.۶ لیتری هیجان خیلی بیشتری نداره ،
          تازه این اولین مدل پرفورمنس پژو هست ، پس قطعا روش سنگ تمام گذاشته ، البته من که باشم هیچ کدومو نمیخرم ، خیلی گرون و ضعیفن ، اون همه پول فقط برای ۳۰۰ اسب بخار؟؟
          توی این کلاس هیچ ماشینی فعلا بهتر از M340i نمیشه پیدا کرد ،هم قیافه زیبا و سرعت خیلی بیشتر از اینا ، شتاب صفر تا صد ، حدود ۴ ثانیه ، رانندگی ب‌ام‌و و کیفیت بالا و مهم تر از همه موتور ۶ سیلندری که شباهت زیادی با M3 داره
          تازه این ارتئون و پژو تقریبا باهاش هم قیمت هستن ، تازه پژو گرونتره ، ایکاش این ماشینو توی دوئل ها قرار بدن ، از هر لحاظ از اینا بهتره
          ائودی S4 هم میتونست باشه

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (311 ديدگاه)

          درسته👌باهاتون موافقم…

          موافقم 1
          مخالفم 0
  19. حسین دهمرد

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2416 ديدگاه)

    با این قیمت هیچکدوم . از نظر منطقی پژوعه جالبتر به نظر میرسه ولی بازم ترجیح میدم به آلمانی رای بدم.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  20. Aryan🥋🥋🥋judo

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (574 ديدگاه)

    چرا اینقدر این پژو خوشگله لامصب

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. masoud

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (23 ديدگاه)

    واقعا کی برای اینا بالای 50 هزار پوند میده؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. آریا ماشین

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (661 ديدگاه)

    پژو ۵۰۸ pse

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. Bayerische Motoren werke

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (72 ديدگاه)

    با اینکه پژو فوق زیباست و کابینش متفاوت و خیلی چشم نوازه
    انتخاب من آرتئون هست
    چون اون موقعی که از سبد محصولات VW زیاد خبر نداشتم وقتی اینو دیدم دهنم باز موند
    چون طراحی خیلی زیبایی داره
    موتورش هم که خوبه
    یه دولیتری چهار سیلندر ۳۰۰ اسبی
    البته اگه ۶ سیلندر بود خیلی خوب میشد

    پژو یکم باید روی پرفورمنس محصولاتش کار کنه
    درسته این اولین محصول با نام PSE هست و تازه ی کار هست ولی ببینید
    فولکس با یه موتوری که فقط ۰.۴ لیتر بیشتره و هیبریدی هم نیست و یه توربو داره ۳۲۰ اسبه و شتابش ۴.۹ ثانیه هست
    پژو اما یه ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ داره که سیستم هیبریدی هم کمکش میکنه اما همه اینا میشه فقط ۴۰ اسب از فولکس بیشتر باشه یعنی ۳۶۰ اسب بخار
    شتابش ۵.۲ هست چه بسا بیشتر ولی فولکس قطعا میتونه کمتر بزنه
    کابین پژو با اینکه یه حس جدید و خوبی داره احساس میکنم خیلی پایین و تنگ احساس میشه

    ولی فولکس با یه کابین خیلی خوب و زیبا و باکیفیت احساس راحتی بیشتری رو داره قطعا
    اما قیمت ها هم باید بگم یکم زیاد گرونه و قطعا رای من M340I هست توی کل این کلاس
    چون از پژو ارزونتره و پرفورمنس فوق بهتری داره و خیلی زیبا هم هست
    اما در کل داخل این دوئل رای من فولکس واگن آرتئون
    هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. rezars pc

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (475 ديدگاه)

    دفعه قبل چطور فیوژن برد ؟ خیلی که k5 gt ازش بهتر بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Bayerische Motoren werke

      ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (72 ديدگاه)

      اخه کانال تلگرام هم هست
      و یهو رای ها عوض میشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (311 ديدگاه)

      رای های تلگرام رو هم حساب کن…

      موافقم 1
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا